Skocz do zawartości

wiktor_7

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wiktor_7

  • Urodziny 06.09.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Malbork

Samochód

  • Silnik
    B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Witam, potrzebuje Waszej pomocy. Zakupiłem sobie oryginalną instalacje podgrzewanych foteli do B4-ki. Jak się jednak okazało nie kompletnej. To znaczy wszystko jest do wtyczek przy fotelach, łącznie z nimi. Brakuje mi przekaźników z ich mocowaniem i mat. Jeśli chodzi o przekaźniki to zapewne zdobędę ale mogę mieć problem z podłączeniem nie mając mocowania. Zastanawiam się jeszcze jak to jest z matami. Jeśli mata ma kabel 4 przewodowy to oznacza że jedna para to grzanie a druga to wyłącznik termiczny i takie mam szukać? Czy może to być "goła" mata i dokupić do niej termistor i przymocować go? Jeśli ktoś pomoże w kwestii wtyczka - przekaźnik - mata, będę bardzo wdzięczny
  2. John, miałem na myśli, że w lampie typu "bi" światła drogowe są zazwyczaj słabsze niż w tradycyjnym reflektorze. Dlatego jako mijania chcę wstawić soczewke tylko "jednofunkcyjną" od Hondy CRV. A to że mijania w wersji bi są słabsze to swoją drogą.
  3. Adams a powiedz skąd masz gładkie szkło? Ja chcę wrzucić soczewkę tylko na mijania bo te "bi" z regóły mają kiepskie długie. Czy miałeś okazję sprawdzić jak świecą orginalne długie na gładkim szkle? Bo widzę że masz pozycję teraz w ich miejsce.
  4. Przejeżdziłem całą zimę na Bfgoodrich g-force winter 195 65r15 powiem, że rewelacja. Nawet w głębokim śniegu, nielekkim paskiem z nielekkim silnikiem nigdzie się nie zakopałem a były miejsca gdzie sie dziwiłem że opony uciągnęły po sniegu. Pozatym na suchym i mokrym mam bardzo pozytywne odczucia. Ciche.
  5. Ostatnio trochę odpuściłem sprawy ogrzewania bo robiłem rozrąd i inne rzeczy. Podłączyłem wreszcie reduktor szeregowo i delikatnie ogrzewanie sie polepszyło ale szału niema. Wydaje mi się, że albo klapa zimno ciepło jest nieszczelna i miesza powietrze albo nagrzewnica jest zapaskudzona kawałkami tych gąbek z uszczelnień klap. Chyba wytrzymam do wiosny z demontażem nagrzewnicy. Spróbuje jeszcze rozebrać tunel i może coś wskóram. Szkielo, co do termostatu to 10 stopni niby nic ale od razu skoczy Ci olej w góre.
  6. Koledzy, ale czy myślicie ze te 10 stopni dużo zmieni? Ten silnik i tak jest gorący i niewskazane jest mu podnosic temp. Mam jeszcze jeden pomysł żeby zmierzyć temp powietrza zaraz za nagrzewnicą wpuszczając tam sonde. Zastanawiam sie jeszcze w którym miejscu jest wewnetrzny czujnik temp w obudowie i jaka wartośc pokaże bo na wylocie z nawiewów udał mi sie zmierzyć max 50C
  7. Czyli jeśli "ręczne" regulowanie klapka ciepło-zimno nic nie zmieni i będzie to wskazywało na tą klapke właśnie to zarówno jej zobaczenie jak i naprawe będzie można wykonać po wyjęciu tego całego ustrojstwa? Czy ma ktoś z Was zdjęcie klimatronika od wewnątrz tzn rozebranego?
  8. Dzięki Monter. Ok, więc dziś spróbuje klape sprawdzić. Jeśli jednak okaże sie że zmiany nie ma to może oznaczać że gądka na klapie sie odkleiła? Tym bardziej że z nawiewów wyleciały mi jakieś kawałeczki gąbki jak na maxa nawiew miałem. I tu mam pytanie: Czy jak zdejme tynel środkowy to przez klapke nr 4 na zdjęciu Montera zobacze klape ciepło zimno? I jeszcze jedno, w aucie mam założony gaz i reduktor podpięty równolegle. Pomyślałem że może to być powód i wczoraj przydławiłem obwód reduktora tak żeby płyn szedł tylko do nagrzewnicy lecz zmiany nie było dodam że węże na wejściu i wyściu zarówno nagrzewnicy i reduktora sa gorące że nieda sie ich złapać i tak sie zastanawiam czy jeśli nagrzewnica byłaby zamulona to byłaby różnica temp na wejściu wyjściu? Czy raczej taka metoda sprawdzenia odpada?
  9. Dzieki Adams, a czy ktoś jest w stanie pokazać mi to na zdjęciu nawet na wyjętym klimatroniku? I jeszcze sprawa wydajności ogrzewania w pasku, czy przy ustawianiu HI idzie zrobić "saune" w aucie? Bo w moim golfie MKIII aż paży w ręce u wylotu nawiewów, fakt ze niema tam klimy ale niepowinno to nic zmieniać. A w pasku idzie zrobic dość ciepło z przodu ale tyłu szału niema.
  10. Witam. Mam pytanie odnośnie "klapy zimne-ciepłe powietrze". Czy można sie do niej w jakiś sposób dostać lub w jakiś sposób ją sprawdzić. Chodzi mi o to że słabo mi grzeje w aucie a przewody mam na wejsciu i wyjsciu nagrzewnicy są gorące. Wiem że może być słaby przepływ płynu ale zanim zmienie nagrzewnice co wiąże sie z rozszczelnieniem klimy wolałbym sprawdzić tą klape. Czy przez vag'a można ją sterować aby sprawdzić jej "wychył"?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności