Skocz do zawartości

maciek34

  • Liczba zawartości

    205
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maciek34

  • Urodziny 06.08.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zgierz

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kolego mkpol, oczywiście inne elementy są uszkodzone ale nie silnik ani z tego co widać zawieszenie (auto odpala). To jest samochód uderzony dołem, tak jakby ktoś mocno uderzył w krawężnik - poleciały np. chłodnice, zderzak, poduszki itd. co ciekawe lampy z uchwytami, maska, górny gril wszystko całe. Nawet przy wymianie całej skrzyni, wygląda na to, że się opłaca, 100% racji że to trzeba zakładać. Oczywiście prawda wychodzi, jak auto trafia do mechanika ale obserwuje to auto od dawna, ono długo stoi i cena spadła na tyle, że według mnie można spróbować. Kwestia naprawy tej skrzyni i czy jest chociaż szansa na to, że to jest całe w środku pomimo utraty całego oleju. pozdrawiam Maciek
  2. Mam następujące pytanie do szanownych kolegów. Przymierzam się do zakupu VW uszkodzonego dołem, gdzie jest uderzona skrzynia DSG - także wywaliło w niej dziurę. W dziurze widać lekko uszkodzony pomarańczowy plastik z tego co wyszukałem to jest to chyba filtr. Nie sposób ocenić, czy da się wymienić obudowę skrzyni która jest uszkodzona, czy jednak cała skrzynia to już szrot. Jest to oczywiście kluczowa sprawa bo cała skrzynia to ogromne koszty i ryzyko. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie - chodzi konkretnie o to, czy przy takim gwałtownym wycieku oleju ze skrzyni, skrzynia pada całkiem od razu? Podejrzewam, że po wypadku mogli tego nie zauwazyć i np. wjechali na lawetę i wrzucili sobie R - czy jednorazowe wrzucenie biegu = zatarcie? A może jak nie wrzucali biegu, to jest szansa, że sie nie zatarło? Dodam , że jest to skrzynia typ SBK (dsq 381, mokra) do silnika 2.0 TSI 190HP pozdrawiam Maciek
  3. Dałem zdjęcie przez pomyłkę od podobnych opon które są od Alhambry. Dot jest taki jak w opisie 42/17.
  4. Do sprzedania opony które zostały po moim b7. Opony prawie nówki kupowane w Intercars, jeżdżę teraz superbem i tam jest inny rozmiar. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to zapraszam. Polecam, są to bardzo dobre i ciche opony. Dot 42/17. Dla forumowiczów oczywiście możliwość negocjacji ceny w dół od tej która jest na allegro. Poniżej link do allegro mój tel. 605 298 300. https://allegro.pl/opony-215-55-r16-h-continental-860-pl-okazja-17r-i7487813878.html#thumb/2 pozdrawiam - Maciek
  5. Witam Panowie mam pytanie przy b6 albo b7 modziłem oczywiście w tym montowałem dynaudio. Teraz będę miał b8 i w dynaudio nie będę się już pchał, ale mam dobry wzmacniacz i głośniki które chciałem zamontować. Tylko że fajnie byłoby przestroić radio żeby przeszło w tryb dynaudio dawało po niskich pełnym pasmem itd. inaczej będzie b. głośno grało i niekoniecznie dobrze. Czy to w ogóle jest możliwe w B8 tak jak robiło się to w B7 (vdsem zmieniało się po prostu ustawienia systemu audio) bo słyszałem że modzenie nie już takie proste? pozdrawiam Maciek
  6. Witam te świata to nie tylko miganie. Miałem dwa lata temu szkolenia w Adac w Niemczech które właściwie opierało się tylko na tym. Chodzi o to że jak z całej siły depniesz hamulec to samochód przełącza się w tkzw. tryb "emergency break" czyli włacza się asystent hamowania awaryjnego (EBA). Auto wyczuwa że próbujesz gwałtownie stanąc i robi wtedy max żeby się natychmiast zatrzymać - po prostu samo aplikuje maksymalną siłę hamowania jaka jest możliwa w połączeniu z aktywacja abs, aby auto bezpieczenie stanęło. Miganie to tylko dodatkowe ostrzeżenie dla auta za Tobą. Pamiętam że cały dzień jeździliśmy po torach testowych i ćwiczyliśmy tylko "emergency break, emergency break..." w różnych warunkach, żeby sobie wyrobić odruch takiego kopania hamulca z całej siły w razie zagrożenia. Później uczyli nas jak skręcać żeby omijać przeszkody w tym trybie itd. Mogę powiedzieć od siebie że faktycznie szczęka opada jak samochód potrafi się wtedy zatrzymać. Szkoda że u nas się mało mówi o tym systemie i jak on działa. Ma ten system chyba już większość aut w tej chwili to nie tylko passat to ma. https://en.wikipedia.org/wiki/Emergency_brake_assist Podsumowując jak widzisz zagrożnie to kopiesz z całej siły pedał hamulca i go dociskasz (maksymalnie mocno) i auto staje dęba. Jeżeli widzisz przed sobą auto które tak miga, to moim zdaniem lepiej uważać i też od razu "cisnąc do oporu" bo tamten może zaraz stanąć w miejscu. Tylko trzeba naprawdę użyć sporo siły nie ma się co certolić.
  7. Witam, mogę tylko napisać od siebie na podstawie doświadczeń z b6 i skrzynią dsg ; Jedź do innego dealera i wnoś o naprawę albo na gwarancji albo skorzystaj z dobrej woli producenta. Ja miałem tak że są dwa salony w Łodzi do których pojechałem. W jednym mnie zbyli opowiadali bzdury o wgraniu nowego softu do skrzyni itd. W drugim ktoś sprawdził wszystko, potem usiadł ze mną przy stole i powiedział że jest uszkodzona skrzynia i trzeba napisać o dobrą wolę producenta. Dodam że auto miałem po gwarancji ale PL pochodzenie i przebieg ok 70 tyś, serwisowany w ASO. Stąd wniosek że serwis jeden drugiemu nierówny, potraktowali Cię strasznie, więcej bym tam nie pojechał na Twoim Ostatecznie zapłaciłem 700 zł z faktury za 4 tyś za to dostałem gwarancje na skrzynie 2 lata (auto sprzedało się w 3 dni dzięki tej fakturze) pozdrawiam - Maciej
  8. Dzięki za info Panowie! Przyznam że największe felgi jakie używałem to 17 (użytkuje służbówki od wielu lat). To co zaobserwowałem, to że przy zmianie np. z 16 na 17 , auto staje się bardziej mułowate, jakby na mniejszych kołach szybciej się zbierało. Z tego powodu jeszcze 18 bym widział ale 19 - tka - zwłaszcza do auta na poziomie 150 km to chyba nie bardzo? Pozdrawiam Maciek
  9. Witam mam pytanie czy ktoś z szanownych kolegów użytkuje b8 z silnikiem 150km 2.0 tdi dsg? Czytałem skrajne opinie jedni mówią że bardzo dobrze się jeździ, inni że muł ? W ciągu 1-2 tygodni będę miał wymianę autka na właśnie b8 z takim silnikiem. Obecnie mam b7 2.0 tdi 140ps i na osiągi nie narzekam. pozdrawiam - Maciek
  10. Witam widziałem pod marketem białe B8 z takimi felgami. Czy ktoś orientuje się może co to za model felg, lub co to za producent, auto wyglądało na nich naprawdę pięknie.
  11. Witam dzisiaj pojechałem w moim B7 (13r 2.0TDI) na diagnostykę egr bo pali się check silnika. Diagnoza - EGR do wymiany. Dla mnie nie ma problemu bo auto jest służbowe, ma ponad 200K km więc mówie zamawiajcie. I teraz zonk - pracownik ASO mówi mi, że czas oczekiwania na EGR wynosi ponad miesiąc. Dlaczego - mówi że chodzi o dieselgate. Otóż jak poinformowano mnie, przeprogramowanie sterowników które robi za darmo aso powoduje to, że więcej szkodliwych spalin jest przepalanych. To oznacza jednocześnie, że więcej sadzy idzie na DPF i EGR. DPF daje radę, ale EGR po prostu nie wytrzymuje. Więc w tym konkretnym salonie mają teraz ok. 20 klientów którzy czekają już od 2 tygodni na nowe EGR za jedyne 3000 zł z montażem. A czeka się nawet ponad miesiąc bo fabryka która robi te EGR nie wyrabia, takie jest zapotrzebowanie - jak usłyszałem, po prostu po wgraniu nowego softu lawinowo zapychają się EGRy, które zwyczajnie nie daja rady z nowym oprogramowaniem. Co o tym sądzicie? Powiem wam , że kopara mi opadła.
  12. Cześć na pewno tak, podejrzewam że Iphone 7 ma nowszy Bluetooth które starsze RNS nie obsługują
  13. Tak bo można odbierać połączenia itd. Nie działa tylko stream.
  14. Witam czy ktoś z kolegów miał może podobny problem jeździmy dużo z dzieciakami I nie ma jak streamować przez Bluetooth. Na starszym iphone 6 nie mamy żadnych problemów.
  15. Witam przerobiłem to i odradzam wymianę. Miałem RNS 510, RNS 510 z dołożonym dynaudio które zostawiłem sobie po sprzedaży auta. Następnie dostałem auto służbowe z rns 315; Myślałem, że sobie polepsze i wsadziłem rns 510. Otóż gwałtownie pogorszyła się jakość dźwięku. Rns 315 ma dużo większy power, różnica była ogromna. Dodam jeszcze że przy 510 musisz się zabawić w dołożeniu modułu Bluetooth - tego problemu nie ma przy rns 315. Moje obserwacje potwierdził znajomy ktory ma alltracka - rns 510 dużo słabiej gra, nie ma mocy. Dlatego daj sobie spokój, chyba że chcesz iść w dynaudio. Wtedy dopiero rns510, po przekodowaniu radia na dynaudio, pokazuje prawdziwego pazura. Jakość jest niesamowita naprawdę bardzo wysoki poziom, moim zdaniem żadne bose z audi nie ma podjazdu do rns510 + dynaudio. Jest tak dlatego że przy dynaudio każdy kanał jest osobno wysterowany, czyli każdy głośnik jest niezależnie od innych ustawiony tak, aby było go najlepiej słychać. Podsumowując jeżeli nie planujesz dynaudio to zapomnij o zmianie na rns510, lepszym wyjściem jest 315.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności