Broda Zgłoś #2021 Napisano 12 Stycznia 2012 Broda Ty masz tylko końcowe zmienione czy cały wydech? 2 ostatnie to REMUS, środkowy jest ori. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #2022 Napisano 12 Stycznia 2012 ja mam automat i raczej nie zwrocilem uwagi czy jak puszczam gas to ustaje czy nie napewno dam znac co to bylo jesli znajde przyczyne przy okazji czekam na pomoc w diagnozie ---------- Dodano o 12:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:46 ---------- kola mam takie same lato 225 na 17 a zima 205 na 16 drgania sa tez na tych samych predkosciach felgi wywazane co sezon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2023 Napisano 12 Stycznia 2012 miałem podobny problem i miałem poprzycierane przeguby akurat z tyłu a drgnia niosły się na całą bude po rozebraniu wymyciu i przesmarowaniu jak na razie zero problemów . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokubek Zgłoś #2024 Napisano 12 Stycznia 2012 Ja miałem jedną osłonę przeguba na przednim prawym kole porwana ? Właśnie się wymienia może i on tak wprowadzał budę w wibracje ?Jutro albo w poniedziałek odbieram auto to się okaże. I jeszcze pytanko , Użytkownicy piszą o zacierającym się tłumiku drgań miedzy wałem a tylnym mostem ale czy on nie był montowany tylko z Haldex-em Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #2025 Napisano 12 Stycznia 2012 napiszcie wogole jak powinno sie naped na 4 lapki sprawdzac i obslugwac co ile czasu i jakie zabiegi pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lycha Zgłoś #2026 Napisano 13 Stycznia 2012 witam!! właśnie dzisiaj odebrałem swojego "paska". naprawili mi komputer i dalej mogę śmigać:dobrze Tylko że jest mały problem:dolamam nie działa mi tempomat a tak w ogóle to nie działają mi przyciski na kierownicy i słabo coś je podświetla. może ktoś wie co go boli??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #2027 Napisano 14 Stycznia 2012 jedz do elektryka to cos powie co go boli ..... lepiej jak w aso osczedzisz kupe kasy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jokubek Zgłoś #2028 Napisano 15 Stycznia 2012 Być może trzeba zrobić mu adaptacje / uaktywnić w ECU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #2029 Napisano 17 Stycznia 2012 napiszcie wogole jak powinno sie naped na 4 lapki sprawdzac i obslugwac co ile czasu i jakie zabiegi pozdrawiam i ponawiam prosbe o opis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #2030 Napisano 17 Stycznia 2012 tzn jak sprawdzić? a dzieje Ci sie coś z napedem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniekpisz Zgłoś #2031 Napisano 17 Stycznia 2012 Nic tylko chce wiedziec czy tez sie cos tam wymienia i co ile ---------- Dodano o 20:37 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:36 ---------- Ps czy to bedzie pasowac do mego paska http://allegro.pl/listing.php/search?string=mata+fotela+b5&category=0&description=1&sg=0 bo elektryk mowil ze mam przepalona mate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #2032 Napisano 17 Stycznia 2012 super we wrocku popadało trochę śniegu a passek idzie jak tomili jones w ściganym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #2033 Napisano 18 Stycznia 2012 Maniekpisz przeczytaj pare stron wstecz, a znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie i dowiesz sie innych ciekawych rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #2034 Napisano 21 Stycznia 2012 Panowie ile płynu do wspomagania potrzeba na cały układ? I gdzie sie go spuszcza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2035 Napisano 22 Stycznia 2012 Mam problem z temperaturą silnika (długo się nagrzewa i temp nie dochodzi do 90) wymiana termostatu nie pomaga. Wyczytałem, że w naszych silnikach winna może być instalacja LPG ale nie znalazłem żadnych szczegółów na ten temat. Czy ktoś z was spotkał się z tym problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2036 Napisano 22 Stycznia 2012 Na pewno wstawiłeś sprawny termostat? Nie raz zdarzyło mi się spotkać z fabrycznie nowym, uwalonym termostatem. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2037 Napisano 22 Stycznia 2012 termostat na pewno dobry firmy wahler, stary tez byl sprawny. W poprzednim silniku mialem to samo. Gdzies w archiwum forum znalazlem informacje, ze w tych silnikach występuje taki problem przy insalacji LPG ale nic konkretnego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #2038 Napisano 22 Stycznia 2012 Moim zdaniem jakaś wymyślona bajka - ja mam LPG i nie mam żadnego problemu ani z nagrzewaniem ani z niczym jeśli chodzi o temperaturę. No chyba że jakiś "fachowiec" jakimś cudem tak genialnie wpiął się w układ chłodzenia że zaowocowało to takim efektem. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JotEm Zgłoś #2039 Napisano 22 Stycznia 2012 (edytowane) Panowie ile płynu do wspomagania potrzeba na cały układ? I gdzie sie go spuszcza? Ja ostatnio skracałem wężyk doprowadzający płyn do pompy i płyn zlewałem zdejmując z wężyka cybant, a potem wężyk, choć pewnie da się inaczej. Na oko wchodzi jakieś 300-400ml płynu. Czy ktoś z was spotkał się z tym problemem? Przerabiałem ten temat, a innym razem także temat termostatu. Takie objawy występowały, gdy uwalony był czujnik temperatury płynu chłodzącego. Pozdr. Edytowane 22 Stycznia 2012 przez JotEm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #2040 Napisano 22 Stycznia 2012 Czujnik w sensie, ze zle pokazuje temp? Raczej nie bo silnik jest nie dogrzany z nawiewów leci zimne powietrze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach