rosek11 Zgłoś #181 Napisano 9 Grudnia 2014 Ja dzisiaj odebrałem auto od mechanika, rano odpalił trochę lepiej lecz szału nie ma. Mechanik wymienił uszczelki które są na wtryskach oraz jakieś zestawy naprawcze wtrysków. Korekty bezpośrednio po odpaleniu bardzo dynamicznie się zmieniały lecz ich wartości były w przedziale -0,7 +0,6. Gdy auto już troszeczkę chodziło zrobiłem zdjęcie takich wartości: - dawka wtrysku 5,3mg/H -wymagany czas trwania wtrysku 3,6KW - wymagany początek wtrysku 1,7 n.OT - kąt wyprzedzenia 0,00 - moment uruchomiania 0,0 Nm - synchronizacja uruchomienia - 255 (wartość wymagana 0-255) mechanik rozkłada ręce.............. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregos Zgłoś #182 Napisano 14 Grudnia 2014 Jestem po wymianie rozrusznika, założyłem Bosha nr. 02M 911024. Kręci dużo szybciej, i autko zapala jak benzyniak, niestety po nocnym postoju nic się nie zmieniło:dupablada. W moim przypadku wymiana rozrusznika nic nie dała. Ale chciałbym powtórzyć moją wcześniejszą obserwację; a mianowicie ....NIE MAM ŻADNYCH PROBLEMÓW PRZY PORANNYM ROZRUCHU W NISKICH TEMPERATURACH, JEŻELI MÓJ STYL JAZDY JEST BARDZIEJ DYNAMICZNY DZIEŃ WCZEŚNIEJ. Może ktoś z was wypróbuje to u siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Saimek Zgłoś #183 Napisano 14 Grudnia 2014 Czytam czytam i powoli załamka.... Zeszły rok jakoś przemęczyłem chociaż auto raz odmówiło posłuszeństwa przy -17 (stoi pod chmurką). Zamęczyłem aku zeszłej zimy, mam nówkę chyba 700A rozruchu. Na razie nie było większych problemów, ale mrozów też nie. Ostatnio już te wszystkie objawy wróciły co mówią koledzy. Z tego co widziałem kilku osobą pomogło: - czyszczenie kabla masowego od rozrusznika - wymiana rozrusznika niestety kilku osobom z tymi samymi objawami to nie pomogło więc loteria. Wszyscy, którzy mają problem mają silniki BMR i roczniki 2006-2008. To musi być jakaś wada - tylko czego?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzlociq Zgłoś #184 Napisano 14 Grudnia 2014 Witam u mnie tez nie pomogło wymiana rozrusznika 100% jest lepiej lecz dalej nie to . Ale zauważyłem ze jest idealnie jak przed wyjściem do auta włączę webasto. Chodzi tak z minute max i odpala od strzała bez żadnego problemu. Wiec na razie zostawiłem ten problem i tak odpalam. Nie jestem mechanikiem ale wnioskuje ze to jest spowodowane braku dopływu ropy ze kreci i ciężko pali a zapali kiedy trochę pod pompuje. Wydaje mi sie ze te ogrzewanie postojowe zasysa paliwo (rozprowadza) i wtedy pali idealnie. Mogę się mylić ale biorę to na chłopski rozum. Też macie Webasto ? sprawdźcie czy u was też coś pomoże pzd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #185 Napisano 14 Grudnia 2014 Webasto ma swoją pompę w zbiorniku i osobny przewód paliwowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #186 Napisano 15 Grudnia 2014 A co to może być, że zakręci 2-3 razy rozłączy zapłon, trzeba ponownie wyjać kluczyk i tak 7 razy aż odpali. Od 2 lat stało się to 10 razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #187 Napisano 16 Grudnia 2014 Witam Spotkał się ktoś z Was z diagnozą, że przyczyną nieodpalania naszych aut mogą być problemy z głowicą, jej osiadanie czy coś w tym rodzaju? Zasugerowano mi niedawno taką możliwość. Proszę o jakieś opinie i sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biolly Zgłoś #188 Napisano 16 Grudnia 2014 Bardziej bym stawiał na zapowietrzanie się układu paliwowego tak miałem u siebie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #189 Napisano 16 Grudnia 2014 Bardziej bym stawiał na zapowietrzanie się układu paliwowego tak miałem u siebie... Jak się z tym uporałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biolly Zgłoś #190 Napisano 17 Grudnia 2014 Sprawdźcie przewody paliwowe czy nie są gdzieś przetarte i czy filtr paliwa jest szczelny możecie podstawić kawałki przewodu przezroczystego i wtedy dokładnie widać czy są pęcherzyki powietrza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo21 Zgłoś #191 Napisano 20 Grudnia 2014 U mnie rok temu wymiana rozrusznika nic nie dała ale ostatnio zauważyłem ze gdy na dworze jest wilgotno to pali dużo lepiej, nie wiem dlaczego. Musze chyba sprawdzic ten kabel masowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosek11 Zgłoś #192 Napisano 21 Grudnia 2014 a ja dalej walczę w tym odpalanie, wczoraj przed rannym odpaleniem podłączyłem drugi akumulator na kable, po około 5 minutach passat odpalił prawie na strzała, lecz chwilę porzucało silnikiem. Mam akumulator 70Ah 600A i nie wiem czy to nie jest za mały rozruch.... Gdzieś w necie ktoś pisał że problem z odpaleniem z grupie Vaga rozwiązał po wymianie pompy Vacum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosek11 Zgłoś #193 Napisano 27 Grudnia 2014 dalej walczę z odpalanie.... zrobiłem jak jeden z kolegów, przed odpaleniem odpiąłem wtyczkę od czujnika temperatury paliwa i passat odpalił idealnie. Od czujnika nie ma żadnego błędu w komputerze więc czym to może być spowodowane że tak się dzieje...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczi741 Zgłoś #194 Napisano 27 Grudnia 2014 dalej walczę z odpalanie.... zrobiłem jak jeden z kolegów, przed odpaleniem odpiąłem wtyczkę od czujnika temperatury paliwa i passat odpalił idealnie. Od czujnika nie ma żadnego błędu w komputerze więc czym to może być spowodowane że tak się dzieje...... Gdzie jest ten czujnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosek11 Zgłoś #195 Napisano 27 Grudnia 2014 z przodu silnika na przewodzie paliwowym przed pompą Vacum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzlociq Zgłoś #196 Napisano 28 Grudnia 2014 z przodu silnika na przewodzie paliwowym przed pompą Vacum Mógłbyś zrobić fotę gdzie ten czujnik jest ? dzięki pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosek11 Zgłoś #197 Napisano 28 Grudnia 2014 Dzisiaj ponownie na wypiętym czujniku rano passat odpalił idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzlociq Zgłoś #198 Napisano 28 Grudnia 2014 [ATTACH=CONFIG]126498[/ATTACH] Dzisiaj ponownie na wypiętym czujniku rano passat odpalił idealnie. Odpinasz czujnik zaplasz i na włączonym silniku go z powrotem wpinasz czy jak to robisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #199 Napisano 28 Grudnia 2014 Odpinasz czujnik zaplasz i na włączonym silniku go z powrotem wpinasz czy jak to robisz Dokładnie tylko po jakimś czasie wywala błąd na desce czyli tzw. check. Podobno nie jest to za zdrowe dla silnika takie częste odpalanie z wypiętym czujnikiem - na tłoki dostaje się zbyt duża ilość paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biolly Zgłoś #200 Napisano 28 Grudnia 2014 Spróbujcie założyć zawór zwrotny. Tani sposób a może pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach