Skocz do zawartości
Gość Serwisant

Passat B3 - diagnostyka - dyskusja [OBD1]

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Serwisant

Co to za złączki widoczne na fotce pod mieszkiem przy dźwigni zmiany biegów?

passacik z??cza.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

złaczki te słuza do diagnostyki np. silnika klimy abs-u

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Serwisant

Słyszałem że jest do tego jakiś prosty układzik z diodą LED do testowania.Czy to prawda?i czy są gdzieś kody błędów do tego auta?Klimy nie ma i ABS-u też.

Czy tym złączem sprawdził bym sąde lambda?Duży poziom CO2 (Stwierdzone przez mechanika ,że być może uszkodzona sonda lambda)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozna tam sie podpiac VAGiem bo to jest zlacze OBDI, z tym ze nie wiem czy cokolwiek on wykaze, ewentualnie zdiagnozuje ABS, jak nie to pozostaja kody blyskowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mozna tam sie podpiac VAGiem bo to jest zlacze OBDI, z tym ze nie wiem czy cokolwiek on wykaze, ewentualnie zdiagnozuje ABS, jak nie to pozostaja kody blyskowe

 

VAGiem w tym roczniku :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
VAGiem w tym roczniku

A czemu nie? Ja mam jedynie o rok młodszy, a VAG'iem mogę zdiagnozować silnik i skrzynię biegów.

Nie sprawdzę wprawdzie tyle co w np. B5 z 2004 roku, ale podstawowe ewentualne błędy silnika i skrzyni biegów jak najbardziej. Dzięki takiemu podłączeniu do VAG'a, przez te złącza (OBD I), udało się stwierdzić, że powodem problemów z gaśnięciem silnika był czujnik halla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlaczego tak sie dziwisz, przeciez te zlacza sa wlasnie od VAG, przeciez do kodow blyskowych wystarczyloby pojedyncze gniazdo 2 pin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, zdecydowanie są to złącza do kodów błyskowych. Mam takie same u siebie i nawet się kiedyś tym bawiłem. Potrzebujesz LEDa i jakiś przełączniczek do wywoływania odpowiednich kodów błędów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość terminator_b3

A na jakie napięcie musi być ta dioda, mi się wydaje że wystarczy tylko kabel do masy przyłożyć na 5sek. Jak się mylę to poprawcie.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Serwisant

To do którego ze złącz podłączyć leda?czy z rezystorem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość terminator_b3

Powiedzcie mi na jakie napięcie trzeba tam podłączyć diodę i może wrzucicie jakiś schemat jak zrobić takie cudo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, mam problemy z wklejeniem schematu. Zainteresowani niech pisza na pw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy w 2.0 2E da sie jakoś odczytać kody błedów?

 

Jesl itak to proszę o jakies rozjasnienie w głowie co,jak i do czego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rezystory po 1k, kody migowe do wyjęcia z netu, wystarczy wpisać w przeglądarkę hasło "kody migowe". Powodzenia

sch2.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i tak jak widac na zalaczniku powyzej te uzadzenie zastepuje VAG - czyli to zlacze do VAG ale tez do kodow blyskowych (na ktorych wogole sie nie znam)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego, zdecydowanie są to złącza do kodów błyskowych.

białe- może, ale czarne - wątpię, mam je u siebie, a nie mam co diagnozować (silnik bez żadnej elektroniki)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie mam co diagnozować (silnik bez żadnej elektroniki)

Sorki, ale to już nie moja wina. Ja przez te złącza (OBD I) mogę co nieco sprawdzić i przy silniku i przy skrzyni biegów.

Jeżeli nie masz żadnej elektroniki to faktycznie nie ma co sprawdzić, chyba że poprzedni właściciel "zadbał" o to, gdzieś w układzie elektrycznym odcinając te gniazda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak to żadnej elektroniki? Jeżeli jest wtrysk to musi być elektronika. Proponuję nie eksperymentować jeśli się nie ma minimalnej wiedzy z dziedziny elektroniki. Używany komputer to wydatek kilku setek. I jeszcze jedno. Kiedy na forum vw golfa znalazłem opis podłączenia się do komputera i czytania kodów błyskowych. Złącze było w komorze silnika. Warto poszukać bo te silniki są takie same.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności