disciples Zgłoś #241 Napisano 4 Października 2015 Wszystko jasne, napiszę dla potomnych. Jeśli są zakodowane coming/leaving home przez VCDS, blokuje to test xenonów. Po przekodowaniu i wyłączeniu c/l home test robi się jak zwykle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cedro23 Zgłoś #242 Napisano 5 Października 2015 (edytowane) u mnie z kolei problem rozwiązał się sam choć nadal nie wiem dlaczego tak się stało. Po ustawieniu lewej lampy ręcznie do poziomu jaki powinna mieć , po paru dniach zauważyłem że zaczeła bić za wysoko. Wiec po odpaleniu auta postanowiłem przyjrzeć sie testowi lamp i okazało się że obie lampy test wykonują prawidłowo po czym lewa świeci za wysoko bo ją oczywiście wcześniej przestawiłem, wiec przekręciłem z powrotem w dół i jak narazie jest ok, za każdym razem wykonują obie test prawidłowo po czym ustawiają się tak jak powinny do jazdy. Edytowane 5 Października 2015 przez cedro23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRIS M Zgłoś #243 Napisano 24 Marca 2016 Witam podepnę się pod ten tema bo nie chcę zakładać nowego z tak błahego powodu. Mianowicie mam pytanie może trochę naiwne ale powiedzcie czy można jakoś ustawić w którym momencie załączają się xenony gdy przełącznik jest w pozycji auto ,czy zależy to tylko od czujnika zmierzchowego i nie ma możliwości ingerencji . Pytam gdyż wydaje mi się ,że u mnie xenony włączają się nawet wtedy gdy na zewnątrz jest dość jasno . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #244 Napisano 24 Marca 2016 Witam podepnę się pod ten tema bo nie chcę zakładać nowego z tak błahego powodu. Mianowicie mam pytanie może trochę naiwne ale powiedzcie czy można jakoś ustawić w którym momencie załączają się xenony gdy przełącznik jest w pozycji auto ,czy zależy to tylko od czujnika zmierzchowego i nie ma możliwości ingerencji . Pytam gdyż wydaje mi się ,że u mnie xenony włączają się nawet wtedy gdy na zewnątrz jest dość jasno . można ustawić czułość czujnika zmierzchu. rozumiem że masz włączone światła do jazdy dziennej w halogenach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRIS M Zgłoś #245 Napisano 24 Marca 2016 U mnie w B7 jako światła dzienne są ledy w lampach xenonowych. Jak ustawić czułość czujnika zmierzchowego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bastii Zgłoś #246 Napisano 7 Kwietnia 2016 Witam Mam problem z ksenonami po podpięciu wyskoczyły następujące błędy http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/q1vxCZBDj5nByy75dRMPVZ9yUMPtz9 http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/q1vxCZBDj5nByy75dRMPVZ9yUMPtz9 Od czego zacząć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #247 Napisano 7 Kwietnia 2016 Od nastaw podstawowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #248 Napisano 19 Czerwca 2016 Witam, was mam błąd 02628 right swivel module position sensor i pytanie moje brzmi gdzie znajduje się taki sterownik w b6 sedan oraz czy trzeba go kodować po wymianie na inny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
getman Zgłoś #249 Napisano 20 Czerwca 2016 Volkswagen Passat Variant VI 2.0 TDI Mam problem z Bi-xenonem, świeci kontrolka - nie działa prawy reflektor , a czasem mruga (rzadko) i pisze że coś nie działa w lewem reflektorze (lewy świeci w tym czasie a prawy nie, jeśli zgasić silnik i odpalić świeci kontrolka jak zawsze i prawy reflektor nie działa). Wcześniej prawy reflektor działał, potem zaczęł świeci - gaśnie, świeci -gaśnie, teraz nie świeci w ogóle, i kontrolka świeci. Poradźcie fachowca we Wrocławiu, nic nie wiem w instalacji elektrycznej. Dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #250 Napisano 20 Czerwca 2016 Jeżeli reflektor wcześniej raz działał a raz nie i w końcu na dobre przestał działać, to najprawdopodobniej wypalony już żarnik xenonowy. Zwykle przy końcu świeci tak bardziej na różowo zamiast na biało, następnie raz działa raz nie aż w końcu wysiada całkiem. Stawiam na żarnik do wymiany w prawym. Dobrze jest podłączyć pod komputer VCDS i wtedy będzie można się dowiedzieć też co w lewym reflektorze się dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hiv Zgłoś #251 Napisano 20 Czerwca 2016 Volkswagen Passat Variant VI 2.0 TDI Mam problem z Bi-xenonem, świeci kontrolka - nie działa prawy reflektor , a czasem mruga (rzadko) i pisze że coś nie działa w lewem reflektorze (lewy świeci w tym czasie a prawy nie, jeśli zgasić silnik i odpalić świeci kontrolka jak zawsze i prawy reflektor nie działa). Wcześniej prawy reflektor działał, potem zaczęł świeci - gaśnie, świeci -gaśnie, teraz nie świeci w ogóle, i kontrolka świeci. Poradźcie fachowca we Wrocławiu, nic nie wiem w instalacji elektrycznej. Dziękuję NA 100% oba palniki do wymiany - miałem to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
getman Zgłoś #252 Napisano 20 Czerwca 2016 NA 100% oba palniki do wymiany - miałem to samo dziękuję, do kogo się zwrócić możesz polecić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hiv Zgłoś #253 Napisano 20 Czerwca 2016 Nie jestem z Łodzi. Żeby wymienić paliki musisz zderzak zdemontować a przynajmniej go opuścić aby wyjąć reflektory. Generalnie słabo to rozwiązali. Ja oddałem auto do zaprzyjaźnionego mechanika, nie miałem natchnienia żeby się w to bawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #254 Napisano 20 Czerwca 2016 Ja jechałem do swojego mechanika, gdzie wcześniej inne samochody robiłem. Ale wcześniej sam kupiłem żarnik D1S Osram Xenarc 66140. Wyszło 1,5 godziny roboty - trzeba zdjąć prawie całkiem zderzak, żeby lampę wyciągnąć na stół - dopiero jest dostęp do żarnika. Oryginalny żarnik powinien kosztować dwieście i kilkadziesiąt złotych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
getman Zgłoś #255 Napisano 20 Czerwca 2016 Ja jechałem do swojego mechanika, gdzie wcześniej inne samochody robiłem. Ale wcześniej sam kupiłem żarnik D1S Osram Xenarc 66140.Wyszło 1,5 godziny roboty - trzeba zdjąć prawie całkiem zderzak, żeby lampę wyciągnąć na stół - dopiero jest dostęp do żarnika. Oryginalny żarnik powinien kosztować dwieście i kilkadziesiąt złotych. dziękuję bardzo, mi nie jest trudne do zrobienia samemu, ale najpierw trzeba zrobić diagnostykę szczegółowe. Mieszkam pół roku we Wrocławiu i nie mam znajomych, do kogo można zwrócić się z badaniem tego problemu. Będę wdzięczny za konkretny adres warsztatu lub numer telefonu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #256 Napisano 20 Czerwca 2016 Rozumiem że piszecie o b6, bo w b7 nie trzeba ściągać zderzaka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #257 Napisano 20 Czerwca 2016 Ja w B6 nauczyłem się już wyjmować lampę tylko częściowo odkręcając zderzak. A jak w skodzie octavia łatwo wyjąć lampę! Macie pojęcie?! Pstryk i wyjeżdża Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #258 Napisano 20 Czerwca 2016 Jest w lampie wewnątrz na takim ramieniu plastikowym razem z siłownikiem do sterowania kątem dynamicznego doświetlania zakrętów. Wygląda to tak po wyjęciu już: A tak wygląda sama płytka z czujnikiem Halla: Część generalnie bardzo trudno dostępna i tylko z odzysku. Ja to przelutowałem sądząc, że to zimne luty i generalnie pomogło. Przeczyściłem styki i dodatkowo poprawiłem luty gniazdka w samym module sterującym skąd przewody wychodzą. Ruszyłem też magnesik, z którym toto współpracuje a umieszczony jest na koszyku soczewki. Rozmieszczenie elementów, z którego można dojść jaka jest zasada działania przedstawia rysunek: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #259 Napisano 20 Czerwca 2016 Dziękuje bardzo za odpowiedz, ale czemu wpisując na allegro sterownik bi xenon wyskakuje takie coś jak w linku http://allegro.pl/modul-sterownik-bi-xenon-5m0907357-vw-passat-b6-i5542283085.html a znów takiej części jaka ty opisujesz do reflektora to się nie kupi tylko pewnie cały nowy reflektor. poradź mi co mam zrobić bo rozumiem ze przechodziłeś taki problem, a i co jeszcze zauważyłem ze po tej kontrolce te światła oba nie skręcają a błąd jest tylko po prawej stronie, a jak kontrolka nie świeci to normalnie lewo prawo działa wszystko na trasie - - - - - aktualizacja - - - - - tu znalazłem taki reflektor najtańszy, http://olx.pl/oferta/lampa-volkswagen-passat-b6-CID5-IDfSctX.html#9339201e1f na 3 zdjęciu widać ten silniczek jego się tylko wymienia czy trzeba coś lutować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #260 Napisano 21 Czerwca 2016 Moduł, który opisujesz na początku nie jest w lampie. Jest rzeczywiście do sterowania całym systemem bi-xenonów skrętnych w obu lampach i znajduje się w pod centralną konsolą w kabinie. Nie to jest uszkodzone. Ta lampa, którą znalazłeś, może się nadawać. W każdym razie ja bym ją kupił na Twoim miejscu. Ten silniczek, co piszesz i jest fragment na zdjęciu, to właśnie przy nim jest ten czujnik (swivel module position sensor). Możesz przełożyć cały (silnik z sensorem) - dwie śrubki mocowania i jedna łącząca końcówkę siłownika. Powodzenia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach