Skocz do zawartości

atmosferyczny

  • Zawartość

    527
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O atmosferyczny

  • Urodziny 19.08.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. kontrolka nie zapiętych pasów

    Spinki wymienić na te z czujnikiem zapięcia. Jakoś dołożyć do tylnej kanapy czujniki zajęcia miejsca. Dalej: dołożyć przewody, wtyczki, dociągnąć do modułu elektryki. Kodowanie. Może coś pominąłem...
  2. Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Dziś serwis olejowy i przegląd. Oczywiście OK.
  3. Passat B6 i kontrolka "przepalona żarówka"

    Może jednak sprawdź na komputerze, co pacjentowi dolega. Znam takie powiedzenie dekarzy: W naszym fachu nie ma strachu. Upadł z dachu i po fachu.
  4. kontrolka nie zapiętych pasów

    Jak rozłączysz wtyczkę od spinki pasów pod siedzeniem, to efekt będzie taki, że cały czas są zapięte pasy.
  5. krzywo kierownica...

    Nie została prawidłowo zakończona procedura adaptacji (ustawień podstawowych) związana z krańcowymi położeniami kierownicy (skrajne położenie kierownicy w lewo oraz skrajne położenie w prawo).
  6. zbierający się kurz za zegarami

    Oczywiście. A co innego jest ramką radia?
  7. Co dziś zrobiłem w swoim VW

    Parę dni temu wymieniłem żarówkę H7 od lewego statycznego doświetlenia zakrętów
  8. Drzwi przednie-nie zamykaja sie z pilota

    Pod komputer podłącz. Będziesz miał podpowiedź, co się złego dzieje.
  9. Wg alfabetu R jest po Q. Pomogłem?
  10. Parktronic

    J345 to moduł rozpoznawania podłączenia przyczepy, czyli potocznie moduł haka. Masz takowy?
  11. Wentylator nawiewu chodzi jak czołg

    Z drugiej strony, jeżeli to są panewki z brązu, to nie smaruje się ich. Obecność smaru zwiększa opór i dodatkowo przylepiają się wszelkie zanieczyszczenia.
  12. podnoszenie/opuszczanie szyby - Prawy Przód (PP)

    Komputer nie pokaże problemu z obwodem przycisku?
  13. Hak holowniczy

    Stare moduły mają na pin 1 masę. Później była zmiana (ja mam 1K0907383F) i masa przeszła na pin 10. Dodatkowo doszedł mostek na wtyczce od strony wiązki haka tej 16 pin. Mostek pomiędzy pin 14 i 15.
  14. Hak holowniczy

    Nie trzeba aż do komory silnika. Można do C tam, gdzie cały czas jest napięcie (przed stacyjką). Jeżeli nie będziesz korzystał z przyczepy Campingowej i nie będziesz korzystał z akumulatora na postoju (ten przewód właśnie do tego służy), to nie podłączaj w ogóle do napięcia. Moduł nie sprawdza tego obwodu. Przewód ten odpowiada za to, że w gniazdku do haka 13-pin cały czas jest napięcie z akumulatora.
  15. Hak holowniczy

    Aha, jeżeli masz od maja 2008, to zmianie ulegają miejsca bezpieczników w SC. Podaję wg. pinów wtyczki czerwonej: 2 - idzie do SC4, gdzie już masz bezpiecznik 5A 11 - idzie do SC25 - bezpiecznik 20A 12 - idzie do SC23 - bezpiecznik 15A Piny żeńskie pod bezpieczniki normalnej wielkości w skrzynce C, to pin damski SPT 4,8 - na przewód od 1 do 2,5 mm2 ma oznaczenie: 000 979 227 Aby się wpiąć do gniazda pod skrzynkę bezpieczników w komorze silnika, potrzebujesz pin damski MCP 4,8 - na przewód od 1 do 2,5 mm2 ma oznaczenie: 000 979 243 - u mnie dziura w tej 40-pin'owej wtyczce to była nr 32 Pod masę dobrze jest mieć oczko. Pod Bordnetz nie potrzebujesz pinów, tylko trzeba się wpiąć w przewody (niektórzy lutują, ja zrobiłem na okrętkę) Jeżeli masz elektryczny fotel z pamięcią, możesz szynę CAN komfortu wpiąć tam po drodze, zamiast lecieć aż pod bordnetz.
×