-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O wiktor_7
- Urodziny 06.09.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Malbork
Samochód
-
Silnik
B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
-
Rok produkcji
1996
-
wiktor_7 obserwuje zawartość → Montaż instalacji Ksenon/Bi ksenon w Passacie B4 / by John ;)
-
Witam, potrzebuje Waszej pomocy. Zakupiłem sobie oryginalną instalacje podgrzewanych foteli do B4-ki. Jak się jednak okazało nie kompletnej. To znaczy wszystko jest do wtyczek przy fotelach, łącznie z nimi. Brakuje mi przekaźników z ich mocowaniem i mat. Jeśli chodzi o przekaźniki to zapewne zdobędę ale mogę mieć problem z podłączeniem nie mając mocowania. Zastanawiam się jeszcze jak to jest z matami. Jeśli mata ma kabel 4 przewodowy to oznacza że jedna para to grzanie a druga to wyłącznik termiczny i takie mam szukać? Czy może to być "goła" mata i dokupić do niej termistor i przymocować go? Jeśli ktoś pomoże w kwestii wtyczka - przekaźnik - mata, będę bardzo wdzięczny
-
Montaż instalacji Ksenon/Bi ksenon w Passacie B4 / by John ;)
wiktor_7 odpowiedział John → na temat → Poradniki i instrukcje
John, miałem na myśli, że w lampie typu "bi" światła drogowe są zazwyczaj słabsze niż w tradycyjnym reflektorze. Dlatego jako mijania chcę wstawić soczewke tylko "jednofunkcyjną" od Hondy CRV. A to że mijania w wersji bi są słabsze to swoją drogą. -
Montaż instalacji Ksenon/Bi ksenon w Passacie B4 / by John ;)
wiktor_7 odpowiedział John → na temat → Poradniki i instrukcje
Adams a powiedz skąd masz gładkie szkło? Ja chcę wrzucić soczewkę tylko na mijania bo te "bi" z regóły mają kiepskie długie. Czy miałeś okazję sprawdzić jak świecą orginalne długie na gładkim szkle? Bo widzę że masz pozycję teraz w ich miejsce. -
Jakie macie opony ZIMOWE w swoich Passatach plus opinie
wiktor_7 odpowiedział temat → Ogólno-techniczny
Przejeżdziłem całą zimę na Bfgoodrich g-force winter 195 65r15 powiem, że rewelacja. Nawet w głębokim śniegu, nielekkim paskiem z nielekkim silnikiem nigdzie się nie zakopałem a były miejsca gdzie sie dziwiłem że opony uciągnęły po sniegu. Pozatym na suchym i mokrym mam bardzo pozytywne odczucia. Ciche. -
kilka pytań dotyczących klimatronika w b4
wiktor_7 odpowiedział 1robert → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Ostatnio trochę odpuściłem sprawy ogrzewania bo robiłem rozrąd i inne rzeczy. Podłączyłem wreszcie reduktor szeregowo i delikatnie ogrzewanie sie polepszyło ale szału niema. Wydaje mi się, że albo klapa zimno ciepło jest nieszczelna i miesza powietrze albo nagrzewnica jest zapaskudzona kawałkami tych gąbek z uszczelnień klap. Chyba wytrzymam do wiosny z demontażem nagrzewnicy. Spróbuje jeszcze rozebrać tunel i może coś wskóram. Szkielo, co do termostatu to 10 stopni niby nic ale od razu skoczy Ci olej w góre. -
kilka pytań dotyczących klimatronika w b4
wiktor_7 odpowiedział 1robert → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Koledzy, ale czy myślicie ze te 10 stopni dużo zmieni? Ten silnik i tak jest gorący i niewskazane jest mu podnosic temp. Mam jeszcze jeden pomysł żeby zmierzyć temp powietrza zaraz za nagrzewnicą wpuszczając tam sonde. Zastanawiam sie jeszcze w którym miejscu jest wewnetrzny czujnik temp w obudowie i jaka wartośc pokaże bo na wylocie z nawiewów udał mi sie zmierzyć max 50C -
kilka pytań dotyczących klimatronika w b4
wiktor_7 odpowiedział 1robert → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Czyli jeśli "ręczne" regulowanie klapka ciepło-zimno nic nie zmieni i będzie to wskazywało na tą klapke właśnie to zarówno jej zobaczenie jak i naprawe będzie można wykonać po wyjęciu tego całego ustrojstwa? Czy ma ktoś z Was zdjęcie klimatronika od wewnątrz tzn rozebranego? -
kilka pytań dotyczących klimatronika w b4
wiktor_7 odpowiedział 1robert → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Dzięki Monter. Ok, więc dziś spróbuje klape sprawdzić. Jeśli jednak okaże sie że zmiany nie ma to może oznaczać że gądka na klapie sie odkleiła? Tym bardziej że z nawiewów wyleciały mi jakieś kawałeczki gąbki jak na maxa nawiew miałem. I tu mam pytanie: Czy jak zdejme tynel środkowy to przez klapke nr 4 na zdjęciu Montera zobacze klape ciepło zimno? I jeszcze jedno, w aucie mam założony gaz i reduktor podpięty równolegle. Pomyślałem że może to być powód i wczoraj przydławiłem obwód reduktora tak żeby płyn szedł tylko do nagrzewnicy lecz zmiany nie było dodam że węże na wejściu i wyściu zarówno nagrzewnicy i reduktora sa gorące że nieda sie ich złapać i tak sie zastanawiam czy jeśli nagrzewnica byłaby zamulona to byłaby różnica temp na wejściu wyjściu? Czy raczej taka metoda sprawdzenia odpada? -
kilka pytań dotyczących klimatronika w b4
wiktor_7 odpowiedział 1robert → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Dzieki Adams, a czy ktoś jest w stanie pokazać mi to na zdjęciu nawet na wyjętym klimatroniku? I jeszcze sprawa wydajności ogrzewania w pasku, czy przy ustawianiu HI idzie zrobić "saune" w aucie? Bo w moim golfie MKIII aż paży w ręce u wylotu nawiewów, fakt ze niema tam klimy ale niepowinno to nic zmieniać. A w pasku idzie zrobic dość ciepło z przodu ale tyłu szału niema. -
kilka pytań dotyczących klimatronika w b4
wiktor_7 odpowiedział 1robert → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Witam. Mam pytanie odnośnie "klapy zimne-ciepłe powietrze". Czy można sie do niej w jakiś sposób dostać lub w jakiś sposób ją sprawdzić. Chodzi mi o to że słabo mi grzeje w aucie a przewody mam na wejsciu i wyjsciu nagrzewnicy są gorące. Wiem że może być słaby przepływ płynu ale zanim zmienie nagrzewnice co wiąże sie z rozszczelnieniem klimy wolałbym sprawdzić tą klape. Czy przez vag'a można ją sterować aby sprawdzić jej "wychył"?