szkielo82 Zgłoś #181 Napisano 16 Sierpnia 2014 Zobacz czy nie masz wolnego miejsca w takim zaworku. Tam to podłącz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #182 Napisano 16 Sierpnia 2014 Leadus a "akumulator podcisnienia" taki zbiornik jakby polaczone 3 kule ze soba masz podpiete? ten zbiornik znajduje sie za plastikowym nadkolem z lewej strony i jest polaczony sztywnym przewodem z wejsciem do kabiny nad wezami wodnymi z nagrzewnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #183 Napisano 16 Sierpnia 2014 Bez tego zbiornika też wszystko śmiga bez problemu. Ja na początku miałem to zakładać, ale w końcu dałem sobie spokój. Tylko musi być zaworek zwrotny, bo inaczej przy wciśnięciu pedału gazu klapy nawiewów wariują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #184 Napisano 16 Sierpnia 2014 Teoretycznie nic nie trzeba robić bo klapa jest cały czas otwarta. W przypadku gdy chcemy obieg wewnętrzny to do kompletu potrzebne są rurki plastikowe co idą do lewego nadkola i elektrozawór który w tym nadkolu jest. Przed ekrktrozaworem jest jeszcze zaworek zwrotny a między zaworkiem zwrotnym a elektrozaworem jest jeszcze akumulator podciśnienia, ale bez niego też będzie działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #185 Napisano 16 Sierpnia 2014 lebow, ale Ty piszesz o klimie manualnej, a chodzi o climatronic. Tam nie ma już tego elektrozaworka, bo nie jest on potrzebny. Zamiast tego jest taki rozdzielacz podciśnienia pod deską (kilka elektrozaworów w jednym) W climatroniku podciśnieniem jest sterowane więcej klap, a nie jak w manualu tylko obieg wewnętrzny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #186 Napisano 17 Sierpnia 2014 No faktycznie. Przy kilku klapach na podciśnienie przydałby się jednak jakiś mały zbiornik na podciśnienie. Nie musi być ori i wcale nie trzeba go ładować w nadkole. Wiadomo że im większy tym lepiej ale taki wielkości filterka paliwa od malucha też może być....nawet taki filterek spokojnie spełni rolę akumulatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #187 Napisano 17 Sierpnia 2014 W przypadku gdy chcemy obieg wewnętrzny to do kompletu potrzebne są rurki plastikowe co idą do lewego nadkola i elektrozawór który w tym nadkolu jest.Przed ekrktrozaworem jest jeszcze zaworek zwrotny a między zaworkiem zwrotnym a elektrozaworem jest jeszcze akumulator podciśnienia, ale bez niego też będzie działać. lebow, ale Ty piszesz o klimie manualnej, a chodzi o climatronic.Tam nie ma już tego elektrozaworka, bo nie jest on potrzebny. Zamiast tego jest taki rozdzielacz podciśnienia pod deską (kilka elektrozaworów w jednym) W climatroniku podciśnieniem jest sterowane więcej klap, a nie jak w manualu tylko obieg wewnętrzny. Możecie pojaśnić o czym rozmawiacie? Bo u mnie w climatronicu w b3 wygląda to tak jak na załączonym schemacie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #188 Napisano 18 Sierpnia 2014 nie mam instalacji podcisnienia pod maska , wg schematu tez slabo sie zgadza bo nie mam serwa , nie mam tez tego zaworka a wiec zaczynajac od wyjsca przed sciane grodziowa gdzie moge sie wpiac w podcisnienie ?? moze ktos mi rozjasnic ta sytuacje ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #189 Napisano 18 Sierpnia 2014 bo nie mam serwa Czyli rozumiem że masz ABS a elektrycznym wspomaganiem... Po tej samej stronie co dysza rozruchowa masz w kolektorze króciec pod który podłączamy podciśnienie. Jego średnica jest dość spora i potrzeba gumowej przejsciówki ale jesli np masz już MFA to tą przejściówkę musisz mieć, co najwyżej brak Ci trójnika który kupisz w każdym motoryzacyjnym, zaworek zwrotny też powinieneś dostać, taki od układu spryskiwaczy tez podpasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #190 Napisano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) mam mfa ale u mnie spalanie brane jest z kompa nie na podcisnienie , moze tak bylo w starszych modelach ale nie w moim przypadku i pompa jest z wspomaganiem , mowisz o tym podcisnieniu gdzie w ori szlo do serwa ? ja mam to zaslepione i srednio mi pasuje cos tam wpinac gdyz pod maska bedzie tylko to czego nie mozna wyrzucic czyli silnik , abs , chlodnica tzw clean komory bedzie robiony . nie ma gdzies indziej wyjscia podcisnienia ?? a tak na marginesie kupie polke pasazera pod poducha , mala pod climatronic. Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez leadus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #191 Napisano 18 Sierpnia 2014 Jak będziesz robił czystki pod maską to pewnie wywalisz zawór oparów paliwa, możesz wpiąć podciśnienie tam skąd zawór bierze opary, czyli pod przepustnicą masz dwa króćce większy i mniejszy. Na którymś to podciśnienie jest słabe bo otworek jest w okolicach klapy przepustnicy. Zawsze można wywiercić otworek, nagwitować go i wstawić własny króciec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #192 Napisano 18 Sierpnia 2014 jesli mowa o filtrze weglowym jak sie nie myle to juz go nie mam i wlasnie w przepustnicy mam wstawiona zaslepke bodajze tam wchodzi wezyk 8 albo 10 . mniej wiecej cos wiem bede probowal ogarnac to w weekend i wlasnie jeszcze jedno pytanie jak nie mam tego podcisnienia to nie dzialaja klapy nawiewow , te od cieplo-zimno tez ?? bo regulujac sobie temp na max generalnie nie ma znaczacej roznicy w dmuchanym powietrzu , czyli wieje chlodne ( nie zimne bo jeszcze nie nabity uklad) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #193 Napisano 18 Sierpnia 2014 Klapa ciepło-zimno sterowana jest silniczkiem elektrycznym. Podłączany bezpośrednio do panelu (środkowy wtyk). Sprawdzałeś czy klapy są całe zanim wszystko zamontowałeś? Czy jest na nich pianka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #194 Napisano 18 Sierpnia 2014 klapy sa ok , jak dam na max temp to slychac jak mocniej dmucha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dafcio25 Zgłoś #195 Napisano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) Mam jeszcze jedno pytanie dot klimy manualnej w B3. Mam wiązke do klimy od B3 i B4 ale ta od b3 jest w srednim stanie, natomiast w b4 widze troche się różni a mianowicie jak podlaczyć kostke od presostatu ?? Bo jak widać kostka od b4 jest kwadratowa a w b3 plaska, chyba że podlaczyc numerkami bo na obu są 1,2,3 i 4 ?? Kolejne pytanie, w wiązce od b3 mam odcieta calą wiazke od presostatu i czujnika przy podszybiu, widać tylko że był to kolor kabli : czarno biały, czerwono biały, żółto czerwony i żółty. Natomiast w b4 idzie kolor żółty, żółto czarny, zielony i czarno biały. Jak to połączyć żeby było ok ?? Proszę o pomoc Edytowane 24 Sierpnia 2014 przez dafcio25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dafcio25 Zgłoś #196 Napisano 27 Sierpnia 2014 Nikt nie wie?? Przylutowałem to według numerkow, moze bedzie dobrze, ogolnie caly przeszczep klimy robiłem do B3 1Y po wciśnieciu przycisku AC norm załączają sie wentylatory na 1 bieg to chyba dobrze? niedlugo jade sprawdzic szczelnosc i nabić może bedzie chodzić. Mam jeszcze jedno pytanie, przy zgaszonym silniku klapa w nawiewie jest otwarta, gdy tylko odpale auto od razu sie zamyka i nie reaguje na przyciski (obieg otwarty,zamkniety) caly czas jest zamknieta. Może źle podlaczone węże od podcisnienia?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #197 Napisano 4 Października 2014 troche czasu minelo ale w koncu zabralem sie za skończenie climatronica , pociagnalem sobie z kolektora wezyk , podpielem pod ten rozdzielacz wg schematu i ... i nie dziala , slychac tylko jak probuje przezucic klape ale nie daje rady niestety, w wężyku powietrze jest zasysane czy tak jest tez w orginale ? czy ma dmuchać powietrzem ?? wpięłem sie w kolektor w miejscu podłączenia filtra węglowego czyli blisko przepustnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #198 Napisano 4 Października 2014 w wężyku powietrze jest zasysane czy tak jest tez w orginale ? czy ma dmuchać powietrzem ?? Ma zasysać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leadus Zgłoś #199 Napisano 4 Października 2014 ok , a jesli bede chcial dac jakis zbiorniczek , np filtr paliwa to poprostu przeciąć przewod i wstawic go czy jakos inaczej ma to wygladac ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #200 Napisano 4 Października 2014 Nie wiem. Chyba tak. Ale to do niczego nie jest Ci potrzebne. Daj tylko zaworek zwrotny, i ma działać. Ja tak mam, i jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach