Endrju Zgłoś #81 Napisano 15 Lutego 2009 mam problem z bezpiecznikie od climatronika ja wciskam EKON albo AUTO lub OBIEKT ZAMKNIĘTY wtedy wyskakuje bezpiecznik co może być przyczyną , może wilgoć ,samochód stoi na zewnatrz. To możliwe jest teraz bardzo wilgotno. Spróbuj może podpiąć Vag-a może coś ci pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekrej Zgłoś #82 Napisano 15 Lutego 2009 czy może ktoś mi pomóc ---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:13 ---------- mam również problem z silniczkiem nastaw klap temperatury też przez niego palą mi sie bezpiecznik. Więc go rozłączyłem było ok ,ale nie mogłem zmieniać temp. zawsze leciało gorące bo z klimatyzacje mam tymczasowo popsutą. czy ten silniczek reguluje temperature ciepło zimno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #83 Napisano 15 Lutego 2009 Panowie, mam jeszcze jedno pytanie w związku z kodami. Podczas jazdy dziś wszedłem sobie w tryb serwisowy i chciałem przełączać na kolejne pozycje (np. prędkość jazdy, etc.), ale pomieszałem sobie guziki, to znaczy zamiast przechodzić na wyższą/niższą pozycję guzikami więcej ciepła/więcej zimna, naciskałem guziki zwiększania nawiewu/zmniejszania nawiewu... Czy w związku z tym mogłem tam coś pozmieniać i zostało to zapamiętane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #84 Napisano 16 Lutego 2009 Czy w związku z tym mogłem tam coś pozmieniać i zostało to zapamiętane? Nie, bo przyuciskami od predkosci zmieniasz wymagane wartosci w danym bloku. Po wyjsciu z tego trybu wszystko wraca do normy/poprzednich ustawien. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #85 Napisano 17 Lutego 2009 Nie, bo przyuciskami od predkosci zmieniasz wymagane wartosci w danym bloku. Po wyjsciu z tego trybu wszystko wraca do normy/poprzednich ustawien. Dziękuje za informację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jogi25 Zgłoś #86 Napisano 18 Lutego 2009 Witam ja mam problem ze niedochodzi prad do panelu strujacego passat b5 2004r. Zamienilem swoj panel do kumpla i u niego dzial wiec cos jest u mnie. Bezpieczniki z boku sa dobre. Jest jakis moze inny bezpiecznik badfz przekaznik> jak tak to gdzie pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz. ps. Dodam ze mieszkam w UK a tu nienajlepiej z elektromechanikami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekrej Zgłoś #87 Napisano 19 Lutego 2009 witam czy może ktoś mi napisać co oznacza kod 510 na klimatroniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość automobilbath Zgłoś #88 Napisano 19 Lutego 2009 Dzisiaj probowalem naprawic klimatronik , brak totalny zasilania . Co udalo mi sie zrobic to tyllko dac zasilanie do przekaznika , narazie dziala - nie wiem jak dlugo. Dziwna sprawa . Znalazlem wilgoc pod dywanem pasazera - czy to jest przyczyna ???? . Od bezpiecznika idzie kabel czarny z niebieskim paskiem gdzies pod deske rozdzielcza i tak samo od przekaznika ida przewody pod deske CO TAM JEST????? POMOCY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekrej Zgłoś #89 Napisano 20 Lutego 2009 czy może ktoś mi pomóc ,co oznacza kod 510. prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #90 Napisano 20 Lutego 2009 czy może ktoś mi pomóc ,co oznacza kod 510. prosze o pomoc jak nie znalazles tego na forum to raczej nikt nie pomoze. Prawie wszystkie bledy sa juz opisane. Na pewno taki zapis bledu pokazal ci sie na wyswietlaczu?? Zrob jeszcze raz autodiagnostyke, wykasuj blad, pojezdzij pare dni i sprawdz ponownie. Co i jak zrobic znajdziesz na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #91 Napisano 20 Lutego 2009 ja posiadam bład 513 i jakos nikt mi niewyjasnił co on oznacza i czy moge znim jezdzic czy nalezy cos z tym zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość radekrej Zgłoś #92 Napisano 20 Lutego 2009 ok dzięki wielkie .Czas pokaże pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kfor Zgłoś #93 Napisano 20 Lutego 2009 Viking nie wiem czy twój błąd jest ten sam ale jakby co znalazłem odnośnie błędu 00513 00513 P0506 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za niski B 00513 P0507 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za wysoki B Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #94 Napisano 22 Lutego 2009 Zimom na jakich funkcjach w climatroniku jezdzicie ??na econ ??czy bez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #95 Napisano 22 Lutego 2009 Zimom na jakich funkcjach w climatroniku jezdzicie ??na econ ??czy bez Zimą u mnie na wyświetlaczu Climatronica jest ustawione AUTO lub bez napisu funkcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #96 Napisano 22 Lutego 2009 Zimom na jakich funkcjach w climatroniku jezdzicie ??na econ ??czy bez Ja zimą jeżdżę na auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #97 Napisano 26 Lutego 2009 Koledzy, dziś chciałem wyjąć żarówkę która jest w przednich drzwiach od strony kierowcy i zrobiłem zwarcie, poszedł bezpiecznik. Zrobiłem autodiagnozę i pokazuje błąd 53d. Wcześniej miałem 444 00. Co to za błąd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #98 Napisano 26 Lutego 2009 Viking nie wiem czy twój błąd jest ten sam ale jakby co znalazłem odnośnie błędu 0051300513 P0506 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za niski B 00513 P0507 Czujnik prędkości silnika – G28 – jałowy RPM za wysoki B Dodatkowo 00513 Czujnik prędkości silnika – G28 – sygnał usterki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stochastic Zgłoś #99 Napisano 26 Lutego 2009 Wykasowałem ten błąd i już nie powinien sie pojawić, ale zdiagnozuję jeszcze. Dziwne, że nie miałem jakichkolwiek błędów, ale dziś zacząłem bawić się z diodami i zwarłem jedną lampkę od drzwi i poleciał 10 amperowy bezpiecznik, a potem był ten błąd. Nie wiem czy to ma jakieś powiązanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #100 Napisano 28 Lutego 2009 ok jesli bład 513 to czujnki predkosci silnika to jak moge to naprawic i gdzie sie ten czujnik znajduje bo niemam pojecia jak go znalezc dziekuje za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach