Skocz do zawartości

Tomek_

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tomek_

  • Urodziny 16.01.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dębica

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 75KM (AAM)
  • Rok produkcji
    1990

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Mam przedmuch na pierscieniu uszczelniający łączącym kolektor wydechowy oraz rure wydechową, łaczenie montowane jest na zaciski spreżynujace w kształcie lirery "C" Wg katalogu bosal czesc ma numer BOS256-234 W sklepie katalog pokazywal jeden tym do wielu modeli samochodów i jeden wymia Mój problem polega na tym, że nie moge zamontowac nowej uszczelki - ma za małą średnice wewnętrzną i nie moge jej zalożyć na kolektor, mała ilość miejsca nie ułatwia sprawy, jedną uszczelke juz zepsułem i zalozylem starą i problem pozostal Czy ktos ją wymieniał i jest na to jakis sposób aby nowa spasowała?
  2. nie wiedziałem że były takie oryginalne bagażniki - dzięki a jak wyglada sprawa z samymi relingami do sedana ? do nich potrzebna jest oryginalna uszczelka ?
  3. witam potrzebuje bagażnik na dach do mojego paska, szukam na necie i próbuje się zorientować jak sprawa wygląda, na uszczelce dachowej mam zaznaczone strzałkami miejsce do montażu bagażnika (tak mi sie wydaje) z tego co sie udami mi dowiedzieć to musze zdemontować podsufitkę aby zamontować oryginalny bagażnik, ale nie mogę namierzyć kompletu - wraz z uszczelkami znalazłem również 2 inne rodzaje bagażników mocowany łapami do dachu pod drzwiami np. AMOS model "D1 ALU lub przykręcane w miejsce fabrycznego (jakoś do mnie nie przemawia ta kanciasta listwa) czy ma ktoś doświadczenia z bagażnikami w sedanie ? oczywiście najlepszym rozwiązaniem było by zamocowanie oryginału tylko gdzie go znaleźć ? pozdrawiam
  4. no właśnie on rozrząd robił i przy okazji miał pompe wymienić, jak bym wiedział że tak będzie to bym jej nie ruszał, no ale teraz bez tych śrub to lipa jest jak jest z wytrzymałością śrub mocujących do korpusu ? urywają sie ?
  5. witam znajomy miał mi wymienić pompe wody (robił rozrząd), niestety zerwał 2 śruby i wymiękl, stwierdził że jak urwie się jeszcze jedna do trzeba wyciągać silnik aby rozwiercić i nagwintować więc dałem spokój, po oględzinach stwierdziłem że można odkręcić obudowe pompy (?) w każdym bądź razie to do czego pompa jest przymocowana. Nie dobierałem się nigdy do tej części passata, nie wiem czego sie tam spodziewać pewnie wspomaganie trzeba rozebrać i alternator, wydaje mi sie że robota nie jest jakaś skomplikowana pod względem technicznym, jednak może wyskoczyć coś - znowu czy ktoś to rozbierał ? może jakies wskazówki ? z góry dzięki
  6. witam dzisiaj miałem przygodę z psem samobójca którego nie chciałem przejechać, po ostrym hamowaniu okazało się że urwalem mocowanie wahacza na wózku poszukuje aktualnie wózka posiadam B3 w sedanie z 90 roku, silnik 1.8 75KM chciałem się dowiedzieć z jakiego auta szukać wózka, czy z każdego passata ? znalazłem wzmianke o golfie 3, jednak nie było konkretów był bym wdzieczny za jakies informacje bo musze cos zamowić ale nie bardzo wiem który, do passata sa 2 wózki na allegro na krzyż, z golfa jest więcej pozdrawiam
  7. dodam od siebie coś jeśli ktoś wymienia pokrętła od sterowania nawiewem, to lepiej szukać takiej samej wersji, są przynajmniej 3 wersje -z klimą - z podświetleniem -bez podświetlenia ja mam podświetlenie a kupiłem bez i miałem troche zabawy aby założyć je do "nowego" sterownika
  8. a gaz masz ? ja mam lpg, jak zapale zimny na pb jest ok a za chwile szaleje, jak sie zagrzeje to jest ok, po przełączeniu na lpg od razu równo chodzi lpg i pb potrzebuja troszke inny kąt, jak ustawiłem że na pb chodził ładnie to na lpg była lipa zaznacz sobie położenie aparatu zapłonowego (rysa lub marker), od spodu jest śruba 17 chyba poluzuj i na zapalonym poruszaj delikatnie i zobaczysz co sie dzieje. ps. jako ciekawostke dodam że przestawienie zapłonu na poźniejszy pomaga przy zapaleniu jak mamy słaby aku (rozrusznik nie walczy z "eksplozją" w komorze)
  9. obstawiam poduszki silnika lub łożysko amortyzatora. aby sprawdzić maglownice (przynajmniej w b3) musisz wejść pod samochód i sprawdzić czy nie ma luzu. musisz podnieść samochód i szarpiąc za różne elementy zawieszenia szukać luzu. Poduszki zlokalizować i sprawdzić czy nie ma widocznego wycieku oleju jeśli to olejowe, jeśli guma to szukać luzu. Łożysko amortyzatora - zdjąć kapturki i jedna osoba kręci kierownicą a druga patrzy czy się nie ruszają, jeśli samochód jest podniesiony to się będą ruszać - sprawdzamy na opuszczonym aucie. Jeśli stuka przy dodawaniu gazu to jedna osoba gazuje a druga szuka przyczyny stukania.
  10. podczas demontażu przekładni odkręcałem śrubę od poduszki łapy skrzyni biegów, podczas skręcania zerwała się śruba w środku poduszki no i tak zostało, ale śruba nie była dokręcona (łapa miała luz ) w efekcie geometria sie posypała chociaż jeździłem prosto, podczas skręcania tarły odboje na wałkach (te czerwone gumy) po wymianie poduszki spokój
  11. czy stosowanie kleju do tej nakrętki to prawidłowa praktyka ? czy podczas wymiany łożyska coś jeszcze warto wymienić lub sprawdzić ? wymienić smar na przegubie?
  12. czyli podpinam diode do + i do sterownika, oraz daje przewód z minusa do sterownika ? własnie mi o to chodzi cały czas, bo nie chce zrobić zwarcia, a z tego co czytam wszedzie i z tego obrazka wnioskuje że tak własnie trzeba zrobic
  13. witam przeszukałem dużo wątków na temat kodów błyuskowych nie tylko na tym forum, ale mam problem, dalej nie wiem jak podpiąć diode aby wczytać kody mam 3 gniazda + i - popielate z jednym pinem (drugi pusty) beżowy z jedym pinem (j/w) z tych instrukcji które czytałem i ze schematu który jest na 1 stronie tego wątku wynika że mam zrobić zwarcie, dając zarówno + jak i - na gniazdo diagnostyczne, z tym że z plusa poprzez diode ja już sam nie wiem na necie jest filmik ale nie jest pokazane samo podłączanie czy mógł by ktoś napisać jasno jak to zrobić ? krok po kroku? nie chce nic majstrować za bardzo aby nie spieprzyć kompa będe bardzo wdzięczny za pomoc
  14. witam zakupiłem oś wraz z resorami od Vw Caddy nie wiem jaki rok - prosta rura na bębnach planowałem dać do niej opony na felgach takie same jak mam w pasacie czyli 6J et38 14 cali, opona 185x65 jednak po założeniu jest trocha mało miejsca między oponami, chciałem zrobić pake na 121cm - aby się paleta zmieściła, a miedzy oponami jest 122,5 cm przez co nie będzie dostatecznego luzu między oponą a burtą oraz burte będzie cięzko zrobić aby sie zmieścić zastanawiam sie nad felgami, jednak nie wiem co wybrać, czy felgę węższą np 5,5j i do tego wychaczyć opony na 175 szerokości, czy jednak szukać gdzieś felg z et 35 (czyli jeśli dobrze rozumiem oś będzie szersza) prosze o rade bo już sam nie wiem co z tym fantem zrobić
  15. witam potrzebuje pilnie pomocy (jutro jade na wczasy) zaobserwowałem że poduszka przednia silnika (silnik 1,8 75KM) nie ma jednej śruby, nie wiem czy ona tam być powinna czy nie zlokalizowałem 2 otwory które mogły by do siebie pasować, są one gwintowane, jeden znajduje na jakiejś łapie ktora idzie od poduszki silnika, a drugi otwór w korpusie, załość widać od góry, jak się patrzy to po lewej stronie od poduszki nigdy koło niej nie majstrowałem pytanie brzmi, czy tam ma być sruba czy nie ? próbowałem podnieść silnik ale zbliżyły się do siebie tylko minimalnie, a samochód poszedł do góry widać oba otwory
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności