KLICHO Zgłoś #61 Napisano 17 Stycznia 2013 Bardzo fajnie porusza się ten seacik Widać sporo pracy włożone w tego seata. I efekt jest widoczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #62 Napisano 17 Stycznia 2013 spoko idzie, czekam na finalowy setup, teraz brakuje tylko trakcji . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #63 Napisano 17 Stycznia 2013 Obecnie,to ten seat w porównaniu z tym,co będzie na tej 11tce,230tkach i reszcie gratów,zwyczajnie się toczy :ziew,wiem z autopsji:D. Choć,jak na 10+/205/vnt 15 jedzie bardzo dobrze,co najmniej tak samo,jak pozostałe na 10/216 i większych turbinach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #64 Napisano 17 Stycznia 2013 fajne filmiki ale może tutaj coś wrzucisz będzie bardziej obrazowo .. http://forum.vw-passat.pl/threads/90840-0-100-przyspieszenia-wklejamy-logi-z-VAG pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #65 Napisano 17 Stycznia 2013 Napisz do właściciela,pewnie coś wrzuci.Generalnie 001/011 sprawę załatwiają,ale gdybyś chciał coś więcej,to pisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #66 Napisano 21 Stycznia 2013 1170kg masa toledo 1394 masa b5... spora różnica... której za łatwo nie da się nadgonić, Toledo to taka "wydmuszka", a ponad 200KG różnicy... to jak... I także jestem za oglądnięciem logów robionych minimum na 4tym biegu... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #67 Napisano 21 Stycznia 2013 passat B5 tylko tyle waży? To ja ważyłem octavię I combi i waży 1400kg z 3/8 paliwa i skrzynka narzędzi w bagażniku. Powinna być lżejsza od paska. A szpachlu nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyzor.be Zgłoś #68 Napisano 21 Stycznia 2013 (edytowane) 1170kg masa toledo 1394 masa b5... spora różnica... której za łatwo nie da się nadgonić, Toledo to taka "wydmuszka", a ponad 200KG różnicy... to jak... I także jestem za oglądnięciem logów robionych minimum na 4tym biegu... Słuszna uwaga, Toledo 1L to konstrukcja oparta na płycie podłogowej jeszcze golfa 2. Nie zmienny od 91 do 98roku. Z tego co moglem wyczytać to 1170kg tyczy się auta zalanego w pełni do jazdy (55l paliwa) wraz z kierowca i jego bagażem 75kg. Wydmuszka ma seryjnie klimatyzacje, hamulce 280mm i tarcze z tylu. Posiadałem Passata B5 1.9 tdi 110km w kombi na oponach 225 i feldze 17. Wygodne, komfortowe auto lecz bardzo ciężkie. http://imageshack.us/photo/my-images/12/20111030150410.jpg/ Seat to pszczółka ,) Będzie pogoda i warunki, zrobię świeże logi. Edytowane 21 Stycznia 2013 przez Scyzor.be Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #69 Napisano 21 Stycznia 2013 (edytowane) To są logi kolegi robione po sofcie,naturalnie na 4tym biegu.W sterowniku nic,jak dotychczas nie było grzebane.Doszedł tylko wałek i mod pompy. http://vaglog.rtnet.pl/scyzor_86130.html Jak tylko warunki pozwolą,będą nowe logi.Rozumiem,że 001/011 wystarczy. arsen,chętnie zobaczę w akcji takie toledo na 10/216 i większej turbinie.Podejrzewam,że nie będzie wcale lepiej jechało. Edytowane 21 Stycznia 2013 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #70 Napisano 21 Stycznia 2013 Wiem że temat o VP ale może tutaj zapytam. Interesuje mnie silnik PD bo taki posiadam. Wałek z SDI już zakupiłem ale nie mam zielonego pojęcia co zrobić z resztą elementów. Mianowicie jakie zakładać popychacze hydrauliczne ? To znaczy.. Kupować szklanki od SDI czy oryginalne do silnika TDI ? Czy może szklanki od SDI i TDI to te same elementy ? Z góry dzięki za jakieś naprowadzenie w temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #71 Napisano 21 Stycznia 2013 Ja szklanki kupowałem tak jak mówili firmy INA i dokładnie takie http://allegro.pl/ina-popychacze-hydrauliczne-szklanki-audi-vw-skoda-i2958191742.html Jak coś do silnika 1Z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qwertyuiop696 Zgłoś #72 Napisano 21 Stycznia 2013 Wiem że temat o VP ale może tutaj zapytam. Interesuje mnie silnik PD bo taki posiadam. Wałek z SDI już zakupiłem ale nie mam zielonego pojęcia co zrobić z resztą elementów. Mianowicie jakie zakładać popychacze hydrauliczne ? To znaczy.. Kupować szklanki od SDI czy oryginalne do silnika TDI ? Czy może szklanki od SDI i TDI to te same elementy ? Z góry dzięki za jakieś naprowadzenie w temacie. z tego co mi wiadomo to wałek z vp nie podejdzie do PD czyli ten wałek od sdi nie będzie pasował do PD'ka:bleble Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #73 Napisano 21 Stycznia 2013 Tak jak mówi qwertyuiop696 ten wałek jest tylko do VP ja VP to P&P podpasowal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #74 Napisano 21 Stycznia 2013 z tego co mi wiadomo to wałek z vp nie podejdzie do PD Są także SDI PD Czy może szklanki od SDI i TDI to te same elementy ? Tak te same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #75 Napisano 22 Stycznia 2013 Są także SDI PD tym bardziej że kolega mnichu ma wałeczek z 2.0 SDI a nie z 1.9 ---------- Dodano o 07:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 07:57 ---------- To są logi kolegi robione po sofcie,naturalnie na 4tym biegu.W sterowniku nic,jak dotychczas nie było grzebane tzn. soft nie jest grzebaniem w sterowniku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #76 Napisano 22 Stycznia 2013 To są logi kolegi robione po sofcie,naturalnie na 4tym biegu.W sterowniku nic,jak dotychczas nie było grzebane.Doszedł tylko wałek i mod pompy. http://vaglog.rtnet.pl/scyzor_86130.html Jak tylko warunki pozwolą,będą nowe logi.Rozumiem,że 001/011 wystarczy. arsen,chętnie zobaczę w akcji takie toledo na 10/216 i większej turbinie.Podejrzewam,że nie będzie wcale lepiej jechało. Możecie jeszcze dołożyć log 008? Przydałby mi się (Robert wie do czego) dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #77 Napisano 22 Stycznia 2013 serek,czytaj ze zrozumieniem. Tu prosty przykład na to,że toledo dysponuje mocą około 160 koni,a może i więcej. Ibiza asv na 10/230/turbo awx/i big fmicu zrobiona na 165/350.Waga tej ibizy 1130kg,toledo waży mniej więcej tyle samo. http://www.vag-podkarpacie.pl/printview.php?t=8048&start=0&sid=d2a20b6c352ad4a51e42acab8e9fe13c http://www.youtube.com/watch?v=DKwKxNygyiw&feature=player_embedded Nie potrzeba więc 230tek,ani też 216tek żeby na 10tce przekroczyć barierę 160ciu koni.Wystarczą wtryski 0.205mm i dobra pompa 10tka+ ewentualnie wałek. Sławek,log 008 niczego Ci nie wyjaśni,wszystko bowiem będzie zależało od mapy napięcia,czyli od napięcia dla danej dawki. Najważniejszy log,001 masz do wglądu,ale to jest na 10/205. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #78 Napisano 25 Lutego 2013 czy na wałku z SDI z poprawnym numerem są problemy np. z obrotami biegu jałowego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #79 Napisano 25 Lutego 2013 nie powinno takich być. Może popychacze hydrauliczne nie były opróżnione przed montażem i nierówno pracuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #80 Napisano 25 Lutego 2013 to było pytanie nie związane z moim autem - szukam takiego wałka. Gdzieś na necie przeczytałem kilka zdań na temat zmiany wałka na SDI i jakieś problemy z tym były ale chyba chodziło o inny wałek SDI niż ten poszukiwany 38E - mam nadzieję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach