morfeusz92 Zgłoś #2361 Napisano 14 Sierpnia 2012 Odebrałem dzisiaj auto, i powiem wam, ze juz dawno nie slyszalem mojego paska jak tak fajnie chodzi. normalnie miod dla uszu. Nie ma juz tego cholernego chrobotania przy odpaleniu. I silnik zupelnie inaczej chodzi. bardzo cicho, tylko szum slychac, a nie tak jak przedtem cos w stylu zajechanej klawiatury. Wina chrobotania przy odpaleniu byl zajechany napinacz łancucha rozrzadu. A dokladniej jedna ploza pekla i sie rozkruszyla czesciowo. I tak zapewne jest i u was. Jak by ktos chcial kupic taki napinacz, mam jeszcze jeden wolny, wymontowany z tego samego dawcy z ktorego brałem dla siebie. Przebieg nie cale 100 tys mil. Cena do uzgodnienia. Tel. 691-782-562 Radze wam wymienic, to ze zalejecie innym olejem albo go wiecej wlejecie nie usunie problemu, a tylko go przytłumi. A łancuch na tym cierpi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2362 Napisano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) Jaki masz przebieg w swoim aucie ? 100mil to ponad 160 tys , to też nie mało . Czy coś jeszcze prócz napinacza miałeś robione ? Chrobotanie swoją drogą , a dziwny dźwięk o którym mówisz inną - faktycznie ten silnik powinien szumieć , tak jak mówisz. ---------- Dodano o 19:34 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:33 ---------- A coś się da zrobić z softem w naszych silnikach ? Tu chyba nie ma dużo możliwości . Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez dgasek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_pączek_ Zgłoś #2363 Napisano 14 Sierpnia 2012 koledzy mam pytanko odnośnie tylnego zawieszenia,silnik inny ale zawias powinniśmy miec identyczny otóż czy jest możliwość wymiany tulei czy trzeba wymieniać całe wahacze??bo coś mi tam zaczyna pukać delikatnie i zaczynam zbierać informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #2364 Napisano 14 Sierpnia 2012 A coś się da zrobić z softem w naszych silnikach ? Tu chyba nie ma dużo możliwości . no za wiele nie ale zawsze cos... kolega jezdzi jetta mkIV 2.5 R5, zalozyl stozek, cos z wydechem zrobil i softa wlasnie u GTO i mowi ze nie zaluje... zrobie i podziele sie opinia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morfeusz92 Zgłoś #2365 Napisano 15 Sierpnia 2012 Jaki masz przebieg w swoim aucie ? 100mil to ponad 160 tys , to też nie mało . Czy coś jeszcze prócz napinacza miałeś robione ? Chrobotanie swoją drogą , a dziwny dźwięk o którym mówisz inną - faktycznie ten silnik powinien szumieć , tak jak mówisz. ---------- Dodano o 19:34 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:33 ---------- A coś się da zrobić z softem w naszych silnikach ? Tu chyba nie ma dużo możliwości . Witam, ja mam 276 tys. przejechane w moim, ale te napinacze wykreciłem z dawcy (anglika) co mial nie całe 100 tys. mil, czyli tak jak mowisz ok. 160 tys. na nasze. Wymieniłem tylko ten napinacz, ten ktory jest od strony pasazera, jest schowany od strony grodzi, troche ciezki dostep jest do niego. Po wymianie silnik zupełnie inaczej chodzi, nie ma chrobotania o ktorym tak wszyscy pisza podczas odpalenia auta, i silnik juz tylko szumi, przed wymiana bylo slychac tak jakby klawiature, ale jak sie okazalo to nie klawiatura, a łancuch cykał troche po napinaczu po jego aluminiowej czesci gdzie pekla ploza, jutro wrzuce fotki i bedziecie widziec co jest tego przyczyna. Drugi napinacz mam na szczescie w stanie idealnym, rozebrałem odrazu druga strone i sprawdziłem. I jak by ktos rozbierał to niech da znac, mniej wiecej powiem na co trzeba uwazac. ---------- Dodano o 21:05 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:03 ---------- no za wiele nie ale zawsze cos... kolega jezdzi jetta mkIV 2.5 R5, zalozyl stozek, cos z wydechem zrobil i softa wlasnie u GTO i mowi ze nie zaluje... zrobie i podziele sie opinia Witam, tez kiedys troche czytałem czy by nie mozna zwiekszyc w naszym silniku, tylko wszyscy odradzaja i sie za to nie brałem, jak cos zdziałasz to opisz dokladnie wszystko, i jak bys miał z GTO wykaz z chamowni co i jak przed i po do pokazania było by fajnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2366 Napisano 15 Sierpnia 2012 Ano ja dziś sprawdziłem i chwilowe chrobotanie dochodzi z przodu po prawej stronie i raczej to napinacz któryś (być może od paska wielorowkowego) niż napinacz od rozrządu. A jako ciekawostkę napiszę że napinacze w ASO kosztują już po 1700 (myślę że za 1500 z jakąś zniżką da się wyrwać ), także cena trochę spadła , a na allegro koleś ma nowy oryginał za 1049. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plota Zgłoś #2367 Napisano 16 Sierpnia 2012 Witam serdecznie po przerwie Wymieniłem u siebie eżektor i wstawiłem przepustnice z dawcy, problem spadających obrotów przy dojeżdżaniu do świateł już nie występuje. Adaptacja na Vagu przebiega bezproblemowo. Uszkodzony okazał się potencjometr przepustnicy i to on odpowiadał za spadające obroty. Pojawił się kolejny problem, ubywa mi ok 0,5l oleju na 1000km. Zlokalizowałem kilka ubytków oleju. Pierwsze na odstrzał poszły uszczelki klawiatury, oczywiście zapomniałem wymienić te dwie metalowe razem z tymi gumowymi półksiężycami w okolicy napinaczy, mój błąd będę rozbierał jeszcze raz, bo widzę że tam tez lekko się coś sączy. Wymieniłem również tą okrągłą zaślepkę wałka rozrządu po stronie pasażera bo lało stamtąd niemiłosiernie, została druga strona. I teraz takie pytanie do was czy podejrzewać uszczelniacze zaworów czy olać sprawę lać olej i jeździć. Jak to jest u was z tym olejem ?? Nie zauważyłem aby dymił mi na niebiesko ani nic podobnego ale przecież gdzieś ten olej musi uciekać Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2368 Napisano 16 Sierpnia 2012 0.5/1000 to już nie mało. Jaki przebieg masz i jaki olej lejesz ? Ten silnik spala w zależności od stylu jazdy -- jak mu dajesz na bogato to i oleju potrafi łyknąć . U mnie w tej chwili w granicach ćwiartki na tysiąc i mniej więcej tyle jest odkąd mam to auto . Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nitemarek Zgłoś #2369 Napisano 16 Sierpnia 2012 Witam mam pytanie czy ezektor (rurka odpowietrzająca ) w silniku AMX ma postać tzw grzybka ?? a nie tak jak w większości rurke Y?? Kształt ezektora w AMX jest raczej taki sam jak w innych, wymieniałem u siebie i można powiedzieć, że przypomina literę y. Jak będziesz wymieniał... http://www.audiworld.com/tech/eng67.shtml Wygląda identycznie jak na zdjęciach. PZDR! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plota Zgłoś #2370 Napisano 16 Sierpnia 2012 0.5/1000 to już nie mało. Jaki przebieg masz i jaki olej lejesz ? Ten silnik spala w zależności od stylu jazdy -- jak mu dajesz na bogato to i oleju potrafi łyknąć . U mnie w tej chwili w granicach ćwiartki na tysiąc i mniej więcej tyle jest odkąd mam to auto . Pozdr Witam ponownie Olej Castrol Magnatec 10w40 półsyntetyk a przebieg 200 tys. Myślałem nad tym żeby następnym razem zalać go czymś innym ale sam już nie wiem. Unicestwię wszystkie wycieki i wtedy zobaczę ile łyka Powiem jeszcze tyle że czuć zapach palonego oleju przez nawiewy więc musi kapać na kolektor wydechowy i tam się spalać. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2371 Napisano 16 Sierpnia 2012 200 tys w aucie które ma 15 lat ?? No chyba że masz go on nowości i masz na to papier , ale wątpię . Ten olej to wielki syf --- zrób płukankę i zalej Motulem 8100 xcess 5w40 . Skoro się leje po kolektorach to z zaślepek wałków. Walcz Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #2372 Napisano 16 Sierpnia 2012 200 tys w aucie które ma 15 lat ?? No chyba że masz go on nowości i masz na to papier , ale wątpię .Ten olej to wielki syf --- zrób płukankę i zalej Motulem 8100 xcess 5w40 . Skoro się leje po kolektorach to z zaślepek wałków. Walcz Pozdr Tak z ciekawości płukanie jakimś preparatem (jakim) czy w inny sposób Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2373 Napisano 17 Sierpnia 2012 Płukanka Motula albo Millersa przed wymianą oleju . Nic więcej. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #2374 Napisano 17 Sierpnia 2012 Zastanawiam się czy coś by to dało mojemu klekotowi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prezes007 Zgłoś #2375 Napisano 17 Sierpnia 2012 Kształt ezektora w AMX jest raczej taki sam jak w innych, wymieniałem u siebie i można powiedzieć, że przypomina literę y. Jak będziesz wymieniał... http://www.audiworld.com/tech/eng67.shtml Wygląda identycznie jak na zdjęciach. PZDR! U mnie po rozebraniu ezektor jest całkiem inny w kształcie "grzybka". po numerze doszedłem że służy do odpowietrzania skrzyni korbowej. Takze po rozebraniu wszystkiego okazało się że ezektora takowego w kształcie Y nie mam. Mozliwe że pod koniec produkcji (moje autko 2004 rok) coś zmienili. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamannpl Zgłoś #2376 Napisano 17 Sierpnia 2012 słuchajcie w moim AMX z 2001 manual poleciała prawa satelita w tylnim dyfrze(jak podniosłem auto na podnosniku to jedno koło sie nie kręciło), objaw mam taki że szarpie przy zmianie biegów, posiadam skrzynie EFC czyli jest tam przełozenie 35:9 dyfer ma symbol CUC, pytanie moje jest takie... czy każdy dyfer z oznaczeniem CUC będzie miał przełożenie 35:9? jest kilka na allegro ale żaden sprzedawca nie podaje przełożenia. Nowy w ASO to koszt ok 12tyś zł, a uzywki są już od 150zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2377 Napisano 18 Sierpnia 2012 Cześć Zgodnie z katalogiem każde CUC będzie miał 35:9. Co ciekawe masz auto poliftowe , a dyfer CUC znalazłem w 3B , ale to może tylko zmiana oznaczeń w katalogu. Tak czy inaczej są jeszcze CUB,DUN,CUD i każdy jest inny i inne przełożenia. W razie czego komplet satelitów - 703 pln - wiem że nie mało , ale może warto rozważyć -- nie wiadomo w jakim stanie kupisz używkę. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #2378 Napisano 18 Sierpnia 2012 U mnie siedzi afn 99r nie wiem jaką mam skrzynie (5 biegów) manual Możesz mi powiedzieć jakich oznaczeń dyfra szukać lub z jakich modeli czy wersji silnikowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2379 Napisano 18 Sierpnia 2012 eNcoM , przeczytaj jeszcze raz tytuł wątku. Nie jest to temat odnośnie diesla. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hamannpl Zgłoś #2380 Napisano 18 Sierpnia 2012 dokładnie jest CUC i numer(data chyba) 250701, zaryzykuje używkę....zobaczymy, sam będę wymieniał więć mały koszt...a jeszcze mam takie małe pytanko może ktoś się z tym juz spotkał, mianowicie coś mi delikatnie stuka na dziurach z tyłu z prawej strony w okolicach bagażnika, zawieszenie mam na 100%ok mam Varianta zdemontowałem już wewnętrzną osłone czyli boczek wymontowałem rolete i dalej to samo...jakieś pomysły?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach