Skocz do zawartości

misiek1979

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O misiek1979

  • Urodziny 26.09.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1989
  1. Ja tez mialem problem z wilgotnym pasem od strony kierowcy - ponoc to norma w pasku b3... w moim przypadku pomoglo udroznienie odplywow szybra, przesmarowanie uszczelki szyby przedniej i szyberdachu czarnym silikonem - nie zadnym w sprayu... uszczelnienie listwy od relingu po mojej stronie - bo tam tez prawdopodbnie lecialo ... ponadto solidne sprawdzenie podszybia - linka maski i ta kratka od nawiewow..... noi wyczyszczenie podszybia z wszelkich syfow... wczesniej mialem tyle wilgoci ze musialem wkladac gazety pod te gabki wygluszajace oryginalne... bo gabki byly nasiakniete..... a teraz po ulewach zero wilgoci - nawet szyby mi nie paruja pas suchy - podsufitka przy sloneczkach takoz... pozostaly mi do sprawdzenia jeszcze uszczelki w drzwiach...
  2. czyli pod kolektor dolotowy go podpiac... dzieki wielkie.
  3. Witajcie. Mam prosbe o pomoc i szybkie pytanie zarazem - gdzie idzie wezyk od czujnika halla ? gdzie go podpiac ? bo dzis przy wymianie swiec i czyszczeniu kopulki - ten wezyk po prostu ze starosci rozpadl mi sie w rekach... próchno nie do uratowania A ze mam troche nadźgane w komorze silnika - bo parownik mam pod zbiorniczkiem wyrownawczym, nawet nie zauwazylem, gdzie to [ wezyk od czujnika halla] ma byc podpiete ... mozliwe, ze w ogole nie byl nigdzie zapiety.... pomozecie ? dziekuje z gory... ps. ten wezyk mozna gdzies dostac ? czy to jakies specjalne ustrojstwo cisnieniowe ? na razie jezdze bez wezyka i zmian w zachowaniu silnika nie zauwazylem ... tak jak kulaly obroty tak kuleja... dzieki wielkie za pomoc.
  4. do nikogo stwierdzam po prostu fakt.
  5. mozecie rozwinac termin - dmuchniety ? bo ja w kombi tez mam max 70 litrow. Co zrobic zeby weszlo wiecej ?
  6. A ja mam pytanie jeszcze z innej beczki. czy brzeczyk daje znac tez o za wysokim stanie oleju ?
  7. 2234 to kod "napiecie zasilania" ale do czego to przypiac to nie mam pojecia
  8. czyli mowice ze ngk niespecjalne ?
  9. bardzo fajnie wyszlo. gratsy. jak bede kupowal, to wylacznie od b4.
  10. moze byc wyciek, tak jak koledzy mowili - moze spalac plyn chlodniczy - nie dymi mocno na bialo? a nagrzewnica Ci nie cieknie ?
  11. caly zaplon przejrzyj - kopulka palec swiece przewody no i czujnik temp podmien
  12. no raczej bez kompa od azu to bedzie nielegal, chyba ze z zalozenia instalka ma byc nie wbita w dowod.
  13. vip - sprawdz ustawienie potencjometra przepustnicy...
  14. strzelanie w wydech przy hamowaniu silnikiem = za bogata mieszanka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności