B_O_N_K Zgłoś #2161 Napisano 7 Kwietnia 2012 AMX miał 4 sondy. A więc masz sondę przed i za katalizatorem a co za tym idzie nie możesz tak "bezkarnie" wyciąć katalizatorów bo będziesz miał ciągłe błędy. Ktoś wcześniej pisał o emulatorach sond - przerzuć kilka stron wstecz a na pewno znajdziesz. Dzięki nim będziesz mógł pozbyć się katów. Pozdrawiam PS: ale żeś połechtał nasze ego tą "skarbnicą wiedzy i ludźmi mądrymi", hehehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #2162 Napisano 7 Kwietnia 2012 PS: ale żeś połechtał nasze ego tą "skarbnicą wiedzy i ludźmi mądrymi", hehehe taka prawda, ja wcześniej chciałem passka z tym silnikiem ale musiałem kupić diesla ale teraz poszedłem w zaparte tylko inny ciut większy samochód ale z V6 pod maską i trochę wcześniej wałkowałem ten dział i nie tylko ja z innego forum tu za tym trafiłem bo i inni koledzy też szperają w tych mądrościach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Torreto Zgłoś #2163 Napisano 9 Kwietnia 2012 Witam. Szukalem na forum informacji ale nic nie znalazlem. A poza tym nie mam cierpliwosci do tych przegladarek. Wczoraj jechalem i auto mi samo zgaslo i nie chcialo odpalic. Jak przekrecam kluczyk to nie slysze pompy, tylko wczesniej nie zwracalem uwagi czy ja bylo slychac. Czy jak pompa paliwa padnie, to i na gazie auto zgasnie? (instalacja sekwencyjna) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gzheg Zgłoś #2164 Napisano 9 Kwietnia 2012 Witam, Czy przepływomierz w ACK i AMX jest taki sam, czy jednak to różne modele przepływki? Zastanawiam się nad zakupem używki na allegro, ale obawiam się że ACK może nie spasować To samo pytanie odnośnie sond lambda... w ACK i AMX są te same sondy (przed katem) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JotEm Zgłoś #2165 Napisano 9 Kwietnia 2012 (edytowane) Czy spręzyny w 4motion są zamienne między sedanem, a kombi ? Jak chodzi o tylnie, to nie są. Witam,Czy przepływomierz w ACK i AMX jest taki sam, czy jednak to różne modele przepływki? Zastanawiam się nad zakupem używki na allegro, ale obawiam się że ACK może nie spasować Nie wiem, jak jest z sondami, ale przepływomierzy do 2.8 v6 są przynajmniej dwa rodzaje. Wystarczy, że spiszesz numer z przepływomierza i porównasz z numerem tego, który chcesz kupić. Jakbyś był zainteresowany, to mam dwie przepływki do tego auta na sprzedaż. Edytowane 9 Kwietnia 2012 przez JotEm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #2166 Napisano 11 Kwietnia 2012 panowie w maju jak wrócę z niemiec będę wywalał katy i robił porządek z tylnymi sondami, mam możliwość zrobienia tego w ten sposób że fachowiec nie będzie zakładał tych emulatorów do sond tylko wyłączy to w programie... dodatkowo chce zrobić mi o ile się zgodzę modyfikację softu dzięki czemu urośnie moc o jakieś 15-20KM i tak samo moment podrośnie... robił ktoś z was taki zabieg w tym silniku? opłaca się? gościu trudni się chip-tuningiem i tego rodzaju modyfikacjami nie tylko softu ale i większe przeróbki w silniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2167 Napisano 12 Kwietnia 2012 Hejka A dlaczego chcesz wywalać katy ? Wydaje mi się że ruszanie tutaj mocy nie ma sensu. To jest ciężkie auto i raczej tych 15 koni ,a pewnie jak porównać do serii (prawdziwej) to będzie z 10 to nie poczujesz. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #2168 Napisano 12 Kwietnia 2012 panowie w maju jak wrócę z niemiec będę wywalał katy i robił porządek z tylnymi sondami, mam możliwość zrobienia tego w ten sposób że fachowiec nie będzie zakładał tych emulatorów do sond tylko wyłączy to w programie... dodatkowo chce zrobić mi o ile się zgodzę modyfikację softu dzięki czemu urośnie moc o jakieś 15-20KM i tak samo moment podrośnie... robił ktoś z was taki zabieg w tym silniku? opłaca się? gościu trudni się chip-tuningiem i tego rodzaju modyfikacjami nie tylko softu ale i większe przeróbki w silniku... Wyłączenie pomiaru z sąd w kompie to ciekawy pomysł. Ja bym sobie raczej dał spokój z podnoszeniem mocy. Był o tym temat na forum i raczej wszyscy jednogłośnie stwierdzili że to nie ma sensu. Auto będzie najbardziej popychała siła sugestii (bo przecież przybyło trochę kucy), spalanie wzrośnie, ale różnica raczej nie będzie warta tych pieniędzy. Jeżeli się uprzeć przy tym silniku i nie patrzeć na wydatki to najlepszym rozwiązaniem jest chyba kompresor dedykowany do tego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paul Zgłoś #2169 Napisano 12 Kwietnia 2012 to ja za takie coś dziękuje a pytam bo zawsze lepiej znać opinię kogoś kto się zna... a katy wywalam bo wywala błąd bo są zapchane... no i mi gościu powiedział że to wszystko w programie powyłącza i chciałby przy okazji zmienić softa ale jak nie ma sensu to za bezsens płacić sporo kasy za to! muszę czekać do maja, zobaczymy co on wyczaruje z tymi katami i czy sondy nie będą wariowały i dam znać!! pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gzheg Zgłoś #2170 Napisano 13 Kwietnia 2012 Mam problem z rurką odmy w moim 2,8 V6... po ostatniej wizycie u mechanika została uszkodzona. Na allegro nie znalazłem tej rurki, może ktoś z was będzie znał numer seryjny danej części? http://img716.imageshack.us/img716/920/01overallengine.jpg Znalazłem zdjęcie innego użytkownika forum, który wymieniał tę rurkę odmy (na zdjęciu "TO WYMIENILEM"). Myślicie że mogę spokojnie jeździć z izolacją na odmie czy lepiej ją wymienić i zapomnieć o problemie? W ASO pewnie grubo policzą za takiego grata... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #2171 Napisano 13 Kwietnia 2012 Mam problem z rurką odmy w moim 2,8 V6... po ostatniej wizycie u mechanika została uszkodzona.Na allegro nie znalazłem tej rurki, może ktoś z was będzie znał numer seryjny danej części? http://img716.imageshack.us/img716/920/01overallengine.jpg Znalazłem zdjęcie innego użytkownika forum, który wymieniał tę rurkę odmy (na zdjęciu "TO WYMIENILEM"). Myślicie że mogę spokojnie jeździć z izolacją na odmie czy lepiej ją wymienić i zapomnieć o problemie? W ASO pewnie grubo policzą za takiego grata... Ja poradziłem sobie stosując koszulki termokurczkiwe z klejem firmy RADPOL RCK i nawet działa ale docelowo planuje zastąpić to zwykłym przewodem odpornym na olej (wiem że te od gazu mają taka samą średnice) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmm Zgłoś #2172 Napisano 13 Kwietnia 2012 ja tez mam podobno wersje usa tyle ze mam i xenony i spryski na lampy... tylni zderzak jest z obrysowkami a klapa na kwadratowa tablice, jest to sedan a nie skladaja sie mi tylne siedzenia ale mam worek na narty a z tego co mi sie wydaje to w sedanach paskach skladaja sie tylne oparcia??!! i mam "scianke" sztywna miedzy bagaznikiem a kabina?! to jest normalne?? Ja tez mam wersje ze "scianka" za tylnymi siedzeniami i tez sie one nie składaja. Moj jest z polskiego salonu, wiec taka wersja jest jak najbardziej normalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlynarz Zgłoś #2173 Napisano 13 Kwietnia 2012 http://www.dobrucki.com.pl Ja i kilku moich znajomych ustawialiśmy u niego. Bezproblemowo, szybko, sprawnie. Było to jakieś 2 lata temu - opony zużywają się równo. Pozdrawiam dzięki za namiar byłem dzis -pełna profeska polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2174 Napisano 14 Kwietnia 2012 Nie ma za co Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2175 Napisano 14 Kwietnia 2012 Grzesiu , rurka do odmy dostępna jest tylko i wyłącznie w ASO , a dlaczego ..... bo wszystkim się połamała Zdaje się że w ASO kosztuje coś ca. 350 pln . Ludzie zastępują to różnym rzeczami , widziałem nawet węże ogrodowe. Sugeruję jednak kupić nową i mieć spokój . Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arczan2.8V64x4 Zgłoś #2176 Napisano 15 Kwietnia 2012 kolego ja potrzebuje cewke wysokiego napiecia.... niestety niedomaga troche. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luk88 Zgłoś #2177 Napisano 16 Kwietnia 2012 Grzesiu , rurka do odmy dostępna jest tylko i wyłącznie w ASO , a dlaczego ..... bo wszystkim się połamała Zdaje się że w ASO kosztuje coś ca. 350 pln . Ludzie zastępują to różnym rzeczami , widziałem nawet węże ogrodowe. Sugeruję jednak kupić nową i mieć spokój . Pozdr Tak jak kolega pisze.Gdy kupiłem mojego Passata to cała odma była poklejona taśmą izolacyjną.Złamana chyba w 6 miejscach.Nic złego się nie działo,ale kiepsko to wyglądało.Kupiłem nową w serwisie VW.Koszt w granicach 350 zł. Pozdrawiam. ---------- Dodano o 12:32 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:24 ---------- kolego ja potrzebuje cewke wysokiego napiecia.... niestety niedomaga troche. Kolego ja wymieniałem cewkę po zakupie samochodu,razem z kablami i świecami itd.Kupiłem podróbe firmy HUCO w IC. Działała pięknie do pierwszego dwu dniowego postoju na mrozie:) Później już tylko wypadanie zapłonów i błąd w postaci spalonych uzwojeń cewki i silnik działający jak traktor:) Oddałem do reklamacji.będzie jako zapas. Włożyłem starą używaną i wszystko gra i buczy.Niestety cena nowej oryginalnej zwala z nó Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2178 Napisano 16 Kwietnia 2012 Jeżeli już ktoś się zdecyduje zakup nowej oryginalnej to polecam zamiast ASO, firmę GETem.pl - jeśli już muszę dokonać zakupu jakiejś oryginalnej części to robię to przez nich. Ceny około 10% niższe niż ASO. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
essenti Zgłoś #2179 Napisano 19 Kwietnia 2012 Witam, Jestem zmuszony wymienić przewody wysokiego napięcia, ponieważ jeden uległ mechanicznemu uszkodzeniu, a niestety nie mogę nigdzie dostać jednej sztuki tylko są całe komplety. W związku z tym mam pytanie do znawców, które z tych trzech byłyby najlepsze do bezproblemowej jazdy na lpg. 1. NGK RC-AD218 2. Beru Zef 1219 3. Janmor ABM89 Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolio Zgłoś #2180 Napisano 19 Kwietnia 2012 witam Panowie mam Paska 2.8 4x4 automat w gazie - jeżedże nim już dwa lata i ostatnio przy jeździe spokojnej 1500obr do 2500 obr kiedy lekko przyspieszam w tym przedziale - szarpie mi - nie wiem czy to wina skrzyni czy kwestia wykalibrowania gazu.... jeżeli robie knockdwon i mi redukuje to nic sie nie dzieje ale kiedy chce przyspieszyć od małych obrotów bez redukcji poprostu mi szarpie.... ktoś miał podobną akcję i co to może być?? z góry dzięki Ja bym zaczął od świeć. U mnie było to samo. wymieniłem świece ( na 3 było przebicie!!!), gazownik wyregulował i wszystko hula. Jak nie pomoże to dalej tak jak koledzy radzą przewody wn , cewki, itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach