-
Liczba zawartości
126 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O lukasz_rider
- Urodziny 26.05.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 2.8 V6 193KM (APR) 4x4
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wątek budowlany - porady , ciekawostki , doświadczenia , pytania i odpowiedzi...
lukasz_rider odpowiedział Patryk_ → na temat → Off topic
Witajcie. Mam sprawę do ugryzienia. Chce wykończyć dom, jednak nie do końca tak jak było w pierwotnym projekcie. Zamiast jednego pokoju chcę zrobić kuchnię (nad inną kuchnią) oraz na poddaszu, które w projekcie miało być strychem chcę zrobić łazienkę (nad inną łazienką). Pytanie brzmi jak to wszystko zrobić żeby było względnie legalnie. Inaczej mówiąc żeby nikt się nie przyczepił do tego. Kłopot w tym, że robota będzie z kredytu więc na koniec musi być odbiór. Czy muszę robić jakiś projekt zamienny czy wystarczy gdzieś to zgłosić, że chcę inaczej? -
Prośba o analizę logów pompowtryski, turbo, przepływka
lukasz_rider odpowiedział rafciu1990 → na temat → Analizy logów
Z tych logów wydaje się, że wszystko jest ok, chociaż logi są statyczne. Jak możesz to zrób dynamiczne i jakieś w trakcie jazdy. Coś więcej da się wywnioskować. Tydzień po zmianie mapy wybuchniete turbo to "na dwoje babka wróżyła". Albo turbo się kończyło albo mapa do niczego. Kłopot byłby z mapą to prawdopodobnie nowa turbina też by się rozleciała. Możliwe, że powinieneś pojechać na nową mapę ponieważ stara została zrobiona do turbiny, która ledwo żyła. -
Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion
lukasz_rider odpowiedział gino9 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Tłumik środkowy to tylko allegro albo szroty. Chyba, że chcesz jakieś przeloty wstawić to większy wybór masz. Oryginalnie środkowy i dwa końcowe to jedna całość. -
Błąd 01165, 17972, 17973 Zespół sterowania przepustnicy
lukasz_rider odpowiedział piernik → na temat → Kody błędów
Jeśli już to "map sensor". McPherson to rodzaj zawieszenia. Z tego co tu napisałeś to zacząłbym od zrobienia ponownej adaptacji przepustnicy i wtedy zobaczył czy błędy wrócą. -
Na początek sprawdź styki na pompkach. Ewentualnie podoginaj je żeby lepiej kontaktowało bo możliwe, że masz luźne połączenia. Możesz też przeczyścić tą kostkę, która wchodzi do głowicy. Jeżeli nie pomoże to najprawdopodobniej pompki 2,3,4 do wymiany lub regeneracji.
-
KOdy błędów-problem z centralnym i alarmem
lukasz_rider odpowiedział _pączek_ → na temat → Kody błędów
Lusterka tak jak napisałeś, wygląda na maty. Możesz dla pewności zdjąć szkła i zobaczyć czy napięcie dochodzi, ewentualnie czy mata nie jest przepalona. Jeśli chodzi o nie otwieranie drzwi to albo jest uszkodzony zamek albo gdzieś przełamany kabel bo moduł nie widzi tych drzwi. Dlatego też nie uzbraja się alarm. Jeśli chodzi o szyby to albo kłopot z połączeniem albo uszkodzony przełącznik. Od tego bym zaczął. Ten błąd pominąłem "00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent" bo może być spowodowany kłopotami z połączeniem bądź też uszkodzonym zamkiem. -
Witajcie. Chciałbym potwierdzić swoje przypuszczenia co do ww samochodu. Problem polega następująco, np. po nocy auto zapala ale czasem z trudem, w momencie odpalania zatrzęsie autem (czuć uderzenie) po odpaleniu przez ok 5-10 sekund silnikiem bardzo buja tak, że samochód się trzęsie - później wszystko jest ok. Generalnie wrażenie jest takie jakby auto chodziło na dwóch cylindrach. Raz klientka mówiła, że musiała dodać gazu żeby jej nie zgasł. Świece są dobre, paliwo się nie cofa. Obstawiałem problem z pompkami bo przez ten moment kiedy sinikiem buja korekcje na pierwszym cylindrze to 2,99, a na drugim -3,01. Trzeci jest gdzieś tam koło 0. Po chwili korekcje wyrównują się i wraz ze wzrostem temperatury wszystko zbliża się do 0 aby przy rozgrzanym aucie być w okolicy +-0,5. Niestety ta teza upadła bo zamieniłem pompki miejscami pierwszą z trzecią, a wartości korekcji na cylindrach pozostały niezmienione. Tak sobie myślę, że może jakiś brud jest w głowicy w kanałach między pompkami i z początku ropa nie ma siły przepłynąć. Dodam, że jak wyciągałem pompki to ta z pierwszego cylindra była sucha, a ta z trzeciego oblała się ropą w momencie wyjmowania. Obecnie zastanawiam się czy wlać czegoś dobrego do czyszczenia układu paliwowego, może wypłucze syf i pomoże. Za wszystkie sugestie z góry dziękuję bo może jest coś czego zapomniałem sprawdzić.
-
Obstawiałbym, że błąd jest przyczyną nieodpalania. Sprawdź napięcie rano w trakcie odpalania, a także styki do kompa. Jeśli będzie ok to będziemy dalej myśleć. Autko może było chipowane?
-
Błąd 17956 mógł powstać przy wymianie chłodnicy. Pozostałe dwa jeżeli są oznaczone jako tymczasowe to prawdopodobnie coś nie łączyło. Ze spalaniem nie powinny mieć wiele wspólnego. Czujnik kąta skrętu kierownicy/kół jeśli nie masz ESP jest potrzebny do skrzyni żeby przy odpowiedniej prędkości i skręcie kół nie zmieniła biegu. Ciekawy temat z tym spalaniem bo tak jak napisałeś różnica temperatur nie powinna nic zmienić. Jako OT dodam, że nie wiem co z tymi czujnikami jest bo kiedyś wymieniałem w Leonie (1,9tdi) czujnik temperatury płynu, dałem ori skody i też zaniżał o ok. 5 st. Wracając do spalania to może jest tak, że przepływka z tdi podaje troszkę za duże ilości i komputer dolewa więcej paliwa.
-
Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion
lukasz_rider odpowiedział gino9 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witaj slawekzaj. Zeszły tydzień przeleciał mi jak z bicza strzelił i nie miałem czasu. Wczoraj sprawdziłem. Jechałem na 2 biegu i potem zmiana na 3 (tak na marginesie logi powinno robić się na 3, ew. 4). Gaz oczywiście w podłodze. Wynik wyszedł tak jak mówiłem, okolice 150. Na logu masz maksymalnie 156 g/s, a dziewczyna mówi, że na 3 mignęło przez moment nawet 158 g/s czego na logu akurat nie ma. Masz tutaj link do loga http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_rider_98810.html -
Później autko zaczęło działać normalnie czy cały czas kulał? Jeśli przez chwilę po odpaleniu to możliwe, że świeca na czwartym cylindrze pada i nie dogrzewa. Może coś z pompką się dzieje albo, np. poluzowany konektorek na pompce. To tak na szybko co do głowy przychodzi.
-
Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion
lukasz_rider odpowiedział gino9 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
132 to już trochę mało. Jak będę miał chwilę w przyszłym tygodniu to dla pewności postaram się u siebie sprawdzić i dam znać ile wyszło. -
Zacząłbym poszukiwania od pedału gazu, a potem ECU. Najpierw obejrzeć i ewentualnie wyczyścić kostki. Chociaż szczerze mówiąc czytając ten błąd bardziej prawdopodobny jest kłopot z ECU.
-
Ciężko powiedzieć, która będzie lepsza - teoretycznie obie powinny działać. Jeżeli silnik jest oryginalny to zawsze staram się montować to co jest aktualnie zamontowane jeżeli działało dobrze przed usterką. Co do Pierburga to nigdy nie stosowałem. Firma niby znana i z tradycją, ale jak z jakością obecnie to nie wiem. Włączenie świateł może powodować zwiększenie przepływu bo zwiększasz obciążenie silnika więc aby utrzymać obroty musi dostać więcej mieszanki. Obciążenie powyżej 100% dla silników turbo to norma