Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Zapewne łozysko jest wprasowywane ;-) w 2.8 jeszcze nie wymieniałem ale w 2.5 1.9 tak

 

Visco firmy BERU już jedzie do mnie. 230zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się u Was objawiała uszkodzona wiskoza?

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy do wyjęcia skrzyni trzeba ciąć wydechy? Tak mi powiedział mechanik. Jaki jest orietacyjny koszt wyjęcia skrzyni z napedem 4 motion?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie trzeba ciąć. Wydechy się zdejmuje, a raczej tylko te rury z katalizatorami. Orientacyjny koszt wyjęcia skrzyni z takim napędem to 500-600zł bo dużo robotki jest przy tym jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawę ze skrzynią pozostawię nowemu właścicielowi. Dziękuję za pomoc.

Edytowane przez fr86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy do wyjęcia skrzyni trzeba ciąć wydechy? Tak mi powiedział mechanik. Jaki jest orietacyjny koszt wyjęcia skrzyni z napedem 4 motion?

odkręcasz normalnie katalizatory (trzy nakrętki),tylko dojscie do nich troche niewygodne.ale gorzej jest je skręcic z powrotem,tzn.górną nakrętkę przykręcic.Ale napewno nie wycinac.

Oby i wału nie chciał odciąc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak się u Was objawiała uszkodzona wiskoza?

 

Pozdrawiam :)

 

u mnie chodzi o łożysko bo już się kończy, słychać jak się załączy nie porządany dźwięk i sam wiatrak ciężko chodzi gdy się go ręką ruszy a że wymiana samego łożyska jest mało realna to trzeba całe visco wymienić ;)

 

pany wiem ze mam skode ale ten sam silnik i skrzynia:P szukam short shifter'a! czy to samo bedzie do passata co i do mnie? amx ma 5speed. bo mnie drażni ten skok wajchy... jakoś za duży!

Edytowane przez paul

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie chodzi o łożysko bo już się kończy, słychać jak się załączy nie porządany dźwięk i sam wiatrak ciężko chodzi gdy się go ręką ruszy a że wymiana samego łożyska jest mało realna to trzeba całe visco wymienić ;)

 

pany wiem ze mam skode ale ten sam silnik i skrzynia:P szukam short shifter'a! czy to samo bedzie do passata co i do mnie? amx ma 5speed. bo mnie drażni ten skok wajchy... jakoś za duży!

 

kolego,jak masz namiar na takie coś to zarzuc linka,bo ja nigdy nie znalazłem tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego,jak masz namiar na takie coś to zarzuc linka,bo ja nigdy nie znalazłem tego.

 

ogólnie: http://www.ebay.pl/sch/i.html?_nkw=short+shifter+passat&_sacat=0&_odkw=short+shifter+vw&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje kolego.Czyli z 5--cio biegowego Passata tdi też pasuje?Bo na to wygląda.

 

Koledzy miał z Was ktoś stycznośc z oponą Toyo Proxes T1R?Przyszedł czas na wymianę opon bo tył już mam dosłownie gładki.

Edytowane przez luk88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie chodzi o łożysko bo już się kończy, słychać jak się załączy nie porządany dźwięk i sam wiatrak ciężko chodzi gdy się go ręką ruszy a że wymiana samego łożyska jest mało realna to trzeba całe visco wymienić ;)

 

pany wiem ze mam skode ale ten sam silnik i skrzynia:P szukam short shifter'a! czy to samo bedzie do passata co i do mnie? amx ma 5speed. bo mnie drażni ten skok wajchy... jakoś za duży!

Visco to Visco ale łożysko mieści się w tym wsporniku do którego przykręcona jest Viskoza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziękuje kolego.Czyli z 5--cio biegowego Passata tdi też pasuje?Bo na to wygląda.

 

Koledzy miał z Was ktoś stycznośc z oponą Toyo Proxes T1R?Przyszedł czas na wymianę opon bo tył już mam dosłownie gładki.

 

Miałem takie oponki ostatnie 4 sezony. Nie były złe , ale ich następcy uważam że lepsze : T1 Sport

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem takie oponki ostatnie 4 sezony. Nie były złe , ale ich następcy uważam że lepsze : T1 Sport

 

Pozdr

 

A jak sprawowały się na mokrym?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie było ok , ale bez jakiegoś szczególnego szału. Tak jak pisałem następny model jest lepszy i na suchym i na mokrym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dojrzewam powoli panowie do V6-ki ;),cos mam na oku i zanim zrobie wycieczke w gorskie rejony Europy celem kupna, takie male pytanie do obcykanych w temacie.Czego moge sie spodziwac po tym silniku z przelotem ok 150 tys km w tiptronicu??.Ttoche poczytuje ten watek i mam juz jakis obraz ale chcialbym go wyostrzyc. Auta ktore mam na oku sa serwisowane nadal regularnie i wypieszczone wiec i ceny sa dosc spore jak na rocznik. Wszelkie sugestie mile widziane,czyli gdzie i w co ucho i oko wsadzic aby sie nie wtopic

Edytowane przez zuczek727

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dojrzewam powoli panowie do V6-ki ;),cos mam na oku i zanim zrobie wycieczke w gorskie rejony Europy celem kupna, takie male pytanie do obcykanych w temacie.Czego moge sie spodziwac po tym silniku z przelotem ok 150 tys km w tiptronicu??.Ttoche poczytuje ten watek i mam juz jakis obraz ale chcialbym go wyostrzyc. Auta ktore mam na oku sa serwisowane nadal regularnie i wypieszczone wiec i ceny sa dosc spore jak na rocznik. Wszelkie sugestie mile widziane,czyli gdzie i w co ucho i oko wsadzic aby sie nie wtopic

 

Żeby równo chodziło, nie ciekło, nie stukało przy zmianie biegów i nie śmierdziało olejem, a i żeby równo przyspieszało poza tym blachy i zawias czy ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
200 tys w aucie które ma 15 lat ?? No chyba że masz go on nowości i masz na to papier , ale wątpię .

Ten olej to wielki syf --- zrób płukankę i zalej Motulem 8100 xcess 5w40 .

Skoro się leje po kolektorach to z zaślepek wałków.

Walcz :)

 

Pozdr

 

Witam,

wtrące się do tematu zaślepek wałków, trudno jest je wymienić bo u mnie też nie miłosiernie leje z nich olej na kolektor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

wtrące się do tematu zaślepek wałków, trudno jest je wymienić bo u mnie też nie miłosiernie leje z nich olej na kolektor.

 

Witam :)

 

Sprawa jest bardzo prosta. Po stronie kierowcy odkręcasz zbiornik płynu chłodzącego (3 śrubki), odpinasz kostkę od złącza jest pod tym zbiorniczkiem i sam zbiornik przekładasz kawałek dalej, nic się nie wyleje można spokojnie odwrócić go na bok :) Dalej już dostęp jest prosty. Potrzebujesz młotek oraz twardy śrubokręt płaski (ja za drugim razem użyłem płaskiego przecinaka poszło od strzała). Opierasz śrubokręt na krawędzi zaślepki i uderzasz energicznie z góry kilka razy, u mnie ta zaślepka się bardzo pogięła i wylazła w niej dziura i potem wydarłem ją na żywioł. Nową smarujesz sylikonem wysokotemperaturowym na krawędziach (dosyć grubo) z włożeniem jej na miejsce nie ma problemu, wchodzi gładko.

Co do drugiej strony. Musisz odkręcić ten przewód plastikowy (rurę) przez która jest zasysane powietrze jest na dwóch metalowych opaskach, a później to już normalnie łatwo idzie tak samo jak przy stronie kierowcy :) Myślę że pomogłem

 

Ps: Przed zamontowaniem nowych pamiętaj żeby przemyć tam w środku benzyną ekstrakcyjną :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam :)

 

Sprawa jest bardzo prosta. Po stronie kierowcy odkręcasz zbiornik płynu chłodzącego (3 śrubki), odpinasz kostkę od złącza jest pod tym zbiorniczkiem i sam zbiornik przekładasz kawałek dalej, nic się nie wyleje można spokojnie odwrócić go na bok :) Dalej już dostęp jest prosty. Potrzebujesz młotek oraz twardy śrubokręt płaski (ja za drugim razem użyłem płaskiego przecinaka poszło od strzała). Opierasz śrubokręt na krawędzi zaślepki i uderzasz energicznie z góry kilka razy, u mnie ta zaślepka się bardzo pogięła i wylazła w niej dziura i potem wydarłem ją na żywioł. Nową smarujesz sylikonem wysokotemperaturowym na krawędziach (dosyć grubo) z włożeniem jej na miejsce nie ma problemu, wchodzi gładko.

Co do drugiej strony. Musisz odkręcić ten przewód plastikowy (rurę) przez która jest zasysane powietrze jest na dwóch metalowych opaskach, a później to już normalnie łatwo idzie tak samo jak przy stronie kierowcy :) Myślę że pomogłem

 

Ps: Przed zamontowaniem nowych pamiętaj żeby przemyć tam w środku benzyną ekstrakcyjną :)

 

Pozdrawiam

 

Dzięki,

pomogłeś bardzo,

 

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam pewien problem z gazem mianowicie jak docisnę gaz do deski to samochód ciągnie ale kiepsko a jak go troszkę odpuszczę to budzi się w nim bestia sekwencja prins a wtryski (kneht) może ktoś mi tu podpowie co może być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności