wozny83 Zgłoś #161 Napisano 4 Listopada 2014 Dziś dosłoenie kilka minut trmu odpalam auto i zanim zaczeło się zezowabie to ruszyłem po czym usłyszałem dzwięk piknięcia na desce i lampy ustawiły się idealnie. Popatrzyłem o co chodzi no pojechałem dalej. Patrzę na deskę zero błedu a lampy działają jak nigdy tj. Poziomowanie działa oraz skręcają się na każdym zakręcie. I niech ktoś mi powie o ch.... tu chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #162 Napisano 4 Listopada 2014 błąd wróci nic się nie martw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #163 Napisano 4 Listopada 2014 błąd wróci nic się nie martw No właśnie jestem ciekaw kiedy znowu wywali go. Nawet podskoczyłem do znajomego podpiąć kompa pod auto i zero błędów jeśli chodzi o xenon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #164 Napisano 5 Listopada 2014 błąd wróci nic się nie martw No i dziś podczas jazdy nagle wywaliło błąd co za dziadostwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JakubM. Zgłoś #165 Napisano 5 Listopada 2014 Sprawdź kostki podłączeniowe do lampy. Psiuknij np. czymś takim (http://allegro.pl/atas-isol-zabezpiecza-elementy-elektryczne-zlacza-i4754541282.html ). Miałem podobny problem. Styki lekko przyśniedziały i występowała przerwa w dopływie napięcia. Po zastosowaniu preparatu jak ręką odjął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #166 Napisano 5 Listopada 2014 Sprawdź kostki podłączeniowe do lampy. Psiuknij np. czymś takim (http://allegro.pl/atas-isol-zabezpie...754541282.html ). Miałem podobny problem. Styki lekko przyśniedziały i występowała przerwa w dopływie napięcia. Po zastosowaniu preparatu jak ręką odjął. Już całą lampę rozbierałem i przekładałem bebechy do niej. Kostki wszystkie wyczyszczone itp, nie wiem czy to jednak nie nawala moduł ten co jest w klapce na tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #167 Napisano 5 Listopada 2014 nie wiem czy to jednak nie nawala moduł ten co jest w klapce na tyle. Pisałem Tobie o nim kilka dni temu na PW-podmień go na inny, jeśli masz możliwość-ale z takim samym numerem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #168 Napisano 5 Listopada 2014 Pisałem Tobie o nim kilka dni temu na PW-podmień go na inny, jeśli masz możliwość-ale z takim samym numerem. Muszę pierw dorwać taki sam aby sobie podmienić i zobaczyć czy to to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
corrado260 Zgłoś #169 Napisano 29 Stycznia 2015 WItam. kupiłem passata b6 2006r biksenon skrętny i jak u większości z was bład 02629....ale z tego co przeczytałem wszystkie strony mimo waszych starań nikomu nie udało się znaleźć konkretnej przyczyny problemu, co skutkuje tym ze nie mam odwagi brać się za to co juz każdy z was kilka razy sprawdził ;/ Pytanie proste?: "czy ktoś podmienił te "klapkę" z tyłu lampy??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #170 Napisano 29 Stycznia 2015 nikomu nie udało się znaleźć konkretnej przyczyny problemubo przyczyn może być kilkamechaniczne uszkodzenie lampy, defekt modułu skrętu i defekt czujnika skrętu czy ktoś podmienił te "klapkę" z tyłu lampya co ma kawałek plastiku do błędu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #171 Napisano 29 Stycznia 2015 Kolego Jakubie, jeden siłownik stanął w końcowym położeniu. Ostatnio grzebałem w Touranie i ruszyłem długim cienkim śrubokrętem ramię siłownika, po prostu na chama wysunąłem go z 1-2mm, po czym posmarowałem lekko smarem w sprayu. Auto kumpla, już dwa tygodnie jeździ i jest oki. Może się kiedyś znów zablokuje ale na razie jest dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #172 Napisano 7 Lutego 2015 Hi all. I am from latvia, thats why i dont know polish. I will write in English an i hope that there can help me someone. Hi! You know english... Did you read this http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02629 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbapk Zgłoś #173 Napisano 8 Lutego 2015 Yes a read these. But i think maybe there can be some other solution. I read somwhere thas sensor clerance may be too But why they delete my message? - - - - - aktualizacja - - - - - Zebrane wszystkich. Zastąpiony zderzak i nadal wspina ten błąd . Ktoś ma jakieś domysły co . Patrząc na niektórych reflektorów samochodowych prób° 02629 - Sensor for Swivel Module Position; Left 014 - Defective - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11101110 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 6 Mileage: 283986 km Time Indication: 0 Date: 2015.02.01 Time: 15:03:05 Freeze Frame: Voltage: 13.77 V Speed: 33.8 km/h ABS 1 Może nie ma spekulacji o tym, dlaczego przejażdżkę. w przybliżeniu przy określonej prędkości . A to oznacza, ABS 1 w błędzie poniżej ? Czytałem gdzieś, że z powodu czujnika luzu może być również ościeżnicy Tutaj wydaje się, wszystkie super, ale dziś rano i zacząłznów vilezla dokładna samochód sam błąd . Nie zaczynamy rozumieć, dlaczego . Mogę powiedzieć tylko jedno, wczoraj podczas jazdy na ulicy był plus . Dziś minus . Kto ma jakieś domysły jeszcze tam jest ? Który z nich domysły ? seychasplaniruyu usunąć luz ograniczników , patrzeć na niego . a następnie umieścić go na Zdjąłem przedni lewy odstęp czujnika. Na żetony ; działa dobrze mówię trudne , ale mogę powiedzieć , że czujnik światła porusza rytshazhok podwyższonej i obniżonej . Nie mam , jak dobrze wiemy . gdzie można , że podzaedaet , aleoko nie widzi . Okazuje się, teraz musimy strzelać wszystko w centrum uwagi Taku w jej poszukiwaniu przyczyny ? Ale powiedz mi, jak myślisz, że Rozejrzałem się na czerwone VCDS sam odsetek jest odpowiedzialny za w górę iw dół, i teoretycznie, jeżeli jest wadliwy to może tutaj nie jest związane z silnika, który wybawiciela i płytę, która obraca obiektyw? Ja rozumiem, że ten, który obraca obiektyw, który jest odpowiedzialny za obrót w lewo i na prawo od obiektywu? i mam rację, że silnik, który ja wyobrażałem wokół utrzymuje światła w górę iw dół? Ja po prostu nie rozumiem, czy nie było problemu teoretycznie w centrum uwagi, to musi być w prawo na poligonie, aby pokazać, a nie w czasie jazdy? Czy mam rację? Nie wiem tylko jeszcze, czy rozpocząć strzelanie zderzak i grzebie się w centrum uwagi. Powiem jedną rzecz, która miała koło i próbował przenieść lampę odprawy czujnik sootvstvsenno wznosiły się i opadały. Czy przeszkadza reflektorów czy zdaje egzamin? ale same dla tego czujnika odpowiada? https://fotki.yandex.ru/next/users/i...63/view/476458 Dodano później --- --- or've zrobił to czujnik jest również odpowiedzialny za pionowe i wysyła sygnał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #174 Napisano 8 Lutego 2015 But why they delete my message?because you wrote the same thing four times in four different topics. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbapk Zgłoś #175 Napisano 8 Lutego 2015 because you wrote the same thing four times in four different topics. so maybe you can help me with my problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #176 Napisano 8 Lutego 2015 so maybe you can help me with my problem?may be a problem is a sensor which is located inside the lamp. It is above the lens. And please, do not use the google translate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbapk Zgłoś #177 Napisano 8 Lutego 2015 may be a problem is a sensor which is located inside the lamp. It is above the lens. And please, do not use the google translate Ok. Just to me somone write that my messages will be deleted if i will use not polish language. But why when i start car engine headlight test is ok. It turns to all sides. And i dont understand why this error not always. For example i today drive to shop and there wasnt error? Maybe its sensor near front wheel. What do you think? I think if it will be sensor inside car (https://fotki.yandex.ru/next/users/igor-torkhov/album/196163/view/476458) it will show error in engine start. Or i am not right? So why only when driving and not always Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #178 Napisano 8 Lutego 2015 Error "02629 - Sensor for Swivel Module Position; Left" means that the problem is in the lamp. Usually it is this sensor. You can also check the electric motor. It may jams. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbapk Zgłoś #179 Napisano 8 Lutego 2015 Error "02629 - Sensor for Swivel Module Position; Left" means that the problem is in the lamp. Usually it is this sensor. You can also check the electric motor. It may jams. but why not always? and why when i check with PC it woks great? And how i uderstand i must take off headlight. it very bad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #180 Napisano 8 Lutego 2015 Use Software Coding: 2311169 for xenon module. It is for one level sensor (only on rear axle). If the problem is the front level sensor, the error should disappear. If not, the problem is in the lamp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach