Skocz do zawartości
gino9

Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Rekomendowane odpowiedzi

Broda Ty masz tylko końcowe zmienione czy cały wydech?

 

2 ostatnie to REMUS, środkowy jest ori.

P6030019.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam automat i raczej nie zwrocilem uwagi czy jak puszczam gas to ustaje czy nie napewno dam znac co to bylo jesli znajde przyczyne przy okazji czekam na pomoc w diagnozie

 

---------- Dodano o 12:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:46 ----------

 

kola mam takie same lato 225 na 17 a zima 205 na 16 drgania sa tez na tych samych predkosciach felgi wywazane co sezon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny problem i miałem poprzycierane przeguby akurat z tyłu a drgnia niosły się na całą bude po rozebraniu wymyciu i przesmarowaniu jak na razie zero problemów .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem jedną osłonę przeguba na przednim prawym kole porwana ? Właśnie się wymienia może i on tak wprowadzał budę w wibracje ?Jutro albo w poniedziałek odbieram auto to się okaże. I jeszcze pytanko , Użytkownicy piszą o zacierającym się tłumiku drgań miedzy wałem a tylnym mostem ale czy on nie był montowany tylko z Haldex-em

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napiszcie wogole jak powinno sie naped na 4 lapki sprawdzac i obslugwac co ile czasu i jakie zabiegi pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!! właśnie dzisiaj odebrałem swojego "paska". naprawili mi komputer i dalej mogę śmigać:dobrze Tylko że jest mały problem:dolamam nie działa mi tempomat a tak w ogóle to nie działają mi przyciski na kierownicy i słabo coś je podświetla. może ktoś wie co go boli???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedz do elektryka to cos powie co go boli ..... lepiej jak w aso osczedzisz kupe kasy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Być może trzeba zrobić mu adaptacje / uaktywnić w ECU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napiszcie wogole jak powinno sie naped na 4 lapki sprawdzac i obslugwac co ile czasu i jakie zabiegi pozdrawiam i ponawiam prosbe o opis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzn jak sprawdzić? a dzieje Ci sie coś z napedem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic tylko chce wiedziec czy tez sie cos tam wymienia i co ile

 

---------- Dodano o 20:37 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:36 ----------

 

Ps czy to bedzie pasowac do mego paska http://allegro.pl/listing.php/search?string=mata+fotela+b5&category=0&description=1&sg=0 bo elektryk mowil ze mam przepalona mate

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

super we wrocku popadało trochę śniegu a passek idzie jak tomili jones w ściganym :-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maniekpisz przeczytaj pare stron wstecz, a znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie i dowiesz sie innych ciekawych rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ile płynu do wspomagania potrzeba na cały układ? I gdzie sie go spuszcza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z temperaturą silnika (długo się nagrzewa i temp nie dochodzi do 90) wymiana termostatu nie pomaga. Wyczytałem, że w naszych silnikach winna może być instalacja LPG ale nie znalazłem żadnych szczegółów na ten temat. Czy ktoś z was spotkał się z tym problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno wstawiłeś sprawny termostat?

 

Nie raz zdarzyło mi się spotkać z fabrycznie nowym, uwalonym termostatem.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

termostat na pewno dobry firmy wahler, stary tez byl sprawny. W poprzednim silniku mialem to samo. Gdzies w archiwum forum znalazlem informacje, ze w tych silnikach występuje taki problem przy insalacji LPG ale nic konkretnego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jakaś wymyślona bajka - ja mam LPG i nie mam żadnego problemu ani z nagrzewaniem ani z niczym jeśli chodzi o temperaturę.

 

No chyba że jakiś "fachowiec" jakimś cudem tak genialnie wpiął się w układ chłodzenia że zaowocowało to takim efektem.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie ile płynu do wspomagania potrzeba na cały układ? I gdzie sie go spuszcza?

 

Ja ostatnio skracałem wężyk doprowadzający płyn do pompy i płyn zlewałem zdejmując z wężyka cybant, a potem wężyk, choć pewnie da się inaczej. Na oko wchodzi jakieś 300-400ml płynu.

 

 

Czy ktoś z was spotkał się z tym problemem?

 

Przerabiałem ten temat, a innym razem także temat termostatu. Takie objawy występowały, gdy uwalony był czujnik temperatury płynu chłodzącego.

 

Pozdr.

Edytowane przez JotEm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik w sensie, ze zle pokazuje temp? Raczej nie bo silnik jest nie dogrzany z nawiewów leci zimne powietrze... :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności