Skocz do zawartości

jaro30

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jaro30

  • Urodziny 09.04.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, bardzo proszę o analizę logów. Objawy: podczas ostrego przyspieszania w pewnym momencie auto na sekundę szarpnie ( spadek mocy ) po czym przyspiesza już normalnie aż do odcięcia, zjawisko to zauważyłem po wycięciu DPF i wprogramowaniu go, w momencie szarpnięcia puszcza dużego czarnego bąka, w innych przypadkach kopcenia brak lub niewielkie. Logi: https://vaglogs.com/log/003-010-011-51158066-9dd4-44cb-a30f-f6c77c7ae384
  2. Podłącze się pod temat, bardzo proszę o rzucenie okiem na moje logi, od jakiegoś czasu zauważyłem podwyższone spalanie, chwilowe spadki mocy. http://vaglogi.pl/log-003_008_011_Lp7XZbf.html
  3. Można prosić o pomoc w temacie przepływki, ostatnio zaczął więcej palić. Podsyłam logi. http://vaglogi.pl/log-003_008_011_Lp7XZbf.html
  4. http://vaglogi.pl/log-003_008_011_Lp7XZbf.html
  5. Witam Potrzebuje komplet tarcz i klocków hamulcowych na przednią i tylną oś. Co kolego możesz polecić i w jakich cenach. Passat B6 2007 rok, 170 koni, wersja sport.
  6. A możesz kolego zdradzić jaki był koszt wymiany mechatroniki.
  7. Według ETKI stary został wycofany 1-10-2008, ja też wymieniałem rozrusznik i po wymianie teżciężko odpalał winowajcą okazał się kabel masowy który łączy rozrusznik z masą który był cały zaśniedziały, opisałem to w dziale warsztat http://forum.vw-passat.pl/threads/138676-Wymiana-rozrusznika-Passat-B6-2-0TDI-BMR post 7. Pozdrawiam.
  8. Kolego, wypalał ci się DPF poczytaj na forum
  9. Poczytaj kolego w tym miejscu, może to problem z czujnikiem położenia wału. http://forum.vw-passat.pl/threads/57948-szarpie-silnikiem-przy-odpalaniu-gdy-gorący/page6
  10. Przy wjeździe na ścieżkę diagnostyczną tylną osią i po uruchomieniu rolek włącza się test hamulca ręcznego, zaświeca się kontrolka. Należy wtedy pięć razy nacisnąć przycisk ręcznego aż do jego całkowitego zablokowani. Po tej procedurze hamulec wraca do normalnego działa. Też tak miałem na ostatnim przeglądzie.
  11. Ja ze swojej strony chciałbym dodać aby zwrócić uwagę na kabel masowy łączący nadwozie z silnikiem widoczny na ostatnim zdjęciu kolegi eldo, ja niestety nie zwróciłem na to uwagi przy wymianie rozrusznika ( był on cały skorodowany. pokryty patyną ) i przez to w dalszym ciągu miałem kłopoty z rozrusznikiem. Po odkręceniu, oczyszczeniu i posmarowaniu wszystkiego wazeliną techniczną problemy już nie powróciły, przynajmniej narazie
  12. Ja zapłaciłem za swój 200 zł rozrusznik tak jak mówiłem z 2010 roku, wyglądowo jak nówka. Przed założeniem rozebrałem go, troszkę poczyściłem w środku, ale naprawdę nawet w środku wyglądał jak nowy.
  13. Witam. Fajny manual, ja też ostatnio wymieniałem rozrusznik z tego powodu ale kupiłem Bosch VW AG 02E 911 023L z 2010 roku jest to model rozrusznika który zastąpił według Etki w październiku 2008 roku ten z literom H i ma już 11 zębów. Po wymianie kręci jak szalony.
  14. Kolego też ostatnio kupowałem rozrusznik do takiego samego auta jak ty 170 km z DSG, Kod BOSCH 0001123036 lub 02E911023L. Poszukaj na Allegro ja kupiłem z 2010 roku, na zdjęciach rozruszników jest data wybita na etykiecie.
  15. Pisałem o tym na poprzedniej stronie. Przy wjeździe na ścieżkę diagnostyczną tylną osią i po uruchomieniu rolek włącza się test hamulca ręcznego, zaświeca się kontrolka. Należy wtedy pięć razy nacisnąć przycisk ręcznego aż do jego całkowitego zablokowani. Po tej procedurze hamulec wraca do normalnego działa. Też tak miałem a ostatnim przeglądzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności