Damilo Zgłoś #101 Napisano 12 Czerwca 2011 jakas pomoc ?? tak tronic - climatronic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #102 Napisano 12 Czerwca 2011 Jaka pomoc jak wszystko już było na tym forum!!! o 1 w nocy czy o 7 rano w niedzielę?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damilo Zgłoś #103 Napisano 12 Czerwca 2011 co za roznica ktora godzina ? tuningi trwaja po nocach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #104 Napisano 12 Czerwca 2011 no jest nikt Ci nie siedzi w nocy i nie czeka na forum aby pomóc Ci w tuningu a po za tym czego się boisz, że w nocy to robisz żeby nikt nie widział? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damilo Zgłoś #105 Napisano 12 Czerwca 2011 hehe inna strefa czasowa pozatym wszystko zalozylem ale jest zonk dmuchawa chodzi caly czas brak wyswietlenia na troniku czego kolwiek i brak podswietlenia no nic poszperam jeszcze przy skrzynce bezpiecznikow a moze jest ona w trybie awaryjnym albo trzeba ja aktywowac vagcomem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #106 Napisano 13 Czerwca 2011 raczej to jest diagnoza a ta kość pod tunelem to kość w której łączą się wyjścia diagnostyczne poszczególnych modułów (abs, poduchy silnik, tronic)- dalej idą do kostki diagnozy (pod licznikiem) patrz po kolorach kabli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damilo Zgłoś #107 Napisano 2 Lipca 2011 okej wsio dziala jak nalezy itd tylko potrzebuje wiazki silnikowej poniewaz po podpieciu pod vaga pokazuje tylko tronica a silnika nie wykrywa jesli zmienie wiazke ta co jest immo itp w niej wykrywa silnik i nie zapina kompresora itp na krotko zapina jak wyciagne wiazke i polacze czyli diagnoza wiazka silnika potrzebna :)ma ktos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #108 Napisano 3 Lipca 2011 Witam w temacie. Ja również będę u siebie chciał zamontować Climatronic. Mam już nawet kupiony z VR6 z 94r. I tu mam prośbę do 1robert. Czy mógł byś mi udostępnić schemat którym się posługiwałeś montując climatronica u siebie? No i druga sprawa. wydedukowałem ze schematu że po 07/95 zamiast czujnika na wężu wodnym (coolant temperature sensor) jest czujnik na wyjściu nagrzewnicy- czujnik temp powietrza za nagrzewnicą- opisany jako heater output temperature sensor. Kolory kabli pasują więc powinno to być to. Wiem też że w starszym klimatroniku nie ma tego czujniczka za nagrzewnicą który jest w tej nagrzewnicy którą mam ja. Dzwoniłem do typa od którego kupiłem Climatronic, i twierdzi że u niego nie było tego węża z czujnikiem. Ale w obudowie też nie widzę żadnego czujnika za nagrzewnicą. Ma ktoś może jakieś zdjęcie jak to wygląda, i w którym miejscu jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #109 Napisano 3 Lipca 2011 (edytowane) schemat na prv co do czujnika -jest on w miejscu gdzie powietrze kieruje do nawiewu na nogi fotka w załączniku - na środku widać otworek - do niego wchodzi taki czujniczek na 2 kabelki co do wiązki silnika to przerobiłem wiązkę silnika łącząc kawałek wiązki z czujnikiem temp zewn i tripple presure switch ze starą oryginalną wiązką silnika przy sterowniku wentylatorów na podstawie schematu ukłądu ze zwykłą klimą i z climatronikiem - da się - trochę opisywałem wcześniej Edytowane 3 Lipca 2011 przez 1robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #110 Napisano 3 Lipca 2011 co do czujnika -jest on w miejscu gdzie powietrze kieruje do nawiewu na nogifotka w załączniku - na środku widać otworek - do niego wchodzi taki czujniczek na 2 kabelki Właśnie byłem w garażu, i w mojej obudowie nie ma miejsca na ten czujnik. Także nie wiem co jest grane? Ale teraz mając schemat, myślę że dojdę co, i jak. Wielkie dzięki za schemat, i oczywiście punkcik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #111 Napisano 3 Lipca 2011 schemat dla wszystkich climatronic-manual-eng.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #112 Napisano 3 Lipca 2011 schemat dla wszystkich Ten jest do B3, miałem go wcześniej, i nic mi tam nie pasowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #113 Napisano 4 Lipca 2011 wersja z econ powinna mieć czujnik w tym miejscu co na fotce tak mi się wydaje - starsze mają na wężu wody - czujnik jest po to by zimą z rana nie dmuchało zimnym powietrzem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #114 Napisano 4 Lipca 2011 (edytowane) wersja z econ powinna mieć czujnik w tym miejscu co na fotce tak mi się wydaje - starsze mają na wężu wody - czujnik jest po to by zimą z rana nie dmuchało zimnym powietrzem Tak, ja to rozumiem. To jest starsza wersja, i powinna mieć ten czujnik na wężu. Ale typ od którego kupiłem ten climatronic twierdzi że nie było tam tego czujnika. Może On coś sciemnia? Później popatrzę po kolorach kabli, i schemacie, może coś się wyjaśni. edit... Udało się uruchomić climatronic na stole. Wszystkie klapy działają, tylko nie wychodzi sygnał na sprężarkę (na presostat, itd.) ale myślę ze to z braku kilku czujników tj. czujnik nasłonecznienia, temp. płynu, i zewnętrznej. Według schematu i kolorów kabli u mnie powinien być czujnik płynu. Ale ja planuje kupić panel z funkcją econ, a tam jest ten czujnik powietrza za nagrzewnicą. I pytanie, czy ten czujnik jest taki sam jak ten w kanale wlotowym pod filtrem pyłkowym? A jeśli nie, to zna ktoś może jego numery? I kolejne pytanie, do czego idzie wężyk podciśnieniowy z czerwonym paskiem? Bo ja u siebie nie widzę na niego miejsca...? Edytowane 4 Lipca 2011 przez szkielo82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiktor_7 Zgłoś #115 Napisano 15 Września 2011 Witam. Mam pytanie odnośnie "klapy zimne-ciepłe powietrze". Czy można sie do niej w jakiś sposób dostać lub w jakiś sposób ją sprawdzić. Chodzi mi o to że słabo mi grzeje w aucie a przewody mam na wejsciu i wyjsciu nagrzewnicy są gorące. Wiem że może być słaby przepływ płynu ale zanim zmienie nagrzewnice co wiąże sie z rozszczelnieniem klimy wolałbym sprawdzić tą klape. Czy przez vag'a można ją sterować aby sprawdzić jej "wychył"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #116 Napisano 15 Września 2011 przez vaga nie, ale da się sprawdzić manualnie... odkręć osłonę pod poduszką pasażera i dojdziesz po kablach do silniczka sterującego ta klapą. Kable są białe, a silniczek od klapy zimno ciepło jest mniej więcej za tunerem środkowym. Dobieraj się od strony pasażera. Ramię silniczka jest montowane na "wcisk" więc podważ je sobie i ci wyskoczy. Będziesz wtedy mógł manualnie ustawić wychylenie klapy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiktor_7 Zgłoś #117 Napisano 15 Września 2011 Dzieki Adams, a czy ktoś jest w stanie pokazać mi to na zdjęciu nawet na wyjętym klimatroniku? I jeszcze sprawa wydajności ogrzewania w pasku, czy przy ustawianiu HI idzie zrobić "saune" w aucie? Bo w moim golfie MKIII aż paży w ręce u wylotu nawiewów, fakt ze niema tam klimy ale niepowinno to nic zmieniać. A w pasku idzie zrobic dość ciepło z przodu ale tyłu szału niema. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #118 Napisano 15 Września 2011 a czy ktoś jest w stanie pokazać mi to na zdjęciu nawet na wyjętym klimatroniku? Ja mam wyjęty, tylko nie wiem czy będę miał czas jutro. Foty zdążę zrobić, ale jeśli do 13:00 ich tu nie wrzucę, to dopiero około 23:00 to zrobię. No chyba że ktoś to wcześniej zrobi. I jeszcze sprawa wydajności ogrzewania w pasku, czy przy ustawianiu HI idzie zrobić "saune" w aucie? Ja u siebie jeszcze nie rozbierałem tego, ale mam ten sam problem. A wiem że na początku grzało dużo lepiej. Też myślałem że to nagrzewnica. Ale planuje założyć Climatronic, i mam w garażu 2 tunele nawiewu. Ta gąbka/pianka która jest na klapach normalnie sobie z nich odłazi. Ciepłe powietrze miesza się z zimnym, i jest słabe grzanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #119 Napisano 16 Września 2011 (edytowane) czy ktoś jest w stanie pokazać mi to na zdjęciu nawet na wyjętym klimatroniku? http://forum.vw-passat.pl/imagehosting/889447f2a278d6af3.jpg Silniczek nr 2 Nie ściągaj tego ramienia z silniczka, tylko z dźwigni klapy, tak jak na zdjęciu Edytowane 16 Września 2011 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiktor_7 Zgłoś #120 Napisano 16 Września 2011 Dzięki Monter. Ok, więc dziś spróbuje klape sprawdzić. Jeśli jednak okaże sie że zmiany nie ma to może oznaczać że gądka na klapie sie odkleiła? Tym bardziej że z nawiewów wyleciały mi jakieś kawałeczki gąbki jak na maxa nawiew miałem. I tu mam pytanie: Czy jak zdejme tynel środkowy to przez klapke nr 4 na zdjęciu Montera zobacze klape ciepło zimno? I jeszcze jedno, w aucie mam założony gaz i reduktor podpięty równolegle. Pomyślałem że może to być powód i wczoraj przydławiłem obwód reduktora tak żeby płyn szedł tylko do nagrzewnicy lecz zmiany nie było dodam że węże na wejściu i wyściu zarówno nagrzewnicy i reduktora sa gorące że nieda sie ich złapać i tak sie zastanawiam czy jeśli nagrzewnica byłaby zamulona to byłaby różnica temp na wejściu wyjściu? Czy raczej taka metoda sprawdzenia odpada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach