Blackpassat Zgłoś #61 Napisano 12 Grudnia 2008 Chciałbym dodać, że 128 = nawiew na przednią szybę i nogi I jeszcze jedno... Robiąc diagnostykę wyskoczyło mi po lewej stronie 444 a po prawej 02. Z tego co się z tego wątku dowiedziałem to cyfry po lewej oznaczają rodzaj błędu a cyfry po prawej ilość błędów. A z tego co mi wyskoczyło wynika, że posiadam dwa błędy których w ogóle nie ma A to oznacza że te cyfry wykluczają same siebie... Nie rozumiem tego Może mi ktoś to wyjaśnić ?? 444 żadnych błędów w pamięci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sila Zgłoś #62 Napisano 13 Grudnia 2008 A u mnie wyświetliło 466 po lewej i 00 po prawej, jak przełączyłem + to po lewej pokazało 000 to chyba dobrze?. Chociaż wyczytałem że brak błędów to 444. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy Zgłoś #63 Napisano 21 Grudnia 2008 (edytowane) witam. U mnie jest błąd 25b i właśnie nie wiem co oznacza i co z tym dalej zrobić.Wydaje mi się, że klima chodzi normalnie. Dzięki za pomoc Edytowane 21 Grudnia 2008 przez crazy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robson08 Zgłoś #64 Napisano 21 Grudnia 2008 witam mam pytanko odnośnie kodów na klimatronicu a mianowicie wyswietla mi sie z lewej strony kod błedu 214 a po prawej ilosc błebów 00 czy ktos moze wie oco chodzi???????????z góry dzieki i pozdrawiam!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robson08 Zgłoś #65 Napisano 22 Grudnia 2008 witam ja tez mam taki błąd 4f8 ale mam jeszcze jeden problem autko wchodzi mi w tryb awaryjny i niewiem co moze sie dziac pomuzcie!!!!!!!!!!! --- scalone --- witam ja tez mam błąd 4f8 ale mam jeszcze jeden problem a mianowicie autko wchodzi mi w tryb awaryjny i niewiem dlaczego,pomóżcie!!!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #66 Napisano 23 Grudnia 2008 to, że wchodzi w awaryjny to nie z powodu klimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #67 Napisano 26 Grudnia 2008 Odnosnie za mocnego grzania kabiny w trybie Econ, na chwile obecna znalazlem skuteczne rozwiazanie, aczkolwiek wymuszajace za kazdym razem ingerencji uzytkownika w ustawienia climatronica. Jesli macie problem taki jak wyzej to przelaczcie klime w tryb diasgnostyczny (3 przyciski), wybierzcie grupe 11 i tam ustawcie wartosc nastawy klapy temperatury, czyli inaczej pechowy silnik V68. Wczoraj zrobiona trasa ok 400km i zadana wartosc ustawilem pomiedzy 60 a 80 i temp wewnatrz byla bez uwag, dodatkowo w kolejnych grupach 12-15 ustawilem kierunek nawiewu i bylo miodzio. Caly czas jechalem w trybie diagnostycznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robson08 Zgłoś #68 Napisano 28 Grudnia 2008 juz wiem dlaczego wchodziło w tryb awaryjny a mianowicie pekł mi waz od turbo spreżarki i zaciągał powietrze i to cały problem,ale sie uporałem musiałem tylko kupic nowy który w serwisie kosztował 300zł masakra,pozdrawiam!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #69 Napisano 28 Grudnia 2008 koledzy...nie wiem czy cos robie zle ale nie moge zdiagnozowac samochodu...robie wszystko tak jak trzeba i juz pare razy probowalem i nic...na climatroniku nic a nic si enie pokazuje nic sie nie zmienia:/!!! jesli to bylo juz to sory ze nie szukalem ale jestem wkur.........y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #70 Napisano 28 Grudnia 2008 Ale czego nie możesz zrobić? Samodiagnozy? Naciśnij przy wyłączonym zapłonie, razem guziki [Obieg zamkn] i [Econ], potem przekręć zapłon i gdy zaswieci się cały wyświetlacz, to puść przyciski i czekaj, aż system skończy sprawdzanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #71 Napisano 31 Grudnia 2008 witam , koledzy mam maly problem ,a mianowicie taki mam bład 318 czyli otwarty zawor upustu czynnika chlodzacego czy jakos tak i niewlancza mi sie , sprezarka klimy , gdyz wentylator niedziala bezpieczniki sa ok sam wentylator ,tez jest ok na krotko kreci jak szalony niewiem co mam zrobic czy ,oddac gdzies do elektryka niech ,poszuka czy moge zrobic cos samemu ???? co moge jeszcze sprawdzic??? bede wam bardzo wdzienczny za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bziup Zgłoś #72 Napisano 5 Stycznia 2009 Witam. Odpalam dzisiaj samochód, na wyświetlaczu klimy pojawiają się cyferki itd.. po chwili wszystko znika (powietrze z kratek leci dalej).. wyłączyłem samochód , odpaliłem znowu na wyświetlaczu pojawiają się znaczki jak z matrixa i po chwili wszystko wraca do normy... wziąłem kabelek i wyskoczył taki błąd.. 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 35-10 - - - Intermittent mógłby ktoś bardziej mi przybliżyć co to oznacza i jak to naprawić jeśli to coś poważnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lasqs Zgłoś #73 Napisano 11 Stycznia 2009 A czy wie ktoś jak sie przeprowadza Diagnostyke Klimatronica dwustrefowego w Carawelli? 2004 rok T5 z full wypasem Próbowałem to zrobić tak jak w passacie, alee nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
longboy Zgłoś #74 Napisano 19 Stycznia 2009 cześć. czy mógłby mi ktoś wskazać gdzie jest opis do ustawiań fabrycznych klimatronika?? kiedyś czytałem jak to zrobi ć VAG-iem a dziś nie potrafię tego odnaleźć. Poza tym mam dwa błędy 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 64-10 - Not Currently Testable - Intermittent 00281 - Vehicle Speed Sensor (G68) 64-10 - Not Currently Testable - Intermittent 00281 rozumiem ale 00792 już nie. Pomóżcie proszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość osamielec Zgłoś #75 Napisano 12 Lutego 2009 Blad 25b 00 przewalilem wszystkie fora nigdzie nic nie pisze o tym bledzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #76 Napisano 13 Lutego 2009 Dokonałem lektury tego tematu, zaciekawiliście mnie mocno, dlatego dokonałem autodiagnozy u siebie w Pasku i pokazał mi po dokonaniu diagnozy z lewej strony 444, a z prawej 00, czyli zdrów jak ryba Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #77 Napisano 13 Lutego 2009 Blad 25b 00przewalilem wszystkie fora nigdzie nic nie pisze o tym bledzie Byś chociaz nie ściemniał, że przewaliłeś wszystkie tematy Polecam w takim razie wizytę w salonie L'A OPTIQUE - mają tam obecnie atrakcyjne zniżki na okulary korekcyjne. 25b - siłownik klapy V85 w przestrzeni na nogi lub odmrażania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crazy Zgłoś #78 Napisano 13 Lutego 2009 25b - siłownik klapy V85 w przestrzeni na nogi lub odmrażania Super dzięki. Tylko co z tym zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kfor Zgłoś #79 Napisano 13 Lutego 2009 Dokonałem lektury tego tematu, zaciekawiliście mnie mocno, dlatego dokonałem autodiagnozy u siebie w Pasku i pokazał mi po dokonaniu diagnozy z lewej strony 444, a z prawej 00, czyli zdrów jak ryba Kolego to, że masz klimatronic czysty wcale nie oznacza, że nie masz błędów. Jeżeli naprawdę nie chcesz być pewien podepnij pod VAG'a on jest jak wyrocznia całą prawdę ci powie:) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekrej Zgłoś #80 Napisano 15 Lutego 2009 mam problem z bezpiecznikie od climatronika ja wciskam EKON albo AUTO lub OBIEKT ZAMKNIĘTY wtedy wyskakuje bezpiecznik co może być przyczyną , może wilgoć ,samochód stoi na zewnatrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach