Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

dokładnie jest CUC i numer(data chyba) 250701, zaryzykuje używkę....zobaczymy, sam będę wymieniał więć mały koszt...a jeszcze mam takie małe pytanko może ktoś się z tym juz spotkał, mianowicie coś mi delikatnie stuka na dziurach z tyłu z prawej strony w okolicach bagażnika, zawieszenie mam na 100%ok mam Varianta zdemontowałem już wewnętrzną osłone czyli boczek wymontowałem rolete i dalej to samo...jakieś pomysły??

 

U mnie tez coś stuka czasami w okolicach bagażnika.Podejrzewam tą pokrywę na kole zapasowym.

Z prawej strony w bagażniku jest też lewarek i klucz może tam.

Ewentualnie 250 watt RMS do niego i po problemie:D

Edytowane przez luk88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ewentualnie 250 watt RMS do niego i po problemie:D

 

I zacznie stukać (a raczej trzeszczeć) wszystko inne ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
eNcoM , przeczytaj jeszcze raz tytuł wątku. Nie jest to temat odnośnie diesla.

 

Pozdr

 

Widzę że jesteś "rasista"

Wielkie "pomógł":708:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pany ciężko mi chodzi wentylator przy chłodnicy i buczy jak się załączy więc zapewne łożysko się kończy. da się je samo wymienić? można jakiś link gdzie kupić i jak to wygląda? orientuje się ktoś z ceną w ASO??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mojemu mechanikowi się tego łożyska nie udało wymienić , może da się jakoś wycisnąć, ale mnie się nie udało. Na szybko musiałem kupić w ASO ---- 700 z groszem :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no cena ładna... długo trzeba się bawić z wymianą??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego to nie wiem , robili mi to przy okazji wymiany rozrządu , także mieli cały przód zdjęty i była na pewno łatwiej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko. muszę się zorientować wiela talarów tera taka zabawka i ile by kumplowi zeszło!

dzięki dgasek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do stukania, warto przyjżeć się zawieszeniu tłumików

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mojemu mechanikowi się tego łożyska nie udało wymienić , może da się jakoś wycisnąć, ale mnie się nie udało. Na szybko musiałem kupić w ASO ---- 700 z groszem :(

 

gadałem też z kumplem, mówi że samą wiskozę bez śmigła się wymieni. cenę mi podał z InterCars ok 300zł

tylko ciekaw jestem jak z wymianą? czy dużo rozbierania żeby się szybko uwinąć...

Edytowane przez paul

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to się nie zrozumieliśmy ;) Wiskoza sama oczywiście występuje i nie ma z tym problemów. Ja pisałem o łożysku na którym siedzi wiskoza z wichrakiem.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne łozysko jest wprasowywane ;-) w 2.8 jeszcze nie wymieniałem ale w 2.5 1.9 tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Passata B5 FL 2.8 V6 4motion z 2001r. w manualu i mam problem. Na biegu jałowym słychać terkotanie, po wciśnięciu sprzęgła jest ok. Obstawiam łożysko oporowe w sprzęgle. Warto od razu wymienić kompletne sprzęgło + koło dwumasowe? I teraz tak, czy od sprzęgła może być wycie (coś jakby most/skrzynia)? Objawia się to na 1 biegu i nie zawsze. Trzeba delikatnie puścić sprzęgło i delikatnie dodać gazu jak auto się toczy na jedynce. Jak zacznie wyć to wyje aż do zmiany biegu. Jak się pojedzie dosyć żwawo, to wycie nie występuje. Czy to może być wina łożyska oporowego? Czy obstawiać coś innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kupiłem Passata B5 FL 2.8 V6 4motion z 2001r. w manualu i mam problem. Na biegu jałowym słychać terkotanie, po wciśnięciu sprzęgła jest ok. Obstawiam łożysko oporowe w sprzęgle. Warto od razu wymienić kompletne sprzęgło + koło dwumasowe? I teraz tak, czy od sprzęgła może być wycie (coś jakby most/skrzynia)? Objawia się to na 1 biegu i nie zawsze. Trzeba delikatnie puścić sprzęgło i delikatnie dodać gazu jak auto się toczy na jedynce. Jak zacznie wyć to wyje aż do zmiany biegu. Jak się pojedzie dosyć żwawo, to wycie nie występuje. Czy to może być wina łożyska oporowego? Czy obstawiać coś innego?

Witam kolegę

u mnie słychac terkot na pierwszym biegu i to jest wina zębatek w skrzyni.Mają takie wżery.

http://forum.vw-passat.pl/threads/82354-Halas-terkotanie-tylko-na-pierwszym-biegu?p=1385750#post1385750

Sprzęgło wymienic ok,jeśli wyrobione,ale dwu mas to już droga zabawa.(choc droga o pojęcie względne:)

Raczej bez demontażu trudno jednoznacznie stwierdzic.Ja rozebrałem,zobaczyłem,wymieniłem spalone sprzęgło i łożysko igiełkowe,wlałem nowy olej i złożyłem:) lata i terkoce:)

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy na biegu jalowym terkotanie tez wystepuje? Po wcisnieciu sprzegla do konca ustaje. Na 1 biegu powiedzialbym, ze to nie jest terkotanie tylko wycie. Czyli co skrzynia do roboty? Myslalem, ze to lozysko oporowe. Jaki jest koszt naprawienia skrzyni?

 

Czy mozna dopasowac skrzynie od Audi A4 lub Skody Superb? I czy do napedu 4/4 jest inna skrzynia niz na jedna oske? Z gory dziekuje za pomoc.

Edytowane przez fr86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy na biegu jalowym terkotanie tez wystepuje? Po wcisnieciu sprzegla do konca ustaje. Na 1 biegu powiedzialbym, ze to nie jest terkotanie tylko wycie. Czyli co skrzynia do roboty? Myslalem, ze to lozysko oporowe. Jaki jest koszt naprawienia skrzyni?

 

Czy mozna dopasowac skrzynie od Audi A4 lub Skody Superb? I czy do napedu 4/4 jest inna skrzynia niz na jedna oske? Z gory dziekuje za pomoc.

 

w ośce jest inna skrzynia (chyba,że po przeróbkach pasuje,ale tego nie wiem),na pewno pasują skrzynie z audia4 b5 2.8 v6 quattro 193 km,jedynie wyjścia na pół osie mogą byc inne,ale bez problemu da sie je przełożyc.Na wał identyczne.

U mnie akurat są te wżery na zębatkach,ale przed rozebraniem mechanicy obstawiali łożysko na wałku atakującym.

Za tą zębatkę śpiewali mi 1000 zł w VW,do sprowadzenia z Niemiec,ona jest zespolona z cały wałkiem.

Najlepiej niech to zobaczy ktoś kto się zna,bo bez rozbiórki to i tak na 100% nie będzie wiadomo co to.

U mnie na biegu jałowym terkot nie występuje,tylko i zawsze na pierwszym biegu im szybciej tym głośniej.Reszta biegów cisza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem skrzynie wlasnie od Audi A4 B5 2.8 v6 quattro. Trzeba by bylo dokupowac dodatkowo polosie? Orientujesz sie jaki koszt? Okazalo sie ze wycie wystepuje rowniez na 4 biegu. Chyba nie pozostaje nic innego jak wyjac skrzynie na stol.

 

Na mojej skrzyni sa numery 012 301 303AD. Jaka to skrzynia? Moze mi ktos rozkodowac?

Edytowane przez fr86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znalazlem skrzynie wlasnie od Audi A4 B5 2.8 v6 quattro. Trzeba by bylo dokupowac dodatkowo polosie? Orientujesz sie jaki koszt? Okazalo sie ze wycie wystepuje rowniez na 4 biegu. Chyba nie pozostaje nic innego jak wyjac skrzynie na stol.

 

Na mojej skrzyni sa numery 012 301 303AD. Jaka to skrzynia? Moze mi ktos rozkodowac?

 

Wyjścia na pół osie (nie wiem jak to się fachowo nazywa) gdyby były inne to przekręcisz ze swojej.

Pierw rozłóż skrzynie i oceń,jeśli zęby ok,to sprawdź łożyska.Na początek było by też dobrze dzwignąc samochód na podnośniku i na odpalonym słuchac skąd dochodzi hałas.

Powinno też byc na skrzyni 3-literowe oznaczenie,moja to np.EFC.Taka bodajże zielona tabliczka znamionowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam panowie, mam pytanko w związku z benzyną. Ostatnio pare razy wlałem tej VPOWER 100 oktanowej i jakby troche mocy dostał ale zastanawiam się czy ta benzyna nie jest jakaś szkodliwa.. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam panowie, mam pytanko w związku z benzyną. Ostatnio pare razy wlałem tej VPOWER 100 oktanowej i jakby troche mocy dostał ale zastanawiam się czy ta benzyna nie jest jakaś szkodliwa.. ?

 

może ma 98 oktanów:)mój w Danii na 92 i lata lepiej niż tutaj na 95:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności