Skocz do zawartości

B_O_N_K

  • Zawartość

    506
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O B_O_N_K

  • Urodziny 16.02.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 3.2 FSI V6 250KM 4x4
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sprawdź czy nie jest przełamany kabel od czujnika ABS. Przy niższych temperaturach kable są sztywniejsze i może stąd taka sytuacja.
  2. Żółta jest od poziomu oleju. Od ciśnienia jest czerwona.
  3. Jeśli na żółto to czujnik poziomu oleju, który znajduje się w misie olejowej.
  4. Nie wiem jake mają numery. Auto nie należy już do mnie więc nie sprawdzę. Pochodziły z Aud S4 4.2 V8.
  5. Oryginał: Po przeróbce:
  6. Dwie strony wcześniej masz opisany temat oddzielnych cewek...
  7. Z doświadczenia polecam cewki wraz z wiązką od 4.2 V8 - masz od razu oryginalną wiązkę, z której usuwasz jedynie cześć kabli idących do dwóch cewek, dorabiasz na drugim końcu kostkę, ucho na masę i gotowe przy minimalnym nakładzie pracy. A na dodatek zostają Ci dwie cewki na zapas. Pozdrawiam
  8. A odmę masz drożną? Ezektor czysty? Jeśli są z tym jakieś problemy to uszczelniać możesz co tydzień a i tak pocieknie.
  9. Rozwiązanie masz podane jak na tacy - jedziesz do mechanika i sprawdzasz czego dotyczył wykasowany błąd.
  10. Też zrobiłem sobie kiedyś układ na cewkach (od 4.2 V8 z Audi A4) i chwaliłem sobie ten patent. Raz na zawsze spokój z kablami i cewką która w 2.8 V6 lubiła łapać przebicia.
  11. Nie - zawory są regulowane "szklankami".
  12. Legendy mówią że można ale nie wyobrażam sobie tego za bardzo.
  13. B_O_N_K

    Pasy tylne. Regulacja?

    Jak się okazuje istnieje różnica pomiędzy pasami od sedana i varianta - montowane są pod nieco innym kątem zwijacze. Aby to rozwiązać należy albo przewlec same pasy (po rozwinięciu do końca, jednak trzeba uważać aby się podczas tej czynności nie zwinął/przekręcił mechanizm) lub przełożyć sam mechanizm odpowiadający za rozwijanie pasów przy danym położeniu poziomym (po zdjęciu czarnej zaślepki ze zwijacza). Pozdrawiam.
  14. Witam. Wymieniałem dzisiaj tylne pasy pirotechniczne - kupiłem Passata ze Szwajcarii po stłuczce ale niestety z wystrzelonymi pasami. Tak się składa że podjazd do garażu jest pod górę i po przełożeniu, gdy stał skierowany tyłem w górę, było wszystko ok. Problem jest na równym - nie chcą się rozwijać jakby były w złym położeniu. Da się to w jakiś sposób regulować? Tak się zastanawiam że może trafiłem na pasy z sedana a nie kombi ale wszystko pasowało idealnie. W najgorszym wypadku będę musiał przeszyć niewystrzelone napinacze do moich pasów. Z góry dzięki za podpowiedzi.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności