Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam pewien problem z gazem mianowicie jak docisnę gaz do deski to samochód ciągnie ale kiepsko a jak go troszkę odpuszczę to budzi się w nim bestia sekwencja prins a wtryski (kneht) może ktoś mi tu podpowie co może być

u mnie jest podobnie.instalacji gazowej nie mam tak więc nie po wiązywał bym tego z tym.albo pedał gazu,ewentualnie spróbowac adaptowac przepustnice (ja to robiłem i nic to nie dało)a może ten typ tak ma?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no może ale jeszcze jutro sprawdzę na paliwie a może wiecie ile płynu potrzeba do układu chłodzenia

i jeszcze jedno jakie używacie świece do gazu jak można symbol oraz producent

Edytowane przez slawekzaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś zastosować to co zaleca producent ewentualnie możesz zamiennik od Denso (są mniej wymagające jeżeli chodzi o sprawność cewek i przewodów).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powinieneś zastosować to co zaleca producent ewentualnie możesz zamiennik od Denso (są mniej wymagające jeżeli chodzi o sprawność cewek i przewodów).

 

a co zaleca producent jesli posiadam gaz bo niemam pojecia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ngk bkr6ekub

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do słabszego ciągnięcia na pełnym gazie przyczyn może być kilka. Może coś się dziać z pedałem gazu, ale może też np. kończyć się przepływomierz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a możecie mi powiedzieć ile płynu wchodzi do układu chłodzenia

i dzięki za info dot.świec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do słabszego ciągnięcia na pełnym gazie przyczyn może być kilka. Może coś się dziać z pedałem gazu, ale może też np. kończyć się przepływomierz.

 

a wiesz może Kolego ja sprawdzic taki przepływomierz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz VCDS'a? Tak było by najłatwiej i najdokładniej. Robisz loga, albo jedziesz z drugą osobą, która patrzy na wskazania z przepływu powietrza według komputera. Prawidłowa wartość na maksymalnych obrotach powinna dojść do ok 150g/s (chyba w takich jednostkach vag pokazuje). Jeśli nie masz to można to zrobić miernikiem mierząc napięcie na przewodzie sygnałowym aczkolwiek należy brać wtedy pewną poprawkę na wskazania, które są mało precyzyjne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz VCDS'a? Tak było by najłatwiej i najdokładniej. Robisz loga, albo jedziesz z drugą osobą, która patrzy na wskazania z przepływu powietrza według komputera. Prawidłowa wartość na maksymalnych obrotach powinna dojść do ok 150g/s (chyba w takich jednostkach vag pokazuje). Jeśli nie masz to można to zrobić miernikiem mierząc napięcie na przewodzie sygnałowym aczkolwiek należy brać wtedy pewną poprawkę na wskazania, które są mało precyzyjne.

 

OK.Dziękuję za szybką odpowiedź.Mam polskiego vaga,ale do vcds'a też mam dostęp.W przyszłym tygodniu sprawdzę to.

Pozdrawiam!

edit:

Tak więc już sprawdziłem vcds'em.Wychodzi maksymalnie 132g/s.Czy to jeszcze ok?

Edytowane przez luk88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jak poszedłem przed wymianą zaślepek do serwisu vw to krzyknęli sobie za samą robiczne około 1900 zł bo chcieli mi rozebrać pół silnika tak więc dzięki bardzo jeszcze raz za podpiwedź.

 

pozdrawiam,

 

Witam :)

 

Sprawa jest bardzo prosta. Po stronie kierowcy odkręcasz zbiornik płynu chłodzącego (3 śrubki), odpinasz kostkę od złącza jest pod tym zbiorniczkiem i sam zbiornik przekładasz kawałek dalej, nic się nie wyleje można spokojnie odwrócić go na bok :) Dalej już dostęp jest prosty. Potrzebujesz młotek oraz twardy śrubokręt płaski (ja za drugim razem użyłem płaskiego przecinaka poszło od strzała). Opierasz śrubokręt na krawędzi zaślepki i uderzasz energicznie z góry kilka razy, u mnie ta zaślepka się bardzo pogięła i wylazła w niej dziura i potem wydarłem ją na żywioł. Nową smarujesz sylikonem wysokotemperaturowym na krawędziach (dosyć grubo) z włożeniem jej na miejsce nie ma problemu, wchodzi gładko.

Co do drugiej strony. Musisz odkręcić ten przewód plastikowy (rurę) przez która jest zasysane powietrze jest na dwóch metalowych opaskach, a później to już normalnie łatwo idzie tak samo jak przy stronie kierowcy :) Myślę że pomogłem

 

Ps: Przed zamontowaniem nowych pamiętaj żeby przemyć tam w środku benzyną ekstrakcyjną :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a możecie mi powiedzieć ile płynu wchodzi do układu chłodzenia

i dzięki za info dot.świec

Względem tecdoc 8litrów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
OK.Dziękuję za szybką odpowiedź.Mam polskiego vaga,ale do vcds'a też mam dostęp.W przyszłym tygodniu sprawdzę to.

Pozdrawiam!

edit:

Tak więc już sprawdziłem vcds'em.Wychodzi maksymalnie 132g/s.Czy to jeszcze ok?

 

132 to już trochę mało. Jak będę miał chwilę w przyszłym tygodniu to dla pewności postaram się u siebie sprawdzić i dam znać ile wyszło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kolejne pytanie, moj Passat bardzo dlugo stal i po zakupie i przejechaniu nim przeszlo 100 km zaczal cieknac olej na wysokosci glowicy. Podejrzewam, ze uszczelka jest do roboty. Normalna jazda, bez katowania na zimnym ani nawet na cieplym silniku. Orientujecie jaki jest koszt wymiany i co bedzie potrzebne oprocz uszczelki, oleju i plynu chlodniczego? Szpilki mozna uzyc ponownie czy sa jednorazowe? Uszczelki sa 2 czy 1? Nie ma ktos poradnika jak krok po kroku wymienic uszczelke pod glowica w tym silniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam kolejne pytanie, moj Passat bardzo dlugo stal i po zakupie i przejechaniu nim przeszlo 100 km zaczal cieknac olej na wysokosci glowicy. Podejrzewam, ze uszczelka jest do roboty. Normalna jazda, bez katowania na zimnym ani nawet na cieplym silniku. Orientujecie jaki jest koszt wymiany i co bedzie potrzebne oprocz uszczelki, oleju i plynu chlodniczego? Szpilki mozna uzyc ponownie czy sa jednorazowe? Uszczelki sa 2 czy 1? Nie ma ktos poradnika jak krok po kroku wymienic uszczelke pod glowica w tym silniku?

Ściągnij sobie elsawin i do tego elke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
132 to już trochę mało. Jak będę miał chwilę w przyszłym tygodniu to dla pewności postaram się u siebie sprawdzić i dam znać ile wyszło.

Ok.Będę czekał:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

luk88 a powiedz mi jak to sprawdzałeś znaczy auto odpalone na wolnych obrotach czy jakoś inaczej

i czy sprawdzałeś to vag-com czy czymś innym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
luk88 a powiedz mi jak to sprawdzałeś znaczy auto odpalone na wolnych obrotach czy jakoś inaczej

i czy sprawdzałeś to vag-com czy czymś innym

VCDS'em podczas jazdy tak jak kolega lukasz_rider pisał.Ustawiłem,żeby pokazywał ilośc przepływu powietrza i przejechałem się kawałek.Pierwszym i drugim biegu dałem mu gazu aż do odcięcia i maksimum które wskazało to 132g/s.

Sprawdzałem też położenie przepustnicy na zgaszonym silniku wciskałem powoli pedał gazu i pokazywało płynnie od około 3% do 100%.Kiedyś też wyczyściłem kostkę podłączoną do komputera,bo tam też zielony syf się zbiera,ale to nie dało żadnego efektu u mnie.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja ostatnio kupilem paska 2.8 v6 + LPG i powiem ze tragedii nie ma z spalaniem gazik za 50zl normalna jazda na 170km to chyba dobrze bezynki jeszcze nie testowałem bo mam problem z pływakiem :) pozdro dla wszystkich V-kowiczów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie.

Powiedzcie czy próbował się ktoś paskiem 2.8 syncro w manualu z Calibrą 2.0 16v?

Pytam z Ciekawości... ponieważ wydaje mi się że mój jest trochę słaby, oczywiście to może być tylko moje złudzenie w końcu waży prawie 1.700.

 

Rzućcie jakieś opinie. ( chodzi mi o start z Cali )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności