Skocz do zawartości

Blackpassat

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Blackpassat

  • Urodziny 13.02.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Raszyn (WPR ...)

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Warszawa ul. Gładka 13 A wjazd od Tapicerskiej. Łukasz 791 760 009 ---- CARTRONIC ---- PS: koniecznie powołaj się na Roberta z czarnego pasiorka !
  2. ---------------------------------------------------------------------- - właśnie dlatego pytam jak jest z żarówkami do samochodów bo na przykład kupując żarówkę 230 V .....energooszczędną PHILIPS w Praktikerze Janki gwarancja jest i nikt nie kaprysi przy reklamacji tylko daje drugą a koszt takiej żarówki jest niższy niż tych GT 150. Ciekawe więc od czego to zależy bo chyba nie od ceny ?
  3. ------------------------------------------------------------------------- Dziś kupując w FEU VERT JANKI POLSKA żaróweczki Philips GT 150 zapytałem grzecznie sprzedawcę : czy na te żarówki jest gwarancja i na jaki okres ? -- pan się zdziwił i odpowiedział : na żadne żarówki w żadnym sklepie nie ma gwarancji ! Ja: dlaczego ? -- bo jak pan niesie je do samochodu ,ze sklepu - to już się mogą strząchnąć. Ja : przecież to taki sam sprzęt legalnie kupiony, wyprodukowany legal i wogóle taki sam jak np "telewizor" - a na telewizor mam gwarancję -- i też się może strząchnąć w czasie transportu ? -- no to nie wiem dlaczego ale NIE MA GWARANCJI !!! Paniusia na kasie mu pomogła i razem się pozbyli natręta ! koniec bajki. ---- nie twierdzę że nie mieli racji ale dlaczego na nowy produkt nie ma gwarancji ? Może powinni nadawać żarówkom numery seryjne i sprawdzać to w przypadku reklamacji ? - ?
  4. ------------oj nie jest to takie tanie. Jestem świeżo po wymianie uszczelki pod głowicą w b5 i zapłaciłem: -planowanie głowicy, czyszczenie gniazd zaworowych, wymiana uszczeln. trzonków zaw. , sprawdzenie szczelności głowicy = 500 zł - kpl potrzebnych uszczelek 450 zł -robocizna 500 zł. amen.
  5. to samo mam u siebie i ostatnio byłem na przeglądzie technicznym i pan diagnosta po kilku próbach regulowania światła poradził mi aby wziąść reflektor do domu i jak się ogrzeje - w uszkodzone ząbki w plastiku wlać kleju kropelka.... to zespoli plasticzek ze śrubą i będzie regulacja. Lampy są 10 letnie więc tego nie robię ale zacząłem się rozglądać za soczewkami typu DEPO FK .... . ooo tu znalazłem coś podobnego : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=7880
  6. Witam. Podpinam się tutaj z pytaniem : CO MYŚLICIE O TYCH LAMPACH ? Czy się sprawdzają ? W OPISIE JEST NAZWA : DEPO FK. Czy po przejściu z oryginału na te depo będę miał tylko światła drogowe, mijania i postojowe ? A co z halogenami (zostanie mi goły kabelek z wtyczką ?) ... i ... które będą pasować do czarnego sedana 3B ?? http://www.allegro.pl/item525464066_lampy_depo_fk_vw_passat_b5_96_00_black_angel_eyes.html http://www.allegro.pl/item525464070_reflektory_lampy_promocja_depo_fk_vw_passat_96_00.html
  7. Tak. To napewno wina niewłaściwie założonej uszczelki. Może do góry nogami ją przykleiłem ? -----------czasami śmigam przez Twoje miasto więc może skorzystałbym z Twoich usług i zamiast wydawać na nową pokrywę , wydam na uszczelkę i opłacenie Twojego czasu ?
  8. ----------- masz rację. Koszt paska jest niewielki jesli porównamy go np. z kosztem pokrywy zaworów z uszczelką (480 pln!) do B5 - spod której już 4 raz cieknie mi olej. Nowa uszczelka nie zatrzymuje oleju i muszę ją czymś przykleić bo mi olej cały , świeżo wymyty silnik zachlapie.
  9. --- dzięki za podpowiedź. Na to nie wpadłem a słuchałem podpowiedzi kilku mechaników ale oni wyznają raczej zasadę : klej tym, co masz pod ręką. Bardzo proszę podaj mi jakieś dane takiego silikonu, producent, nazwa, gdzie tego szukać ? cokolwiek.... bo nie wierzę aby na tym co mam teraz nie ciekło. pozdr.
  10. - szanowny kolego , mój pasek rozrządu ma dopiero 5.000 km przebiegu więc go nie zmieniałem. Czy możesz mi wyjaśnić dlaczego trzeba go wymienić ? Przecież nikt nic z nim dziwnego nie robił, nie zginał, nie zalewał olejem, ropą, nie nadwyrężał w inny nienaturalny sposób więc ... dlaczego ? Mam nikłe doświadczenie w serwisowaniu samochodów ale nurtuje mnie to pytanie. Co jest przyczyną konieczności wymiany tego paska przed jego planowanym zużyciem ? Chętnie się czegoś dowiem od doświadczonego użytkownika pasiorka. pozdr.
  11. ten osad to drobinki smaru , wielkości kupy muchy ale jak dotkniesz, to na palcu widać czerną maź, taką jak przepracowany, tłusty olej.
  12. OK... masz rację ale jeśli już miałbyś wymieniać , pytanie brzmiało : czy wymieniasz samą uszczelkę czy też ,przymierzasz się do zmiany całej pokrywy zaworów (bo tak zaleca producent i w salonie nie kupisz samej uszczelki a wyłącznie w komplecie z pokrywą za 480 pln) ? Jeśli masz zamiar kupić np. w Intercars samą uszczelkę to na co ją przykleisz ? -- bo ja już 4 razy zmieniałem tą uszczelkę, bez silikonu, z silikonem, z klejem do uszczelek itp .... i zawsze cieknie więc muszę chyba wywalić te 480 zł ... ?
  13. Czy w Twoim passacie też trzeba wymieniać całą pokrywę zaworów z uszczelką ? U mnie w dieslu ciekła uszczelka pod pokrywą zaworów. Pojechałem do SOBKOLA po uszczelkę a tam miły pan powiedział że ,,sama uszczelka nie występuje i ma tylko całość czyli pokrywę i uszczelkę za 480 zł (pln) !! ps: w INTERCARS mają samą uszczelkę za 35 zł ale wymieniłem już 4 i nadal cieknie
  14. Rozrząd wymieniałem 5000km wcześniej (ok.6mcy temu) więc nawet przez myśl mi nie przeszło aby wymieniać pasek lub rolki. Przy demontażu głowicy rozrząd jest poruszany ale w sposób normalny więc przez poluzowanie napinaczy i po zaznaczeniu położenia kół, zdejmujemy pasek (tylko z górnego wałka) . Nigdy nie słyszałem o wymianie paska rozrządu przy jakichkolwiek innych remontach , nie związanych z rozrządem. Podałem wcześniej ceny uszczelek i części więc masz porównanie. Szukaj u siebie sprawdzonych mechaników bo będzie dużo taniej. Pamiętaj że do zdjęcia głowicy niezbędne jest rozebranie całego przodu auta : zderzak, pas przedni, chłodnica, reflektory, połowiczne odkręcenie nadkoli, no i oczywiście porozpinanie wszystkich kostek elektr. i przewodów gumowych łączących głowicę z resztą podzespołów. :634: (osobiście to widziałem - szok !:633:) apropo cen : Firmowo jeżdżę renault master 2007rok prod i mam w Warszawie 5 serwisów w których mogę zmieniać oil ale zawsze jadę do Białegostoku ! ....ok 30 % taniej i serwis prawie pusty więc umawiam się na kiedy mi pasuje. ( W W-wie termin dyktuje łaskawy pan z serwisu - ok 2 tyg czekania, hahaha) więc na pewno znajdziesz w swojej okolicy warsztat po przystępnych cenach - ważne aby byli skrupulatni i tak jak u mnie : wszystkie śrubki wróciły na swoje miejsce. czuwaj.
  15. ------------------------------------ Szanowny kolego. W moim pasiorku też olej był czarny, samochód chodził jak burza - żadnego braku mocy nie było, dym z rury normalny, nie biały ani czarny - nic. NIE BYŁO TYLKO GRZANIA W ŚRODKU , a temperatura silnika wzorowo 90 st. C.... Miałem natomiast syczenie po odkręceniu korka zbiorniczka wyrówn. malutki osad na ściankach zbiorniczka wyr. (wkładasz palec do wlewu zbiorniczka i pocierasz o ścianki - u mnie zawsze były czarne drobiny oleju na ściankach i dało się to wydobyć paluchem ) --- no i ubywało mi płynu .Około 1cm na tydzień jazdy. Wszystko było sprawdzone VAGiem i klimatronic też. Wszędzie zero błędów. Nawet klapka V 68 chodziła cudownie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności