Gość Serwisant Zgłoś #1 Napisano 19 Czerwca 2008 Co to za złączki widoczne na fotce pod mieszkiem przy dźwigni zmiany biegów? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #2 Napisano 19 Czerwca 2008 złaczki te słuza do diagnostyki np. silnika klimy abs-u Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Serwisant Zgłoś #3 Napisano 19 Czerwca 2008 Słyszałem że jest do tego jakiś prosty układzik z diodą LED do testowania.Czy to prawda?i czy są gdzieś kody błędów do tego auta?Klimy nie ma i ABS-u też. Czy tym złączem sprawdził bym sąde lambda?Duży poziom CO2 (Stwierdzone przez mechanika ,że być może uszkodzona sonda lambda) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koxi30 Zgłoś #4 Napisano 19 Czerwca 2008 kody błyskowe sa poszukaj w szujajce to gdzies juz widziałem http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2538 moze to ci cos pomoze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #5 Napisano 19 Czerwca 2008 mozna tam sie podpiac VAGiem bo to jest zlacze OBDI, z tym ze nie wiem czy cokolwiek on wykaze, ewentualnie zdiagnozuje ABS, jak nie to pozostaja kody blyskowe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #6 Napisano 19 Czerwca 2008 mozna tam sie podpiac VAGiem bo to jest zlacze OBDI, z tym ze nie wiem czy cokolwiek on wykaze, ewentualnie zdiagnozuje ABS, jak nie to pozostaja kody blyskowe VAGiem w tym roczniku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #7 Napisano 20 Czerwca 2008 VAGiem w tym roczniku A czemu nie? Ja mam jedynie o rok młodszy, a VAG'iem mogę zdiagnozować silnik i skrzynię biegów. Nie sprawdzę wprawdzie tyle co w np. B5 z 2004 roku, ale podstawowe ewentualne błędy silnika i skrzyni biegów jak najbardziej. Dzięki takiemu podłączeniu do VAG'a, przez te złącza (OBD I), udało się stwierdzić, że powodem problemów z gaśnięciem silnika był czujnik halla. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #8 Napisano 20 Czerwca 2008 dlaczego tak sie dziwisz, przeciez te zlacza sa wlasnie od VAG, przeciez do kodow blyskowych wystarczyloby pojedyncze gniazdo 2 pin Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #9 Napisano 20 Czerwca 2008 Kolego, zdecydowanie są to złącza do kodów błyskowych. Mam takie same u siebie i nawet się kiedyś tym bawiłem. Potrzebujesz LEDa i jakiś przełączniczek do wywoływania odpowiednich kodów błędów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość terminator_b3 Zgłoś #10 Napisano 20 Czerwca 2008 A na jakie napięcie musi być ta dioda, mi się wydaje że wystarczy tylko kabel do masy przyłożyć na 5sek. Jak się mylę to poprawcie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Serwisant Zgłoś #11 Napisano 20 Czerwca 2008 To do którego ze złącz podłączyć leda?czy z rezystorem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość terminator_b3 Zgłoś #12 Napisano 20 Czerwca 2008 Powiedzcie mi na jakie napięcie trzeba tam podłączyć diodę i może wrzucicie jakiś schemat jak zrobić takie cudo? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #13 Napisano 21 Czerwca 2008 Ok, mam problemy z wklejeniem schematu. Zainteresowani niech pisza na pw Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koksik997 Zgłoś #14 Napisano 21 Czerwca 2008 Panowie a czy w 2.0 2E da sie jakoś odczytać kody błedów? Jesl itak to proszę o jakies rozjasnienie w głowie co,jak i do czego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #15 Napisano 21 Czerwca 2008 Rezystory po 1k, kody migowe do wyjęcia z netu, wystarczy wpisać w przeglądarkę hasło "kody migowe". Powodzenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #16 Napisano 21 Czerwca 2008 i tak jak widac na zalaczniku powyzej te uzadzenie zastepuje VAG - czyli to zlacze do VAG ale tez do kodow blyskowych (na ktorych wogole sie nie znam) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #17 Napisano 21 Czerwca 2008 Kolego, zdecydowanie są to złącza do kodów błyskowych. białe- może, ale czarne - wątpię, mam je u siebie, a nie mam co diagnozować (silnik bez żadnej elektroniki) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #18 Napisano 21 Czerwca 2008 Ja też mam te wtyczki a zdiagnozować się nie da. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #19 Napisano 22 Czerwca 2008 nie mam co diagnozować (silnik bez żadnej elektroniki) Sorki, ale to już nie moja wina. Ja przez te złącza (OBD I) mogę co nieco sprawdzić i przy silniku i przy skrzyni biegów. Jeżeli nie masz żadnej elektroniki to faktycznie nie ma co sprawdzić, chyba że poprzedni właściciel "zadbał" o to, gdzieś w układzie elektrycznym odcinając te gniazda. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #20 Napisano 23 Czerwca 2008 Panowie, jak to żadnej elektroniki? Jeżeli jest wtrysk to musi być elektronika. Proponuję nie eksperymentować jeśli się nie ma minimalnej wiedzy z dziedziny elektroniki. Używany komputer to wydatek kilku setek. I jeszcze jedno. Kiedy na forum vw golfa znalazłem opis podłączenia się do komputera i czytania kodów błyskowych. Złącze było w komorze silnika. Warto poszukać bo te silniki są takie same. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach