Skocz do zawartości
KLICHO

Wałek od SDI do 1.9TDI 1Z

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli po prostu lepiej poświęcić czas i szukać używanej 38E ?

 

Tak !

 

Zamienniki to jedna wielka kicha, nie są utwardzane w 99% przypadków i w 100% są zrobione z dużo gorszego stopu niżeli ori wałek. Stąd np. taki FEBI po 20tyś km wygląda jak ori po 500tyś km - i to nie żart !

 

Do myślenia daje również pewien "niuans" - zamiennik na allegro ~300zł, ori tylko z ASO i przeważnie oczekiwanie 2tyg bo trzeba sprowadzać z Niemiec ~1800zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale cena,to w takim układzie ten na allegro nie mógł być ruvilla,bo kosztowała około 450 zeta.

Jednym słowem tylko dobra ori używka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokazała się aukcja i po pytaniu do sprzedającego o dodatkowe zdjęcia, otrzymałem odpowiedź że krzywki są uszkodzone.

Chciałem być pewny, bo na zdjęciu ostatnia krzywka wygląda na uszkodzoną i faktycznie tak było.

Byłem przekonany, że wałki od tdi/sdi VP są wieczne! :)

A już myślałem, że się uda :)

 

http://allegro.pl/vw-golf-iv-octavia-1-9-sdi-aqm-walek-rozrzadu-i3069122088.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie rozumiem takich gości.Nie dość,że kłamie pisząc,że cześć na 100% sprawna,to jeszcze cenie ten kawałek złomu,jak żyd matkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ja szukałem, to jeden gość chciał mi sprzedać wałek prawie bez jednej krzywki za 250 pln.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Byłem przekonany, że wałki od tdi/sdi VP są wieczne!

 

Jasne że są, ale wystarczy wytarty popychacz czy brak smarowania i nawet utwardzona krzywka nie da rady jeżeli będzie cały czas obracała się jak po tarczy szlifierskiej :(

 

Ale cena

 

Cena dla VP to jeszcze nic, do PD-ka ori wałek kosztuje ~2800 bez rabatów :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli ktoś potrzebuje to skontaktujcie się z gościem z aukcji

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=3010176235

 

otrzymałem od niego info, że ma walki SDI - trzeba tylko wypytać dokładnie z jakich silników

 

---------- Dodano o 21:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:47 ----------

 

Ja nie rozumiem takich gości.Nie dość,że kłamie pisząc,że cześć na 100% sprawna,to jeszcze cenie ten kawałek złomu,jak żyd matkę.
Jak ja szukałem, to jeden gość chciał mi sprzedać wałek prawie bez jednej krzywki za 250 pln.

 

to już typowe dla allegro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serek rozumiem że gościu ma nasze wałki 38E :D ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisałem przecież że trzeba zapytać - nie piszę do sprzedających z zapytaniem o wałek 38E bo i tak nie wiedzą o co chodzi, pytałem o wałek SDI z nowszych silników, z nową pokrywą zaworów. Ten odpisał, że ma więc dzwoń jutro do niego i zapytaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro skoczę na miedzianą górę na targi to może coś bd interesującego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

to nie jest odpowiednik 38E a co najwyżej 28E. Jak już pisałem 38E był w głowicach z aluminiową pokrywą (niemalowaną) średnio po 99 roku do 05.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktoś chyba pisał, że musi mieć numer 101E, a wybity 38E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

038109101E a wybite 38E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem w tym, że numer 038109101E to tylko numer części z katalogu i tego numeru nie ma ani w glowicy ani na wałku. Na wałku jest bodajże 38E VTR 004 DE + znaczek VW Audi. A więc najważniejszy jest numer 38E. Kłopot w tym, że ten numer jest nabity w formie punkcików i nie zawsze jest widoczny kiedy wałek siedzi w głowicy, i jest oblany olejem. Pozostałe oznaczenia VTR 004 DE są mocno wybite na wałku i bardzo widoczne. Mam jeszcze jednego gościa z całą głowicą i chyba z tym wałkiem (za całość chce ok.350 zł), ale nie mógł odnaleźć tego numeru 38E. W razie czego trzeba by dzwonić i przycisnąć go o to sprawdzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wal o upragniony wałek :D Bo czekam jakie wyniki będziesz miał u Ciebie na nim :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja już mam wałek, czekam na przesyłkę. Napisałem, że gdyby ktoś chciał to w razie czego mam namiar na całą głowicę w normalnych pieniądzach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha rozumiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wałeczek już mam, podrzucam fotki

 

P1060818.jpg

P1060811.jpg

P1060814.jpg

P1060816.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakbyś mógł to zrób jeszcze fotki od tyłu wałka - to nacięcie.

Jak będziesz miał zdjęty swój to fajnie byłoby 2 fotki cyknąć z porównaniem krzywek ssących na tych wałkach i tak samo wydechowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności