Skocz do zawartości

Bastii

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bastii

  • Urodziny 10.06.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wiedeń

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Mam problem z ksenonami po podpięciu wyskoczyły następujące błędy http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/q1vxCZBDj5nByy75dRMPVZ9yUMPtz9 http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/q1vxCZBDj5nByy75dRMPVZ9yUMPtz9 Od czego zacząć?
  2. Witam Podepnę się i ja pod watek a mianowicie po dłuższej trasie (500 km) rano problemy z odpaleniem czas postoju ok 6,7 godzin, natomiast jak jeżdzę na miejscu i auto stoi nawet kilka dni pali bez problemu. Dodam że pompa tandemowa wymieniona, w baku też inna bo stara się spaliła. Jakieś propozycje?
  3. Dzis po raz kolejny robilem próbę z rana i pali od strzała. A gdzie jest odpowietrzenie baku?
  4. Żadnych błędów nie ma. - - - - - aktualizacja - - - - - A jeżeli bedzie podciśnienie to pompa vacum do wymiany?
  5. Teraz to już sam nie wiem co się dzieje dzisiaj spróbowałem odpalić samochód po 2 dniach i pali od strzała problemy z porannym rozruchem występują tylko po trasie (550 km). Ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć?
  6. Witam Tak jak w temacie czy w pompie paliwa (ta w baku) znajduje się zaworek zwrotny który uniemożliwia cofanie się paliwa?
  7. Jeżeli odpali to pracuje równo , dzisiaj temp ok 4st kilkakrotnie włozenie kluczyka (4X) pali od strzała. Chuba to beda siwece
  8. Filtr był wymieniony przy ostatniej wymianie oleju. Czy to mogą być świece żarowe, jednak żadnego błędu komputer nie pokazuje. Mają już przynajmniej 7,8 lat a może i wiecej.
  9. Witam Mam problem z moim samochodem a w zasadzie z silnikiem tzn. Jadąc kiedyś samochód mi zdechł na"leżącym policjancie " i próba ponownego uruchomienia silnika nie przyniosła efektu, podejrzenie przeskoczył rozrząd bo kilka dni temu wymieniany. Laweta i do serwisu po sprawdzeniu rozrządu wszystko ok a silnik jak nie palił tak nie pali co jest? Próba odpalenia z "plaka" pyk pali od kopa, po zgaszeniu próba pali na dotyk. Po kilkunastu dniach podobna sytuacja zdechł, plak pali. Po pierwszych przymrozkach poranne palenie i lipa co się okazało padła pompa paliwa w zbiorniku, wymieniona silnika działa. Jednak euforia nie trwała długo następnego dnia poranne palenie i nic chce a nie może zapalić i tak z 10 s po czym zapala. Następny dzień temp ok 6st pali od strzała ( po kilku krotnym wsadzeniu kluczyka). Teraz pytanie co mu może dolegać?
  10. Witam U mnie występuje coś podobnego przy prędkości obrotowej ok 2000 obr/min przy spokojnym przyśpieszaniu, tak jakby coś ocierało i szarpie w tym momencie. Natomiast przy dynamicznym przyśpieszeniu brak jakichkolwiek odgłosów. Co to może być?
  11. Witam Szukam osoby z Małopolski która mogła by zrobić mi logi dynamiczne aby sprawdzić kondycje samochodu. Pozdrawiam
  12. Witam Od którego roku modelowego były montowane ledy do jazdy dziennej w B7.
  13. Ale problem tkwi w tej przekładni z kołem zataczającym bo przepuszcza i wywala błąd. Da się to jakoś naprawić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności