Jump to content

jaro30

  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About jaro30

  • Birthday 04/09/1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Potrzebuje komplet tarcz i klocków hamulcowych na przednią i tylną oś. Co kolego możesz polecić i w jakich cenach. Passat B6 2007 rok, 170 koni, wersja sport.
  2. A możesz kolego zdradzić jaki był koszt wymiany mechatroniki.
  3. Według ETKI stary został wycofany 1-10-2008, ja też wymieniałem rozrusznik i po wymianie teżciężko odpalał winowajcą okazał się kabel masowy który łączy rozrusznik z masą który był cały zaśniedziały, opisałem to w dziale warsztat http://forum.vw-passat.pl/threads/138676-Wymiana-rozrusznika-Passat-B6-2-0TDI-BMR post 7. Pozdrawiam.
  4. Poczytaj kolego w tym miejscu, może to problem z czujnikiem położenia wału. http://forum.vw-passat.pl/threads/57948-szarpie-silnikiem-przy-odpalaniu-gdy-gorący/page6
  5. Przy wjeździe na ścieżkę diagnostyczną tylną osią i po uruchomieniu rolek włącza się test hamulca ręcznego, zaświeca się kontrolka. Należy wtedy pięć razy nacisnąć przycisk ręcznego aż do jego całkowitego zablokowani. Po tej procedurze hamulec wraca do normalnego działa. Też tak miałem na ostatnim przeglądzie.
  6. Ja ze swojej strony chciałbym dodać aby zwrócić uwagę na kabel masowy łączący nadwozie z silnikiem widoczny na ostatnim zdjęciu kolegi eldo, ja niestety nie zwróciłem na to uwagi przy wymianie rozrusznika ( był on cały skorodowany. pokryty patyną ) i przez to w dalszym ciągu miałem kłopoty z rozrusznikiem. Po odkręceniu, oczyszczeniu i posmarowaniu wszystkiego wazeliną techniczną problemy już nie powróciły, przynajmniej narazie
  7. Ja zapłaciłem za swój 200 zł rozrusznik tak jak mówiłem z 2010 roku, wyglądowo jak nówka. Przed założeniem rozebrałem go, troszkę poczyściłem w środku, ale naprawdę nawet w środku wyglądał jak nowy.
  8. Witam. Fajny manual, ja też ostatnio wymieniałem rozrusznik z tego powodu ale kupiłem Bosch VW AG 02E 911 023L z 2010 roku jest to model rozrusznika który zastąpił według Etki w październiku 2008 roku ten z literom H i ma już 11 zębów. Po wymianie kręci jak szalony.
  9. Kolego też ostatnio kupowałem rozrusznik do takiego samego auta jak ty 170 km z DSG, Kod BOSCH 0001123036 lub 02E911023L. Poszukaj na Allegro ja kupiłem z 2010 roku, na zdjęciach rozruszników jest data wybita na etykiecie.
  10. Pisałem o tym na poprzedniej stronie. Przy wjeździe na ścieżkę diagnostyczną tylną osią i po uruchomieniu rolek włącza się test hamulca ręcznego, zaświeca się kontrolka. Należy wtedy pięć razy nacisnąć przycisk ręcznego aż do jego całkowitego zablokowani. Po tej procedurze hamulec wraca do normalnego działa. Też tak miałem a ostatnim przeglądzie.
  11. Gdzieś czytałem, że przy wjeździe na ścieżkę diagnostyczną tylną osią i po uruchomieniu rolek włącza się test hamulca ręcznego, zaświeca się kontrolka. Należy wtedy pięć razy nacisnąć przycisk ręcznego aż do jego całkowitego zablokowani. Po tej procedurze hamulec wraca do normalnego działa. Też tak miałem a ostatnim przeglądzie.
  12. Uszczelki brakowało z prawej strony.
  13. Witaj, U mnie nie było tej uszczelki zaznaczonej strzałką. Wypełniłem to miejsce równo silikonem bo niestety sama uszczelka jest nie do dostania.
  14. Witam. Mnie w sedanie woda wlewała się przez brak takiej gumowej uszczelki nad światłem w błotniku, po zabezpieczeni tego miejsca silikonem problem ustąpił.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy