Skocz do zawartości

macios

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Halo, czy ktoś jet mi w stanie pomóc?
  2. Dzień dobry Jestem właścicielem auta z silnikiem 1.9 TDI BXE Miesiąc temu miałem awarię turbo. Zleciał mi cały olej. Oddałem. do mechanika. Turbo zostało wymienione na nowe. Przy okazji mechanik wymienił mi EGR, bowiem przed awarią już mi się palił check engine. Po wymianie z autem jest problem. Dymi przy przyśpieszaniu. Zapycha się i szarpie przy niskich obrotach jak chcę dodać gazu. Mechanik oczywiście nie wie o co chodzi(chce znowu wymienić turbo). Postanowiłem sam się tym zająć. Poczytałem w necie i objawy pasują mi na awarię przepływomierza. Tym bardziej, że jak wyjąłem wtyczkę od przepływomierza auto zaczęło chodzić zegarek. Przepływomierz wyczyściłem specjalnym środkiem, ale nic to nie dało. Zrobiłem logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-008_011_BJPJW4.html http://vaglogi.pl/log-003_010_sTw7w9.html Proszę o diagnozę - już mam dość pseudo-mechaników. Jeżeli to przepływomierz to czy magneti marelli to dobry wybór dla przepływomierza. Bosh jest znacznie droższy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności