Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam a ja mam problem z błedem który mnie informuje o tym iż pompa kontroli szczelności systemu odpowietrzania zbiornika paliwa posiada przerwe a układ jest otwarty. Dowiedziałem sie tyle że ma to związek z EVAPem i teraz moje pytani: gdzie znajduje sie w ATQ elektrozawór odpowiedzialny za odpowietrzanie i gdzie szukać z tyłu auta modułu odpowiedzialnego za odpowietrzanie ( dodam że auto USA ) a drugie pytanie jest takie czy otwart układ odpowietrzania może powodowac zwiększenie zużycia benzyny oraz jej zapach w okolicach korka wlewu paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek1neo

Witam.

Czy ktoś mi może pokazać jak krowie na rowie gdzie się znajduje czujnik G28 ? błąd 16706. Jakie są objawy jego uszkodzenia? generalnie VAG pokazuje że uszkodzony badź brak polączenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile przejerzdzacie kilometrów na pełnym baku w cyklu tylko i wyłącznie miejskim oczywiscie przy normalnej jeżdzie nie na dziadka i nie na wariata...?

 

---------- Dodano o 21:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:06 ----------

 

Mysta_bombasti sprawdz filtr paliwa pod autem znajduje sie dokładnie z tyłu po prawej pod autem, może masz tam jakis wyciek stąd ten zapach i zwiekszone zuzycie paliwa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie z seri zawieszenia. Chce swojego czterołapa posadzić troche, bo buja nim jak wanną. macie jakies sprawdzone zestawy spręzyn lub zestaw amor+spręzyna? wszystko co obejrzałem na allegro jest do przednionapędówek :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam pytanie z seri zawieszenia. Chce swojego czterołapa posadzić troche, bo buja nim jak wanną. macie jakies sprawdzone zestawy spręzyn lub zestaw amor+spręzyna? wszystko co obejrzałem na allegro jest do przednionapędówek :/

 

Ja u siebie mam założone same springi EIBACH -25 chyba i jestem zadowolony ale wiele zależy też od kondycji amorków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja u siebie mam założone same springi EIBACH -25 chyba i jestem zadowolony ale wiele zależy też od kondycji amorków.

 

a masz może zdjęcie jak on teraz wygląda - najlepiej od boku? w działe mój passat nie znalazłem zdjęć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a masz może zdjęcie jak on teraz wygląda - najlepiej od boku? w działe mój passat nie znalazłem zdjęć ;)

 

Wizualnie to jest różnica jak stanę obok seryjnego paska.

motostat.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wizualnie to jest różnica jak stanę obok seryjnego paska.

dzięki wielkie! widać róznice, bo mój to jak na szczudłach stoi, a jak z kołysaniem się auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie zmienione są i sprężyny i amortyzatory - widocznie cały kit wrzucił do niego poprzedni właściciel.

 

Tak to wygląda w lato na 18":

 

v6046.jpg

 

A tak zimą na 16":

 

imag0174w.jpg

 

Jak z bujaniem? Po przesiadce z mega zglebionego (a co za tym idzie mega twardego) Corrado VR6 gdzie misa olejowa była 6-7cm od asfaltu a oryginalna dokładka miała co chwilę z nim kontakt, nawet delikatnie zglebiony Passat jest dla mnie jak łódka podczas sztormu ;)

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie wygląda. NIe orientujesz sie co to za zestaw tam jest?

 

taka jedna ciekawiąca mnie informacja: Amortyzatory/spręzyny z przodu są takie same jak w przedniopednych passatach? Różni się tylko tył ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiś komplet Eibach Pro-Damper. Tylko tyle udało się wyśledzić.

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś był zainteresowany to 18" widoczne na zdjęciu są na opchnięcie razem z oponami 225/40R18.

 

Ewentualnie w grę wchodzi zamiana na 17" BBS Madras (z modelu W8).

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy moje wezyki podcisnienia i kostki sa dobrze podłączone? Skrzynia manualna

podcisnienie.jpg

 

________________________________________________________________________________

 

ok znalazlem schemat :-)

 

a240157pg5.png

1)To vacuum reservoir

2)Non-return valve

3)Vacuum booster

4)Intake

manifold change-over valve-N156

5)Fuel pressure regulator

6)Y piece

 

7)To vacuum unit

◆ For intake manifold change-over function

8)Air

intake elbow

9)Hose to connection for intake

manifold

10)Connecting

hose

◆ Air intake elbow / throttle valve unit

Edytowane przez Awariall

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy może ktoś rzucić zdjęcie umiejscowienia dmuchawy (kompresora) doładowania świeżego powietrza w 2,8 V6 AMX. dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam nowinki z zakresu głośnej pracy skrzyni biegów w Passat B5 FL 2.8 4x4. Problem dość często poruszany na forum, chodzi o dziwne dźwięki podczas wolnej jazdy najlepiej słyszalne jest jak jedziemy wzdłuż budynku z otwartym oknem lub cofamy. Otóż jeździłem z takimi objawami jakieś 50-60 tyś km, oczywiście objawy się nasilały do tego stopnia, że bałem się cofać, bo oprócz warkotu zaczynało szarpać i ruszać skrzynią biegów a przynajmniej takie było odczucie. Niestety to tylko pierwszy etap problemu, podjąłem decyzję, że pora z tym skończyć, ale niestety nikt nie chcę się podjąć naprawy skrzyni biegów sterroryzowałem mojego kolegę mechanika i dziś wyrwał skrzynkę i ją rozebraliśmy. Moja teoria zresztą błędna jak się okazało była taka, że uszkodzenie znajduję się w mechanizmie różnicowym takie miałem odczucia, że to z tej części skrzynki dochodzą te dźwięki, więc zaczęliśmy od różnicówki. Po wyjęciu okazało się, że wszystko tam jest ok jedyna nieprawidłowość to opiłki metalu na korku spustowym oleju. Następna teoria była mechanika, że problem może leżeć w tylnej części skrzynki (nie wiem jak się nazywa) tam gdzie podłączany jest wał napędowy na tylny napęd po zdjęciu obudowy okazało się, że też wszystko jest ok z wyjątkiem opiłków metalu na korku z magnesem. Tym sposobem została tylko sama skrzynka po zdjęciu obudowy wyszło szydło z worka okazało się, że sprawcą jest wałek sprzęgłowy i łożysko tegoż wałka. Dodam jeszcze, że skrzynia ma przebieg 216 tyś km stan oleju w normie auto niekatowane, ubytek na wałku w miejscu łożyskowania ok. 2mm. Cały proceder odbył się dzisiejszego dnia i prosiłbym was o pomoc w zlokalizowaniu takiego wałka może ktoś ma uszkodzoną skrzynie lub wie gdzie szukać strasznie ciężko cokolwiek zdobyć do tego modelu oczywiście ASO ma, ale chciałbym używkę w dobrym stanie. Jeszcze raz proszę o pomoc każda informacja jest na wagę złota Pozdrawiam wszystkich Witek

P.S. jak potrzebne są dodatkowe informację lub fotki rozebranej skrzynki to mogę wykonać póki jest w „proszku” kontakt do mnie [email protected]

Edytowane przez wkombo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Panowie mam nastepujacy problem ze swoim paskiem. Idzie lato i zakupilem mu sprezynki obizajace -35. po wymianie oczywiscie auto pojechalo na ustawienie geometrii. Jzdze juz nim tdzien na tych sprezynach i zauwazylem ze jak wjade na jakas nierownosc to strasznie sciaga mi tyl pojazdu. Czym to moze byc spowodowane???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Panowie mam Paska 2.8 4x4 automat w gazie - jeżedże nim już dwa lata i ostatnio przy jeździe spokojnej 1500obr do 2500 obr kiedy lekko przyspieszam w tym przedziale - szarpie mi --> nie wiem czy to wina skrzyni czy kwestia wykalibrowania gazu.... jeżeli robie knockdwon i mi redukuje to nic sie nie dzieje ale kiedy chce przyspieszyć od małych obrotów bez redukcji poprostu mi szarpie.... ktoś miał podobną akcję i co to może być?? z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo, że przerywało z dolnych obrotów winne były przewody WN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam Paska 2.8 4x4 automat w gazie - jeżedże nim już dwa lata i ostatnio przy jeździe spokojnej 1500obr do 2500 obr kiedy lekko przyspieszam w tym przedziale - szarpie mi --> nie wiem czy to wina skrzyni czy kwestia wykalibrowania gazu.... jeżeli robie knockdwon i mi redukuje to nic sie nie dzieje ale kiedy chce przyspieszyć od małych obrotów bez redukcji poprostu mi szarpie.... ktoś miał podobną akcję i co to może być?? z góry dzięki
bardzo możliwe że pomogą ci same przewody ale w skrajnym przypadku będzie cewka do wymiany bo nie wydala na gazie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Podpowiedzcie Koledzy gdzie w Warszawie lub okolicach Warszawy dobrze sprawdzą i ewentualnie ustawią zbieżność/geometrię w 2.8 4Motion??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności