Skocz do zawartości

Wojtip

  • Liczba zawartości

    203
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Wojtip

  • Urodziny 08.05.1973

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Malbork

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Posiadam Interfejs VAG kupiony od pewnego kolegi z tego forum. Zdaje mi się że jest to wersja KKL. Sprawdzałem VW z 1994 roku oraz AUDI z 2000r programem VAG COM 311-2 I pytanie. Jakie program można maksymalnie użyć z tym kabelkiem aby go nie uszkodzić.
  2. Dokręca sie do oporu. Po to są tam te gumki jedna pod spodem a druga na wierzchu. (I zawsze cieknie olej co byście z nimi nie zrobili chyba żeby jakiś silikon lub pasta)
  3. Poduszki. Zapomniałem dodać że ta po skrzynią została wymieniona rzeczywiście była rozsypana. Lesz problem nadal istnieje. Dzisiaj pytałem się kolejnego mechanika to nawet mówił że to może być dwumasowe koło zamachowe. No sam nie wiem.
  4. Witam. Może to dziwne że opisuję ten temat na temat samochodu który nie jest Passatem ale nigdzie nie znalazłem. Może ktoś zna przyczynę i coś doradzi. Samochód to Skoda Octawia 2002 rok silnik 1.9 TDI Opiszę problem. Po ruszeniu samochodem bieg 1 i zmiana na 2 w momencie gdy silnik nie ciągnie a przechodzi na tzw. luz bez oporowy (chyba mnie zrozumiecie) słychać wyraźne stukanie coś związane ze skrzynią może przeguby. Zewnętrzne chyba odpadają bo przy skręcaniu jest cisza. Sytuacja ta występuje przy zmianie każdego biegu, zanikając przy biegach wyższych. Można to opisać także inaczej jedziemy na 2 przyspieszamy (puknie) puszczamy gaz (puknie) Mechanicy mówią coś o mechanizmie różnicowym albo o przegubach wewnętrznych ale sami nie bardzo wiedzą. Zawieszenie sprawdzali niby o.k. Jeszcze przy puszczeniu gazu i wciśnięciu hamulca także słychać pukanie. Może ktoś coś podpowie, doradzi każda opinia się przyda. Może ktoś miał podobny problem wszystko się przyda. Proszę o podpowiedź.
  5. Wojtip

    Instalka fejsu na usb

    To. ja tez za wymiane pogladow o wersji 4.09 pl i sterownikow pod usb na @ bylbym wdzieczny [email protected]
  6. Abyśmy się zrozumieli 10% to pojazdy powypadkowe.
  7. Ja napiszę tylko jedno zawsze mnie to irytowało. Moim zdaniem powinno się zabronić sprowadzania aut z UK a dlaczego? Dlatego że w 90% ilość sprowadzonych aut z UK równa się ilości aut danej marki SKRADZIONYCH w Polsce. Pozdrawiam
  8. Kiedyś opisałem ten problem. http://www.forum.vw-passat.pl/topics14/problem-z-passatem-19-tdi-szarpie-vt8287.htm
  9. No mam rozwiązanie zagadki to wina tylko alarmu fabrycznego po deaktywowaniu go samochód nie gaśnie (przejechany dystans 1300 km) Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam.
  10. Witam i pytam. Kto mi rozszyfruje gdzie szukać błędu. 01117 Sygnał ładowania generatora terminala DF
  11. No na razie wszystko jest dobrze. Wyjąłem i ponownie wcisnąłem wtyczki od tego alarmu fabrycznego no i może to było tym przekleństwem. A może to rzeczywiście ten immobilajzer (dodatkowy) tak czy inaczej na razie jeździ. Wszystkim panom serdecznie dziękuje za pomoc i odpowiedzi mam nadzieję że będzie ok. dalej. Pozdrawiam serdecznie
  12. To fakt mój błąd, ale oglądałem go i nic niepokojącego nie widziałem ale fakt jest taki że oprócz sprawdzania wizualnego nic więcej nie sprawdzę w elektronice bo się nie znam. Teraz wywaliłem to całkowicie i czekam na efekty. Na razie 80 km i jadę dalej. Zobaczymy.
  13. Myślałem że tak. Mam jeszcze zamontowany imobilajzer dodatkowy właśnie odcinający elektrozawór no i przełączyłem go w tzw tryb serwisowy i zrobiłem jakieś 200 km no i działało wszystko super do momentu gdy teraz wjechałem na bruk no i zgasł. Jutro całkowicie go odłączę i wtedy jeszcze raz zobaczę. A gdy odłączę go to samochód zapali? A imobilajzera fabrycznego to ja nie mam pewien gość mi mówił że gdy jest to właśnie do stacyjki idzie gruby kabel a u mnie takiego nie ma. No i kluczyk mam normalny chudy.
  14. No nie mam niestety. Mechanik dzisiaj podpiął mi samochód pod kompa i zero błędów a kurcze jadąc do pracy samochód sobie zgasł. I potem po pracy raz nie chciał odpalić po chwili odpalił i tak 3 razy................. A powiedźcie gdzie jest dokładnie ten imobilajzer. Bo nie wiem czy jest w moim samochodzie. A mechanik powiedział jeszcze że przyczyną może być szwankujący alarm fabryczny. I ciekawe jak można go wyłączyć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności