Skocz do zawartości

olekot13

  • Liczba zawartości

    119
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O olekot13

  • Urodziny 04.06.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    OLO
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WROCŁAW

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM
  • Rok produkcji
    2007
  1. to jest R-line byl osobno prezentowany i krecil sie na podescie nie kazdy mogl do niego zagladac,p.s jezdzilem nim(tdi 1,6) zadnej rewelacji raczej normalnie jak to passat,teraz wlasnie trwa prezentacja na Sardyni dla VIP-ow 24dni potrwa od 20 pazdziernika fajna impreza
  2. narazie w katalogach z wrzesnia 2010 nie jest dostepny
  3. mialem ta "przyjemnosc"(bylem poprostu w pracy) byc na "premierze" B7 na Mondial de l'Automobile 2010 - Paris i powiem wizualne wrazenie szczegolnie R-line jest ok, i z tego folderu co rozdawali wynika ze wersje highline zamieniono na carat czyli trendline,comfortline,carat(moze to kwestia regionalna) a ceny od 23900e do 39410e plus pakiety OD 690e do 2750e ten pakiet najdrozszy nazywa sie TECHNO sklada sie na niego RNS+CAMERA+BI-XENON i LED+LANE ASSIST,guzik odpalania i reczny przeniesli kolo drazka skrzyni biegow, w sedanie fajne jest otwieranie klapy tylnej trzeba machnac noga pod zderzakiem i sie otwiera to fajny bajer , hak na guziczek tez ok,a CC tez sa 3 wersje CC,Carat,Carat Edition, ceny od 29750e do 44630e
  4. witam tez bym kupil ale uzywane B7 za 2-3 lata
  5. turbina przechodzi w tryb awaryjny gasisz auto odpalasz i jest ok przegon go albo wyczysc turbo
  6. olekot13

    Rozstaw śrub

    tutaj poszukaj http://www.passatforum.de/forum/viewtopic.php?f=29&t=9279
  7. olekot13

    Rozstaw śrub

    przy 16calach et42 17-47 18-44
  8. olekot13

    Rozstaw śrub

    jakie masz ET? w tych od B5 standart 37?
  9. olekot13

    B6 TDI na Taxi

    80% taxi w niemczech passat,touran,octavia, ma silnik 1,9tdi 105ps idealny na taryfe niech brat szuka 105 ps http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searchresults.html?pageNumber=1&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25%2C4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=25200&makeModelVariant2.modelId=37&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.makeId=22900&makeModelVariant3.modelId=10&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&maxPrice=9001&ambitCountry=DE&siteId=GERMANY&features=TAXI&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de
  10. jasne ze pasuje od octavi ja mam na module od octavi
  11. jezdzy tylko A4 byle do granicy a po tamtej stronie zawsze "gonie robote" i 130km/h nie jest moja maksymalna predkoscia:zeco p.s moze cos optymistycznego dla posiadaczy 2,0 tdi 16v mialem przyjemnosc byc posiadaczem 2,0 tdi 16v 2005r zrobilem 220tys wymieniajac tylko dwumas sprzedalem przedstawicielowi medycznemu dokrecil 100tys i przy 320tys dopiero 1 awaria powazna pompka padla tak wiec roznie bywa mozna i 320tys nakrecic wiadomo norma jest ogol a nie margines ale...
  12. 1) silnik: 2.0 TDI 170KM BMR 2007 2) rodzaj nadwozia: variant 3) spalanie: miasto 9-12 trasa 8-12 4) awarie: el.blokada kierownicy 5) czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6) czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7) przebieg: 180tyś km (i wszystkie km moje) 8) co bym zmienił: napisze po 350tys km bo b5fl zrobilem 360tys i nic bym w b5 nie zmienial:bleble
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności