Skocz do zawartości

eldo

  • Liczba zawartości

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O eldo

  • Urodziny 18.08.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    KBC

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TDI 177KM DSG
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Siema, Z dnia na dzień przestały działać wycieraczki z przodu w Passacie B6 BMR 2007r 2.0TDI/170KM DSG . Co sprawdziłem : - nie "pstryka przekaźnik" gdziekolwiek on jest. Słychać od tylnej wycieraczki więc chyba powinien też z przednich - bezpieczniki wszystkie OK - nie dochodzi 12V na wtyczkę silnika (logiczne jak nie pstryka przekażnik) - błąd : 01520 - Rain and Light Recognition Sensor (G397) oraz 00153 - Windshield Wiper Motor; Driver Side (V216) - silnik nie rusza po podaniu 12V na gniazdo, rusza jak podaje 12V na piny bezpośrednio na komutator (po wyciągnięciu elektroniki) być może blokuje elektronika. - czujnik klapy działa OK - czujnik zmierzchu działa OK, deszczu nie mam jak sprawdzić...zamówiłem inny w celu sprawdzenia (czekam). Podejrzenia na moje oko są takie że przekaźnik nie dostaje sygnału z przełącznika wycieraczek bo blokuje go "elektronika". Więc podejrzewam czujnik deszczu lub elektronikę silnika...co Wy na to ?
  2. Jesteś WIELKI ! Dzięki wielkie, temat ogarniety. Klapa smiga z pilota, guzika na dzwiach i znaczka VW. Światła też wrocily do życia ? Fatalnie skonstruowany patent na tą wiązke ! To nie może tak być żeby kable sie tak wyginały przy otwartym bagazniku. Raczej nie ma mowy o zwarciu bo sterowanie idzie bezpośrednio z modułu komfortu ale to co sie odwaliło w 4 letnim aucie to jakiś żart. Zostały tylko przeciwmgielne przy życiu z tym że ledwo ledwo...
  3. A wiesz moze ktora wtyczka / kolor przewodu po stronie wiazki odpowiada za co na tyle ? Wyglada jak by byly 4 niezależne obwody chcący przedzwonić kable dobrze by było wiedzieć za co opowiada dany pin. Kawałek schematu z tego obszaru np lub opis. Był bym wdzięczny Dziękuję za informację, jutro sprawdzę mase wg instrukcji.
  4. Pewnie chodzi o ten splot 3 brazowych przewodów po stronie wiazki od strony auta. Sprawdzic względem masy na karoserii czy plusa ? Dodam jeszcze ze swieci kontrolka przepalenia zarowek swiatel cofania (strona lewa i prawa) zarowki sa OK. Moge mieć VCDS z dnia na dzień wiec jak by byla potrzeba skanu nie ma problemu. Ten bajzel z kablami po stronie klapy mogl zrobic solidne zwarcie. Kable polaczylem, one maja taki sam kolor brazowy tylko 2 sa ciensze wiec w przypadku jednej wtyczki jestem w 99% pewny ze polaczylem tak jak byc powinno. Nie wiem co za idiota wymyslil to w jednym kolorze. Dramat
  5. Ale ja nie mam kamery cofania. Bagażnik otwiera sie znaczkiem recznie odchylajac.
  6. Kolego ale u mnie nic takiego nie ma w tym miejscu.
  7. Kolego wybebeszylem wiazke po lewej stronie bagaznika. Ściąglem izolacje i co widzę...(6 przewodów rozerwanych) ! Połaczylem wszystkie ale na 100% jest wywalony gdzieś bezpiecznik ktorego nie moge namierzyć. W miejscu gdzie sa bezpieczniki wszystkie sa OK. Pod maska rowniez. Na pierwszej stronie kolega napisal o S51 gdzie on sie znajduje ?
  8. Hej, Jak w tytule, nie działa żaden przycisk otwierania klapy bagażnika (pilot, przycisk na dzwiach kierowcy i klamka na klapie). Dodatkowo świeci się kontrola przepalonej żarówki światła wstecznego (przypadek lub to jest ze sobą powiązane). Nie mogę się dostać do bagażnika żeby sprawdzić czy faktycznie żarówka jest spalona czy wisi to na jednym obwodzie. Otwieranie klapy działało z każdego miejsca normalnie do teraz. Może orientuje się ktoś który przekaźnik odpowiada za dostarczenie 12V do zamka ? Podejrzewam że gdzieś tutaj musi być przyczyna, bezpieczniki sprawdziłem ale widze z wiadomości kolegi SHARK ze jest jeszcze jeden pod kierownicą S51 /15A musze go namierzyć i sprawdzić. Z samochodem nie było nic robione (żadnych napraw, przeróbek czy ingerencji w wiązkę elektryczną) po prostu rano bagaznik dało się otworzyć po południu już nie. Pacjent to VW CC rok. 2015
  9. Przeturlałem dzisiaj do Zakopanego nowe Nokiany A4 225/45 R17 co prawda suche 250km przy -3st C ale hałas a w zasadzie jego brak miło mnie zaskoczył. Jestem w stanie zaryzykować opinia ze sa równie ciche jak letnie Pirelli P Zero ! Chciałem zimówke asymetryczna nie kierunkowa ze względu na hałas i sie sprawdziło. Spadnie snieg dam znac jak sobie radza w tej dziedzinie ?
  10. Po sktualizacji nie jest juz potrzebna to raz, dwa przypisana jest do danego odbiornika. Raczej tylko jako zwykła karta SD moze posłużyć ?
  11. eldo

    Wymiana oleju w DSG

    Filtr ma byc wymieniony i zakrecony przed wlaniem oleju. Sam olej wlewa sie przez wspomniany lejej z wezem ktory za pomoca adaptera jest podpiety do otworu spustowego w skrzyni (od spodu). Trzeba pamietac o tym ze oleju wlewa sie wiecej a poziom ustala sie samoczynnie przy wlaczonym silniku ? Wymieniam w ten sposob w vw passat b6 2008r oraz vw cc 2015r
  12. Kupilem w sumie 8szt (dwa auta) w rozmiarze 225/45R17 w oponafelga.pl (mieszkam 500m od nich wiec odbior osobisty i montaz). Jeszcze nie zakladalem bo w dzien 20 na plusie ?
  13. Ja sie zdecydowałem na Nokiany WR A4 ? Sie zobaczy co sa warte
  14. Temat o oponach zimowych a tu gadka sie rozwija o calorocznych.
  15. Zastanawiam się nad zakupem opon zimowych : - Nokian WR A4 225/45 R17 - Pirelli Sotto Zero 3 225/45 R17 Które z nich będą lepsze do CC w TDI ? Cenowo wychodzą podobnie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności