Bimbasz Zgłoś #181 Napisano 17 Stycznia 2015 To oczywiste ze wywala. Ale dziala. No i jak masz gateway z B7 to nie masz problemu z blokada kierownicy, bo nie dziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi105 Zgłoś #182 Napisano 18 Stycznia 2015 słyszałem że E też jest ok . czy to prawda ? - - - - - aktualizacja - - - - - Też tak słyszałem ale niektórzy twierdzą że nie i teraz mam dylemat . mam autko model 2008 i chce zamienić radyjko rcd 300 na rcd 510 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #183 Napisano 18 Stycznia 2015 słyszałem że E też jest ok . czy to prawda ? nie raz pisałem że na E działa wszystko, np kamera tył, RNS, kolorowy licznik, najnowszy klimatronik, elektryczna klapa, PDC z OPS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darsen1973 Zgłoś #184 Napisano 4 Lutego 2015 Witajcie, dzięki za wszystkie wpisy, przeczytałem wszystko od poczatku jak powstał ten post I troche zgłupiałem )))) Wymieniać sterownik czy tylko soft w sterowniku. Piotr z Wawy wpisywał we wczesnych odpowiedziach ze mogę w ASO w wawie zmienić soft, niestety nie chca tego robić. Podpowiedźcie co zrobić, kupować nowy sterownik z końcówką Q bo L już nie mają czy wgrywać nowy soft do sterownika? Gdzie mogę to zrobić w Warszawie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_m Zgłoś #185 Napisano 5 Lutego 2015 (edytowane) A więc potrzebna jest głowica VAS5054( albo jej chinski klon). Można kupic na Ebayu albo Allegro ale są drogie, lepiej kupic bezposrednio tanio z chin http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=vas+5054a&CatId=0&catId= Potrzebny jest ODIS Engineering ,ja użyłem wersji 5.0.14 którą znajdziecie tutaj https://mega.co.nz/#F!mwUDQahZ!mZHrIAMwEdcaxPliukXVOQ (haslo "fantomel" ) tutaj jak go zaistalować ( mam go na win7 32bit) Razem z tym programem macie cala baze softow do roznych sterownikow Po odpaleniu programu klikacie na zielony trojkąt, program połączy sie z autem( mimo ze vas 5054 ma bluetooth do aktualizacji sterownikow potrzebne jest połaczenie kablem) , wyswietli sie lista sterowników w aucie , w menu po prawej wybieracie FLASHING następnie wybieracie nr 19(can gateway), klikamy LOAD SUBSYSTEMS , pokaże sie aktualna wersja softu w sterowniku, klikamy LOCAL FLASH FILES, wybieramy soft ktory chcemy wgrac (3C0907530B_0048) klikamy START FLASHING, potwierdzamy YES, czekamy (u mnie trwało to 2:20 minuty) wyskoczy kolejne okienko ,klikamy YES i wyswietli nam sie okienko z raportem koncowym. Wszystko robicie na własną odpowiedzialność i radzę podłaczyć dodatkowe zasilanie do auta Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez tomek_m Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #186 Napisano 5 Lutego 2015 To ja mam pytanko: Nie mozna tego robic na wlaczonym silniku. Wtedy caly czas byloby ladowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_m Zgłoś #187 Napisano 5 Lutego 2015 Nie wiem czy mozna to robic na odpalonym silniku ale podczas wgrywania softu do gatewaya jest to chyba jakos powiazane ze sterownikiem silnika bo wentylator chodzi caly czas no duzych obrotach i jest to podobno normalne podczas tej procedury. A zapomnialem jeszcze dodac zeby przed wgrywaniem softu na chwile odpalic silnik zeby inne sterowniki nie byly uspione.Nie wiem do konca czy to konieczne ,ja tam zrobilem i wszystko sie udało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #188 Napisano 6 Lutego 2015 Czyli robiles to normalnie bez kluczyka w stacyjce, ale trzeba podlaczyc jakis prostownik na czas instalacji? Czy jakies ustawienia sie kasuja po wgraniu softu? Co trzeba poustawiac po wgraniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_m Zgłoś #189 Napisano 6 Lutego 2015 Podpięty prostownik. Zapłon włączony. Po aktualizacji niczego nie trzeba kodowac na nowo. Pewnie udało by zrobić się aktualizację bez prostownika bo jest ona krótka ale w instrukcji z której ja korzystałem koleś robił aktualizację softu licznika która zajmowała około pół godziny więc może dlatego radził podpiąć dodatkowe zasilanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomeck Zgłoś #190 Napisano 16 Lutego 2015 i ja się podepnę na chińskim allegro jest gateway z końcówką Q, i w opisie jest napisane że do paska b6 z lat 05-11 w poście jest napisane, że max podejdzie L... to w takim razie ten z Q to lipa, czy też może być ? opis: OEM Original RCD510 Radio OEM CAN BUS GATEWAY CONTROL UNIT BRAND NEW & GENUINE OEM VW Latest Version Part Number : 3C0 907 530 This CAN BUS GATEWAY CAN SOLVE: The battery loses power Unit turns off itself constantly every 30 mins Any posibility to add OPS Systems to Can Gateway FIT For: Volkswagen Passat B6 05-11 Volkswagen Passat CC 08-12 Please notes: It may need VAG COM or VCDS re-programming / re-coding Pakage Include: -x1 CAN BUS GATEWAY CONTROL UNIT Part number: 3C0 907 530 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #191 Napisano 16 Lutego 2015 Q jest jak najbardziej dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
no_where Zgłoś #192 Napisano 16 Lutego 2015 Mój Q też był chiński. Więc lepiej uważać. A co wyczyniał możesz przeczytać w poście #384 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #193 Napisano 16 Lutego 2015 Ale na wszelki wypadek starego gatewaya woź w bagażniku, bo nie znasz dnia ani godziny . A w razie problemu, wymiana gatewaya na parkingu to raptem 5 minut. Miałeś pecha, ja mam chinola 7N0 i jest na razie ok. bez niespodzianek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #194 Napisano 18 Lutego 2015 Miałeś pecha, ja mam chinola 7N0 i jest na razie ok. bez niespodzianek. Piotr a jaki prefix masz na can-ie ?? jaki najlepiej kupic ?? I masz jakies problem z tym czy tylko blokada nie dziala i czy ci to piszczy jak wlaczasz zaplon i zaraz znika ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #195 Napisano 18 Lutego 2015 Piotr a jaki prefix masz na can-ie ??jaki najlepiej kupic ?? I masz jakies problem z tym czy tylko blokada nie dziala i czy ci to piszczy jak wlaczasz zaplon i zaraz znika ?? To nie jest takie proste i łatwe, GW trzeba wymienić w komfortem 3AA i jeszcze kilkoma modami w zależności od rocznika auta. Sama wymiana GW na 7N0 to brak blokady kolumny kierowniczej. Gatewaya mam AN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #196 Napisano 20 Lutego 2015 chodzilo mi tylko o samego gatewaya jaki kupic, zeby nie byl za niski prefix tak jak w 3C0 , czy te 7 juz nie maja tych problemow z aku i tym podobne ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #197 Napisano 20 Lutego 2015 chodzilo mi tylko o samego gatewaya jaki kupic, zeby nie byl za niski prefix tak jak w 3C0 , czy te 7 juz nie maja tych problemow z aku i tym podobne ?? Ja mam taki 7N0907530AN, problemów z navi i aku już nie ma, ale są problemy z blokadą kolumny kierowniczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_m Zgłoś #198 Napisano 20 Lutego 2015 To znaczy jakie problemy?? po prostu jej brak ? czy swieca sie jakies kontrolki na desce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #199 Napisano 20 Lutego 2015 To znaczy jakie problemy?? po prostu jej brak ? czy swieca sie jakies kontrolki na desce? ano świecą mrugają i nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_m Zgłoś #200 Napisano 20 Lutego 2015 ale auto odpala normalnie? mruga tylko kontrolka od blokady czy jeszcze jakies inne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach