gregos Zgłoś #141 Napisano 15 Listopada 2014 Ja przerobiłem wszystko; akumulator, filtr paliwa, pompa paliwa, rozrząd, zwiększenie dawki rozruchowej, czyszczenie przepustnicy i nic:rozpacz. Kończy się lato i problem wraca. Od roku przeglądam ten wątek i powiem szczerze że rozrusznik jakoś do mnie nie przemawia, tyle że nie mam innych pomysłów więc wczoraj zamówiłem ten z "L"-ką na końcu. Wymienię i dam znać jaki będzie efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzlociq Zgłoś #142 Napisano 15 Listopada 2014 Zobaczysz będzie dobrze czekamy na efekty:mniam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawciopawcio Zgłoś #143 Napisano 17 Listopada 2014 witam, ja rownież dołączam się tematu z długim kręceniem po dłuższym postoju. Nabyłem passata BMR 170 KM 2006 DSG i gdy temp. spadla ponizej 12 st. zimny start bardzo dlugi, chyba zalezy ile stoi. zauwazylem ze im dluzej stoi tym dłużej kreci. Oprócz tego przerywal na 3 4 i 5 biegu przy ostrym przyspieszaniu i przy predkosci 190/195 nie chciał isc szybciej tylko czuc bylo ze go cos dusi jak by chciał a nie mogł. Pomyślałem ze to wszystko to wina pompek bo tak mi wszyscy doradzali żebym to sprawdził. Wiec po oględzinach okazalo sie ze uszczelniacze do bani, stare sparciałe i puszczaja niby juz vcds bylo widac po dawkach za duzych. olej do paliwa walil i caly filtr paliwa czarny i w oleju. Po wymianie na nowe uszczelniacze BOSCH (80zl/szt) problem przerywania na poszczególnych biegach jak reka odjął, pasek idzie jak burza. Ale jesli chodzi o problem zapalania, moze troche sie polepszylo ale ciezko strwiedzic. Mechanik twierdzil ze to na 99% jest przyczyna slabego zapalnia, ale zawsze 1% i sie mylil, teraz chce mi wyjmawac pompe zeby sprawdzic jak ona dziala, ale sie zastanawiam nad tym po przeczytaniu postów wyzej. czy sens jest sie pchać w koszty, troche zgaduj zgadula z tym dlugim kreceniem ale az sie nie chce wierzyc ze to rozrusznik moze byc.. . jesli chodzi o ten rozrusznik, czy uda sie go samemu na kanale wymienic czy pozostaje mechanik z podnosniekiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #144 Napisano 17 Listopada 2014 jesli chodzi o ten rozrusznik, czy uda sie go samemu na kanale wymienic czy pozostaje mechanik z podnosniekiem? Kolego, wróć do mojego postu nr.133 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawciopawcio Zgłoś #145 Napisano 17 Listopada 2014 Kolego, wróć do mojego postu nr.133 Dzieki, czytałem po kolei na smartfonie, nie wiem jak musialo mi to jakos umknac. ps. po 10 godz. dzisiaj postoju(rano 100 km trasa i 3-4 zaplon bez zadnych problemow na dotyk) jeszcze gorzej niz wczoraj i przy samym starcie jakies dziwne szarpniecie ktorego w sumie wczesnie nie zauwazylem, a tylko 2 stopnie nizej... [video=youtube_share;AY2gKpJYVm0]http://youtu.be/AY2gKpJYVm0 chyba zabieram sie za szukanie rozruchu.. wyjscia nie ma.. mam nadzieje ze to jest to ustrojstwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #146 Napisano 17 Listopada 2014 pawciopawcio Póki co zadbaj o akumulator ba ja przegapiłem tę kwestie i oprócz rozrusznika wymieniłem baterie.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawciopawcio Zgłoś #147 Napisano 17 Listopada 2014 pawciopawcio Póki co zadbaj o akumulator ba ja przegapiłem tę kwestie i oprócz rozrusznika wymieniłem baterie.Pozdrawiam Jesli chodzi o baterie, to sprawdzona, pierwsze kroki tam skierowalem, bateria z kwietnia tego roku kupiona w serwisie, na wszelki wypadek ladowalem i brak poprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #148 Napisano 17 Listopada 2014 (edytowane) jesli chodzi o ten rozrusznik tu masz przykładową ofertę - wydaje się być rozsądna cena http://allegro.pl/rozrusznik-audi-vw-bosch-02e911023l-i4761379580.html Edytowane 18 Listopada 2014 przez mgboczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregos Zgłoś #149 Napisano 18 Listopada 2014 Dzieki, czytałem po kolei na smartfonie, nie wiem jak musialo mi to jakos umknac. ps. po 10 godz. dzisiaj postoju(rano 100 km trasa i 3-4 zaplon bez zadnych problemow na dotyk) jeszcze gorzej niz wczoraj i przy samym starcie jakies dziwne szarpniecie ktorego w sumie wczesnie nie zauwazylem, a tylko 2 stopnie nizej... [video=youtube_share;AY2gKpJYVm0] [ chyba zabieram sie za szukanie rozruchu.. wyjscia nie ma.. mam nadzieje ze to jest to ustrojstwo No cóż mój aż tak fatalnie nie kręci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawciopawcio Zgłoś #150 Napisano 19 Listopada 2014 pawciopawcio Póki co zadbaj o akumulator ba ja przegapiłem tę kwestie i oprócz rozrusznika wymieniłem baterie.Pozdrawiam ku uwadze "mgboczna" zanim zamowilem nowy rozruch skierowałem się jeszcze raz żeby mieć 100% pewność ze to nie bateria, ale ...ku zdziwieniu, załadowałem baterie książkowo, samochodu nie ruszałem dwa dni, temp. spadła na zew. do 2 stopni czyli problem powienien nadal wystepowac ale tu zdziwienie i samochod prawie od razu drygnal, przynajmniej jest duzo duzo lepiej niz bylo, a wygladalo to tak: [video=youtube_share;znapXixxHXI] ale teraz moje przemyślenia: jeździłem samochodem w trasie i przecież alternator powienien doladowac akumulator a tu widac cos chyba nie tak, generalnie tego troche nie rozumieniem moze dlatego ze jestem laikiem, moze ktos mnie potrafi oswiecic i dac dobra rade, zobaczmy co bedzie jak temp. beda minusowe. Tym bardziej ze akumulator tak jak pisalem z kwietnia tego roku oryginalny VW 72Ah Ecocomy. hmmm.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #151 Napisano 19 Listopada 2014 no ja miałem tak samo, też myślałem, że to aku bo po ładowaniu było git nawet wymieniłem aku, a po jakimś czasie, to samo. Zmieniłem rozrusznik i nawet stary aku wstawiłem i rozrusznik aż świszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #152 Napisano 20 Listopada 2014 ale teraz moje przemyślenia: jeździłem samochodem w trasie i przecież alternator powienien doladowac akumulator a tu widac cos chyba nie tak, generalnie tego troche nie rozumieniem moze dlatego ze jestem laikiem, moze ktos mnie potrafi oswiecic i dac dobra rade, zobaczmy co bedzie jak temp. beda minusowe. Tym bardziej ze akumulator tak jak pisalem z kwietnia tego roku oryginalny VW 72Ah Ecocomy to teraz moje przemyślenia: z tego co widać i słychać na filmie rewelacji nie ma. W pierwszej chwili bateria trochę "kuca" a i rozrusznik ma opory. Co do aku, proponuję abyś podjechał gdzieś do fachowca od baterii i póki co zobaczył w jakim jest stanie. Powinien on zbadać elektrolit. Możesz to zrobić samemu,tzn. jeśli masz w nim "magiczne oczko" to je się wyjmuje, następnie bierzesz taką rurkę szklaną z gumową gruszką( nie pamiętam jak się to fachowo nazywa), kila razy dmuchniesz aby wymieszać elektrolit i zaciągasz. Jak elektrolit będzie czysty to OK, ale jak mętny (szary,brudny) to kicha i trzeba będzie zainwestować w nowy (na reklamacje raczej nie licz bo to walka z wiatrakami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #153 Napisano 20 Listopada 2014 Jestem po wymianie rozrusznika na 11 zębowy i niestety w zasadzie nie było rano żadnej poprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas Zgłoś #154 Napisano 20 Listopada 2014 Jestem po wymianie rozrusznika na 11 zębowy i niestety w zasadzie nie było rano żadnej poprawy. Kolego to że kupiłeś 11 zębowy wcale nie oznacza że lepszy. Mój był valeo też 11 zębowy, a wymieniłem na boscha ale z 2011 roku. Jeżeli kupiłeś rozrusznik z tego samego rocznika który miałeś to nic to nie da bo te rozruszniki dawały za małe obroty rozruchowe i dopiero w nowszych rocznikach było to poprawione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzlociq Zgłoś #155 Napisano 20 Listopada 2014 Kolego to że kupiłeś 11 zębowy wcale nie oznacza że lepszy. Mój był valeo też 11 zębowy, a wymieniłem na boscha ale z 2011 roku. Jeżeli kupiłeś rozrusznik z tego samego rocznika który miałeś to nic to nie da bo te rozruszniki dawały za małe obroty rozruchowe i dopiero w nowszych rocznikach było to poprawione. Od którego roku były poprawione ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #156 Napisano 20 Listopada 2014 Stary był Bosch z 2006 roku a ten, który jest założony teraz to też Bosch z 2010 roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas Zgłoś #157 Napisano 20 Listopada 2014 Nie wiem dokładnie od którego roku były poprawione ale czytając cały temat to wszyscy opisujący problem mają auta z roku 2006, 2007,2008 więc myślę że z 2010 powinien być ok. Czytałem kiedyś na forum Tourana o problemie z odpalaniem i problem też dotyczył rozruszników które były wymieniane przez servis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro30 Zgłoś #158 Napisano 20 Listopada 2014 (edytowane) Według ETKI stary został wycofany 1-10-2008, ja też wymieniałem rozrusznik i po wymianie teżciężko odpalał winowajcą okazał się kabel masowy który łączy rozrusznik z masą który był cały zaśniedziały, opisałem to w dziale warsztat http://forum.vw-passat.pl/threads/138676-Wymiana-rozrusznika-Passat-B6-2-0TDI-BMR post 7. Pozdrawiam. Edytowane 20 Listopada 2014 przez jaro30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregos Zgłoś #159 Napisano 22 Listopada 2014 W ferworze walki nie zauważyłem że większość z was ma automaty, ja mam manuala i ten rozrusznik z L-ką mogę sobie wsadzić... Ale zdemontowałem i przyjrzałem się temu co tam mam, znalazłem rozrusznik Valeo z 11 zębami...o kodzie 02M 911023N i co wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #160 Napisano 22 Listopada 2014 Też miałem 02M911023N i problemy jak wszyscy. Wymieniłem na ...024N i jak na razie jest dobrze. Czekam aż się ochłodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach