viValdi
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O viValdi
- Urodziny 01.09.1952
Informacje osobiste
-
Imię
Waldek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
niedaleko od Warszawy
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 140KM
-
Rok produkcji
2010
-
firmy raczej nie kupują samochodów dla swoich pracowników a leasingują je. przeważnie leasing jest na 3 lata i przebieg 90 lub 120 tys km. Po zakończeniu leasingu samochód pozostaje własnością firmy leasingowej. Niedawno oddawałem B6 manual 170KM z przebiegiem 100 tyś km i proponowali mi wykupienie go za 50 tyś PLN - nie skorzystałem. Firmy leasingowe są ogromymi klientami każdego producenta samochodów i producentom BARDZO zależy, żeby kupowali te samochody. Firma leasingowa negocjuje z producentami upusty na poszczególne modele. W danym momencie konkretna firma miała w moim wypadku 18% upustu na Passata. Warto wiedzieć że firme leasingową nie interesują samochody. To są instytucje finansowe które swoje zarobią bez względu na to jaka jest cena samochodu - oni nie liczą na większy czy mniejszy upust, nie kalkulują upustu jako źródła przychodu (a właściwie pozycji poprawiającej marginality). Nie mieszajmy również leasingu z kredytem, który często też jest nazywany leasingiem.
-
Cena listowa minus aktualny rabat klienta (w moim przypadku 9kPLN) minus ca. 18% na firme leasingową, no i zaokrąglenia do pełnego tysiąca - w dół oczywiście
-
Testowałem 2 modele BlackBerry z zestawem Premium: 8900 - nie udało się uruchomić (ale jego właściciel sam ustawiał w nim BT - mógł namieszać) 8520 - udało się połączyć - BT telefonu ustawiał konsultant z Plus'a połączyłem też z TomTom 950 - działa ok, książka przekopiowana
-
Dziś sprawdziłem na 2: 8l/100 wynik średni z ponad 3000km, ponad 93godz jazdy. Wyłącznie miasto, 70 do 100 km dziennie. przebieg 100,000 w 3 lata zwykłe paliwo Na trasie potrafię spalić dowolnie dużo/mało. Minimum to 5.6l ale żygać się chce przy takiej jeżdzie raz spróbowałem i dziękuję. Przy ponad 180km/h to jednak ponad 15l leci.
-
U minie dwa razy stanął: 1. wymiana pompowtryskiwacza w pierwszym cylindrze 2. wymiana pompowtryskiwacza w drugim cylindrze mam nadzieję że zanim trzeci cylinder strzeli to już wymienię na nówkę.
-
1 FSO Polonez (na przedpłaty :-) 2 Toyota Carina II 3 VW Golf II (rozbity przez syna; kasacja) 4 Opel Astra (mam do dziś, 250tyś na liczniku) 5 Opel Astra 6 Lexus IS 200 (rozbity przez żonę; kasacja) 7 Opel Omega 8 VW Passat B5 Variant 9 Citroen C3 (mam do dziś) 10 VW Passat B6 11 VW Passat B6 (zamówiony, przyjdzie w styczniu'10)