Skocz do zawartości

lukasz_rider

  • Liczba zawartości

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukasz_rider

  • Urodziny 26.05.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (APR) 4x4
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witajcie. Mam sprawę do ugryzienia. Chce wykończyć dom, jednak nie do końca tak jak było w pierwotnym projekcie. Zamiast jednego pokoju chcę zrobić kuchnię (nad inną kuchnią) oraz na poddaszu, które w projekcie miało być strychem chcę zrobić łazienkę (nad inną łazienką). Pytanie brzmi jak to wszystko zrobić żeby było względnie legalnie. Inaczej mówiąc żeby nikt się nie przyczepił do tego. Kłopot w tym, że robota będzie z kredytu więc na koniec musi być odbiór. Czy muszę robić jakiś projekt zamienny czy wystarczy gdzieś to zgłosić, że chcę inaczej?
  2. Z tych logów wydaje się, że wszystko jest ok, chociaż logi są statyczne. Jak możesz to zrób dynamiczne i jakieś w trakcie jazdy. Coś więcej da się wywnioskować. Tydzień po zmianie mapy wybuchniete turbo to "na dwoje babka wróżyła". Albo turbo się kończyło albo mapa do niczego. Kłopot byłby z mapą to prawdopodobnie nowa turbina też by się rozleciała. Możliwe, że powinieneś pojechać na nową mapę ponieważ stara została zrobiona do turbiny, która ledwo żyła.
  3. Tłumik środkowy to tylko allegro albo szroty. Chyba, że chcesz jakieś przeloty wstawić to większy wybór masz. Oryginalnie środkowy i dwa końcowe to jedna całość.
  4. Jeśli już to "map sensor". McPherson to rodzaj zawieszenia. Z tego co tu napisałeś to zacząłbym od zrobienia ponownej adaptacji przepustnicy i wtedy zobaczył czy błędy wrócą.
  5. Na początek sprawdź styki na pompkach. Ewentualnie podoginaj je żeby lepiej kontaktowało bo możliwe, że masz luźne połączenia. Możesz też przeczyścić tą kostkę, która wchodzi do głowicy. Jeżeli nie pomoże to najprawdopodobniej pompki 2,3,4 do wymiany lub regeneracji.
  6. Lusterka tak jak napisałeś, wygląda na maty. Możesz dla pewności zdjąć szkła i zobaczyć czy napięcie dochodzi, ewentualnie czy mata nie jest przepalona. Jeśli chodzi o nie otwieranie drzwi to albo jest uszkodzony zamek albo gdzieś przełamany kabel bo moduł nie widzi tych drzwi. Dlatego też nie uzbraja się alarm. Jeśli chodzi o szyby to albo kłopot z połączeniem albo uszkodzony przełącznik. Od tego bym zaczął. Ten błąd pominąłem "00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent" bo może być spowodowany kłopotami z połączeniem bądź też uszkodzonym zamkiem.
  7. Mam problem. Nie mogę znaleźć, na którym bloku pomiarowym jest wskazanie ciśnienia atmosferycznego / wysokości n.p.m.? Pacjent to 1,8T AEB. Szukam, szukam i nie mogę znaleźć. Przecież gdzieś powinno być... Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
  8. Witajcie. Chciałbym potwierdzić swoje przypuszczenia co do ww samochodu. Problem polega następująco, np. po nocy auto zapala ale czasem z trudem, w momencie odpalania zatrzęsie autem (czuć uderzenie) po odpaleniu przez ok 5-10 sekund silnikiem bardzo buja tak, że samochód się trzęsie - później wszystko jest ok. Generalnie wrażenie jest takie jakby auto chodziło na dwóch cylindrach. Raz klientka mówiła, że musiała dodać gazu żeby jej nie zgasł. Świece są dobre, paliwo się nie cofa. Obstawiałem problem z pompkami bo przez ten moment kiedy sinikiem buja korekcje na pierwszym cylindrze to 2,99, a na drugim -3,01. Trzeci jest gdzieś tam koło 0. Po chwili korekcje wyrównują się i wraz ze wzrostem temperatury wszystko zbliża się do 0 aby przy rozgrzanym aucie być w okolicy +-0,5. Niestety ta teza upadła bo zamieniłem pompki miejscami pierwszą z trzecią, a wartości korekcji na cylindrach pozostały niezmienione. Tak sobie myślę, że może jakiś brud jest w głowicy w kanałach między pompkami i z początku ropa nie ma siły przepłynąć. Dodam, że jak wyciągałem pompki to ta z pierwszego cylindra była sucha, a ta z trzeciego oblała się ropą w momencie wyjmowania. Obecnie zastanawiam się czy wlać czegoś dobrego do czyszczenia układu paliwowego, może wypłucze syf i pomoże. Za wszystkie sugestie z góry dziękuję bo może jest coś czego zapomniałem sprawdzić.
  9. Obstawiałbym, że błąd jest przyczyną nieodpalania. Sprawdź napięcie rano w trakcie odpalania, a także styki do kompa. Jeśli będzie ok to będziemy dalej myśleć. Autko może było chipowane?
  10. Błąd 17956 mógł powstać przy wymianie chłodnicy. Pozostałe dwa jeżeli są oznaczone jako tymczasowe to prawdopodobnie coś nie łączyło. Ze spalaniem nie powinny mieć wiele wspólnego. Czujnik kąta skrętu kierownicy/kół jeśli nie masz ESP jest potrzebny do skrzyni żeby przy odpowiedniej prędkości i skręcie kół nie zmieniła biegu. Ciekawy temat z tym spalaniem bo tak jak napisałeś różnica temperatur nie powinna nic zmienić. Jako OT dodam, że nie wiem co z tymi czujnikami jest bo kiedyś wymieniałem w Leonie (1,9tdi) czujnik temperatury płynu, dałem ori skody i też zaniżał o ok. 5 st. Wracając do spalania to może jest tak, że przepływka z tdi podaje troszkę za duże ilości i komputer dolewa więcej paliwa.
  11. Witaj slawekzaj. Zeszły tydzień przeleciał mi jak z bicza strzelił i nie miałem czasu. Wczoraj sprawdziłem. Jechałem na 2 biegu i potem zmiana na 3 (tak na marginesie logi powinno robić się na 3, ew. 4). Gaz oczywiście w podłodze. Wynik wyszedł tak jak mówiłem, okolice 150. Na logu masz maksymalnie 156 g/s, a dziewczyna mówi, że na 3 mignęło przez moment nawet 158 g/s czego na logu akurat nie ma. Masz tutaj link do loga http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_rider_98810.html
  12. lukasz_rider

    Bład 000772

    Później autko zaczęło działać normalnie czy cały czas kulał? Jeśli przez chwilę po odpaleniu to możliwe, że świeca na czwartym cylindrze pada i nie dogrzewa. Może coś z pompką się dzieje albo, np. poluzowany konektorek na pompce. To tak na szybko co do głowy przychodzi.
  13. 132 to już trochę mało. Jak będę miał chwilę w przyszłym tygodniu to dla pewności postaram się u siebie sprawdzić i dam znać ile wyszło.
  14. Zacząłbym poszukiwania od pedału gazu, a potem ECU. Najpierw obejrzeć i ewentualnie wyczyścić kostki. Chociaż szczerze mówiąc czytając ten błąd bardziej prawdopodobny jest kłopot z ECU.
  15. Ciężko powiedzieć, która będzie lepsza - teoretycznie obie powinny działać. Jeżeli silnik jest oryginalny to zawsze staram się montować to co jest aktualnie zamontowane jeżeli działało dobrze przed usterką. Co do Pierburga to nigdy nie stosowałem. Firma niby znana i z tradycją, ale jak z jakością obecnie to nie wiem. Włączenie świateł może powodować zwiększenie przepływu bo zwiększasz obciążenie silnika więc aby utrzymać obroty musi dostać więcej mieszanki. Obciążenie powyżej 100% dla silników turbo to norma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności