disciples
-
Liczba zawartości
49 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O disciples
- Urodziny 26.09.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Biała Podlaska
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
-
Rok produkcji
2009
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Akurat nie mam porównania do 170KM CR, ale mój 140KM@180KM CR obecnie brak problemów od strony technicznych. No może za wyjątkiem śruby od kompresora. VCDS'em sprawdzałem stan DPF, wtrysków i turbo bez żadnych niepokojących zmian. Tylko, że ja dużo nie jeżdżę przebieg ok 115k km, praktycznie od razu po gwarancji chip był robiony.
-
Śrubka od sprzęgła kompresora
disciples odpowiedział przemek1975 → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Miałem podobną usterkę, śruba wykręciła się przez co nie działał kompresor i analogiczne klima. W moim przypadku zostało wymienione kompletne sprzegiełko ponieważ po odkręceniu frezy zostały zjechane. Dodam, że mechanik podczas wymiany miał spory problem z odkręceniem samej śruby... Kompresor delphi, zdjęcia z wątku potwierdzają wadę fabryczną kompresora. B6 2.0 TDI CR 09r. 110k przebieg. -
Dzięki wielkie za zainteresowanie i sporo nowych informacji. Mapę robił poprzedni właściciel i chyba bardziej ogarnięty w tym temacie ode mnie ponieważ miał kapcie 215/55/16r. Jako laik w oponach kierowałem się domyślnym ustawieniem filtrowania w oponeo i wyszło jak wyszło Dodatkowo, trafiłem na ten temat i widzę, że sporo błędów robiłem. Obniżyć ciśnienia raczej nie będę ponieważ mam stromy zjazd do garażu i mam wrażenie, że opony przy niskim ciśnieniu zbyt mocno przylegają do podłoża i zachaczają błotnikami.
-
Odświeżę temat, bo akurat nie udało mi się uzyskać odpowiedzi. Rozumiem, że kierujemy się wlepką oraz homologacją w ustalaniu ciśnienia w oponach. U mnie praktycznie bazuje na fabrycznym zestawie 205/55/16r i ciśnieniu 2.3 ; 2.3 ponieważ praktycznie jeżdżę sam lub z dziećmi. Moje pytanie jest inne, zakładam, że jak mam mapę ~170-180km to powinienem zwiększyć ciśnienie bądź szukać danych wlepki od tego silnika? W necie te kalkulatory podają dość rozbieżne wartości nawet od tych kapci co obecnie mam. Opono pirelli p7 Cinturato 205/55R16 91 V na stronie producenta nie da się znaleźć jakiejś sensowej wartości. Może powinienem kierować się obliczaniem nośności i obciążenia na konkretną oś?
-
Dzięki, a czy to normalne, że przy włączonej AC mam tylko ciepłe powietrze zarówno z lewej i z prawej strony. Skoro jest podział na 2 strefy, to z prawej nie powinno lecieć zimne? 0 błędów na VCDS odnośnie silnika v159, wg pomiarów silniczek pracuje w pełnym zakresie.
-
Odgrzeje temat: Mam błąd silniczka v158 - nie leci z lewej strony zimne powietrze. Wg panelu 71 00h - czyli wskazuje na potencjometr/silniczek klapy v158. Co oznacza 00h, ponieważ nie leci zimne powietrze w ogóle. Wcześniej wydawało mi się, że z prawej strony leci zimne/ciepłe tylko z lewej jest problem. Obecnie w czasie coraz lepszej pogody, wychodzi, że z prawej bez różnicy co ustawie leci conajwyżej letnie powietrze. Robiłem adaptacje z panelu nie pomogło. Na VCDS coś tam widziałem w klapach wartości 103:0:0:0 (lewa strona) oraz 225:225:225:225 (prawa) nie pamiętam już, w której grupie sprawdzałem. V158 - będę wymieniał jak dostanę się do mechanika (terminy oO), co z prawą stroną. Powinienem jakąś adaptacja zrobić? Innych błędów nie mam na vds. Dodam, że czynnik był nabijany w tamtym sezonie.
-
Witam, Rozumiem, że zaolejenie filtra nie da się wyczyścić tylko wymiana? Mam 70ml na 370. Wypalanie sadzy jest ok: wartość obliczona 5g, zmierzona 0. Co po otrzymaniu 370 zaolejenia filtra tylko wymiana?
-
Witam, Mam do sprzedania popularny model VW Passsat b6 kolor Mokka perła, z silnikiem 2.0 TDI 140KM, ztuningowany na ~180-190KM przez poprzedniego właściciela. Samochód kupiony w Polsce serwisowany na gwarancji w SKODA Aso w Białej Podlaskiej, następnie w Mirex Biała Podlaska. Obecnie 103880km przebieg oryginalny. Cena 31200 zł. Wersja Comfortline dość dobrze wyposażona: - reflektory bi-xenonowe - czujniki parkowania OPS - z wizualizacja na ekranie - Radioodtwarzacz RDC 510 - ze zmieniarką na kilka płyt, wyjściem AUX oraz wejściem na Karty SD, RDS, - wielofunkcyjna kierownica - komputer pokładowy FIS - eklektycznie sterowany fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego. - rolety w drzwiach - roleta elektryczna tylnej szyby - funkcja automatycznego zwalniania elektrycznego hamulca ręcznego - zainstalowana kamera cofania w lusterko z funkcją nagrywania (DVR) dwóch kanałów jednocześnie (przód i tył). -bezwypadkowy - tempomat, - koło zapasowe (z felgą) - komplet kół na zimę. Ostatnie naprawy: - rozrząd zrobiony w 2017 roku przy 82460 km. - wymiana klocków hamulcowych 87406 km - 2017r. - wymieniona lampa tylna - 2019r Ogólnie samochód bezawaryjny bardzo ekonomiczny, średnie spalanie 4,5-5.5l trasa, miasto 6,5-8l. Posiadam oprogramowanie diagnostyczne mogę pokazać aktualne logi silnika bądź filtra cząstek stałych. Samochód jest ciągle eksploatowany, stan mechaniczny oceniam na bardzo dobry, wizualny na dobry z uwagi na rysy estetyczne. Proszę o kontakt przez otomoto lub tel po godzinie 17. PS: negocjacje możliwe dopiero po obejrzeniu auta. Szanujmy swój czas!.
-
Witam, Mam do sprzedania popularny model VW Passsat b6 kolor Mokka perła, z silnikiem 2.0 TDI 140KM, ztuningowany na ~180-190KM przez poprzedniego właściciela. Samochód kupiony w Polsce serwisowany na gwarancji w SKODA Aso w Białej Podlaskiej, następnie w Mirex Biała Podlaska. Obecnie 103880km przebieg oryginalny. Cena 31200 zł. Wersja Comfortline dość dobrze wyposażona: - reflektory bi-xenonowe - czujniki parkowania OPS - z wizualizacja na ekranie - Radioodtwarzacz RDC 510 - ze zmieniarką na kilka płyt, wyjściem AUX oraz wejściem na Karty SD, RDS, - wielofunkcyjna kierownica - komputer pokładowy FIS - eklektycznie sterowany fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego. - rolety w drzwiach - roleta elektryczna tylnej szyby - funkcja automatycznego zwalniania elektrycznego hamulca ręcznego - zainstalowana kamera cofania w lusterko z funkcją nagrywania (DVR) dwóch kanałów jednocześnie (przód i tył). -bezwypadkowy - tempomat, - koło zapasowe (z felgą) - komplet kół na zimę. Ostatnie naprawy: - rozrząd zrobiony w 2017 roku przy 82460 km. - wymiana klocków hamulcowych 87406 km - 2017r. - wymieniona lampa tylna - 2019r Ogólnie samochód bezawaryjny bardzo ekonomiczny, średnie spalanie 4,5-5.5l trasa, miasto 6,5-8l. Posiadam oprogramowanie diagnostyczne mogę pokazać aktualne logi silnika bądź filtra cząstek stałych. Samochód jest ciągle eksploatowany, stan mechaniczny oceniam na bardzo dobry, wizualny na dobry z uwagi na rysy estetyczne. Proszę o kontakt przez otomoto lub tel po godzinie 17. PS: negocjacje możliwe dopiero po obejrzeniu auta. Szanujmy swój czas!.
-
Witam serdecznie, Panowie i Pani proszę o opinie użytkowników passatów b6 czy b7 odnośnie boxów dachowych. Jak się spisują? Czy mocno pogarszają dynamikę i wyciszenie auta? Jakie zauważyliście wady, na coś konkretnie zwrócić uwagę? Niestety, rodzina znów mi się powiększyła i już prawie zapomniałem o problemach z pakowaniem wózka, nosidełka i gondoli do bagażnika szukam alternatywy zmiany auta lub zwiększenia pojemności bagażnika. Mam dylemat bo po pierwsze szkoda sprzedawać passata z małym przebiegiem raptem 106k km i ~180km mocy, a z drugiej ciężko coś znaleźć na rynku do 40-42k zł mocno nie wybitego a w miarę nowego. Dlatego proszę o opinie odnośnie boxów dachowych warto? Czy lepiej zmienić auto na nowsze i większe i nie bawić się w boxy do kilku razowego użytku w ciągu roku. Mam możliwość zakupu SUV, outlander II, 2012 rok, 68k km 2.0 benzyna 150km, którym miałem okazje jeździć duży bagażnik, ale strasznie zamulisty i nudny.
-
Trochę offtop, ale czy rdc510 w sedanie też potrzebuję 2 anten? Mam od nowości cały czas ten sam błąd radia 'przerwa w obwodzie'
-
Afera VW z emisją spalin - można już sprawdzać
disciples odpowiedział user78 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Opinie od aktualizacji są podzielone. Jednak pewne fakty są nie podważalne. 1. Osoby, które mają zrobiony chiptuning - stracą mapę. 2. Wypalanie DPF skraca się z 1000km do 500km. Reszty problemów dotyczy jednostkowych przypadków utrat mocy, problemów z DPF/EGR czy spalania. Auto mam praktycznie od nowości przebieg 97k km obecnie sprawdzam stan zapełnienia/ olejenia filtra praktycznie czyściutki. Trochę poznałem już auto wiem kiedy filtr chce się wypalić (wyższe obroty na biegu jałowym itp.) wg mnie 500km do jazdy miejskiej i sporadycznej trasy to udręka dla kierowcy. Wg mnie całe wypalanie to jednak obciążenie dla silnika, temperatura musi się mocno nagrzać samochód dużo pali, a cała ta teoria rozwiązania diesel gate samym oprogramowaniem i zwiększeniem częstotliwości wypalania jest dla mnie naciągana. Wygląda, jakby to wszystko było robione na kolanie. Może kiedyś jakiś niezależny portal o motoryzacji zrobi test samochodu z i bez oprogramowanie, testując osiągi oraz zanieczyszczenie generujące przez samochody. No, ale co tam... VW na to nie pozwoli... -
Afera VW z emisją spalin - można już sprawdzać
disciples odpowiedział user78 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Jestem po badaniu technicznym, faktycznie trafiłem na bardzo nadgorliwego fachowca i sprawdzał wszystko łączni z uczestnictwem w akcji. Obecnie z uwagi, na chip tuning nie jadę na akcje. Jednak z tego co patrzyłem, to wysyłał on dyspozycje do komunikacji miejskiej/starostwa. Czy państwo/gmina/urząd miasta będzie teraz nas ścigać bo samochody nie spełniają normy Euro 6? Jezu... na pewno mój passat spełnią więcej norm niż większość sztrućlów dieslowych jeżdżących po Polsce.. -
Samodzielny montaż modułu Bluetooth do RNS 510
disciples odpowiedział kiarka → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
@up. Poszukaj tutaj spis wszystkich modułów: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Telephone_Retrofitting Panowie ja mam inne pytania: 1. Schemat tutaj podłączenia do RNS jest taki sam jak do RDC 510? 2. Mam passata b6, białe zegary i RDC 510. Zależy mi tylko na Hands Free Mode, wstępnie moduły wg strony powyżej nadają się tylko premium 1k8 C -D czy 3c8 A-E. Zależy mi na dwóch rzeczach - primo hands free mode- czyli samo odbieranie połączeń z multikierownicy/rdc bez książki itd oraz na kompatybilności z nowymi telefonami S4, ale w przyszłości iphone 6s/7. Czy da radę jakimś tanim kosztem zamontować taki bluetooth może moduły low spełnią moje oczekiwania? -
Wymiana rozrządu przy 84kk oraz opon na letnie Pirelli.