Skocz do zawartości

paul

  • Liczba zawartości

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O paul

  • Urodziny 24.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    chełmce\kielce\oberhausen.de

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002
  1. warsztacik damianka odwiedzany już kilka razy bo znajomy tam pracuje to na słowo czasem zawitam. lipy nie ma, chłopaki rękawy zakasują i ciężko pracują :victory może jeszcze w tym tygodniu zawitam się z grzesiem pożegnać bo wybywam za miedzę znowu
  2. a takie radyjko? http://techlogic.pl/radia-president--p-24258.html mam antene ML145 tylko radio musze kupic bo poprzednie zmienilo wlasciciela
  3. ogólnie: http://www.ebay.pl/sch/i.html?_nkw=short+shifter+passat&_sacat=0&_odkw=short+shifter+vw&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
  4. u mnie chodzi o łożysko bo już się kończy, słychać jak się załączy nie porządany dźwięk i sam wiatrak ciężko chodzi gdy się go ręką ruszy a że wymiana samego łożyska jest mało realna to trzeba całe visco wymienić pany wiem ze mam skode ale ten sam silnik i skrzynia:P szukam short shifter'a! czy to samo bedzie do passata co i do mnie? amx ma 5speed. bo mnie drażni ten skok wajchy... jakoś za duży!
  5. Visco firmy BERU już jedzie do mnie. 230zł
  6. gadałem też z kumplem, mówi że samą wiskozę bez śmigła się wymieni. cenę mi podał z InterCars ok 300zł tylko ciekaw jestem jak z wymianą? czy dużo rozbierania żeby się szybko uwinąć...
  7. spoko. muszę się zorientować wiela talarów tera taka zabawka i ile by kumplowi zeszło! dzięki dgasek
  8. no cena ładna... długo trzeba się bawić z wymianą??
  9. pany ciężko mi chodzi wentylator przy chłodnicy i buczy jak się załączy więc zapewne łożysko się kończy. da się je samo wymienić? można jakiś link gdzie kupić i jak to wygląda? orientuje się ktoś z ceną w ASO??
  10. witam. jest tu jakiś szpec od katalizatorów bo nie chce byc wyrolowany z cena za katy bo bede wycinal swoje i na handel tylko ze w skupach to chca fotki zeby wiedziec czy w srodku jest ceramiczny czy metalowy... powie mi ktos tak na prawde jak jest z katami przy moim silniku? i ile taki jeden kat moze byc warty? orientuje sie ktos?
  11. no za wiele nie ale zawsze cos... kolega jezdzi jetta mkIV 2.5 R5, zalozyl stozek, cos z wydechem zrobil i softa wlasnie u GTO i mowi ze nie zaluje... zrobie i podziele sie opinia
  12. Damian muszę wywalić katy bo mi błąd wyskakuje katów że są poniżej progu wydajności no i trzeba zrobić przy okazji porządek z sondami lambda dlatego też jadę z tym do GTO a przy okazji odświeży mi softa...
  13. nie wiem czy oszczedne czy nie... ale wracajac z niemiec przez niemcy gonilem 180-200 i 600km przelecialem na baku... ja nie wiem jak skoda to robi... a tak straszyli mnie spalaniem tego samochodu!!! no fakt, ośka tylko i niestety... ale daje rade... sprzęgło wymieniłem, uszczelki pod deklami zaworów, olej, filtry i niebawem zabawa dalej jak wrócę do PL... panowie a powie mi ktoś coś na temat katalizatorów w V6 amx? bo będę je wycinał za miesiąc i na handel tylko w skupie nie wiedzą jakie mają środki... czy metalowe czy ceramiczne... od tego cena zależy... i wiecie gdzie korzystnie je pogonić??
  14. ja mam benzin tylko a wiarygodny wynik jest taki że z Kielc z domu do granicy na Olszynę mam 550km i spaliła mi skoda 43l gdzie do dwupasmówki mam 150km i reszta autostrada na której V6tka pokazała na co ją stać... nie było oszczędzania... po za tym jak bym chciał oszczędniej jeździć to nie kupił bym samochodu z takim silnikiem tylko kolejnego diesla...
  15. setka max po za miastem to 8.5l mi pokazuje... ale skodzina ciut chyba ciezsza bo mam 1576kg... ale tak jak mowie 100 max...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności