Skocz do zawartości

Pini

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pini

  • Urodziny 02.08.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM
  • Rok produkcji
    2008
  1. Podobaja mi sie te bzdury. ksenon jak kazda lampa podlega regulacji manualnej. Podkrecasz imbus na lampie i juz. Drobne regulacje gora dol mozna robic ile sie podoba bez obaw. A komputer jest potrzebny wtedy gdy wezmiemy nowe czesci od czapy i trzeba skalibrowac wysokosc swiatel z czujnikiem obciazenia tylnej osi i taka filozofia. Skoro aktualnie uklad dziala prawidlowo to nie ma co jezdzic po serwisach tylko wystarczy przekrecic srubke
  2. A dlaczego masz menu w języku którego nie znasz ? Zmień na hiszpański będzie zabawniej
  3. Dzięki moc przydała się instrukcja demontażu grila.Mój umarł czujnik i muszę to zgłosić na gwarancji.
  4. Bzdury to sam piszesz. Jak zrobisz ponad 10 nowych aut i będziesz ich używał po 150 tys to mozemy pogadać. Silniki 140 VW to szaj który jest tak awaryjny ze za przeproszeniem Fiata się nie zdarza może Ładzie. Dlatego każde podniesienie mocy 2,0 140 jest obarczone dużym ryzykiem
  5. Co ty za bzdury piszesz ? ---------- Post added at 23:38 ---------- Previous post was at 23:36 ---------- Dual znaczy podwójny co oznacza że zmiania tryb dwustrefowy na jednostrefowy
  6. Przestańcie juz być tacy ekonomiczni bo to przez Was takich ponizej 6 litrów i 8 w miescie są korki i lewe pasy zajęte. Mój pali tyle ile do baku wleje i ani cm3 więcej 67,2 litrów i to jest mój rekord w tankowaniu.
  7. A w serwisie wymienianiają całe pióra czy tylko gumki klient:eek:om ?
  8. Chciałem tylko Wam powiedzieć jak się kończy wzrost mocy powyzej 40 KM przez zmianę tylko mapy. Mieliśmy 1,9 150 KM fabryczne VW z 2005 które nie dojechało 120tys km, sami zmienieliśmy mapę w Polsce w róznych firmach z 140 na 170 i ponad 190KM i 105 na 140KM i te jednostki padły. oczywiście to były auta trasowe. mamy jeszcze zmienione mapy w 6 autach i tamte z drobnymi defektami sprzęgła jeźdzą ale po mieście. Dlatego jak ktoś chce robić tuning to musi zmianić turbinę i chłodznie oleju. A jak go na to nie stać to niech sobie powerboxa kupi i da spokój wiejskiemu tuningowi ---------- Post added at 23:01 ---------- Previous post was at 22:57 ---------- V tech świetna firma w mapach i w jakości. Niestety, ale cena za rezystor (powerbox) jest lekko przesadzona. Dlatego się nie opłaca zakup.
  9. Otwierają się. Gdy jest większe opóźnienie auta. uderzenie w miały lub większy obiekt. Nie dawno się tego dowiedziałem co tego doswiadczył, żeby nie było że mądrala jestem
  10. Mam bogatą historię wiec troszkę opisze 20 KM + nie stanowi problemu dla jednostki ale kosztuje 1000pln ten sam efekt można uzyskać poweboxami a koszt 200 do 600pln Sam używam mal-electronics de za 50 € masz 5oNm więcej i 25 KM 150 Km 1,9 umarł poprzez zatarcie tłoka 170 KM 1,9 zmniana mapy zmarł bo wciągnął turbinę 200 KM 2,0 zmarł wciągając turbinę Więc na podsumowanie. Nie zmianiałbym mapy w VW powyzej 30KM bo silniki mają za słabe turbiny i mniejsze chłodzenie oleju silnika. Jezli chcemy zwiększac moc trzeba zmianić łącznie z mapą turbinę na większą i zwiększyć wydajność chłodznia oleju silnikowego. Jeżeli ktoś potrzebuje takiej mocy w długich trasach to prawdopodobieństwo uszkodzenia się zwiększa znacząco. Jeżeli tylko od świateł do świateł w mieście nie będzie problemu ---------- Post added at 23:47 ---------- Previous post was at 23:42 ---------- I trochę marketingu Powerbox mam z 105 > 125 KM ale 295Nm niestety przy mniejszym zakresie obrpotowym o -50 a 140 2,0 ma NM 300. Dlatego do 100km/h idą tak samo ale pojemność i zakres momentu niestety pozostawia mnie powyżje tej prędkości troszkę w tyle. Na stronie mal możecie zobaczyć wykresy mocy i momentów porównujących osiągi
  11. Pini

    żarówki do b6

    Problem polega na tym że światło padające z soczewki na szkło (plastik) reflektora powoduje jego matowienie od strony wewnętrznej. Jeżeli szkło jest mleczne to niestety ale snop padajacego swiatła nie ma już takiego natężenienia. Wszystkie passiki w firmie mają tą przypadłość w H7. Dając mocniejsze żarówki wypają plastik jeszcze szybciej. Najlepej jest widać te smugi z czystym szkłem reflektora po zmroku.
  12. NIgdy nie kupuj uzywanego przepływomierza. Już lepszym rozwiązaniem jest zamiennik. Najlepiej oczywiście jest kupić oryginał tj BOSCH i poza ASO jest znacznie tańszy niż 1000pln. I kilka uwag do kolegów powyżej najgorszy zamiennik w stosunku do boscha płytkowego jest lepszy. Był to najgorszy szajs wypuszczony przez tą firmę. Technologie zaminników się zianiają i wczesniej drut oporowy został zastąpiony bedziej precyzyyjnymi rozwiazaniami. Polecam zamienniki bo dalej za oryginał będziecie plłacili po 1000 zł Już historia pokazała filozofię boscha gdzie do dnowego auta kosztowała przepływka 670 potem 420 kolejno 350 a dziś w cenie zaminnika po 250 pln (wynik tego to tylko i aż konkurencja)
  13. Chciałem zwrócić uwagę ze na wymianę przycisku ręcznego jest kapania VW więc nie korzystasię z gwarancji. ja już go mam wymieninego a teraz jadę na wymianię silniczka w lewym tylnym kole bo też zastrajkował.
  14. Pini

    żarówki do b6

    A teraz krótka reflekcja. Jestem nowy i nie mogę założyć tematu więc się podłącze pod dokładnie odpowiadający problemowi zarówek. Kto z was ma nieuszkodzone reflektory? Polecam umyć reflektory zaświecić o zmroku i zobaczcie czy macie rozwastwienie się szybki plastikowej reflektora (jasne smugi w snopie swiatła) od strony wewnętrznej. Mam b6 i wykończył mi feflektory w 1,5 roku przy standardowych zarówkach. A co będzie dalej ... Octavia nie miała soczewek więc problem był "rozproszony" rozwarstwiła mi szkło w 3 lata.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności