Skocz do zawartości
1robert

kilka pytań dotyczących klimatronika w b4

Rekomendowane odpowiedzi

Bardziej mnie martwi prucie deski...

To parę śrubek i zgrzewka tyskacza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dechę zdejmujesz w 30 minut.. wszędzie są złączki srubki i wtyczki na prawdę nie ma dużo roboty z dechą

co do nagrzewnicy to tak po Twoim filmiku Jacek nagrzewnic ajest podobna ale inna - sterowania są wszystkie elektryczne(golf) a w pasku częsc jest pneumatyczne.

Inaczej wygląda ta częśc pod filtrem p.pyłkowym, reszta na oko wygląda identycznie.

pomysł jest dobry bo parownik będzie zdrowszy tylko czy wyjście do komory silnika będzie takie samo? żeby nie było zonka z wężami, zaworem rozprężnym.. choć kiedys ogladałem borę to wyglądało podobnie o ile pamiętam

klimatronik to piękna sprawa... doceniam odkąd mam założony.. jest dużo za ale trochę strach jak cos padnie z silniczków to spuszczać gaz i wyjmować dechę (m in z tego powodu silnik od klapy ciepła mam na 2 śrubach bo jest awaryjny a 2 mona wykręcić normalnie od dołu.. z 3 trzeba się więcej na męczyć

 

co do czasu - mnie przeróbka z klimy na klimatronik zabrała około 12hodzin (nie licząc przygotowań)

 

co do dechy to mam jeszcze ochotę podmienić deskę z czarnej na ciemno szarą bo całą tapicerkę już podmieniłem ale jak trafię kokpit luzem to pomyślę (teraz mógłbym podmienić ale musiałbym 2 auta rozebrać i złożyć żeby podmienić... a zazwyczaj brak czasu

Edytowane przez 1robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sterowania są wszystkie elektryczne(golf) a w pasku częsc jest pneumatyczne

 

I dlatego myślę nad golfem IV w B3/4

 

Wlewasz otuchę w moje serce

 

To naprawdę pikuś gdybyś wiedział co mi po głowie chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko w sprawie klimatronika... Czy panel sterowania można zastosować od Golfa IV, Bory? Złącze będzie pasować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej nie bo są inne elementy wykonawcze układu tak jak wyżej pisaliśmy ale Jacek zweryfikuje na 100% bo właśnie taki ma..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

b3/4 to pneumatyk a golf to elektronik jedyne co mogę powiedzieć to że jak znajde chwile to sprawdze czy wejdzie nagrzewnica z golfa do paska. Jak chcesz manualną klime Daniel to mam nagrzewnice panel instalacje weze no jak znajdę oczywiście za powiedzmy 50 zł :) a dziś zakupiłem manometry, pompę podciśnienia i cylinder do serwisu klimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Panowie, podepnę się moim "problemikiem" z Climatronikiem. Ostatnio robiłem podejście do wymiany nagrzewnicy. Niestety poległem po wyciągnięciu deski.

 

W związku z tym mam kilka pytań.

1) Czy, żeby wyciągnąć nagrzewnicę trzeba wyciągnąć całego klimatronica (lub chociaż go odgiąć od grodzi?)

 

2) gdzieś natknąłem sięna informację, że trzeba spuścić czynnik z układu. Czy to prawda?

 

3) Najważniejsze - czy istnieje sposób na wymianę nagrzewnicy w układzie Climatronic BEZ rzeźbienia całego Climatronica i spuszczania czynnika z klimy?

 

Dzieki z góry za odpowiedzi i podpowiedzi jak sensownie się za to zabrać - tak, żeby nie marnować czasu na rzeczy niepotrzebne. Ostatnim razem uzbrojony w narzędzia poległem po wyciągnięciu deski. Widok i perspektywa rzeźbienia całego climatronica w aucie - mówiąc szczerze mnie przeraziła (robiłem to sam).

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie trzeba drzeć nagrzewnicę a jak masz znajomego gościa od klimy to niech ci ściągnie czynnik zmienisz grzejnik i wpuści go z powrotem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale za zciągnięcie i załadowanie czynnika coniektórzy fachowcy wołają tak jak za nowy

nagrzewnicę trzeba wyjąć całą.. nie ma innej opcji - klimę trza rozłączyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale za zciągnięcie i załadowanie czynnika coniektórzy fachowcy wołają tak jak za nowy

nagrzewnicę trzeba wyjąć całą.. nie ma innej opcji - klimę trza rozłączyć

 

Dlatego napisałem - znajomego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz Jacek takich ludzi jak ty to jest coraz mniej. Coraz więcej jest cwaniaków co myślą ze za wszystko trza porządnie kasować to ich ludzie będą cenić ... niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
porządnie kasować to ich ludzie będą cenić

 

Mnie też co niektórzy zaczeli kasować dlatego w miarę wolnych środków zakupuje co sie da, ostatnio jednym z zakupów jest stacja do serwisu klimatyzacji z likwidacji komorniczej

 

http://www.climateam.com.pl/product_info.php/cPath/46/products_id/674

 

cena śmieszna bo mniej niż kosztuje napełnienie klimatyzacji w co niektórych serwisach pozostaje dokupienie złączek czynnik po 360 zł kolega twierdzi że mi załatwi za 12 kg i sie będzie działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no czynnik nie jest taki drogi.. ale do paszczurka wchodzi 1,1 kg więc bardzo dużo jak na autko - skody mają po 300 g ale pasek jest duży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie może wiecie gdzie się wpiąć w cliamtronic żeby po podaniu impulsu załączała się dmuchawa na np pierwszym biegu.

 

Potrzebne mi to do podpięcia się pod webasto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest taki wątek cały na naszym forum

Zima + webasto = ciepłe poranki

w dziale Passat B3 - B4 (35i) na Passat forum.

założony przez Jacka - poczytaj

climatronikowi podaje się 2 plusy - jeden na dmuchawę a drugi na czarno żółty kabel

działa lepiej niż przy kalsycznej dmuchawie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

mam takie pytanie zabralem sie wczoraj tzn dzis za wkladanie tronica do b4 tdi tronic jest z vr6 mam oba samochody wszystko okej itd ale ....

 

mam problem bo z nagrzewnicy od tronica jak idzie wiazka idzie taka wmiare duza kostka czarna kwadratowa miejsce na 6 pinow jest w niej 5 i u mnie nie moge znalesc zenskiej zeby to wpiac ...

 

w vr6 jest zenska ale ona ma dodatkowe kable ktore ida do mostka za tunelem srodkowym i do podlaczenia pod komputer

 

 

 

co powinienem zrobic poprostu zostawic ja niewpieta czy przelozyc ten kawalek instalacji z vr6 i wpiac czy nie spali mi to komputera??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zabralem sie wczoraj tzn dzis za wkladanie tronica

A co to jest ten "tronic"??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie chodzi mu o klimatronic;) No też chce mieć klimę u siebie, ale o 2 nad ranem nie będę się raczej za to zabierał xD:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności