paul Zgłoś #2401 Napisano 24 Sierpnia 2012 Zapewne łozysko jest wprasowywane w 2.8 jeszcze nie wymieniałem ale w 2.5 1.9 tak Visco firmy BERU już jedzie do mnie. 230zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2402 Napisano 24 Sierpnia 2012 Jak się u Was objawiała uszkodzona wiskoza? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fr86 Zgłoś #2403 Napisano 24 Sierpnia 2012 Czy do wyjęcia skrzyni trzeba ciąć wydechy? Tak mi powiedział mechanik. Jaki jest orietacyjny koszt wyjęcia skrzyni z napedem 4 motion? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz_rider Zgłoś #2404 Napisano 24 Sierpnia 2012 Nic nie trzeba ciąć. Wydechy się zdejmuje, a raczej tylko te rury z katalizatorami. Orientacyjny koszt wyjęcia skrzyni z takim napędem to 500-600zł bo dużo robotki jest przy tym jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fr86 Zgłoś #2405 Napisano 25 Sierpnia 2012 (edytowane) Sprawę ze skrzynią pozostawię nowemu właścicielowi. Dziękuję za pomoc. Edytowane 26 Sierpnia 2012 przez fr86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2406 Napisano 25 Sierpnia 2012 Czy do wyjęcia skrzyni trzeba ciąć wydechy? Tak mi powiedział mechanik. Jaki jest orietacyjny koszt wyjęcia skrzyni z napedem 4 motion? odkręcasz normalnie katalizatory (trzy nakrętki),tylko dojscie do nich troche niewygodne.ale gorzej jest je skręcic z powrotem,tzn.górną nakrętkę przykręcic.Ale napewno nie wycinac. Oby i wału nie chciał odciąc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #2407 Napisano 25 Sierpnia 2012 (edytowane) Jak się u Was objawiała uszkodzona wiskoza? Pozdrawiam u mnie chodzi o łożysko bo już się kończy, słychać jak się załączy nie porządany dźwięk i sam wiatrak ciężko chodzi gdy się go ręką ruszy a że wymiana samego łożyska jest mało realna to trzeba całe visco wymienić pany wiem ze mam skode ale ten sam silnik i skrzynia:P szukam short shifter'a! czy to samo bedzie do passata co i do mnie? amx ma 5speed. bo mnie drażni ten skok wajchy... jakoś za duży! Edytowane 25 Sierpnia 2012 przez paul Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2408 Napisano 25 Sierpnia 2012 u mnie chodzi o łożysko bo już się kończy, słychać jak się załączy nie porządany dźwięk i sam wiatrak ciężko chodzi gdy się go ręką ruszy a że wymiana samego łożyska jest mało realna to trzeba całe visco wymienić pany wiem ze mam skode ale ten sam silnik i skrzynia:P szukam short shifter'a! czy to samo bedzie do passata co i do mnie? amx ma 5speed. bo mnie drażni ten skok wajchy... jakoś za duży! kolego,jak masz namiar na takie coś to zarzuc linka,bo ja nigdy nie znalazłem tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #2409 Napisano 25 Sierpnia 2012 kolego,jak masz namiar na takie coś to zarzuc linka,bo ja nigdy nie znalazłem tego. ogólnie: http://www.ebay.pl/sch/i.html?_nkw=short+shifter+passat&_sacat=0&_odkw=short+shifter+vw&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2410 Napisano 26 Sierpnia 2012 (edytowane) ogólnie: http://www.ebay.pl/sch/i.html?_nkw=short+shifter+passat&_sacat=0&_odkw=short+shifter+vw&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 Dziękuje kolego.Czyli z 5--cio biegowego Passata tdi też pasuje?Bo na to wygląda. Koledzy miał z Was ktoś stycznośc z oponą Toyo Proxes T1R?Przyszedł czas na wymianę opon bo tył już mam dosłownie gładki. Edytowane 26 Sierpnia 2012 przez luk88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2411 Napisano 26 Sierpnia 2012 u mnie chodzi o łożysko bo już się kończy, słychać jak się załączy nie porządany dźwięk i sam wiatrak ciężko chodzi gdy się go ręką ruszy a że wymiana samego łożyska jest mało realna to trzeba całe visco wymienić pany wiem ze mam skode ale ten sam silnik i skrzynia:P szukam short shifter'a! czy to samo bedzie do passata co i do mnie? amx ma 5speed. bo mnie drażni ten skok wajchy... jakoś za duży! Visco to Visco ale łożysko mieści się w tym wsporniku do którego przykręcona jest Viskoza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2412 Napisano 26 Sierpnia 2012 Dziękuje kolego.Czyli z 5--cio biegowego Passata tdi też pasuje?Bo na to wygląda. Koledzy miał z Was ktoś stycznośc z oponą Toyo Proxes T1R?Przyszedł czas na wymianę opon bo tył już mam dosłownie gładki. Miałem takie oponki ostatnie 4 sezony. Nie były złe , ale ich następcy uważam że lepsze : T1 Sport Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2413 Napisano 26 Sierpnia 2012 Miałem takie oponki ostatnie 4 sezony. Nie były złe , ale ich następcy uważam że lepsze : T1 Sport Pozdr A jak sprawowały się na mokrym? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2414 Napisano 26 Sierpnia 2012 Według mnie było ok , ale bez jakiegoś szczególnego szału. Tak jak pisałem następny model jest lepszy i na suchym i na mokrym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #2415 Napisano 28 Sierpnia 2012 (edytowane) Dojrzewam powoli panowie do V6-ki ,cos mam na oku i zanim zrobie wycieczke w gorskie rejony Europy celem kupna, takie male pytanie do obcykanych w temacie.Czego moge sie spodziwac po tym silniku z przelotem ok 150 tys km w tiptronicu??.Ttoche poczytuje ten watek i mam juz jakis obraz ale chcialbym go wyostrzyc. Auta ktore mam na oku sa serwisowane nadal regularnie i wypieszczone wiec i ceny sa dosc spore jak na rocznik. Wszelkie sugestie mile widziane,czyli gdzie i w co ucho i oko wsadzic aby sie nie wtopic Edytowane 28 Sierpnia 2012 przez zuczek727 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2416 Napisano 28 Sierpnia 2012 Dojrzewam powoli panowie do V6-ki ,cos mam na oku i zanim zrobie wycieczke w gorskie rejony Europy celem kupna, takie male pytanie do obcykanych w temacie.Czego moge sie spodziwac po tym silniku z przelotem ok 150 tys km w tiptronicu??.Ttoche poczytuje ten watek i mam juz jakis obraz ale chcialbym go wyostrzyc. Auta ktore mam na oku sa serwisowane nadal regularnie i wypieszczone wiec i ceny sa dosc spore jak na rocznik. Wszelkie sugestie mile widziane,czyli gdzie i w co ucho i oko wsadzic aby sie nie wtopic Żeby równo chodziło, nie ciekło, nie stukało przy zmianie biegów i nie śmierdziało olejem, a i żeby równo przyspieszało poza tym blachy i zawias czy ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzeHS Zgłoś #2417 Napisano 30 Sierpnia 2012 200 tys w aucie które ma 15 lat ?? No chyba że masz go on nowości i masz na to papier , ale wątpię .Ten olej to wielki syf --- zrób płukankę i zalej Motulem 8100 xcess 5w40 . Skoro się leje po kolektorach to z zaślepek wałków. Walcz Pozdr Witam, wtrące się do tematu zaślepek wałków, trudno jest je wymienić bo u mnie też nie miłosiernie leje z nich olej na kolektor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plota Zgłoś #2418 Napisano 30 Sierpnia 2012 Witam,wtrące się do tematu zaślepek wałków, trudno jest je wymienić bo u mnie też nie miłosiernie leje z nich olej na kolektor. Witam Sprawa jest bardzo prosta. Po stronie kierowcy odkręcasz zbiornik płynu chłodzącego (3 śrubki), odpinasz kostkę od złącza jest pod tym zbiorniczkiem i sam zbiornik przekładasz kawałek dalej, nic się nie wyleje można spokojnie odwrócić go na bok Dalej już dostęp jest prosty. Potrzebujesz młotek oraz twardy śrubokręt płaski (ja za drugim razem użyłem płaskiego przecinaka poszło od strzała). Opierasz śrubokręt na krawędzi zaślepki i uderzasz energicznie z góry kilka razy, u mnie ta zaślepka się bardzo pogięła i wylazła w niej dziura i potem wydarłem ją na żywioł. Nową smarujesz sylikonem wysokotemperaturowym na krawędziach (dosyć grubo) z włożeniem jej na miejsce nie ma problemu, wchodzi gładko. Co do drugiej strony. Musisz odkręcić ten przewód plastikowy (rurę) przez która jest zasysane powietrze jest na dwóch metalowych opaskach, a później to już normalnie łatwo idzie tak samo jak przy stronie kierowcy Myślę że pomogłem Ps: Przed zamontowaniem nowych pamiętaj żeby przemyć tam w środku benzyną ekstrakcyjną Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrzeHS Zgłoś #2419 Napisano 30 Sierpnia 2012 Witam Sprawa jest bardzo prosta. Po stronie kierowcy odkręcasz zbiornik płynu chłodzącego (3 śrubki), odpinasz kostkę od złącza jest pod tym zbiorniczkiem i sam zbiornik przekładasz kawałek dalej, nic się nie wyleje można spokojnie odwrócić go na bok Dalej już dostęp jest prosty. Potrzebujesz młotek oraz twardy śrubokręt płaski (ja za drugim razem użyłem płaskiego przecinaka poszło od strzała). Opierasz śrubokręt na krawędzi zaślepki i uderzasz energicznie z góry kilka razy, u mnie ta zaślepka się bardzo pogięła i wylazła w niej dziura i potem wydarłem ją na żywioł. Nową smarujesz sylikonem wysokotemperaturowym na krawędziach (dosyć grubo) z włożeniem jej na miejsce nie ma problemu, wchodzi gładko. Co do drugiej strony. Musisz odkręcić ten przewód plastikowy (rurę) przez która jest zasysane powietrze jest na dwóch metalowych opaskach, a później to już normalnie łatwo idzie tak samo jak przy stronie kierowcy Myślę że pomogłem Ps: Przed zamontowaniem nowych pamiętaj żeby przemyć tam w środku benzyną ekstrakcyjną Pozdrawiam Dzięki, pomogłeś bardzo, Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekzaj Zgłoś #2420 Napisano 30 Sierpnia 2012 Witam mam pewien problem z gazem mianowicie jak docisnę gaz do deski to samochód ciągnie ale kiepsko a jak go troszkę odpuszczę to budzi się w nim bestia sekwencja prins a wtryski (kneht) może ktoś mi tu podpowie co może być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach