viValdi Zgłoś #81 Napisano 5 Stycznia 2010 Dziś sprawdziłem na 2: 8l/100 wynik średni z ponad 3000km, ponad 93godz jazdy. Wyłącznie miasto, 70 do 100 km dziennie. przebieg 100,000 w 3 lata zwykłe paliwo Na trasie potrafię spalić dowolnie dużo/mało. Minimum to 5.6l ale żygać się chce przy takiej jeżdzie raz spróbowałem i dziękuję. Przy ponad 180km/h to jednak ponad 15l leci. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olekot13 Zgłoś #82 Napisano 5 Stycznia 2010 Jezeli to pewna informacja, to dobrze wiedzieć. Jaki miałes spadek mocy ? Były to jednostki czy spora ilość ? " 30-09-08, 20:56Pytam o te wynalazkowe paliwa,bo one podnosza temp spalin,a przez to czujnik egt obcina moc silnika zeby nie popsuc dpf. Diagnostyka VAG Chełm marewelowóz 3.2T-squad" to z forum a w 170 potrafi i 18ps urwac:( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #83 Napisano 5 Stycznia 2010 Kolego to nei zadna wina paliwa tylko tege ze 170 ogolnie bardzo czesto byly obciete przez fabryke, poszukaj na forum, poza tym na chlopski rozum lepsze paliwa posiadaja mniej zanieczyszczen wiec przy autach z dpf raczej roznica na plus w stosunku do samego filtra, przynajmniej takei moje zdanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olekot13 Zgłoś #84 Napisano 5 Stycznia 2010 (edytowane) Kolego to nei zadna wina paliwa tylko tege ze 170 ogolnie bardzo czesto byly obciete przez fabryke, poszukaj na forum, poza tym na chlopski rozum lepsze paliwa posiadaja mniej zanieczyszczen wiec przy autach z dpf raczej roznica na plus w stosunku do samego filtra, przynajmniej takei moje zdanie. bardzo blendne zdanie temat przerabiany nie tylko na forum passata na kazdym forum i kazdy lepszy diagnosta to potwierdzi jak wyzej i kazdy kto zajmuje sie podnoszeniem mocy ja tego nie wymyslilem tylko czytam co pisza inni z wieksza wiedza w tym temacie a 170ps najczesciej maja wiecej niz mniej, mniej maja na ulepszonych paliwach,lub "przykatowanych" pompkach ps.140 tez blado wypadaja na ulepszaczach Edytowane 5 Stycznia 2010 przez olekot13 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubar Zgłoś #85 Napisano 5 Stycznia 2010 BMP 140 KM - Jazda po szwedzkich autostradach ( 120 - 130 km/h ) i 50% w miescie (5 - 15 km/h ) srednia zuzycia zawsze ponizej 6/100 km, tankuje zawsze na Statoil (karta),kolega z Peugeotem 407 mial spalanie 2l wiecej - zmienil na Statoil i spalanie zmalalo o 1L/100. Moze to diesel? - slyszalem o takich numerach,ze do pelnego zbiornika diesla ( ok. 20.000l ) dolewaja dwie beczki starego oleju ( diesel motor i tak przepali...) a na czysto tygodniowo wplywa1500 - 2000 zl... Pozdrowienia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olekot13 Zgłoś #86 Napisano 5 Stycznia 2010 (edytowane) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=35392 padniete pompki i cytat diagnosty-"Pytam o te wynalazkowe paliwa,bo one podnosza temp spalin,a przez to czujnik egt obcina moc silnika zeby nie popsuc dpf."'tylko zwykly on http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=14122 Edytowane 5 Stycznia 2010 przez olekot13 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pini Zgłoś #87 Napisano 5 Stycznia 2010 Przestańcie juz być tacy ekonomiczni bo to przez Was takich ponizej 6 litrów i 8 w miescie są korki i lewe pasy zajęte. Mój pali tyle ile do baku wleje i ani cm3 więcej 67,2 litrów i to jest mój rekord w tankowaniu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olekot13 Zgłoś #88 Napisano 5 Stycznia 2010 (edytowane) i cos jeszcze na temat paliwa do dpf http://www.tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.php?p=30749 Już pisałem że paliwo..... te drogie nie za bardzo się nadaje do nowych, modyfikowanych silników z DPF-ami. Seryjnymi można jeździć. Jeśli auto posiada DPF-a to znaczy że wydech jest naszpikowany czujnikami termicznymi. Gazy spalinowe powstałe wskutek spalenia sie paliwa np V-power mają wyższą temperaturę. Przy pełnym bucie temperatura wyznaczona limiterem jest szybciej osiągana i ECU tnie dawkę przez co spada moc w górnych partiach obrotów. Zauważyłem że na zwykłym ON silniki osiągają wyższą moc bo gazy salinowe sa chłodniejsze i ECU pozwala wtrysnąć większą dawkę paliwa. Mam gdzieś wykresy tych prób...ale teraz nie mam czasu bawić się z wklejaniem Edytowane 1 Lutego 2010 przez olekot13 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zyzu Zgłoś #89 Napisano 5 Stycznia 2010 Pini-fajnie napisane o tych co zamulaja lewe pasy itp;-) Nie po to sie kupuje autka zeby bic rekordy oszczedzania. Co do spalania tez masz racje ze auto pali tyle ile wejdzie do zbiornika-czasem tylko kontrolka przypomina ze juz zostalo mniej niz 8 litrow,aczkolwiek staram sie tego unikac. Co do jakosci ulepszonych paliw-od nowosci jezdze tylko i wylacznie na V-Power i nic mi sie nie zapycha,nic nie traci mocy(225-230km/h bez problemu),nic mi sie nie wyswietla na cyferblacie-fakt ze 3-4 razy pokazalo mi zeby przewietrzyc DPFa ale tylko dlatego ze praktycznie jezdzilem systemem dom-praca-dom....2km w jedna strone-ale 10min jazdy na 5tym biegu predkoscia 100-110km/h likwiduje ten problem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro0301 Zgłoś #90 Napisano 13 Stycznia 2010 (edytowane) Witam zużycie paliwa jazda 90-110km/h około5,5litra 110-130 około 6,7litra 130-150 około 7,8-8,5litra 150-180 około 8-9litra 180-200 około 10 litrów 220-230 pełen gaz jazda non stop zużycie około 14 litrów tyle pali mój passat jesli dodamy jazdę po mieście zużycie wiadomo trochę wzrośnie mi przeciętnie spala około 9-10 litrów myślę że jeśli komuś spala mniej to poprostu jeździ wolniej nie ciśnie gazu też tak można. Edytowane 13 Stycznia 2010 przez daro0301 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarkret Zgłoś #91 Napisano 29 Stycznia 2010 Passat B6 2006r model 2007 2,0 BMR 170kM DSG HYC przebieg 187tys. Dzisiaj wyjechałem z Częstochowy do Warszawy, zatankowałem do pełna ORLEN VERVA + dodatek Castrol TDA http://www.falco.pl/falco/images/stories/tda.pdf tempomat 110km/h dystans - 210 km paliwa zostało na - 1180km czas przejazdu - 2 h 10 min średnia prędkość - 96 km/h średnie spalanie - 5.1 l/100km:eek: szok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #92 Napisano 29 Stycznia 2010 (edytowane) A ja przez ostatnie mrozy w Lodzi (ponad -20), na krotkich dystansach (max 5-10km) mialem srednie blisko 14l Wiec i tyle moze Passeratti palic Edytowane 27 Lutego 2012 przez r1u0d2y Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarkret Zgłoś #93 Napisano 29 Stycznia 2010 Passat B6 2006r model 2007 2,0 BMR 170kM DSG HYC przebieg 187tys. Sprawdzałem na autostradzie przy 220km/h palił około 17,0 l/100km:confused: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0gi Zgłoś #94 Napisano 29 Stycznia 2010 A mi łojąc mojego 2.0 170TDi z DSG na autostradach niemieckich, przeszło 1500km wracajac do Polski, z boxem na dachu, 60% drogi jechałem okolo 140km/4h 30% 160km/h 10% 180km/h i spalanie srednie 8,6l/100km wiec przywoicie mało. Audi A6 jadace ze mna, w tiptronicu bez boxa 2.0 TDi spalilo wiecej bo im wyszło 8,8l/100km Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WolF Zgłoś #95 Napisano 1 Lutego 2010 Passat 2.0 TDI 170@200 KM 350@405 NM Dzisiejsza trasa (dane z komputera): Spalanie 7.5 l Śr. prędkość 130 km/h Dystans 180km 2 pamieć Spalanie 7.7l Dystans 2000km Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #96 Napisano 11 Marca 2010 Panowie mam pytanie do posiadaczy DSG. Jak w pierwszym poście pisałem mój passat pali trochę za dużo - szukałem różnych przyczyn ale wszystko jest niby w porządku. Szczególnie szybko spalanie rośnie w cyklu miejskim gdzie są postoje na swiatłach itd nie wspominając o korkach. Ostatnio zauważyłem taką zależność - stoję na światłach lub w korku ze skrzynią w pozycji D i spalanie chwilowe wynosi 0,9L jak przełącze na N lub P to spalanie w sekundzie spada do 0,6L. Jak przełącze znów na D to spalanie momentalnie skacze do 0,8 - 0,9L. Przy nierozgrzanym silniku różnice są oczywiście dużo większe. Moim zdaniem coś jest nie tak. Czy u Was też tak jest? Czy to normalne czy raczej u mnie coś szwankuje? Wiecie może co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?:dupablada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mdguma Zgłoś #97 Napisano 11 Marca 2010 Też tak mam tylko u mnie 0,7-0,8 na N,P i 0,9-1,0 na D to wydaje mi sie normalne dodatkowy opór skrzyni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bigos Zgłoś #98 Napisano 11 Marca 2010 Moj pasacik po programie znacznie opuscił swoje łakomstwo na paliwo , trasa 200km/h na tempomacie 7.2 a przy 110 tempomat pali 5.3 , w miescie srednio spala 6.7 a gwintujac max 8 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oracz Zgłoś #99 Napisano 11 Marca 2010 Nawet po programie w mieście max 8l/100 ? a przy 200km/h 7,2 absolutnie niemożliwe... chyba że 17,2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #100 Napisano 11 Marca 2010 trasa 200km/h na tempomacie 7.2 masakra.chyba Cie komputer troche oszukuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach