Skocz do zawartości
Gość Serwisant

Passat B3 - diagnostyka - dyskusja [OBD1]

Rekomendowane odpowiedzi

ale muszę mieć kostki których nie mam... nie wiem co sie z nimi stało ale ich nie ma... ani koło bezpieczników ani koło drążka..

U mnie też nie moglem znaleźć, ale jest tam jeszcze guma poniżej i właśnie pod nią znalazłem zabrudzone wtyczki. Na pierwszy rzut oka nawet przewodów nie widziałem. Umnie są trzy wtyczki. Po lewej dwie biała i czarna, a po prawej jedna szara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

rozebrałem wszystko.. i zrobiłem fotke.. względem drugiego passka co mam to brakuje kabli z tym podłączeniem do komputera.. wiec rozebrałem tez wszystko wokół bezpieczników żeby znaleść te podłączenie i nic.. nie ma żadnej takiej kostki..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
brakuje kabli z tym podłączeniem do komputera

Sprawdź jeszcze koło cewki. Jak nie znajdziesz to poszukaj rozpiski połączeń sterownika i podepnij się bezpośrednio do sterownika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź jeszcze koło cewki. Jak nie znajdziesz to poszukaj rozpiski połączeń sterownika i podepnij się bezpośrednio do sterownika.

Żółty przewód przy złączce niedaleko serwa.

Edytowane przez pszemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_zamkniety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam paska z 92 roku. Szukałem jakichkolwiek kostek w okolicy lewarka i znalazłem jesną czarną kosteczke z dwoma pinami od której wychodzi czerwony i brązowy kabelek i idzie gdzieś pod wykładzinę. Wyglada że nikt tam nic nie grzebał. Czy ta jedna kostka równiez służy do jakiegoś diagnozowania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpowiedzi masz w tym wątku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2234 to kod "napiecie zasilania" ale do czego to przypiac to nie mam pojecia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2234 to kod "napiecie zasilania" ale do czego to przypiac to nie mam pojecia

 

"2234 Napięcie zasilające sterownika za niskie > alternator, akumulator, przewody"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

przeszukałem dużo wątków na temat kodów błyuskowych nie tylko na tym forum, ale mam problem, dalej nie wiem jak podpiąć diode aby wczytać kody

mam 3 gniazda

+ i -

popielate z jednym pinem (drugi pusty)

beżowy z jedym pinem (j/w)

 

z tych instrukcji które czytałem i ze schematu który jest na 1 stronie tego wątku wynika że mam zrobić zwarcie, dając zarówno + jak i - na gniazdo diagnostyczne, z tym że z plusa poprzez diode

ja już sam nie wiem

na necie jest filmik ale nie jest pokazane samo podłączanie

 

czy mógł by ktoś napisać jasno jak to zrobić ? krok po kroku? nie chce nic majstrować za bardzo aby nie spieprzyć kompa

będe bardzo wdzięczny za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piętnasty post wszystko obrazuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli podpinam diode do + i do sterownika, oraz daje przewód z minusa do sterownika ? własnie mi o to chodzi cały czas, bo nie chce zrobić zwarcia, a z tego co czytam wszedzie i z tego obrazka wnioskuje że tak własnie trzeba zrobic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki odkopuję,

Mianowicie chciałem sobie zrobić taką diodę jak na początku tematu ze schematu z tymi rezystorami i przełącznikiem i nie działa wszystko sprawdziłem żeby sterownika nie zwalić i nic nie działa, jak podłącze to diodka tylko się żarzy a po zwarciu do masy świeci poza tym nic się nie dzieje czy mój silnik jest nie diagnoz owalny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy mój silnik jest nie diagnoz owalny?

 

 

Może już vag-comem poprostu trzeba?

Jakie masz gniazdo dagnostyczne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Carne i beżowe dokładnie takie jak w poście nr 1 diode wykonałem zgodnie ze schematem z postu 15 i nie śmiga tylko tak jak pisałem wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Carne i beżowe dokładnie takie jak w poście nr 1 diode wykonałem zgodnie ze schematem z postu 15 i nie śmiga tylko tak jak pisałem wyżej.

 

 

To musi działać. Auto na pewno diagnozowalne.

 

Źle diode skleciłeś pewnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak źle to by na bank nie świeciło a świeci tylko jak do masy dotknę świeci mocno jak odłączę od masy to tylko się żarzy i nic nie mruga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No jak źle to by na bank nie świeciło a świeci tylko jak do masy dotknę świeci mocno jak odłączę od masy to tylko się żarzy i nic nie mruga.

Może pokaż foto jak to skleciłeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tu pokazywać idę sprawdzę jeszcze raz. Kable zalutowane izolacja aj tam miód malina zaraz pójde zobacze co to warte jeszcze raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spróbuj tak:

samodiagnostyka.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności