Skocz do zawartości

disciples

Użytkownicy
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O disciples

  • Urodziny 26.09.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Biała Podlaska

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2009
  1. Samodzielny montaż modułu Bluetooth do RNS 510

    @up. Poszukaj tutaj spis wszystkich modułów: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Telephone_Retrofitting Panowie ja mam inne pytania: 1. Schemat tutaj podłączenia do RNS jest taki sam jak do RDC 510? 2. Mam passata b6, białe zegary i RDC 510. Zależy mi tylko na Hands Free Mode, wstępnie moduły wg strony powyżej nadają się tylko premium 1k8 C -D czy 3c8 A-E. Zależy mi na dwóch rzeczach - primo hands free mode- czyli samo odbieranie połączeń z multikierownicy/rdc bez książki itd oraz na kompatybilności z nowymi telefonami S4, ale w przyszłości iphone 6s/7. Czy da radę jakimś tanim kosztem zamontować taki bluetooth może moduły low spełnią moje oczekiwania?
  2. Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Wymiana rozrządu przy 84kk oraz opon na letnie Pirelli.
  3. Rozumiem Ciebie dość dobrze wszystko przez tą polską mentalność... Wszyscy są sceptyczni, zakładają, że każdy kręci, a auta z małym przebiegiem praktycznie nie istnieją. Potem, takiemu pokazujesz książki, faktury czy wpisy w ASO czy Cepiku. Natomiast oni dalej będą twierdzili, że co roku przed wymianą cofasz licznik potem jedziesz do ASO po wpis. Idąc taką logiką to mniej więcej 2 razy do roku zmieniasz licznik w samochodzie: raz przy przeglądzie (wpis w rejestr), drugi przy wymianie oleju w ASO. Rynek wtórny aut w Polsce to katastrofa. Sam omal nie kupiłem superb 09r. 2.0 170KM DSG z Polskiego salonu, tyle, że auto miało szkodę całkowitą... Powinno się po prostu zmienić przepisy i dawać takie kary... Sam mam auto z przebiegiem 83k, pewnie trudniej będzie mi je sprzedać niż jakbym miał 2-3 razy większy przebieg.
  4. Trochę to wszystko smutne, że nasz rynek jest jaki jest. A dodatkowo, niektórzy stają się parszywi jak Ci handlarze. Swoją drogą nasz rynek motoryzacji to jakiś paradox, sprzedawałem audi a6 c6 2005r. z przebiegiem 160k. Pierwszy właściciel w PL, auto sprowadzone z Niemiec serwisowane potem w Polsce już u znajomych mechaników itd. Panowie, jak ciężko jest ludziom przetłumaczyć wiarygodność przebiegu. Ludzie nawet auta nie zobaczą a już wyjadą z tekstem, że kręcony itd... No cóz... Ogólnie miałem pewną zasadę, że aut z komisu/handlarza są na 99% kręcony licznik w odróżnieniu od właścicieli prywatnych, którzy użytkują auto parę lat. Wszystko się zmienia, aktualnie mam b6 z przebiegiem 84k i też pewnie będzie ciężko sprzedać... EDIT: Najlepiej, aby były wysokie kary dla krętaczy. Dodatkowo, system kontroli aut sprowadzonych tak jak w USA. Gdzie można sprawdzić jaki status ma auto importowane (np. wrak). Gdyby coś takiego wprowadzili w EU, zredukowało by to na pewno gnioty i inne ścierwa składane z 3 samochodów.
  5. Równie dobrze może oznaczać szybsze zużycie DPF, z uwagi na fakt, że przy każdym wypalaniu zostaje osad w postaci sadzy/popiołu. Nawet mamy dość duży wątek, filtr DPF zatkany popiołem. Dodatkowo, wypalanie suchego filtra to zawsze obciążenie dla silnika i jego osprzętu. Ponadto, spotkałem się nawet z mechanikiem, który podczas wymuszonego wypalania chciał, abym podpisał oświadczenie, że wyrażam zgodę na obciążenie silnika ponad 3k obrotów... Osobiście na chwilę obecną nie robię aktualizacji ponieważ głównej mierze szkoda mi mapy 170k. Aczkolwiek, im dłużej czytam o tym, tym więcej pojawia się wątpliwości.
  6. Czy ja wiem, czy to taki dobry pomysł. Z punktu widzenia ekonomicznego nie widzę większego sensu na aktualizację w ASO. Gdzie dostaniemy bon za 100zł, a wydamy z 1000zł na ponowną mapę do silnika. Jeżeli ktoś boi się, że na stacji diagnostycznej zaczną sprawdzać emisję Nox itd. Przypominam, że samochódy VW podczas testów wykazują wszystkie parametry w normie. Dopiero szczegółowy test w terenie jest w stanie wykryć cały ten problem. Także....
  7. Mam ten sam problem, daje enter potem 'do it' w kodowaniu, ale nic się nie zmienia. Spotkaliście się z tym problemem? O dziwo ustawiłem halogeny jako dzienne, a moc świecenia też nie idzie mi zmienić. Ciągle VCDS powraca do oryginalnego kodowania.
  8. A wiadomo czy oprogramowanie nowe ma wpływ na chiptuning?
  9. Kolega trochę przegina, może VAG miał spore problemy z silnikami 2.0 TDI oraz późniejszymi 1.9 TDI, ale nie wróżmy złowrogo. Wracając, do tematu silniki 2.0 CR są już mniej awaryjne, dość oszczędne a zarazem ekonomiczne. W przypadku tego auta, sprawdził bym historię 170k jest trochę podejrzane, zazwyczaj reguła jest taka: auto całe/ nie bite - licznik skręcony, natomiast jeżeli licznik oryginalny to zazwyczaj auto po wypadku. Wg mnie auto musiało mieć coś robione, dolicz sobie w tej cenie jest akcyza 18% oraz marża handlarza, a cena to tylko 40k. Co do wersji, trochę uboga. Jeżeli masz blisko to jedź z czujnikiem, jak daleko to sprawdź VIN.
  10. 30-bitowy bordnetz 3C8..Jakie ma możliwości/Opcje

    Przeczytałem cały wątek 10 str, wychodzi na to, że te różnice pomiędzy bordnetz'ami to tylko podświetlanie nóg podczas jazdy? Ludzie wymieniają bordnetzy tylko po to? Na jednym forum golfa przeczytałem o funkcji opuszczania się lusterka przy biegu wstecznym, jest możliwość ustawienia tego bez foteli z pamięcią?
  11. 30-bitowy bordnetz 3C8..Jakie ma możliwości/Opcje

    Panowie pomożecie aktualnie chcę się pobawić vcds'em. Na początku chciałem ustawić halogeny jako dzienne, ale wyglądało na to, że mój moduł ma za mało bitów. Czy ktoś pomoże mi rozkodować jaki moduł mam 30C...H czy 38C... E? Tutaj log z vcds: Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl Part No SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E Component: Bordnetz-SG H54 2602 Revision: 00H54000 Serial number: 00000006052217 Coding: B3820F0700041A00470A00000F000000000B5D435C000120000000000000 - 30 byte Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 336F078C52CBA986591-8066 Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 419 A Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer 150509 004 0206 Coding: 00046997 Shop #: WSC 00028 Na forum Tourana napisali, aby obliczyć bity na podstawie coding no i wychodzi mi, że mam 30 bit. Czy na tym module bez problemu można zakodować halogeny jako dzienne? Mam już tryb amerykański ustawiony, teraz tylko przydałoby się zabezpieczy.
  12. A wiadomo, Czy nowe oprogramowanie silnika ma wpływ na chiptuning? Obecnia mam ok. 170 KM nie chciałbym ich stracić na rzecz nowego oprogramowania 2.0 140km
  13. Ciekawe aukcje z Chin (AliExpress, geartbest, itp)

    Ja mam i raczej jestem zadowolony. Zestaw bluetooth - OK, dość dobrze słychać. Aczkolwiek głośnik jest głośny z przeciętną jakością. Możesz użyć transmitera FM wtedy komunikaty GPS + rozmowa przenosi się na głośniki samochodu. GPS - łapie fixa w parę sekund. Fabrycznie instalują igo z mapą europy. Testowałem Sygic (polecam) oraz Google Maps wszystko działa ok. Nie działa here maps - nie jest kompatybilna z urzędzeniem. FM transmiter - jest ok, chociaż mam sporadyczne szumy. (ale może to wina elektryka, który skopał mi instalacje). DVR - nagrywanie, aplikacja fabryczna posiada dość dużo opcji: od ekspozycji, po czujnik wstrząsów, czujnik ruchu. Dużym plusem jest fakt, że może nagrywać jednocześnie z dwóch kamer (przedniej i tylnej). Kamera cofania - jest OK, obraz 720 do kamery nadaje się super. Natomiast do nagrań już gorzej. Slot SD - dużym plusem są 2 karty microSD. 1. na nagrywanie filmów, a 2 na mapy GPS. Ponadto sprzęt nie ma wiele pamięci więc nie ma sensu dużo instalować. Aplikacje - jak wspomniałem, działają nawigacje Sygic, Google Maps, BeOnRoad, Igo i chyba automapa (nie testowałem, ale da się pobrać). Ponadto, mamy Ryśka, Yanosika, Youtube. Ekran - w dzień jest czytelny, ale przy mocny słońcu dużo nie widać. W nocy jest dość jasny, warto mieć mapę z trybem nocnym.
  14. Kamera cofania w Passacie B6 - zakłócenia

    Dla potomnych napiszę parę doświadczeń dotychczas odnośnie lusterka wielofunkcyjnego. Kolejny elektryk, rozwiązał parę problemów a zatem: 1. Przekaźnik ze światła cofania - rozwiązuje po części problem z przeskokiem kamery. 2. Podłączenie pod stacyjkę - rozwiązało na szczęście problem rozładowującego się akumulatora. Minus jest taki, że urządzenie uruchamia się z 20-30sec dopiero po włożeniu kluczyka (wcześniej samo odblokowanie drzwi pobudzało urządzenie). 3. Zakłócenia generowane przez urządzenie - na chwilę obecną zauważyłem gorszy odbiór radia oraz szumy na kamerze tylniej. Natomiast, pojawiły się 2 problemy: 1. Elektryk sprawdzał bezpieczniki i wygląda na to, że zasilanie samego urządzenia powoduje szumy/zakłócenia. Po odpięciu zasilanie lusterka kamera ma obraz bardzo ostry. 2. Problem zaprezentowany na filmie powrócił, ale nieco odwrócony. Teraz wygląda to tak, że kamera cofania działa OK, ale potrafi podczas nagrywania przeskakiwać tak jak na filmie. Wygląda to tak, jakbym co chwilę na parę sek uruchamiał kamerę cofania. Aczkolwiek przy wrzuceniu wstecznego nie ma takiego problemu. Jak macie jakieś pomysły jestem otwarty. Na razie zaobserwowałem, że jak rozłączę kamerę wszystko jest OK ze nazwijmy to stabilnością. Natomiast, szumy znikają po odpięciu zasilania w samochodzie. Rozwiązanie 2 problemów jest proste rozłączyć wszystko i tyle. No, ale może problem tkwi gdzieś indziej.
  15. Kamera cofania w Passacie B6 - zakłócenia

    Witam ponownie, Dzięki za rady. Powiem tak, zmieniam elektryka, dziś ustawiał mi przekaźnik sterowany ze światła cofania. Wyszło mniej więcej tak, po wciśnięciu wstecznego kamera działała prawidłowo bez skoków itp. Natomiast, pojawił się nowy problem, bez różnicy czy jest luz/bieg/wsteczny była włączona kamera cofania przez co nie można było korzystać z navi/dvr czy bluetooth. Elektryk rozkłada ręce zrzuca winę na sprzęt. Ponadto, elektryk zrobił mi jako zasilanie gniazdo zapalniczki w podsufitce. Problem w tym, że dziś akumulator się rozładował bo okazał się, że cały czas ucieka mi prąd od 0.5 - 0,9... Jeśli ktoś poleca jakiegoś dobrego elektryka z Białej Podlaskiej lub okolicy np. Siedlce to proszę o PW mnie już ręce opadają, pół dnia zmarnowanego, a pseudo elektryk już mi chciał zmienić 4 razy akumulator....
×