luk88 Zgłoś #2421 Napisano 30 Sierpnia 2012 Witammam pewien problem z gazem mianowicie jak docisnę gaz do deski to samochód ciągnie ale kiepsko a jak go troszkę odpuszczę to budzi się w nim bestia sekwencja prins a wtryski (kneht) może ktoś mi tu podpowie co może być u mnie jest podobnie.instalacji gazowej nie mam tak więc nie po wiązywał bym tego z tym.albo pedał gazu,ewentualnie spróbowac adaptowac przepustnice (ja to robiłem i nic to nie dało)a może ten typ tak ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #2422 Napisano 31 Sierpnia 2012 (edytowane) no może ale jeszcze jutro sprawdzę na paliwie a może wiecie ile płynu potrzeba do układu chłodzenia i jeszcze jedno jakie używacie świece do gazu jak można symbol oraz producent Edytowane 31 Sierpnia 2012 przez slawekzaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2423 Napisano 31 Sierpnia 2012 Powinieneś zastosować to co zaleca producent ewentualnie możesz zamiennik od Denso (są mniej wymagające jeżeli chodzi o sprawność cewek i przewodów). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #2424 Napisano 1 Września 2012 Powinieneś zastosować to co zaleca producent ewentualnie możesz zamiennik od Denso (są mniej wymagające jeżeli chodzi o sprawność cewek i przewodów). a co zaleca producent jesli posiadam gaz bo niemam pojecia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2425 Napisano 2 Września 2012 Ngk bkr6ekub Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #2426 Napisano 2 Września 2012 Co do słabszego ciągnięcia na pełnym gazie przyczyn może być kilka. Może coś się dziać z pedałem gazu, ale może też np. kończyć się przepływomierz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #2427 Napisano 4 Września 2012 a możecie mi powiedzieć ile płynu wchodzi do układu chłodzenia i dzięki za info dot.świec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2428 Napisano 4 Września 2012 Co do słabszego ciągnięcia na pełnym gazie przyczyn może być kilka. Może coś się dziać z pedałem gazu, ale może też np. kończyć się przepływomierz. a wiesz może Kolego ja sprawdzic taki przepływomierz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #2429 Napisano 4 Września 2012 Masz VCDS'a? Tak było by najłatwiej i najdokładniej. Robisz loga, albo jedziesz z drugą osobą, która patrzy na wskazania z przepływu powietrza według komputera. Prawidłowa wartość na maksymalnych obrotach powinna dojść do ok 150g/s (chyba w takich jednostkach vag pokazuje). Jeśli nie masz to można to zrobić miernikiem mierząc napięcie na przewodzie sygnałowym aczkolwiek należy brać wtedy pewną poprawkę na wskazania, które są mało precyzyjne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2430 Napisano 4 Września 2012 (edytowane) Masz VCDS'a? Tak było by najłatwiej i najdokładniej. Robisz loga, albo jedziesz z drugą osobą, która patrzy na wskazania z przepływu powietrza według komputera. Prawidłowa wartość na maksymalnych obrotach powinna dojść do ok 150g/s (chyba w takich jednostkach vag pokazuje). Jeśli nie masz to można to zrobić miernikiem mierząc napięcie na przewodzie sygnałowym aczkolwiek należy brać wtedy pewną poprawkę na wskazania, które są mało precyzyjne. OK.Dziękuję za szybką odpowiedź.Mam polskiego vaga,ale do vcds'a też mam dostęp.W przyszłym tygodniu sprawdzę to. Pozdrawiam! edit: Tak więc już sprawdziłem vcds'em.Wychodzi maksymalnie 132g/s.Czy to jeszcze ok? Edytowane 6 Września 2012 przez luk88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzeHS Zgłoś #2431 Napisano 7 Września 2012 Witam Jak poszedłem przed wymianą zaślepek do serwisu vw to krzyknęli sobie za samą robiczne około 1900 zł bo chcieli mi rozebrać pół silnika tak więc dzięki bardzo jeszcze raz za podpiwedź. pozdrawiam, Witam Sprawa jest bardzo prosta. Po stronie kierowcy odkręcasz zbiornik płynu chłodzącego (3 śrubki), odpinasz kostkę od złącza jest pod tym zbiorniczkiem i sam zbiornik przekładasz kawałek dalej, nic się nie wyleje można spokojnie odwrócić go na bok Dalej już dostęp jest prosty. Potrzebujesz młotek oraz twardy śrubokręt płaski (ja za drugim razem użyłem płaskiego przecinaka poszło od strzała). Opierasz śrubokręt na krawędzi zaślepki i uderzasz energicznie z góry kilka razy, u mnie ta zaślepka się bardzo pogięła i wylazła w niej dziura i potem wydarłem ją na żywioł. Nową smarujesz sylikonem wysokotemperaturowym na krawędziach (dosyć grubo) z włożeniem jej na miejsce nie ma problemu, wchodzi gładko. Co do drugiej strony. Musisz odkręcić ten przewód plastikowy (rurę) przez która jest zasysane powietrze jest na dwóch metalowych opaskach, a później to już normalnie łatwo idzie tak samo jak przy stronie kierowcy Myślę że pomogłem Ps: Przed zamontowaniem nowych pamiętaj żeby przemyć tam w środku benzyną ekstrakcyjną Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2432 Napisano 7 Września 2012 a możecie mi powiedzieć ile płynu wchodzi do układu chłodzeniai dzięki za info dot.świec Względem tecdoc 8litrów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #2433 Napisano 7 Września 2012 OK.Dziękuję za szybką odpowiedź.Mam polskiego vaga,ale do vcds'a też mam dostęp.W przyszłym tygodniu sprawdzę to.Pozdrawiam! edit: Tak więc już sprawdziłem vcds'em.Wychodzi maksymalnie 132g/s.Czy to jeszcze ok? 132 to już trochę mało. Jak będę miał chwilę w przyszłym tygodniu to dla pewności postaram się u siebie sprawdzić i dam znać ile wyszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fr86 Zgłoś #2434 Napisano 8 Września 2012 Mam kolejne pytanie, moj Passat bardzo dlugo stal i po zakupie i przejechaniu nim przeszlo 100 km zaczal cieknac olej na wysokosci glowicy. Podejrzewam, ze uszczelka jest do roboty. Normalna jazda, bez katowania na zimnym ani nawet na cieplym silniku. Orientujecie jaki jest koszt wymiany i co bedzie potrzebne oprocz uszczelki, oleju i plynu chlodniczego? Szpilki mozna uzyc ponownie czy sa jednorazowe? Uszczelki sa 2 czy 1? Nie ma ktos poradnika jak krok po kroku wymienic uszczelke pod glowica w tym silniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2435 Napisano 8 Września 2012 Mam kolejne pytanie, moj Passat bardzo dlugo stal i po zakupie i przejechaniu nim przeszlo 100 km zaczal cieknac olej na wysokosci glowicy. Podejrzewam, ze uszczelka jest do roboty. Normalna jazda, bez katowania na zimnym ani nawet na cieplym silniku. Orientujecie jaki jest koszt wymiany i co bedzie potrzebne oprocz uszczelki, oleju i plynu chlodniczego? Szpilki mozna uzyc ponownie czy sa jednorazowe? Uszczelki sa 2 czy 1? Nie ma ktos poradnika jak krok po kroku wymienic uszczelke pod glowica w tym silniku? Ściągnij sobie elsawin i do tego elke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2436 Napisano 9 Września 2012 132 to już trochę mało. Jak będę miał chwilę w przyszłym tygodniu to dla pewności postaram się u siebie sprawdzić i dam znać ile wyszło. Ok.Będę czekał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #2437 Napisano 9 Września 2012 luk88 a powiedz mi jak to sprawdzałeś znaczy auto odpalone na wolnych obrotach czy jakoś inaczej i czy sprawdzałeś to vag-com czy czymś innym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2438 Napisano 9 Września 2012 luk88 a powiedz mi jak to sprawdzałeś znaczy auto odpalone na wolnych obrotach czy jakoś inaczeji czy sprawdzałeś to vag-com czy czymś innym VCDS'em podczas jazdy tak jak kolega lukasz_rider pisał.Ustawiłem,żeby pokazywał ilośc przepływu powietrza i przejechałem się kawałek.Pierwszym i drugim biegu dałem mu gazu aż do odcięcia i maksimum które wskazało to 132g/s. Sprawdzałem też położenie przepustnicy na zgaszonym silniku wciskałem powoli pedał gazu i pokazywało płynnie od około 3% do 100%.Kiedyś też wyczyściłem kostkę podłączoną do komputera,bo tam też zielony syf się zbiera,ale to nie dało żadnego efektu u mnie.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bASo Zgłoś #2439 Napisano 12 Września 2012 no ja ostatnio kupilem paska 2.8 v6 + LPG i powiem ze tragedii nie ma z spalaniem gazik za 50zl normalna jazda na 170km to chyba dobrze bezynki jeszcze nie testowałem bo mam problem z pływakiem pozdro dla wszystkich V-kowiczów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielciagala Zgłoś #2440 Napisano 13 Września 2012 Witam Panowie. Powiedzcie czy próbował się ktoś paskiem 2.8 syncro w manualu z Calibrą 2.0 16v? Pytam z Ciekawości... ponieważ wydaje mi się że mój jest trochę słaby, oczywiście to może być tylko moje złudzenie w końcu waży prawie 1.700. Rzućcie jakieś opinie. ( chodzi mi o start z Cali ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach