muzi0601
-
Liczba zawartości
29 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O muzi0601
- Urodziny 06.01.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Dąbrówka
Samochód
-
Silnik
B3 1.8 107KM (PF)
-
Rok produkcji
1990
-
Dziękuje za pomoc;)
-
Witam, podczepię się pod wątek by nie zakładać nowego.. Mam takie same objawy jak powyżej opisują przedmówcy.. A jestem w posiadaniu rozrusznika z Seata toledo I 1.8. mój passat B3 tak samo ma silnik 1.8. i moje pytanie: czy to są takie same rozruszniki i będzie pasował z toledo do passata? pozdrawiam
-
no i nie wiem sam.. poszukam może sobie jakiegoś silniczka od czegoś z jak najmniejsza ilością elektryki i bez chłodzenia cieczą Dziękuję wszystkim za pomoc;)
-
witam. posiadam silnik 1.8 90km benzyna od passata b3.. pomyślałem by zrobić sobie z niego własnej roboty gokarda:) i tu jest moje pytanie.. a mianowicie.. czy w tym silniku można się pozbyć całej elektroniki?? komputera itd. jeśli nie można i ktoś się orientuj w jet sprawie niech się wypowie co można a co musi być by silniczek chodził
-
Przepływomierz i zwiazek z falowaniem obrotów
muzi0601 odpowiedział anprzybylo → na temat → Silnik, skrzynia biegów
wyżej wyczytałem że jeśli odepnę wtyczkę od przepływomierza to samochód normalnie chodzi.. jeśli coś pokręciłem to mnie sprostujcie;) u mnie w tym samym silniku 1.8 107km jak odepnę przepływomierz samochód momentalnie gaśnie... i jeśli nie jest podłączony to nie da rady żeby chodził ani na benz ani na lpg... czy to jest normalne?? a jeśli nie to dlaczego tak się dzieje?? -
rozebrałem wszystko.. i zrobiłem fotke.. względem drugiego passka co mam to brakuje kabli z tym podłączeniem do komputera.. wiec rozebrałem tez wszystko wokół bezpieczników żeby znaleść te podłączenie i nic.. nie ma żadnej takiej kostki..
-
nom oki. ale muszę mieć kostki których nie mam... nie wiem co sie z nimi stało ale ich nie ma... ani koło bezpieczników ani koło drążka..
-
podaliście mu tu pare miejsc... ale niestety ani przy bezpiecznikach ani przy drążku od begów nie ma tego podłączenia..;/ ktoś ma pomysły jeszcze gdzie on może być???
-
gdzie w passacie b3 jest podłącznie pod komputer?? w którym miejscu można się podpiąć??? z góry dzięki za pomoc;)
-
Czy uszczelka pod głowicą w silniku 2.0 115km jest taka sama jak w 1.8 8V 107 km??? czy jest między nimi jakaś różnica znacząca???
-
podepne sie pod wątek.. jeden z forowiczów napisał coś o tym.. odpala mi normalnie na bęzynie.. ale chodzi jak by na 3 garach.. jak odpali to musze przytrzymac pedał gazu bo inaczej gasnie... zdarza sie ze jak dojeżdzam do skrzyżowania i wcisne sprzęgło to gaśnie.. patrzyłem i lewego powietrza raczej nie łapie.. moze to byc ten czujnik?? na gazie chodzi normalnie.. problem dotyczy silnika 1.8 8V
-
Dziura po gwałtownym dodaniu gazu z wolnych obrotówna na LPG
muzi0601 odpowiedział barni5 → na temat → Instalacja gazowa
barni5 proponuje Ci sprawdzić szczelność przepustnicy od dołu.. w moim ostatnio nie chciał wogólw z małych obrotów sie rozpędzić.. poniżej 2 tys nie było mowy o przyszpieszeniu... wymieniłem sonde i to samo.. wkońcu doszedłem do tego ze rozerwało mi przepływke od dołu była szczelina i łapał powietrze lewe i go mulił strasznie na małych obrotach.. -
odkryłem przyczyne moich problemów.. był to przepływomierz... poprostu go rozerwało i pogieło w srodku klapke.. oderwało mi od niego spód i łapał przez to lewe powietrze...ale skleiłem go i jest wszystko oki;)
-
mam problem z gazem;( a mianowicie zaczeło się od tego ze wczoraj zaczoł mi silnik łapać obroty do 4-5tys... po jeździe przestał i było normalnie. az do czesu jak jechałem i zaczoł mi szarpać.. szarpie podczas jazdy i na luzie albo na sprzegle jak sie nie dodaje gazu spadaja obroty do 0.2tys chodzi tak z sekunde moze dwie i gaśnie;/ teraz podczas jazdy szarpie i ma bardzo czeste wybuchy gazu;/ próbowąłem wyregulowac troche na parowniku śróbą od wolnych obrotów albo mieszanki nie wiem dokładnie ale teraz nic to nie dawało.. wrecałem i wykręcałem i to samo było ciagle...;/ mozliwe ze sie cos stało z ta śróbka??? a jeśli nie to to niech ktoś napisze jesli miał taki przypadek z góry dziekuje:)
-
zrbie jak mówicie. filterek tez wymienie ale watpie zeby był on zawalony bo jest nowy od 4 miesięcy.. wiec nie powinien byc taki zawalony.. ja zawsze go reguluje w taki sposób: najpierw ustawiam obroty na samej bęzynie śróbka reg. dopływ powietrza na przepustnic... jak ustawie na bezynie to przełąnczam na gaz i w tedy reguluje na parowniku;) TYlko nie moge nadal zrozumieć czemu przy zmianie temoperatur albo jak mu powstawiam od czasu do czasu odrazu sie przestawia i od nowa trzeba regulować??;/