Patryk_ Zgłoś #141 Napisano 6 Stycznia 2010 Z modułem to nie...Ale jak kabelki utonęły to looknij na temat wody w aucie.Wysusz i później sprawdzaj.Moduł może być suchy,a w środku jeszcze musisz go sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pcgyver Zgłoś #142 Napisano 7 Stycznia 2010 witam zwracam o poradę. od dwóch dni mam problem z alarmem w samochodzie a dokładnie z tym że pobudzał się on bez powodu. posiadam nie fabryczny system alarmowy. od początku o fałszywe alarmy podejrzewam uszkodzony któryś z czujników itd. dziś jadąc samochodem zaobserwowałem że w czasie jazdy zaobserwowałem świecące się światełko bagażnika (passat kombi). teraz nawet po otworzeniu klapy bagażnika światełko juz się nie świeci, wcześniej nie było z tym żadnych problemów. jestem niemal pewny że to właśnie wariujący wyłącznik krańcowy bagażnika jest przyczyną problemu. pytanie moje czy zakłócenia jego pracy mogą być związane z mrozem?? (ostatnio pogoda nie oszczędza); czy jest szansa że jak auto się dobrze rozmrozi/wyschnie to minie czy jednak trzeba się nastawiać na wymianę?? czy to jest droga/trudno dostępna część ?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #143 Napisano 7 Stycznia 2010 Co do krańcówki-sprawdzić i ewentualnie polutować zimne luty-z tego co widzę to może być powodem problemów...Jeżeli tak wariuje to raczej jest krańcówka.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
babiniusz Zgłoś #144 Napisano 8 Stycznia 2010 Znalazlem sporo przerwanych kabli w okolicach modulu,polutowalem,troche sie poleprzylo..Tzn: swiatlo w srodku jest,ale nie gasnie:),lampki pod dzwiami tez sa ale po przekatnej(pasazer przod-za kierowca tyl)i nic poza,tym.Sprawdzalem bezpieczniki ,to nie do wszystkich dochodzi prad,i tu mam zagadke.Mialby ktos jeszcze jakis pomysl na to?dzieki i pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #145 Napisano 8 Stycznia 2010 Znalazlem sporo przerwanych kabli w okolicach modulu,polutowalem,troche sie poleprzylo..Tzn: swiatlo w srodku jest,ale nie gasnie:),lampki pod dzwiami tez sa ale po przekatnej(pasazer przod-za kierowca tyl)i nic poza,tym.Sprawdzalem bezpieczniki ,to nie do wszystkich dochodzi prad,i tu mam zagadke.Mialby ktos jeszcze jakis pomysl na to?dzieki i pozdro Po kolei wszystkie kabelki Później ewentualnie moduł komfortu...Jak nie dochodzi prąd to skądś poprostu nie wychodzi Jedyne co to dobrze szukać+miernik w łapki i jazda...Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
babiniusz Zgłoś #146 Napisano 8 Stycznia 2010 Dziekowac:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #147 Napisano 8 Stycznia 2010 Ależ proszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domino Zgłoś #148 Napisano 10 Stycznia 2010 Witam wszystkich, Mam pytanie odnosnie oswietlenia wnetrza (passat b5); dzisiaj latalem kable (wiazka przewodow w oslonie gumowej idaca do drzwi, widoczna po ich otwarciu) i mam juz swiatlo po otwarciu tylnich drzwi . Chcialem to samo zrobic z przodu (wydaje mi sie, ze to glowna przyczyna braku oswietlenia kabiny i brzeczka od swiatel - modul suchy, sprawdzony) ale mam problem bo nie moge odczepic gumowej oslony w drzwiach przednich kierowcy. Z tylu poszlo dziecinnie latwo a przod nie chce drgnac. Wiem, ze sa tam male plastikowe zaczepy i nie chce szarpac na sile, bo podejrzewam, ze latwo je polamac (biorac pod uwage, ze ostatnio mamy caly czas niska temperature i plastiki zdazyly juz napewno zesztywniec). Wiecie moze Panowie jak najlatwiej moge odczepoc do "dziadostwo"? Serdecznie pozdrawiam i z gory dziekuje za podpowiedzi Dominik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #149 Napisano 10 Stycznia 2010 Chcialem to samo zrobic z przodu W lecie probowalem zrobic to z tylu bo mi glosnik przerywa, ale jak zobaczylem jak to ciezko wychodzi to sobie odpuscilem, zeby pozniej nie miec problemow z wlozeniem tego z powrotem. Z przodu wystarczy tylko pociagnac ten rekaw gumowy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domino Zgłoś #150 Napisano 10 Stycznia 2010 Z przodu wystarczy tylko pociagnac ten rekaw gumowy?? Tzn., ze z przodu wyciagam gumowy rekaw z plastikowej obreczy i to wszystko? Z tylu sprawa wyglada tak: plastikowy, jajowaty "pierscien" przymocowany na wcisk (zaczepy plastikowe) do metalowej czesci karoserii. W nim sa zamocowane 2 gniazda do kostek, bodajrze 6 pinowych. W ten piercien wcisniety jest podobny (rowniez na plastikowe zaczepy) do ktorego przymocowany jest rekaw w ktorym znajduja sie przewody z 2 wtykami pasujacymi do gniazd o ktorych pisalem wyzej. Wyciagaj to wszystko z wyczuciem (rekaw). Mnie wylazla tez ta czesc z gniazdami i zlamal sie jeden z zaczepow. Po zlozeniu jakos trzyma sie to kupy, choc wkurza mnie to, ze delikatnie mi odstaje . Jesli woda sie nie bedzie lala na wtyczki to chyba nie mam co rozpaczac . Pozdrawiam i jesli bedziesz mial chwile skrobnij co z tym rekawem z przodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldorado Zgłoś #151 Napisano 14 Stycznia 2010 Nama problem z oswietleniem wnetrza a mianowicie wczoraj jeszcze bylo wszystko ok czyli swiecilo sie wszystko poza jednymi drzwaiami ale tam mam mikrostyk walniety. Dziś natomiast nie pali się nic ani wnętrze ani drzwi ani schowek ani bagaznik. W połowie swieteł mam wsadzone diody i one się jedynie lekko jażą i nic wiecej. Jakieś pomysły co mogło się stać tak nagle ?? uprzedze pytania o moduł jest suchy i byl suchy, jedyna co sie zautem działao od ostatniego działania oswietlenia to postuj na parkingu w mrozie - 10 przez 8 godzin i nic wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pcgyver Zgłoś #152 Napisano 24 Stycznia 2010 problem z alarmem i światełkiem udało się rozwiązać, co prawda tylko częściowo ale jednak juz nie budzę sąsiadów co noc Po zdjęciu plastików z klapy wszystko stało się jasne, typowa usterka vw, czyli uszkodzona rurka w silniczku wycieraczki i płyn zalał całkowicie zamek. krańcówka i jej złącze całe wilgotne i pokryte osadem z płynu - powodowało to wariowanie krańcówki, wariował przez to alarm a światełko w bagażniku zapalało się i gasło jak chciało. Na razie odpiąłem całkiem przewód od zamka i zwarłem żeby alarm myślał że klapa zamknięta. W pierwszej kolejności musze naprawić silniczek, a potem tą krańcówke w zamku - jednak tymczasowo mam spokój, a bez świateła da sie wytrzymać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MonteCristo Zgłoś #153 Napisano 21 Lutego 2010 miałem podobny problem z oświetleniem wnętrza i gdy podniosłem dywanik aby dostać sie do modułu komfortu okazało się że kabel chyba czerwono niebieski wychodzący z modułu i rozdzielający się na sześć kabelków zwyczajnie "ugnił" i musiałem go oczyścić i na nowo połączyć z tymi 6 oraz zaizolować. Teraz wszystko działa pięknie. Passat piękne auto i mało zawodne ale denerwujące jest to że tak łato zbiera się wilgoć przy module komfortu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper00 Zgłoś #154 Napisano 1 Marca 2010 Zakupiłem zestaw diód: - 2 x W5W 0.8W, 180 stopni - do reflektorów - 1 x rurkowa 41mm SMD 0.62W, 140 stopni - przednia lampka wew. główna - 4 x rurkowe diodowe 36 mm 0.48W, 140 stopni (2 nad tylnymi drzwiami i tablica rejestracyjna) - 2 x W5W 0.48W boczne, 180 stopni Zainteresowały mnie najbardziej W5W boczne Powinny sprawdzić się w oświetleniu drzwi, oraz dwóch małych lampkach przy lampce głównej z przodu. Jak tylko założę te dwie W5W boczne, to napiszę czy warto i postaram się o zdjęcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
clithe Zgłoś #155 Napisano 1 Marca 2010 Witam a robił ktoś może podświetlenie tablicy rejestracyjnej z diód (chodzi mi o te płaskie paski )bo po ściągnięciu obudowy lampki okazało się że mam tam wszystko stopione jakby nie wiadomo jakiego prądu tam dostał ( Paska mam dopiero tydzień więc nie znam jego historii ale zbiera się coraz więcej bubli ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper00 Zgłoś #156 Napisano 1 Marca 2010 Lekki OT ale 11 letnie auto to zawsze niespodzianka Jeżeli to nie jest Twoje pierwsze auto to chyba wiesz, że samo kupno auta to najmniejszy wydatek dopiero potem zaczynają się schody hehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #157 Napisano 3 Marca 2010 Witam a robił ktoś może podświetlenie tablicy rejestracyjnej z diód (chodzi mi o te płaskie paski )bo po ściągnięciu obudowy lampki okazało się że mam tam wszystko stopione jakby nie wiadomo jakiego prądu tam dostał ( Paska mam dopiero tydzień więc nie znam jego historii ale zbiera się coraz więcej bubli ) Kolego tu masz mały pomocny manual w kwestii bardzo prostej wymiany oświetlenia tablicy na LED http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47282 . A oprawki jak widać to nie jest raczej nic drogiego nawet w ASO. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
clithe Zgłoś #158 Napisano 4 Marca 2010 A oprawki jak widać to nie jest raczej nic drogiego nawet w ASO jakby problemem były oprawki to bym by zadowolony a nadtopione mam to w środku pod oprawka w listwie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #159 Napisano 5 Marca 2010 jakby problemem były oprawki to bym by zadowolony a nadtopione mam to w środku pod oprawka w listwie Nie zauważyłem, że masz 3B i jest jeszcze listwa...jak to kombi to przekładaj klape na FL i problem z głowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #160 Napisano 8 Marca 2010 Witam serdecznie szanowne grono posiadaczy, kupilem passata 1.9 tdi 2000r. i mam wszystkie te same objawy co koledzy z niedziałającą elektryką itp, dokopałem sie do modułu i wg instrukcji wylałem wodę spod dywanika ale moduł suchy. Wiązka cała w wodzie. Do rzeczy, nie widze "na oko" przetartych przewodów ale też nie wiem na które powinienem zwrócić uwagę wśród tego gąszczu kabelków. Bardzo proszę o jakis opis tych przewodów które sa odpowiedzialne za dolegliwości (oświetlenie wnetrza, el. szyby i lusterka oraz central z pilota). Byłbym wdzięczny za jakieś fotki gdyż nie jestem "elektrykiem" i schematy niewiele mi mówią.Moj mail [email protected] Proszę o pmoc i pozdrawiam Sprawdza się całą wiązkę dochodzącą do modułu a nie wybrane kabelki Usuń izolację i sprawdzaj po kolei. Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach