Skocz do zawartości
george07

Blokuje się na wstecznym

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Problem polega na tym że po wbiciu wstecznego nie można go "wyrzucić". Pozaglądałem w mechanizm i okazało się że blokuje się element 26. Polega to na tym że wyskakuje z niego element nr 6. Wchodzi on od góry w 26 i przy przełożeniu dźwigni na lewo wyskakuje z niego i blokuje się w takiej pozycji. Co poprawie to znów to samo a żeby poprawić trzeba pokombinować. Pytanie moje czy można to rozebrać nie wyciągając mechanizmu od dołu i czy regulacja linki na elemencie 48 może być za to odpowiedzialna. Co powinienem ewentualnie wymienić??

mechanizm biegów.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie da się bez wyciągania od dołu. co wymienić?? podobno są zestawy naprawcze do tego..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam podłączę się do tematu. W moim passacie nie działają światła wstecznego. Nie miał ktoś podobnego przypadku? U mnie po prostu pali bezpiecznik za każdym razem jak włączę zapłon. wyjmowałem żarówki, gniazda żarówek wymieniałem i niestety nic nie pomaga. Może ktoś miał do czynienia z czymś podobnym? z góry dzięki za wszystkie porady:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po prostu pali bezpiecznik za każdym razem jak włączę zapłon

 

 

Zobacz czy sie gdzieś nie zamotał, albo nie przetarł kabel od czujnika wstecznego na wybieraku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie miał ktoś podobnego przypadku?

oj nie jeden miał.. ;) gdzieś masz zwarcie, albo tak jak wyżej napisał sebam przy włączniku na wybieraku albo gdzieś dalej w instalacji. może gdzieś w bagażniku..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Dzisiaj po odczepiałem gniazda żarówek, odpiąłem wtyczkę od czujnika wstecznego(tam przy wybieraku) no i niestety włączam zapłon a tam dalej bezpiecznik pali. Ma ktoś pomysł co jeszcze przejrzeć ewentualnie którędy idzie wiązka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
włączam zapłon a tam dalej bezpiecznik pali.

A co z elektrycznymi lusterkami, grzanymi fotelami lub nawet podgrzewanymi dyszami spryskiwaczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lusterka działają, podgrzewanie dysz nie działa- z tym cholerstwem nie mogę się też uporać od jakiegoś czasu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lusterka działają, podgrzewanie dysz nie działa- z tym cholerstwem nie mogę się też uporać od jakiegoś czasu

to spróbuj to odpiąć tymczasowo, zobaczysz, może pomoże. a jak przewody w klapie, przy żarówkach i na łączeniu pomiędzy klapą a budą??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednym słowem sprawdź co jest podpięte pod ten bezpiecznik, odepnij wszystkie te urządzenia i sprawdzaj po kolei, na którym wali płytkę. Jak by paliło na wstecznym, to nie działo by się to od razu po włączeniu zapłonu, tylko wbiciu wstecznego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj n naszym forum znalazłem do czego jest dany bezpiecznik numer 14 który mi niestety ciągle pali. A mianowicie elektryczne lusterka, termotronik, podgrzewanie dysz spryskiwaczy, i światło wstecznego. Co jest najciekawsze że jak mam wyjęty bezpiecznik to i tak lusterka działają. No i zacząłem operację odpiąłem czujnik wstecznego, odpiąłem tylne gniazda żarówek oraz dysze spryskiwaczy(więcej nie mam co odpinać bo nie mam tego wyposażenia). Z wielką nadzieją wkładam bezpiecznik, włączam zapłon i to samo! pstryk bezpiecznika nie ma. Stwierdziłem że poszukam po kablach może jest jakiś przetarty albo coś w tym stylu i jedyne co znalazłem niepokojącego że przewody od podgrzewania dysz spryskiwaczy są nad topione. Ściągnąłem peszel i jakąś taką materiałową izolację co była na tych dwóch przewodach i niestety cały ten przewód wyglądał podobnie. Niestety dobrałem się do niego od grodzi do maski tylko a obawiam się, że to może być przczyna że jeszcze gdzieś tam już w środku może robić zwarcie. Co myślicie o tym? i jaka mogła być przyczyna tego nadtopienia sie przewodu. Kolejne moje pytanie jest jak się dobrać żeby jak najmniej rozkręcać do tego przewodu i gdzie on idzie. Pozdrawiam i mam nadzieję że uda mi się z forum rozwiązać tą wkurzającą usterkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

interesuje Cię wszystko co wychodzi z pinów D9, D11, F6 skrzynki bezpieczników czyli między innymi podgrzewane dysze spryskiwaczy, podgrzewane fotele, elektryczne szyby jeśli masz, tempomat, elektryczne lusterka...

co do Twojego pytania to jak zdemontujesz plastiki wokół licznika, włącznik świateł to powinieneś się dostać już do tych kabli. Jak u siebie montowałem grzene spryski to demontowałem tylko plastik pod kierownicą, ta półkę i doszedłem do tego otworu, którym idą przewody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no u mnie w wyposażeniu mam elektryczne szyby 4x, grzane spryski, elektryczne lusterka. No i wszystko pięknie działa(nawet jak nie ma bezpiecznika), poza światłem wstecznym (a właściwie światłami) no i podgrzewanymi dyszami. Powiem szczerze już mnie to irytuje bo mieszkam na osiedlu gdzie o 23 wyłączają latarnie i weź gdzieś wycofaj:D. A dysze podgrzewane działają zawsze czy tylko jak się włączy ogrzewanie tylnej szyby albo temperatura spadnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A dysze podgrzewane działają zawsze

działają zawsze w zależności od temperatury otoczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to znaczy że gdzieś problem tkwi w przewodach dysz, będę musiał się dobrać do nich i najlepiej zrobię jak je wymienię bo miejsce zwarcia będzie ciężko znaleźć. i myślę że jak przewody od tego są nadtopione to tu tkwi problem- OBY

Edytowane przez AleksanderGP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
działają zawsze w zależności od temperatury otoczenia.

 

 

A mógłbyś mi mniej więcej opisać do czego prowadzą te przewody od podgrzewanych dysz? planuję wymienić instalację tego całą bo wiadomo jak są stopione izolacje to tam jest zwarcie. Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A mógłbyś mi mniej więcej opisać do czego prowadzą te przewody od podgrzewanych dysz?

brązowy przewód idzie do masy (punkt masy, słoneczko) w lewym przednim słupku, nad skrzynką bezpieczników a czarny to plus po zapłonie, u mnie idzie nad skrzynkę bezpieczników bo tam mam wyprowadzony plus z któregoś pinu, chyba F6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację, w weekend biorę się za działanie i jak nie zrobię to nie skończę. A podgrzewane dysze kupowałeś używane czy nowe? i skąd bo u mnie jest jedna rozsypana?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A podgrzewane dysze kupowałeś używane czy nowe? i skąd bo u mnie jest jedna rozsypana?

kupiłem na szrocie dwa uszkodzone zestawy i poskładałem w jeden. mam jeszcze jeden zestaw w zapasie na przyszłość. dużo golfów 3 u mnie na szrocie to miało..

zerknij:

http://www.ace.vot.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=49&Itemid=35

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No witam wszystkich serdecznie! Opiszę dzisiejsze moje zmagania, bo dopiero dzisiaj udało mi się zapalić światło wsteczne w passacie. A mianowicie zgodnie z poradą forumowiczów wyjąłem nawiewy, włącznik świateł no i przewód nadmuchu. Ujrzałem te dwa przewodziki podgrzewania dysz spryskiwaczy które tak psuły instalację. A co najśmieszniejsze izolacja z nich spłynęła, cieszę się że auto mi się nie zapaliło całkiem. Przystąpiłem do działania i od wtyczek aż do dysz pozmieniałem przewody i dodatkowo założyłem na + bezpiecznik żeby więcej nie stała się podobna sytuacja. Składanie szło nieźle do momentu kiedy miałem składać kanały nadmuchu, jest tam takie tragiczne dojście że musiałem zdjąć licznik i jakoś z wieloma przekleństwami sobie poradziłem. W każdym razie dziękuje serdecznie za pomoc każdemu forumowiczowi który przyczynił się do tego sukcesu:). I prosiłbym żeby ktoś z was podpowiedział mi jak wymienić podświetlenie zapalniczki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności