-
Liczba zawartości
203 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Wojtip
- Urodziny 08.05.1973
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Malbork
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1994
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wojtip obserwuje zawartość → Instalka fejsu na usb, Aby nie uszkodzić kabelka jaki program?, [silnik 1Z] pokrywa zaworów i oraz 1 inny
-
Witam. Posiadam Interfejs VAG kupiony od pewnego kolegi z tego forum. Zdaje mi się że jest to wersja KKL. Sprawdzałem VW z 1994 roku oraz AUDI z 2000r programem VAG COM 311-2 I pytanie. Jakie program można maksymalnie użyć z tym kabelkiem aby go nie uszkodzić.
-
Dokręca sie do oporu. Po to są tam te gumki jedna pod spodem a druga na wierzchu. (I zawsze cieknie olej co byście z nimi nie zrobili chyba żeby jakiś silikon lub pasta)
-
Awaria skrzyni biegów lub przegubów. Proszę o pomoc w rozwiązaniu zagadki.
Wojtip odpowiedział Wojtip → na temat → Ogólno-techniczny
Poduszki. Zapomniałem dodać że ta po skrzynią została wymieniona rzeczywiście była rozsypana. Lesz problem nadal istnieje. Dzisiaj pytałem się kolejnego mechanika to nawet mówił że to może być dwumasowe koło zamachowe. No sam nie wiem. -
Witam. Może to dziwne że opisuję ten temat na temat samochodu który nie jest Passatem ale nigdzie nie znalazłem. Może ktoś zna przyczynę i coś doradzi. Samochód to Skoda Octawia 2002 rok silnik 1.9 TDI Opiszę problem. Po ruszeniu samochodem bieg 1 i zmiana na 2 w momencie gdy silnik nie ciągnie a przechodzi na tzw. luz bez oporowy (chyba mnie zrozumiecie) słychać wyraźne stukanie coś związane ze skrzynią może przeguby. Zewnętrzne chyba odpadają bo przy skręcaniu jest cisza. Sytuacja ta występuje przy zmianie każdego biegu, zanikając przy biegach wyższych. Można to opisać także inaczej jedziemy na 2 przyspieszamy (puknie) puszczamy gaz (puknie) Mechanicy mówią coś o mechanizmie różnicowym albo o przegubach wewnętrznych ale sami nie bardzo wiedzą. Zawieszenie sprawdzali niby o.k. Jeszcze przy puszczeniu gazu i wciśnięciu hamulca także słychać pukanie. Może ktoś coś podpowie, doradzi każda opinia się przyda. Może ktoś miał podobny problem wszystko się przyda. Proszę o podpowiedź.
-
To. ja tez za wymiane pogladow o wersji 4.09 pl i sterownikow pod usb na @ bylbym wdzieczny [email protected]
-
Abyśmy się zrozumieli 10% to pojazdy powypadkowe.
-
No tak dlatego napisałem 90%
-
Ja napiszę tylko jedno zawsze mnie to irytowało. Moim zdaniem powinno się zabronić sprowadzania aut z UK a dlaczego? Dlatego że w 90% ilość sprowadzonych aut z UK równa się ilości aut danej marki SKRADZIONYCH w Polsce. Pozdrawiam
-
Kiedyś opisałem ten problem. http://www.forum.vw-passat.pl/topics14/problem-z-passatem-19-tdi-szarpie-vt8287.htm
-
Trudności z odpaleniem B4 1.9 TDI 1Z 1994r
Wojtip odpowiedział Wojtip → na temat → Silnik, skrzynia biegów
No mam rozwiązanie zagadki to wina tylko alarmu fabrycznego po deaktywowaniu go samochód nie gaśnie (przejechany dystans 1300 km) Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam. -
Witam i pytam. Kto mi rozszyfruje gdzie szukać błędu. 01117 Sygnał ładowania generatora terminala DF
-
Trudności z odpaleniem B4 1.9 TDI 1Z 1994r
Wojtip odpowiedział Wojtip → na temat → Silnik, skrzynia biegów
No na razie wszystko jest dobrze. Wyjąłem i ponownie wcisnąłem wtyczki od tego alarmu fabrycznego no i może to było tym przekleństwem. A może to rzeczywiście ten immobilajzer (dodatkowy) tak czy inaczej na razie jeździ. Wszystkim panom serdecznie dziękuje za pomoc i odpowiedzi mam nadzieję że będzie ok. dalej. Pozdrawiam serdecznie -
Trudności z odpaleniem B4 1.9 TDI 1Z 1994r
Wojtip odpowiedział Wojtip → na temat → Silnik, skrzynia biegów
To fakt mój błąd, ale oglądałem go i nic niepokojącego nie widziałem ale fakt jest taki że oprócz sprawdzania wizualnego nic więcej nie sprawdzę w elektronice bo się nie znam. Teraz wywaliłem to całkowicie i czekam na efekty. Na razie 80 km i jadę dalej. Zobaczymy. -
Trudności z odpaleniem B4 1.9 TDI 1Z 1994r
Wojtip odpowiedział Wojtip → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Myślałem że tak. Mam jeszcze zamontowany imobilajzer dodatkowy właśnie odcinający elektrozawór no i przełączyłem go w tzw tryb serwisowy i zrobiłem jakieś 200 km no i działało wszystko super do momentu gdy teraz wjechałem na bruk no i zgasł. Jutro całkowicie go odłączę i wtedy jeszcze raz zobaczę. A gdy odłączę go to samochód zapali? A imobilajzera fabrycznego to ja nie mam pewien gość mi mówił że gdy jest to właśnie do stacyjki idzie gruby kabel a u mnie takiego nie ma. No i kluczyk mam normalny chudy. -
Trudności z odpaleniem B4 1.9 TDI 1Z 1994r
Wojtip odpowiedział Wojtip → na temat → Silnik, skrzynia biegów
No nie mam niestety. Mechanik dzisiaj podpiął mi samochód pod kompa i zero błędów a kurcze jadąc do pracy samochód sobie zgasł. I potem po pracy raz nie chciał odpalić po chwili odpalił i tak 3 razy................. A powiedźcie gdzie jest dokładnie ten imobilajzer. Bo nie wiem czy jest w moim samochodzie. A mechanik powiedział jeszcze że przyczyną może być szwankujący alarm fabryczny. I ciekawe jak można go wyłączyć?