Jump to content

B_O_N_K

  • Content count

    506
  • Joined

  • Last visited

About B_O_N_K

  • Birthday 02/16/1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 3.2 FSI V6 250KM 4x4
  • Rok produkcji
    2006

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć, Posiadasz w ofercie tłoki MAHLE do silnika 1.4 16V o oznaczeniu BBY?
  2. Cześć, Posiadasz w ofercie tłoki MAHLE do silnika 1.4 16V o oznaczeniu BBY?
  3. Sprawdź czy nie jest przełamany kabel od czujnika ABS. Przy niższych temperaturach kable są sztywniejsze i może stąd taka sytuacja.
  4. Żółta jest od poziomu oleju. Od ciśnienia jest czerwona.
  5. Jeśli na żółto to czujnik poziomu oleju, który znajduje się w misie olejowej.
  6. Nie wiem jake mają numery. Auto nie należy już do mnie więc nie sprawdzę. Pochodziły z Aud S4 4.2 V8.
  7. Dwie strony wcześniej masz opisany temat oddzielnych cewek...
  8. Z doświadczenia polecam cewki wraz z wiązką od 4.2 V8 - masz od razu oryginalną wiązkę, z której usuwasz jedynie cześć kabli idących do dwóch cewek, dorabiasz na drugim końcu kostkę, ucho na masę i gotowe przy minimalnym nakładzie pracy. A na dodatek zostają Ci dwie cewki na zapas. Pozdrawiam
  9. A odmę masz drożną? Ezektor czysty? Jeśli są z tym jakieś problemy to uszczelniać możesz co tydzień a i tak pocieknie.
  10. Rozwiązanie masz podane jak na tacy - jedziesz do mechanika i sprawdzasz czego dotyczył wykasowany błąd.
  11. Też zrobiłem sobie kiedyś układ na cewkach (od 4.2 V8 z Audi A4) i chwaliłem sobie ten patent. Raz na zawsze spokój z kablami i cewką która w 2.8 V6 lubiła łapać przebicia.
  12. Nie - zawory są regulowane "szklankami".
  13. Legendy mówią że można ale nie wyobrażam sobie tego za bardzo.
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy