Skocz do zawartości

GREGOR_Z

  • Liczba zawartości

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O GREGOR_Z

  • Urodziny 12.05.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tychy

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Niestety dalej nic ale znalazłem przyczyne. Nie grzeją świece. Wychodzi na to że nie dochodzi prąd. Kupiłem nowy przekaźnik i dalej nic. Jak zagrzeje świece na krótko przez jakieś 3 sekundy to odpali czyli świece są OK. Gdzie jeszcze pogrzebać? Pomocy
  2. Sprawdzałem odpalanie na zaworku bez iglicy u spężynki i nie pali czyli zawór wykluczam. Zauważyłem dużo pęcherzyków powietrza w przezroczystych przewodach ( w cieńszym). Kupiłem filtr paliwa i jutro wymienie i zobaczymy czy coś pomoże. A tak w ogóle to który jest zasilający a który powrotny przewód przy pompie? Jest grubszy i cieńszy czyli w którym mam te pęcherzyki?
  3. Witam Po dwóch latach problem powrócił. I co można zrobić poza tym że mogę oddać auto na złom? Wróciłem w piątek z pracy i odstawiłem auto na parking. W sobotę rano zachodzę i okazuje się że rozrusznik kręci tak jak zawsze a auto nie wydaje żadnego odgłosu ani nawet nie kichnie. Posprawdzałem prąd na czujniku gaszenia i wszystko jest ok. Postanowiłem spróbować na zaciąg i okazuje się że odpalił. Po zagrzaniu silnika zapala za każdym razem. Po dwóch godzinach próbuje odpalać i z małym problemem odpalił. Dzisiaj rano zachodzę i zaś nic. Proszę o poradę w czym zacząć kopać? ---------- Dodano o 17:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:55 ---------- I jeszcze jedno. Wiem że tak nie powinno się robić ale przytrzymałem go około 15-20 sekund na rozruszniku i powoli zaczął łapać aż z wielką ledwością złapał i zaczął normalnie pracować. Co to może być? Pomocy
  4. A jaki ma być przewód miedziany? Chodzi mi o zewnętrzną lub wewnętrzną średnicę przewodu ewentualnie grubość ścianek. No i jakie końcówki tzn. jaki gwint do passat B3 1992 kombi 1.9td.
  5. Witam Przyszedł i czas na mnie. Muszę wmienić tylne tuleje wahacza przedniego. Jako że nie mam zaufania do mechaników a mam trochę pojęcia w mechanice i sprawia mi to frajdę to chce to zrobić sam. Ale proszę o kilka porad. Czy dolny wahacz trzeba wyciągnąć całkiem? Czy jest jakaś różnica w wyciąganiu wahacza z prawej czy lewej strony? Czy trzeba mieć do tego kanał czy da radę to zrobić na podniesionym całym aucie na wysokość 50cm? Co i które śruby najlepiej odkręcić żeby uniknąć odkręcania niepotrzebnych rzeczy? Proszę o poradę.
  6. No cóż i po raz kolejny pompka. Niestety teraz na dobre się spaliła. Po wyciągnięciu tego silniczka za środka okazało sie ze stopił sie cały plastik i niestety silniczek jest do wyrzucenia. Jaka może być przyczyna tego że sie spalił? napewno nie pracował ponieważ nie było go słychać. Normalna praca po otwarciu i zamknięciu.
  7. No cóż było dobrze ale jakiś pajac tydzień temu w nocy wyrwał mi dwie klamki. Mam już nauczkę z zamiennikami. Czy uchowały się jeszcze jakieś oryginały?
  8. Witam Mam podobny problem. Zaczęło się coś pocić w silniku. Umyłem go i wychodzi na to że to odma a bardziej ta rurka która idzie od odmy i połączona jest z blokiem. Dodatkowo w okolicach turbiny jest mokro. Chcę jeszcze raz umyć dokładnie silnik tylko trochę sie boje. Powiedzcie czy śmiało mogę lać karcherem po całym silniku? Nawet po turbo? Wiem że w benzyniaku to nie za bardzo a w ropniaku trzeba uważać tylko na alternator.
  9. No i wyciągnełem ten amortyzator i jest OK. Poprostu ze starości chyba wyleciał olej i zaczął sie zacinać
  10. Witam Mój amortyzator pompy się wykończył. Jak wciskam gaz i odpuszczam tak jak przy zmianie biegów niestety obroty nie chcą mi za bardzo spadać. Dopiero jak silnik sie dobrze zagrzeje wraz z wszystkimi elementami to amortyzator zaczyna działać siako tako. Strasznie utrudnia to jazdę gdyż każdy wie jak silnik sie zachowuje jak wciśniemy sprzęgło przy wysokich obrotach silnika przy zmianie biegu. Byłem w sklepie spytać o nowy i cena wyrwała mnie z butów. Za takie małe coś zawołali 180 złotych no a jak by pokombinować z jakimiś zniżkami to może by za 150 udało się. Czy ma ktoś jakiś pomysł na regenerację czy jakiś zamiennik? Próbowałem założyć sprężynę która odciąga tamię z gazy ale mało skuteczny pomysł.
  11. Ludzie sukces!!! Wymieniłem pompę wody bez zdejmowania rozrządu. Odkręciłem pompę z całą obudową. Wstawiona nowa pompa wody, nowy termostat, nowy pasek wielorowkowy, nowy pasek klinowy i teraz osiąga normalną temperaturę w granicach do 90, mam cieplej w samochodzie, nie piszczą paski poprostu rewelacja.
  12. Czegoś tutaj nie rozumiem. brox piszesz że nie trzeba ruszać rozrządu. Ja chciałem wymienić u siebie pompę no i wykręciłem alternator, opuściłem pompę wspomagania, odkręciłem osłonę rozrządu, zaczęłem odkręcać pompę o okazuje sie że nie ma dostępu do odkręcenia jednej śrubki od pompy ponieważ jest za kołem od na którym chodzi pasek rozrządu. Niestety odpouściłem bo ro rozrządu nie chcę wsadzać paluchów. Niestety w warsztacie powiedzieli mi że najmniej będzie mnie kosztowała robocizna 500pln. i co teraz?
  13. Świece wymieniałem w styczniu firmy NGK i raczej wykluczam.
  14. tak. Za każdym razem jest napięcie a auto nie pali.
  15. No cóż z kluczyka nie odpalił i na krótko też nie. Odpaliłem po raz kolejny na zaciąg no i zaś jak narazie odpala za każdym razem. Jak silnik chodzi to jest prąd na N109 czyli to mogę wykluczyć. Dlaczego nie chciał po raz kolejny odpalić. Kostkę stacyjki chyba tez można wykluczyć bo gdyby to ona była winna to bym chyba odpalił na krótko. Proszę pomóżcie bo najgorsze jest jeździć z obawą że auto może nie odpalić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności