-
Liczba zawartości
933 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sebam
- Urodziny 02.04.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Seba
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
GLIWICE
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2001
-
sebam obserwuje zawartość → Blokuje się na wstecznym, Prośba o ocenę loga 011 - 1,9tdi ASV, Życzenia urodzinowe oraz imieninowe dla forumowiczów i oraz 7 innych
-
Poobserwowałem jeszcze ruch sztangi pod VAGiem. Skok sztangi chyba dobry, ale grucha wypluwa takim szybkim ruchem, natomiast zaciąga zdecydowanie dłużej, bo około 2 sekundy. Co to może być? Uszkodzona grucha, dalej coś nie tak z tym zaworem, czy geomatria idzie opornie? Wężyk podciśnieniowy dałem nowy do gruchy.
-
Tak, z białym łbem miałem przed podmianą podpięty do gruchy turbo. Teraz mam na odwrót. Pierburga mam właśnie teraz oba i takiego też będę chciał kupić. Co grozi teraz z zepsutym N75, który jest podpięty do EGR? Nic się innego nie wykrzaczy? EGR nie zaślepiony, nic nie kombinowane... Acha, jeszcze widzę że te podciśnienia co idą do tych zaworów jakieś zaolejone, to normalne jest?
-
Dobrze myślę że to jest ten co gruby wężyk przechodzi w cienki i idzie do gruchy na turbo? Bo z 2 zaworu gruby wężyk idzie na EGR, to chyba jest N18? Przed podmianą ten co z niego podciśnienie idzie właśnie na gruchę, ma numer 1J0906627A To tego potrzebuję?
-
Zdaje się że Kolega postawił trafną diagnozę. Dzisiaj podmieniłem N75 z N18 i auto dostało kopa. Zrobiłem logi 011 i 003 na raz (nie wiem czy tak można): http://vaglog.com/log-011_003_hE80e0.html Co teraz z tego wynika?
-
Coś jakby brakowało mocy. Po dłuższym postoju na biegu jałowym, podczas rozpędzania kopci na niebiesko. Nic innego się chyba nie dzieje. Logowałem 011 na 3 biegu: http://vaglog.com/log-011_t31n4.html
-
Kolejne półtora roku i dalej 285
-
Dziękuwa Święty, Deszczowy i Dżony :piwko:alko
-
Kolejne dwa i pół roku i dalej 285
-
Chryste Panie! Tylko nie to.... i broń boże po kobiecie ! Jeszcze po młodym dziadku to pół biedy, ale na pewno nie po starym !!!
-
A papiery widziałeś, czy tylko tablice? Bo może założone na komisie na sztukę, z innego auta, żeby się dało "jakotaką" jazdę próbną z klientem zrobić....
-
Od sedana nie pasują do kombi, z tego co pamiętam są za krótkie, czy za płaskie.... A do czego potrzebujesz? Do kombi i do standardowego 90 litrów baku?
-
Nie wiem kogo ty cytujesz, bo na pewno nie mnie. Jak już chcesz się odnieść do mojej wypowiedzi, to cytuj to co faktycznie napisałem. Co ty możesz wiedzieć o tym, jak ktoś z drugiego końca polski traktuje swoje auto? Muszę cie zmartwić panie najmądrzejszy - mylisz się, bo wszystkie moje auta zawsze były traktowane bardzo dobrze i życzyłbym sobie tak szanowane auta w przyszłości kupować.... Wzajemnie
-
35i ma bardzo dobre chłodzenie i jeszcze lepsze ogrzewanie, więc przegrzewanie się to nie jest urok B4 Jedyny problem który może dokuczać namiętnie, to pękające zamienniki króćców wodnych.