Skocz do zawartości

Ralfi

  • Liczba zawartości

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Ralfi

  • Urodziny 08.08.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piotrków Trybunalski

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 162 kW (CXDA)
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

458 wyświetleń profilu
  1. Witam wszystkich, ktoś obeznany w temacie wie może czy silnik CHHB z 2015 roku jest wolny od wady olejowej?
  2. Witam, mimo że sprawa nie dotyczy VW ale ze względu na podobieństwo silników pozwoliłem sobie na umieszczenie tego wątku na forum, auto to Superb 2 kombi 3.6 FSI 4x4 DSG z 2010 roku, przebieg autentyczny 218 tys., kupione pod koniec marca, sprawdzane przed zakupem w ASO, po tygodniu wywala check, brak mocy, błąd: P 2293 - wydajność 2 regulatora ciśnienia paliwa P 0441 - nieprawidłowy przepływ przy oczyszczaniu układu kontroli emisji par paliw Na początku mechanik wymienił filtr paliwa, później okazało się że do wymiany są 2 wtryski, wymieniono na sprawne używki, następnie czujnik ciśnienia paliwa dalej nic, potem kolej przyszła na pompę paliwa tą przy bloku silnika. Notatka mechanika "brak wysterowania masą na zawór regulacji ciśnienia paliwa" okazało się, że jakiś zaworek w pompie ma za mały prąd żeby się otworzył i daje za mało paliwa, przyczyną podobno okazał się pin nr 19 na kostce sterownika, sterownik pojechał do magika, ten naprawił co widział, że jest nie tak, dalej b/z, warsztat stwierdził że trzeba drugi sterownik, kupiony drugi sprawny, zrobiony klon i nadal nic. Auto obecnie przerywa przy gwałtownym depnięciu i nie ma mocy, podobno pompa paliwa daje ciśnienie 90 barów a powinna dawać 130 barów, nadal błąd P 2293 i dodatkowo P 0301 - zarejestrowano przerywanie zapłonu w cylindrze nr 1. Dodam, że auto stoi w warsztacie 6 tygodni i widzę, że nie mają chyba chęci ani pomysłu na naprawę i co dalej, nie muszę dodawać że jestem już wykończony nerwowo tą sytuacją. Jestem z Piotrkowa Trybunalskiego, macie jakieś pomysły? P.S Wydaje mi się, że czuję też zapach paliwa w oleju, czy mogą to być lejące wtryski i np wszystkie pozostałe są do wymiany?
  3. Ok, dziękuję za odpowiedź, fakt że problem dotyczy Octavii 2 ale to pewnie ta sama konstrukcja.
  4. Witam Może nie do końca w temacie ale czy przyciski ustawiania powinny być podświetlone wraz z włączeniem świateł? Jeśli tak to jaka może być przyczyna, że się nie podświetlają?
  5. To zależy jakie masz oznaczenie silnika, ja akurat jestem właścicielem takiej Octavi II 1.8 TSI o kodzie BZB z 2008 roku od kwietnia, olej wymieniony jakieś 2 tys. wstecz i nie zauważyłem ubytku. Podobno problem dotyczy aut z późniejszego okresu produkcji, chyba od 2009 i są to bodajże oznaczenia CDAA i CDAB. Polecam lekturę poniższego wątku: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25989&highlight=1.8+tsi
  6. Witam Może trochę nie do końca w temacie ale może ktoś powie kiedy powinna być pierwsza wymiana rozrządu w 1.8 TSI BZB i kiedy kolejne oraz jaki przybliżony koszt w ASO.
  7. Witam, odgrzewam kotleta, ktoś coś w temacie jeszcze robił, jakieś pomysły?
  8. Ja też mam usunięty DPF a problem z odpalaniem występuję nadal mimo wymiany rozrusznika, poprawie dawek startowych itp. Słyszałem, że można jeszcze ustawić rozrząd na -1 i może to pomóc ale nie ma pewności.
  9. Komuś może się udało dojść dlaczego ten czujnik ma taki istotny wpływ na odpalanie?
  10. Z przodu silnika, tak na środku, na przewodzie paliwowym przy pompie paliwa. Fotka ewentualnie jutro.
  11. Podpinam się pod temat, wszystko to samo co u kolegi powyżej. Dodam jeszcze tylko, że założenie nowego czujnika nic nie daje, w dalszym ciągu jest problem z odpaleniem, dopiero po odpięciu wtyczki jest ok zarówno na nowym jak i starym czujniku.
  12. Ja u siebie miałem robione już w programie dwie korekty dawki na rozruch i nic to nie dało.
  13. Dokładnie tylko po jakimś czasie wywala błąd na desce czyli tzw. check. Podobno nie jest to za zdrowe dla silnika takie częste odpalanie z wypiętym czujnikiem - na tłoki dostaje się zbyt duża ilość paliwa.
  14. Witam Spotkał się ktoś z Was z diagnozą, że przyczyną nieodpalania naszych aut mogą być problemy z głowicą, jej osiadanie czy coś w tym rodzaju? Zasugerowano mi niedawno taką możliwość. Proszę o jakieś opinie i sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności