-
Liczba zawartości
60 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Hiv
- Urodziny 27.02.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łódź
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 1.4 TSI GTE 218KM DSG6
-
Rok produkcji
2017
-
W B6 2.0 TDI miałem 75L i to na pewno nie był standardowy bak. Robiłem trasę do Chorwacji 1350km na jednym tankowaniu
-
2x to nie sądzę. Poza tym, diesle mają większe baki co przekłada się na większe zasięgi.
-
A to ON będzie wtedy po ile? 5,8?
-
Czyli można wnioskować, że 1.5 tsi w T-rocu będzie miało DSG7 suchą?
-
DSG7 to sucha a DSG6 to mokra? Arteony czy T-toc ma 2.0 190PS z DSG7 - czyli jaka to skrzynia?
-
Sorry, zapomniałem, że 2.0 190PS nie ma jeszcze w Passacie... chyba w ogóle nie ma tych nowych benzynówek?To jest w ogóle jakiś paradoks. Cóż trzeba brać Arteona. Stara rodzina 1.8 i 2.0 dostępna obecnie to już przeżytek. Nie bardzo rozumiem polityki VW w tym zakresie. Ten silnik w Arteonie w połączeniu z DSG to bajka
-
Wreszcie! To jedyny słuszny wybór do Paska na ten moment z DSG. 1.8 to już stara i co najgorsze strasznie paliwożerna konstrukcja. 2.0 pali mniej I sorry ale IMO diesel to już zdecydowanie słaby wybór. Chyba, że robisz 50 czy wiecej tysięcy rocznie po autostradach to wtedy tańszy diesel z manualem i oszczędność na paliwie. Jako firmowy wózek nie ma dyskusji. W każdej innej sytuacji albo 1.5 tsi jako tatowóz na niedzielę albo 2.0 tsi do "normalnego" poruszania się
-
Hiv obserwuje zawartość → Amortyzatory wymiana, [Instrukcja] INTERNET poprzez Bluetooth PREMIUM, [Instrukcja] - Podświetlane klamki wewnętrzne i oraz 3 innych
-
W CC widać to dużo bardziej niż w B6
-
Wszystko jest w porządku. W Passacie tak one działają. Faktycznie inaczej niż AFL w Oplu. Jak będziesz jechał we mgle na światłach drogowych to też zauważysz to od razu w Passacie
-
Mój obecny Passat B7 to 3cie auto z DSG. W każdym przejechałem ponad 200tys km(w jednym nawet 300tys). Co prawda to "mokre" DSG6 które podobno jest zdecydowanie mniej awaryjne niż 7biegowa wersja(choć wpadki miały podobno egzemplarze w pierwszych odsłonach) ale myślę, że ta skrzynia jest naprawdę perfekcyjna. Właśnie myślę nad B8 więc nie biorę innego pod uwagę jak wersji z DSG.
-
4000zł to żadna oszczędność biorąc pod uwagę, że później będziesz sprzedawał auto rok "starsze". Poza tym, czekać tyle miesięcy na samochód??? 10% rabatu na dzień dobry wydaje się lepszym rozwiązaniem, i masz auto za 2 miesiące...
-
Co rozumiesz przez odebranie auta na wyprzedaży?
-
Nie jestem z Łodzi. Żeby wymienić paliki musisz zderzak zdemontować a przynajmniej go opuścić aby wyjąć reflektory. Generalnie słabo to rozwiązali. Ja oddałem auto do zaprzyjaźnionego mechanika, nie miałem natchnienia żeby się w to bawić.
-
NA 100% oba palniki do wymiany - miałem to samo
-
Ja właściwie już zdecydowałem - 2.0 TDI 150KM Pytanie mam raczej inne - co z dodatków do Highline dodatkowo dokupiliście? Co szczególnie na codzień się przydaje?