Skocz do zawartości

Arczan2.8V64x4

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Arczan2.8V64x4

  • Tytuł
    Zbanowany
  • Urodziny 12.11.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bielsko-Biała

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (ACK) 4x4
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. nie dzis ale we wtorek wymienilem sprzeglo, olej i filtr oleju. castrol edge 5w30 smiga jak zloto!!
  2. po tym co napisales powiem Ci ze pompa hamulcowa najzwyczajniej padla. mialem dwa razy na warsztacie taki objaw ze po zrobieniu hamulcow u klienta w aucie, odpowietrzeniu i zalaniu nowym plynem hamulcowym pompa najzwyczajniej padla ze wzgledu na to iz pracowala iles tam lat w jednym zakresie i na starym plynie.... gdy dostala nowego plynu ktory "zgryzł" (nie czytaj tego zgryzienia tak doslownie ) gumki w pompie i do tego wyszla poza swoj pierwotny "zakres" pracy spowodowalo to uszkodzenie gumek uszczelniajacych miedzy sekcjami w pompie i cisnienie zamiast isc na przewody i zaciski przebija sie miedzy sekcjami... ale gdy mocno i gwaltownie nacisniesz na hamulec to pod naglym cisnieniem w ktorejs ze sekcji gumki jeszcze na tyle zlapia ze cos tam te hamulce zlapia. W momencie gdy pompujesz i hamulec twardnie przy jednoczesnym jego wzroscie jest to objawem tego ze w calym ukladzie zrobilo sie cisnienie takie same przed jak i zasekcjami w pompie.... w momencie gdy puscisz hamulec i nacisniesz go raz jeszcze znow jest nisko... jesli tak wlasnie sie dzieje u Ciebie to idz do sklepu po nowa pompe hamulcowa a odpowietrzenie zajmie Ci kilka minut.
  3. a dotarly Ci sie juz klocki do tarcz?? zeszly juz temperatury?? jak sa nowe tarcze z klockami to jesli nie sa wystarczajaco jeszcze dopasowane to bedzie wystepowac jeszcze nadmierne przegrzewanie sie klocka hamulcowego co w efekcie bedzie dawac slaba jakosc hamulca gdyz klocki beda szybko "mieknac" przez temperature. wez pod uwage tez ze sa nowe klocki i moga byc z miekszego materialu niz poprzednie co tez bedzie sie przekladac na jakosc hamulca. w moim przypadku wystarczylo ze z tylu mialem zapieczone regulatory i po zrobieniu tego hamulec sie mi diametralnie zmienil.... jest troszke nizszy ale skuteczniejszy. ile zrobiles KM. od wymiany?? a pompe hamulcowa masz przewidziana na takie tarcze?? bo tarcza to nie wszystko! bo jak pompa ma za mala wydajnosc to chocbys skakal po tym hamulcu to go nie bedzie. raczej to bedzie do spowalniania a nie hamowania.
  4. wymiana pompy paliwa i czujnika temperatury zasysanego swiezego powietrza przez dmuchawe do wewnatrz pojazdu... nawet nie wiedzialem ze cos takiego istnieje HE... po wymianie pompy paliwa skroci sie czas do wymiany sprzegla... cos sie mi zdaje ze przyjdzie WIEEEELLLLKIMI krokami i zatankowany pod korek!! ostatnio po trasie bielsko opole- opole bielsko weszlo 45litrow klima na full i but 140/ 160/ 190.... HE.
  5. zalozone nowe ofelowanie... a mianowicie 18cali chromu jutro tankowanie i wypad na zlot MASTER TRUCK w opolu.
  6. zalozcie sobie gwint i po klopocie... wysokosc i twardosc sobie juz wg wlasnych widzimisie ustawisz. a jak nie to air ride
  7. w ostatnim tyg to cos sie u mnie w pasztecie podzialo... bo i poszly poduchy pod silnik (orginaly), nowa szyba czolowa z gorna uszczelka(pekla od kamienia a byla orginalna i na orginal wymienilem) nowe wycieraczki BOSCH-a, zatankowany pod korek, brudne, wrecz czarne felgi , nowy pasek wielorowkowy, uzupelniony plyn w chlodnicy, olej castrol edge 5w40, i zamowione 18cali w chromie maja byc na wtorek
  8. to moze "meza" mechanika...???? bo ja szukam kobiety z ktora moglbym godzinami cos przy aucie robic a po wszystkim i W aucie... no i jeszcze taka mloda to juz w ogole ciacho ze uuuu... taka brudna i pod maska w aucie cos tam dlubiaca... mi by sie przydala pomoc przy moim juz B. biednym sprzegle bo jak przyjdzie we wtorek 18cali zalozyc na moje toczki to sprzeglo ma szanse pasc na dniach... wiec jak?? sory Buszu ale tak to juz jest... drugim mezem juz nie bedziesz
  9. zatankowany pod sam korek i zalozone XIENONY 6000k. zacnie swieci....
  10. olej ma znaczenie!! sprawdzilem to u siebie.... zrobilem litr dolewki 5w40 edge castrola i znacznie sie poprawila i praca silnika jak i stanowczo zmiejszyl sie chrobot przy odpalaniu... oczywiscie sporadycznie to u mnie wystepuje ale po zalaniu go castrolem zmiejszylo sie jeszcze bardziej.... bede za jakis czas go wymieniac i zalewam go wlasnie 5w40 castrolem edge i uwazam ze jest to najsluszniejszy olej do tego silnika bo niby jest on 5w40 lecz jest znacznie rzadszy od innnych producentow 5w40. ---------- Dodano o 22:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:33 ---------- przeguby przy hamowaniu hamulcem a nie silnikiem nie maja nic do znaczenia! przyjzyj sie tarcza hamulcowym czy nie masz duzych rantow na tarczach i czy nie sa nadmiernie zuzyte klocki.... jesli wszystko jest w normie to albo masz cos luznie w zawiasie i wpada w wibracje wydajac z siebie ow dzwiek.... np. ktorys z wachaczy jest tak zuzyty ze jeszcze nie stuka na dziurach ale moze juz stukac przy mocnym dociazeniu i wiibracjach.... gdybym mial auto przed soba i sie przejechal to powiedzialbym ci co to jest.... moze tez byc najzwyczajniej krzywa tarcza i gdy jest mocno rozgrzana podczas hamowania, krzywizna daje o sobie znac....
  11. no ja wiem ze raczej ten sam.... i wiem ze wtyczka to nie wszystko.... dlatego szukam dokladnie tego samego.
  12. no to mi tera klina wbiles z tym zaworkiem.... w ktorym on miejscu sie znajduje?? bo zabieram sie do wymiany poduszek jeszcze pod motorem i bede mial wszystko od spodu ladnie widoczne wiec moze i jemu bym sie przyjzal.... wystepuja one jako elementy wymienne czy sa to cale "zespoly" z czyms?? ciekawe jaka sa skonstuowane?? bo jesli tak jak zawory przelewowe starego typu w pompach oleju to kwestia wymiany sprezynki...ie zaglebialem sie jeszcze w ten motor bo nie mam raczej tendencji do ruszania czegos co dobrze chodzi i pracuje.... oleju nie bierze mimo ze ma 248tys. dobrze i rowno pracuje, ladnie odpala, nie dymi na niebiesko, cos tam mocy tez, olej nie czarnieje tylko z przebiegiem robi sie bursztynowy kolor, spaliny ladnie pachna, wyciekow brak! nawet z tylu silnika! tylko ten tyrkot rano.... hydraulika to nie jest na bank wiec tylko ktorys z napinaczy puszcza olej. i mozesz miec slusznosc i dobry tor myslenia z tymi zaworkami.... kooorwa jednak wszyscy ludzie wszystko wiedza!! n
  13. tez to u mnie czasem wystepuje niestety.... ja zakladam ze to napinacz lancucha na ktorejs z glowic... niestety nie nalezy do tanich bo ok. 700zl. a sa dwa i 80 zl uszczelka pod pokrywe. ja z tym jezdze i narazie nic z tym nie robie. a szczerze to 10w40 olej jest srednim pomyslem do tego motoru. ja leje 5w 40 castrola EDGE i jest znaczna poprawa w kulturze pracy i rzadziej slysze tez ten dzwiek zaraz po odpaleniu rano. i bieg nie ma tu nic wspolnego. ---------- Dodano o 22:47 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:41 ---------- poszukaj czy nie spadlo jakies podcisnienie.... objawy folowania i gasniecia sa czasem dla lewego powietrza. czyli motor dostaje zle proporcje paliwo/powietrze- w tym przypadku powietrza moze byc za duzo bo jest poza pomiarem. moja sugestia.
  14. co do tematu sterownika do airbag-u.... mam swojego uwalonego ale nie mechanicznie tylko elektronika caput. i czy podmiana sterownika o innym nr. fabrycznym ale z taka sama kostka jest mozliwa?? airbag ruszy?? poduch nie bylo w moim aucie nigdy wystrzelonych wiec na 100% sa dobre. nie chce naprawianego sterownika/sensoru. chyba ze ktos ma moze do opchniecia o takich nr:810 959 655. dosc nietypowy niestety bo nawet o podobnym nr. nie moge znalesc. od jakis dwoch lat jest w poszukiwaniach o tym nr. ale lipa. moze ktos pomoze??
  15. ja mam u siebie to samo... wg karty w miejscu gdzie powinienem miec bezp. od tempomatu nie ma nic. mam tempomat tylko mi tez nie dziala.... i nie wiem dlaczego a instalacja jest... aktywowalem go ale niestety nie mam kontrolki wiec nie wiem czy sie w ogole zalacza czy tez nie. poprzedni wlasciciel mnie zapewnial ze temp. dziala tylkko ze raz sie zalacza a czasem nie... co jakis czas go tam rusze podczas jazdy ale jeszcze sie mu nie zdarzylo zeby zalapal. nie wiem jak tam z przepustnica spr. wyglada bo mam na linke a nie wiem czy jest przystawka bo nie patrzylem szczerze jeszcze na to jakos tak specjalnie.przeczytalem caly watek i juz wiem co i jak sprawdzic, na jakim kanale i co jakie wartosci ma miec. fakt faktem mam czujnik na sprzegle i dwa na hamulcu( zapewne jeden do swiatel STOPU i jeden do tempomatu!!) na kompie sobie sprawdze na opisanych kanalach co dziala a co nie dziala i po klopocie... proste jak parasol! jak to sie mowi: WSZYSCY LUDZIE WSZYSTKO WIEDZA :)A CO DO TEGO BEZPIECZNIKA TO NIE WIEM.... WIDOCZNIE NIE MUSI GO BYC SKORO GO NIE MA?!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności