-
Liczba zawartości
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O komodore
- Urodziny 05.10.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Poznań
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2014
-
Link do tematu o samochodzie
76100
-
komodore obserwuje zawartość → Dziwne wibracje przy 120 km/h, Nie wierz w cuda. Nie istnieją!, wymiana koćowek drazkow kierowniczych a zbieznosc i oraz 6 innych
-
temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz
komodore odpowiedział ormowiec → na temat → Silnik, skrzynia biegów
A sprawdzałeś pompę wody? Na początku też mi się przegrzewał, ale przy wymianie rozrządu jak zdjąłem paski to trochę wody poleciało po ośce. Jak się okazało pompa była uszkodzona - luzy na łożyskach i zdeformowane łopatki. Od tamtej pory wymieniałem pompę razem z paskiem rozrządu. -
To, że IP z Londynu o niczym jeszcze nie świadczy. Gdy przeglądam internet w pracy (w Poznaniu) część materiałów na onet.pl jest niedostępna i wyświetla komunikat, że materiały dostępne tylko na terenie Polski. Pytanie czy jakaś tranzakcja odbyła się kiedykolwiek oko w oko
-
Można. Wymieniałem w maju. Tylko trzeba kupić odpowiedni zamiennik. W niektórych sklepach potrafią sprzedać pompę do pełnego wtrysku jkao zamiennik tej.
-
na garbach tył B3 kombi skacze jak pilka
komodore odpowiedział popo80 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Ja jeżdżę od lat na Sachs-ie. I jak na razie po wymianie kulały aż do sprzedarzy samochódów. Paskiem nakulałem 70 tys km (a amory mają co robić na drogach którymi jeżdżę i to wcale nie delikatnie) a na przeglądzie tydzień temu miały sprawność 83% lewy i 85% prawy. Wiele tanich nie ma takiej sprawności jako nowe. -
wymiana koćowek drazkow kierowniczych a zbieznosc
komodore odpowiedział popo80 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Jak na razie nie miałem problemu z geometrią. Jak wymieniam końcówkę drążka to wcześniej odmierzam suwmiarką od środka obudowy sworznia do początku gwintu na drążku. Następnie nakręcam nową do tego samego wymiaru. Na początku (chyba dwa razy) byłem na sprawdzeniu zbierzności i wszystko było OK. Po ostatnich czterech wymianach już nie jeździłem do sprawdzenia i nie odczuwam pogorszenia sterowności ani nie zauważam zużycia opon. -
Proponuję sprawdzić czy po odpaleniu po dłuższym postoju nie buchnie z wydechu czarny dym. U mojego brata pół roku po regeneracji głowicy przepuszczały uszczelniacze zaworowe i również miał problemy z odpalaniem i nierówną początkową pracą silnika.
-
The_Saint dzięki za potwierdzenie przypuszczenia.:ok Pablo1822 fajny opis napewno się komuś przyda. Mam parę sztuk przemysłowych, i wtryniam je gdzie tylko się da.:fajny
-
Właśnie jestem po wymianie pompy paliwa i chcę zrobić odcięcie zasilania gdy jeżdżę na gazie. Mam zamiar podłączyć cewkę przekaźnika pod elektrozawór przy butli, żeby rozłączał zasilanie pompy przy podejściu do zbiornika, ale na wszystkich schematach jakie znalazłem wygląda, jakby gdzieś była jeszcze jedna pompa (oprócz tej w zbiorniku), ale nie wiem gdzie i jak wygląda. Nic co mi się kojarzy z pompą więcej nie znalazłem, stąd moje pytanie czy jest u mnie ta druga pompa?
-
temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz
komodore odpowiedział ormowiec → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Za takie porady powinno się czasowo blokować możliwość pisania postów. Taki post krzyczy by go usunąć zanim jakiś "zielony" się do niego zastosuje.:wojak -
Krzywe tarcze charakterystycznie słychać podczas hamowania. Podobnie luźne klocki lub jażmo. czyli pozostają: łożysko koła, przeguby półoś krzywa lub niewyważona jeśli jest ABS brak części pierścienia
-
Jak się z moim oswajałem po zakupie to mi palił ok 11L LPG/100km(miasto). Teraz (po trzech latach) jak ja jeżdżę to potrafię go zmusić do połknięcia nawet 16L LPG. Brachol na mieście mieści się w 10L LPG. Na trasie 7.8 - 9 l/100km. Przy dzisiejszym tankowaniu przebieg 255554km (o ile nie był kręcony ).
-
może zależeć od sposobu leżakowania.
-
Dokładnie. I nie bać się wołać zwrotu pieniędzy od patałachów. Dopiero za piątym razem trafiłem na gościa co dał radę wyważyć. Jak bym od poprzednich nie odzyskał pieniędzy to by mnie dopiero kosztowało. Po pierwszych dwóch magikach zacząłem wołać papier, że się nie da lepiej i od razu zwrot pieniędzy następował.
-
Sprawdź jeszcze koło cewki. Jak nie znajdziesz to poszukaj rozpiski połączeń sterownika i podepnij się bezpośrednio do sterownika.
-
temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz
komodore odpowiedział ormowiec → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Normalne, przecież nie masz pędu powietrza wpadającego na chłodnicę więc i szybciej się nagrzewa. A skoro wentylator się załącza i "pilnuje" prawidłowej temperatury, silnik pracuje dobrze, to wszystko gra.