Skocz do zawartości

komodore

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O komodore

  • Urodziny 05.10.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2014
  • Link do tematu o samochodzie
    76100
  1. A sprawdzałeś pompę wody? Na początku też mi się przegrzewał, ale przy wymianie rozrządu jak zdjąłem paski to trochę wody poleciało po ośce. Jak się okazało pompa była uszkodzona - luzy na łożyskach i zdeformowane łopatki. Od tamtej pory wymieniałem pompę razem z paskiem rozrządu.
  2. To, że IP z Londynu o niczym jeszcze nie świadczy. Gdy przeglądam internet w pracy (w Poznaniu) część materiałów na onet.pl jest niedostępna i wyświetla komunikat, że materiały dostępne tylko na terenie Polski. Pytanie czy jakaś tranzakcja odbyła się kiedykolwiek oko w oko
  3. Można. Wymieniałem w maju. Tylko trzeba kupić odpowiedni zamiennik. W niektórych sklepach potrafią sprzedać pompę do pełnego wtrysku jkao zamiennik tej.
  4. Ja jeżdżę od lat na Sachs-ie. I jak na razie po wymianie kulały aż do sprzedarzy samochódów. Paskiem nakulałem 70 tys km (a amory mają co robić na drogach którymi jeżdżę i to wcale nie delikatnie) a na przeglądzie tydzień temu miały sprawność 83% lewy i 85% prawy. Wiele tanich nie ma takiej sprawności jako nowe.
  5. Jak na razie nie miałem problemu z geometrią. Jak wymieniam końcówkę drążka to wcześniej odmierzam suwmiarką od środka obudowy sworznia do początku gwintu na drążku. Następnie nakręcam nową do tego samego wymiaru. Na początku (chyba dwa razy) byłem na sprawdzeniu zbierzności i wszystko było OK. Po ostatnich czterech wymianach już nie jeździłem do sprawdzenia i nie odczuwam pogorszenia sterowności ani nie zauważam zużycia opon.
  6. Proponuję sprawdzić czy po odpaleniu po dłuższym postoju nie buchnie z wydechu czarny dym. U mojego brata pół roku po regeneracji głowicy przepuszczały uszczelniacze zaworowe i również miał problemy z odpalaniem i nierówną początkową pracą silnika.
  7. The_Saint dzięki za potwierdzenie przypuszczenia.:ok Pablo1822 fajny opis napewno się komuś przyda. Mam parę sztuk przemysłowych, i wtryniam je gdzie tylko się da.:fajny
  8. Właśnie jestem po wymianie pompy paliwa i chcę zrobić odcięcie zasilania gdy jeżdżę na gazie. Mam zamiar podłączyć cewkę przekaźnika pod elektrozawór przy butli, żeby rozłączał zasilanie pompy przy podejściu do zbiornika, ale na wszystkich schematach jakie znalazłem wygląda, jakby gdzieś była jeszcze jedna pompa (oprócz tej w zbiorniku), ale nie wiem gdzie i jak wygląda. Nic co mi się kojarzy z pompą więcej nie znalazłem, stąd moje pytanie czy jest u mnie ta druga pompa?
  9. Za takie porady powinno się czasowo blokować możliwość pisania postów. Taki post krzyczy by go usunąć zanim jakiś "zielony" się do niego zastosuje.:wojak
  10. Krzywe tarcze charakterystycznie słychać podczas hamowania. Podobnie luźne klocki lub jażmo. czyli pozostają: łożysko koła, przeguby półoś krzywa lub niewyważona jeśli jest ABS brak części pierścienia
  11. Jak się z moim oswajałem po zakupie to mi palił ok 11L LPG/100km(miasto). Teraz (po trzech latach) jak ja jeżdżę to potrafię go zmusić do połknięcia nawet 16L LPG. Brachol na mieście mieści się w 10L LPG. Na trasie 7.8 - 9 l/100km. Przy dzisiejszym tankowaniu przebieg 255554km (o ile nie był kręcony ).
  12. może zależeć od sposobu leżakowania.
  13. Dokładnie. I nie bać się wołać zwrotu pieniędzy od patałachów. Dopiero za piątym razem trafiłem na gościa co dał radę wyważyć. Jak bym od poprzednich nie odzyskał pieniędzy to by mnie dopiero kosztowało. Po pierwszych dwóch magikach zacząłem wołać papier, że się nie da lepiej i od razu zwrot pieniędzy następował.
  14. Sprawdź jeszcze koło cewki. Jak nie znajdziesz to poszukaj rozpiski połączeń sterownika i podepnij się bezpośrednio do sterownika.
  15. Normalne, przecież nie masz pędu powietrza wpadającego na chłodnicę więc i szybciej się nagrzewa. A skoro wentylator się załącza i "pilnuje" prawidłowej temperatury, silnik pracuje dobrze, to wszystko gra.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności