Skocz do zawartości
Domely

Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dzisiaj odebrałem auto od mechanika, rano odpalił trochę lepiej lecz szału nie ma. Mechanik wymienił uszczelki które są na wtryskach oraz jakieś zestawy naprawcze wtrysków. Korekty bezpośrednio po odpaleniu bardzo dynamicznie się zmieniały lecz ich wartości były w przedziale -0,7 +0,6.

Gdy auto już troszeczkę chodziło zrobiłem zdjęcie takich wartości:

- dawka wtrysku 5,3mg/H

-wymagany czas trwania wtrysku 3,6KW

- wymagany początek wtrysku 1,7 n.OT

- kąt wyprzedzenia 0,00

- moment uruchomiania 0,0 Nm

- synchronizacja uruchomienia - 255 (wartość wymagana 0-255)

mechanik rozkłada ręce..............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie rozrusznika, założyłem Bosha nr. 02M 911024. Kręci dużo szybciej, i autko zapala jak benzyniak, niestety po nocnym postoju nic się nie zmieniło:dupablada.

W moim przypadku wymiana rozrusznika nic nie dała.

Ale chciałbym powtórzyć moją wcześniejszą obserwację; a mianowicie ....NIE MAM ŻADNYCH PROBLEMÓW PRZY PORANNYM ROZRUCHU W NISKICH TEMPERATURACH, JEŻELI MÓJ STYL JAZDY JEST BARDZIEJ DYNAMICZNY DZIEŃ WCZEŚNIEJ.

Może ktoś z was wypróbuje to u siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam czytam i powoli załamka.... Zeszły rok jakoś przemęczyłem chociaż auto raz odmówiło posłuszeństwa przy -17 (stoi pod chmurką). Zamęczyłem aku zeszłej zimy, mam nówkę chyba 700A rozruchu. Na razie nie było większych problemów, ale mrozów też nie. Ostatnio już te wszystkie objawy wróciły co mówią koledzy.

 

Z tego co widziałem kilku osobą pomogło:

 

- czyszczenie kabla masowego od rozrusznika

- wymiana rozrusznika

 

niestety kilku osobom z tymi samymi objawami to nie pomogło więc loteria. Wszyscy, którzy mają problem mają silniki BMR i roczniki 2006-2008. To musi być jakaś wada - tylko czego?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie tez nie pomogło wymiana rozrusznika 100% jest lepiej lecz dalej nie to . Ale zauważyłem ze jest idealnie jak przed wyjściem do auta włączę webasto. Chodzi tak z minute max i odpala od strzała bez żadnego problemu. Wiec na razie zostawiłem ten problem i tak odpalam.

 

Nie jestem mechanikiem ale wnioskuje ze to jest spowodowane braku dopływu ropy ze kreci i ciężko pali a zapali kiedy trochę pod pompuje. Wydaje mi sie ze te ogrzewanie postojowe zasysa paliwo (rozprowadza) i wtedy pali idealnie. Mogę się mylić ale biorę to na chłopski rozum.

 

Też macie Webasto ? sprawdźcie czy u was też coś pomoże pzd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Webasto ma swoją pompę w zbiorniku i osobny przewód paliwowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co to może być, że zakręci 2-3 razy rozłączy zapłon, trzeba ponownie wyjać kluczyk i tak 7 razy aż odpali. Od 2 lat stało się to 10 razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Spotkał się ktoś z Was z diagnozą, że przyczyną nieodpalania naszych aut mogą być problemy z głowicą, jej osiadanie czy coś w tym rodzaju? Zasugerowano mi niedawno taką możliwość. Proszę o jakieś opinie i sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej bym stawiał na zapowietrzanie się układu paliwowego tak miałem u siebie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardziej bym stawiał na zapowietrzanie się układu paliwowego tak miałem u siebie...

 

Jak się z tym uporałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdźcie przewody paliwowe czy nie są gdzieś przetarte i czy filtr paliwa jest szczelny możecie podstawić kawałki przewodu przezroczystego i wtedy dokładnie widać czy są pęcherzyki powietrza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie rok temu wymiana rozrusznika nic nie dała ale ostatnio zauważyłem ze gdy na dworze jest wilgotno to pali dużo lepiej, nie wiem dlaczego. Musze chyba sprawdzic ten kabel masowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja dalej walczę w tym odpalanie,

wczoraj przed rannym odpaleniem podłączyłem drugi akumulator na kable, po około 5 minutach passat odpalił prawie na strzała, lecz chwilę porzucało silnikiem. Mam akumulator 70Ah 600A i nie wiem czy to nie jest za mały rozruch.... Gdzieś w necie ktoś pisał że problem z odpaleniem z grupie Vaga rozwiązał po wymianie pompy Vacum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dalej walczę z odpalanie.... zrobiłem jak jeden z kolegów, przed odpaleniem odpiąłem wtyczkę od czujnika temperatury paliwa i passat odpalił idealnie. Od czujnika nie ma żadnego błędu w komputerze więc czym to może być spowodowane że tak się dzieje......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dalej walczę z odpalanie.... zrobiłem jak jeden z kolegów, przed odpaleniem odpiąłem wtyczkę od czujnika temperatury paliwa i passat odpalił idealnie. Od czujnika nie ma żadnego błędu w komputerze więc czym to może być spowodowane że tak się dzieje......

 

Gdzie jest ten czujnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z przodu silnika na przewodzie paliwowym przed pompą Vacum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z przodu silnika na przewodzie paliwowym przed pompą Vacum

 

Mógłbyś zrobić fotę gdzie ten czujnik jest ? dzięki pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BMR.jpg

 

Dzisiaj ponownie na wypiętym czujniku rano passat odpalił idealnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ATTACH=CONFIG]126498[/ATTACH]

 

Dzisiaj ponownie na wypiętym czujniku rano passat odpalił idealnie.

 

Odpinasz czujnik zaplasz i na włączonym silniku go z powrotem wpinasz czy jak to robisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odpinasz czujnik zaplasz i na włączonym silniku go z powrotem wpinasz czy jak to robisz

 

Dokładnie tylko po jakimś czasie wywala błąd na desce czyli tzw. check. Podobno nie jest to za zdrowe dla silnika takie częste odpalanie z wypiętym czujnikiem - na tłoki dostaje się zbyt duża ilość paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbujcie założyć zawór zwrotny. Tani sposób a może pomóc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności