Skocz do zawartości
KLICHO

Wałek od SDI do 1.9TDI 1Z

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo fajnie porusza się ten seacik :) Widać sporo pracy włożone w tego seata. I efekt jest widoczny :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko idzie, czekam na finalowy setup, teraz brakuje tylko trakcji .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecnie,to ten seat w porównaniu z tym,co będzie na tej 11tce,230tkach i reszcie gratów,zwyczajnie się toczy :ziew,wiem z autopsji:D.

Choć,jak na 10+/205/vnt 15 jedzie bardzo dobrze,co najmniej tak samo,jak pozostałe na 10/216 i większych turbinach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz do właściciela,pewnie coś wrzuci.Generalnie 001/011 sprawę załatwiają,ale gdybyś chciał coś więcej,to pisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1170kg masa toledo 1394 masa b5... spora różnica... której za łatwo nie da się nadgonić, Toledo to taka "wydmuszka", a ponad 200KG różnicy... to jak... I także jestem za oglądnięciem logów robionych minimum na 4tym biegu...

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

passat B5 tylko tyle waży? To ja ważyłem octavię I combi i waży 1400kg z 3/8 paliwa i skrzynka narzędzi w bagażniku.

Powinna być lżejsza od paska.

A szpachlu nie ma :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1170kg masa toledo 1394 masa b5... spora różnica... której za łatwo nie da się nadgonić, Toledo to taka "wydmuszka", a ponad 200KG różnicy... to jak... I także jestem za oglądnięciem logów robionych minimum na 4tym biegu...

 

Słuszna uwaga, Toledo 1L to konstrukcja oparta na płycie podłogowej jeszcze golfa 2. Nie zmienny od 91 do 98roku. Z tego co moglem wyczytać to 1170kg tyczy się auta zalanego w pełni do jazdy (55l paliwa) wraz z kierowca i jego bagażem 75kg. Wydmuszka ma seryjnie klimatyzacje, hamulce 280mm i tarcze z tylu.

 

Posiadałem Passata B5 1.9 tdi 110km w kombi na oponach 225 i feldze 17. Wygodne, komfortowe auto lecz bardzo ciężkie. http://imageshack.us/photo/my-images/12/20111030150410.jpg/

Seat to pszczółka ,)

 

Będzie pogoda i warunki, zrobię świeże logi.

Edytowane przez Scyzor.be

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To są logi kolegi robione po sofcie,naturalnie na 4tym biegu.W sterowniku nic,jak dotychczas nie było grzebane.Doszedł tylko wałek i mod pompy.

 

http://vaglog.rtnet.pl/scyzor_86130.html

 

Jak tylko warunki pozwolą,będą nowe logi.Rozumiem,że 001/011 wystarczy.

arsen,chętnie zobaczę w akcji takie toledo na 10/216 i większej turbinie.Podejrzewam,że nie będzie wcale lepiej jechało.

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że temat o VP ale może tutaj zapytam.

 

 

Interesuje mnie silnik PD bo taki posiadam. Wałek z SDI już zakupiłem ale nie mam zielonego pojęcia co zrobić z resztą elementów.

Mianowicie jakie zakładać popychacze hydrauliczne ? To znaczy.. Kupować szklanki od SDI czy oryginalne do silnika TDI ? Czy może szklanki od SDI i TDI to te same elementy ?

 

Z góry dzięki za jakieś naprowadzenie w temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiem że temat o VP ale może tutaj zapytam.

 

 

Interesuje mnie silnik PD bo taki posiadam. Wałek z SDI już zakupiłem ale nie mam zielonego pojęcia co zrobić z resztą elementów.

Mianowicie jakie zakładać popychacze hydrauliczne ? To znaczy.. Kupować szklanki od SDI czy oryginalne do silnika TDI ? Czy może szklanki od SDI i TDI to te same elementy ?

 

Z góry dzięki za jakieś naprowadzenie w temacie.

 

 

z tego co mi wiadomo to wałek z vp nie podejdzie do PD :)

 

czyli ten wałek od sdi nie będzie pasował do PD'ka:bleble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówi qwertyuiop696 ten wałek jest tylko do VP ja VP to P&P podpasowal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tego co mi wiadomo to wałek z vp nie podejdzie do PD

 

Są także SDI PD :)

 

Czy może szklanki od SDI i TDI to te same elementy ?

 

Tak te same

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Są także SDI PD

 

tym bardziej że kolega mnichu ma wałeczek z 2.0 SDI a nie z 1.9

 

---------- Dodano o 07:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 07:57 ----------

 

To są logi kolegi robione po sofcie,naturalnie na 4tym biegu.W sterowniku nic,jak dotychczas nie było grzebane

 

tzn. soft nie jest grzebaniem w sterowniku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To są logi kolegi robione po sofcie,naturalnie na 4tym biegu.W sterowniku nic,jak dotychczas nie było grzebane.Doszedł tylko wałek i mod pompy.

 

http://vaglog.rtnet.pl/scyzor_86130.html

 

Jak tylko warunki pozwolą,będą nowe logi.Rozumiem,że 001/011 wystarczy.

arsen,chętnie zobaczę w akcji takie toledo na 10/216 i większej turbinie.Podejrzewam,że nie będzie wcale lepiej jechało.

 

Możecie jeszcze dołożyć log 008? Przydałby mi się (Robert wie do czego) :)

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serek,czytaj ze zrozumieniem.

Tu prosty przykład na to,że toledo dysponuje mocą około 160 koni,a może i więcej.

Ibiza asv na 10/230/turbo awx/i big fmicu zrobiona na 165/350.Waga tej ibizy 1130kg,toledo waży mniej więcej tyle samo.

 

 

http://www.vag-podkarpacie.pl/printview.php?t=8048&start=0&sid=d2a20b6c352ad4a51e42acab8e9fe13c

 

http://www.youtube.com/watch?v=DKwKxNygyiw&feature=player_embedded

 

Nie potrzeba więc 230tek,ani też 216tek żeby na 10tce przekroczyć barierę 160ciu koni.Wystarczą wtryski 0.205mm i dobra pompa 10tka+ ewentualnie wałek.

 

Sławek,log 008 niczego Ci nie wyjaśni,wszystko bowiem będzie zależało od mapy napięcia,czyli od napięcia dla danej dawki.

Najważniejszy log,001 masz do wglądu,ale to jest na 10/205.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy na wałku z SDI z poprawnym numerem są problemy np. z obrotami biegu jałowego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie powinno takich być. Może popychacze hydrauliczne nie były opróżnione przed montażem i nierówno pracuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to było pytanie nie związane z moim autem - szukam takiego wałka. Gdzieś na necie przeczytałem kilka zdań na temat zmiany wałka na SDI i jakieś problemy z tym były ale chyba chodziło o inny wałek SDI niż ten poszukiwany 38E - mam nadzieję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności